مغلوب ساختن پیشی جستن در میدان نبرد فلوریدا, به تعویق انداختن, نیوهمشایر, تجمع

توسط جاناتان LEMIRE و لایحه بارومیامی (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از آن ساخته شده به بحرانی

توسط ATSHNEWS در 20 تیر 1399

توسط جاناتان LEMIRE و لایحه بارو

میامی (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از آن ساخته شده به بحرانی میدان نبرد ایالت فلوریدا روز جمعه به منظور بالا بردن کمپین نقد و تمایل به مسائل مربوط به بهره بالا وجود دارد برای خود پایگاه هواداران. اما تلاش های خود را برای راهاندازی سفر پس از یک وقفه ناشی از افزایش coronavirus موارد آمار گیر خود را به عنوان کمپین لغو یک هفته رالی در نیوهمپشایر با استناد به یک طوفان گرمسیری تهدید منطقه است.

دبیر مطبوعاتی Kayleigh McEnany به خبرنگاران گفت: پورتسموث رالی — زنجان برگزار می شود, در یک آشیانه هواپیما در یک سمت خواهد بود با تاخیر یک یا دو هفته.

نیوهمپشایر رویداد برنامه ریزی شده بود پس از دستیاران هفته را صرف مطالعه آنچه رفت را اشتباه در مغلوب ساختن پیشی جستن آخرین تجمع — استان حضور داشتند رویداد در تولسا سه هفته پیش. که به معنای یک مبارز بازگشت به مرحله سیاسی اما به جای تولید یک دریا از صندلی های خالی و سوال در مورد کمپین توانایی جذب مردم به رویدادهای مهم در یک بیماری همه گیر.

"با طوفان گرمسیری پری و به سمت بزرگ ایالت نیوهمشایر این آخر هفته ما مجبور به reschedule ما پورتسموث تجمع در پورتسموث فرودگاه بین المللی در نخود" مغلوب ساختن پیشی جستن است. "ایمن ماندن ما به زودی وجود خواهد داشت!"

مغلوب ساختن پیشی جستن را باز کرد فلوریدا در ایالات متحده فرماندهی جنوبی که در آن او در یک جلسه و صحبت در مورد ایالات متحده در مبارزه با مواد مخدر ، او همچنین از برنامه ریزی برای حضور در یک میزگرد در نزدیکی دورال برای نشان دادن حمایت برای ونزوئلا مهاجران به دنبال فردی گری از نیکلاس مادورو و پس از آن در یک شب, کمپین جمع آوری کمک در هیلسبرو, ساحل, فلوریدا.

روز شنبه, New Hampshire رویداد به علامت تهمت اولین تظاهرات سیاسی پس از multiweek مکث ناشی از سراسر کشور افزایش coronavirus موارد است.

حتی قبل از طوفان تهدید ظهور, کمپین مقامات تا به حال اذعان کرد که معلوم نیست که چگونه بسیاری از مردم خواهد حضور در نیوهمپشایر رالی. اذعان که دیگر پراکنده جمعیت را در بالا بردن سوال در مورد آینده از مغلوب ساختن پیشی جستن تظاهرات کمپین گرفته بود مراحل اضافی به شرکت کنندگان احساس امن است.

باران پیش بینی شده برای اوایل روز شنبه در پورتسموث و تجمع را برانگیخت اغلب جمع آوری ساعت پیش از این رویداد به دست آوردن یک دیدگاه خوبی از رئیس جمهور. برای این تجمع برنامه ریزی شده زمان شروع شنبه شب Weather.Com پیش بینی آب و هوا خواهد بود صاف تا قسمتی ابری 15% باران.

قوی وجود دارد که مخالف به مغلوب ساختن پیشی جستن رالی در میان برخی از برجسته نیوهمپشایر خواهان. جاد گرگ که قبلا خدمت نیوهمپشایر هر دو به عنوان فرماندار و سناتور صراحت به نام تهمت ظاهر "یک اشتباه است."

"نیوهمپشایر شده است بسیار تهاجمی تحت فرماندار حاوی ویروس" گرگ گفت: در مصاحبه با آسوشیتد پرس تایید که او برنامه ریزی شده به شرکت یا. "مردم نگران مردمی آوردن مشکل برای ما است."

مغلوب ساختن پیشی جستن انتهایی در نظر سنجی مشتاق به سیگنال است که زندگی عادی می توانند رزومه با وجود یک مهاجم ویروس است که به کشته شدن بیش از 130,000 آمریکایی است.

