مغلوب ساختن پیشی جستن شناور ایده از انتخابات, تاخیر مجازی عدم امکان

توسط ZEKE میلر و کالین بلندواشنگتن (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن عقب مانده در پای صندوق های ر

توسط ATSHNEWS در 9 مرداد 1399

توسط ZEKE میلر و کالین بلند

واشنگتن (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن عقب مانده در پای صندوق های رای و دست و پنجه نرم کردن با یک فروپاشی اقتصادی و بحران بهداشت عمومی در روز پنج شنبه شناور شگفت انگیز ایده به تأخیر انداختن Nov. 3 انتخابات ریاست جمهوری. مفهوم درو فوری پوش بک از دموکرات ها و جمهوری خواهان به طور یکسان در یک کشور که برگزار کرده است خود را به عنوان یک فانوس دریایی برای جهان برای تاریخ خود از انتقال مسالمت آمیز قدرت است.

مغلوب ساختن پیشی جستن پیشنهاد تاخیر که او تحت فشار قرار دادند اتهامات بی اساس که افزایش پست الکترونیکی-در رای گیری به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس را در نتیجه تقلب. اما تغییر روز انتخابات است تقریبا غیر ممکن است و این ایده به نمایندگی از دیگر نیروبخش تلاش مغلوب ساختن پیشی جستن به تضعیف اعتماد به نفس در سیستم سیاسی آمریکا.

تاریخ انتخابات ریاست جمهوری — سه شنبه بعد از اولین دوشنبه ماه نوامبر هر سال چهارم — مندرج در قانون فدرال و نیاز به عمل کنگره برای تغییر.

بالا جمهوریخواهان در کنگره به سرعت رد تهمت پیشنهاد. رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل گفت: از تاریخ انتخابات در سنگ تعیین و خانه ایران رهبر کوین مک کارتی گفت: انتخابات "باید رو به جلو" عنوان برنامه ریزی شده. بدون در نظر گرفتن قانون اساسی باعث می شود هیچ مقررات برای تاخیر در پایان مغلوب ساختن پیشی جستن مدت — ظهر در Jan. 20, 2021.

"با جهانی پست الکترونیکی-در رای گیری (نه رای گیری غایب است خوب) 2020 خواهد بود که نادرست و جعلی انتخابات در تاریخ" مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی پنج شنبه. "این خواهد بود که یک خجالت بزرگ برای ایالات متحده آمریکا. تاخیر انتخابات تا زمانی که مردم می توانند به درستی امن و با خیال راحت رای???"

در واقع تنها پنج کشور انجام انتخابات به طور کامل توسط پست الکترونیکی اگر چه در بیشتر کشورهای انتظار به تکیه بیشتر به شدت در پست الکترونیکی-در برگه های رای در ماه نوامبر به دلیل شیوع ویروس. کالیفرنیا اعلام کرده است قصد دارد به ارسال برگه های رای به همه ثبت نام رای دهندگان برای انتخابات پاییز را نیز در شخص رای گیری گزینه های در دسترس است.

مغلوب ساختن پیشی جستن جیر آمد فقط چند دقیقه پس از دولت گزارش داد که اقتصاد ایالات متحده کاهش یافت و در یک گیج کننده 32.9 درصد سالانه (آوریل-ژوئن چهارم تا کنون بدترین سه ماهه شیرجه رفتن تا کنون به عنوان coronavirus شیوع تعطیل کردن کسب و کار, انداخت, دهها میلیون نفر از کار و فرستاده بیکاری فزاینده به 14.7%.

با بیش از سه ماه تا روز انتخابات مغلوب ساختن پیشی جستن مسیرهای پیاده روی در پای صندوق های رای در سراسر کشور و در سراسر میدان نبرد متحده و برخی از نظرسنجی ها و حتی نشان می دهد به طور سنتی حزب جمهوری خواه متمایل متحده می تواند در بازی. در حالی که مغلوب ساختن پیشی جستن به عقب آمده است قبل پس از فرار به طور مداوم در پای صندوق های رای در سراسر سال 2016 داده های نظر سنجی مطرح شده است و احتمال این که او می تواند در صورت لغزش از دست دادن اگر او نمی کند به نوبه خود چیزهایی در اطراف.

مغلوب ساختن پیشی جستن است به طور فزاینده ای به دنبال تردید در ماه نوامبر انتخابات و انتظار می رود همه گیر ناشی از افزایش در پست الکترونیکی-در و رای گیری غایب. به نام او کرده است از راه دور رای گیری گزینه "بزرگترین خطر" برای خود گشتند. مبارزات انتخاباتی اش از حزب جمهوری خواه باید شکایت کرد برای مبارزه با این عمل که یک بار یک مزیت قابل توجه برای ایران.

هیچ شواهدی از گسترده رای دهندگان تقلب از طریق پست الکترونیکی-در رای گیری و ایالات متحده است که با استفاده از آن به طور انحصاری می گویند که تدابیر لازم در محل برای اطمینان حاصل شود که یک دشمن خارجی بازیگر نمی مختل خواهد شد. انتخابات کارشناسان امنیتی می گویند که همه اشکال از رای دهندگان تقلب نادر از جمله غایب انتخابات.

اکثر ایالت ها هنوز نهایی برنامه های خود را برای ماه نوامبر. تعداد کمی از کشورها ارسال برگه های رای برای رای دهندگان در انتخابات مقدماتی حزب اما در اکثر کشورهای در حال انتظار نمی رود برای انجام این کار در ماه نوامبر. در عوض رای دهندگان را مجبور به درخواست یک absentee ballot اگر آنها می خواهند برای رای دادن در خانه.

رای دهندگان و مقامات بهداشت عمومی ابراز نگرانی در مورد خطرات بالقوه برای گسترش این ویروس در فرد رای متحده گزارش داده اند که مشکل پر کردن نظرسنجی کارگر موقعیت با توجه به همه گیر.

مغلوب ساختن پیشی جستن را اعلام کرد نگرانی برای نظرسنجی ایمنی مخالف خود را در غیر این صورت فشار تهاجمی به "بازگشایی" ملت از جزئی به معنای خاموش شدن ناگهانی به سرعت گسترش ویروس حتی به عنوان افزایش تایید coronavirus موارد و مرگ و میر را تحت فشار قرار دادند آمریکا به بالای لیست برای جهان شیوع.

جمهوری خواه ایالت و سناتور " مارکو روبیو از فلوریدا گفت: این انتخابات برگزار خواهد شد به عنوان برنامه ریزی شده "مشروع باشد و...مردم باید اعتماد به نفس در آن است."

دموکرات مجلس نانسی پلوسی در پاسخ به تهمت را صدای جیر جیر با به tweeting نقل قول از قانون اساسی اختصاص کنگره این قدرت را به تنظیم زمان انتخابات است.

یکی جمهوری خواه و فرماندار کریس Sununu از نیوهمپشایر نیز به سرعت گلوله را مغلوب ساختن پیشی جستن ایده: "اشتباه نکنید: این انتخابات اتفاق خواهد افتاد در نیوهمپشایر در نوامبر 3rd. پایان داستان. ما سیستم رای گیری در