سفر خود به فلوریدا او را طول می کشد به زمین که در آن COVID-19 را افزایش تهدید خود را نگه دارید باید برنده دولت و پرسش در مورد جمهوری خواه هدف خود را نگه دارید نامزدی کنوانسیون در جکسون در ماه آینده.

بر خلاف تجمع در تولسا که برگزار شد در داخل خانه که در آن ویروس بیشتر به راحتی گردش این تجمع در پورتسموث بود که تا حدی خارج از منزل برگزار شد در یک هواپیما آشیانه باز در یک طرف با جمعیت ریختن بر روی آسفالته قبل از اینکه نیروی هوایی یک.

"همه دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تظاهرات و تمام حوادث برقی" گفت: کمپین سخنگوی هوگان Gidley. "رئیس جمهور می خواهد برای رفتن وجود دارد و بحث در مورد تمام دستاوردهای او انجام داده در دوره اول خود را و چگونه او ساخته شده زندگی مردم بهتر است."

علاوه بر این در حالی که ماسک توزیع شد در Tulsa, چند تجمع را برانگیخت آنها را میپوشید پس از هفته از مغلوب ساختن پیشی جستن deriding خود استفاده کنید. در این زمان مبارزات انتخاباتی به شدت تشویق خود استفاده کنید.

این محل بود که به طور قابل توجهی کوچکتر از کاورنو تولسا عرصه و مشاوران تا به حال به عمد مجموعه ای پایین تر از انتظارات برای جمعیت اندازه. قبل از اوکلاهما رویداد که موجب روز از تظاهرات مدیر کمپین براد Parscale افتخار است که یک میلیون بلیط درخواست دریافت شده است. تلسا آتش مارشال گفت: 6,000 نفر حضور داشتند.

نیوهمپشایر تا به حال نسبتا کم تعداد COVID-19 موارد در حالی که کسانی که در اوکلاهما در حال افزایش بود قبل از تهمت وارد شده است. اوکلاهما مقامات بهداشت گفت: تجمع و همراه با تظاهرات "به احتمال زیاد کمک" به افزایش عفونت در شهرستان. چندین کمپین کارکنان و عوامل سرویس مخفی تست مثبت برای ویروس.

با وجود این خطرات مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین معتقد است که به آن نیاز دارد برای بازگشت به جاده هر دو به تحریک و تشجیع کرد که تساوی انرژی از جمعیت خود و برای تزریق زندگی به یک کمپین است که در مواجهه با یک چالش قوی از نامزد حزب دموکرات جو بایدن.

"کمپین احساس می کند او نیاز به خارج وجود دارد, اما هر بار که او صحبت می کند در مقابل جمعیت این احتمال وجود دارد که ویروس گسترش می یابد" گفت: Julian Zelizer ریاست جمهوری مورخ در دانشگاه پرینستون. "اما آن را فقط به عنوان بد اگر او بیرون می آید برای خالی جمعیت که می تواند نشانه آن است که مردم نمی برند و یا آنها می ترسند."

روز جمعه بایدن با اشاره به فلوریدا افزایش coronavirus موارد گفت: "روشن است که مغلوب ساختن پیشی جستن پاسخ — چشم پوشی از سرزنش دیگران و منحرف — آمده است در هزینه خانواده فلوریدا."

انتخاب برای برگزاری تجمع در نیوهمپشایر که در آن رئیس جمهور است که انتهایی به طور قابل توجهی در بخش منعکس فعلی عدم وجود گزینه, گفت چهار, کمپین مقامات ایرانی و آمریکایی نزدیک به تلاش صحبت کرد که خواست نامش فاش نشود چرا که آنها مجاز به عموم بحث داخلی مذاکرات.

میدان نبرد متحده با فرمانداران دموکرات مانند میشیگان و پنسیلوانیا نشان داده اند آنها نمی خواهد صرف بهداشت و درمان مقررات اجازه می دهد تا اجتماعات بزرگ هر چند مبارزات انتخاباتی خواهد بود مایل به از نظر قانونی مسابقه که در زمان با توجه به مقامات. نیوهمپشایر رژیم صهیونیستی است. کریس Sununu یک جمهوریخواه بود گفت: او نمی خواهد شرکت در این تجمع است.

___

بارو گزارش از آتلانتا. آسوشیتد پرس نویسنده عامر مانند در واشنگتن و استیو مردم در لندن کمک به این گزارش.

___

دنبال Lemire در توییتر در https://twitter.com/@JonLemire و در اقیانوس منجمد شمالی https://twitter.com/@BillBarrowAP.



tinyurlis.gdv.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب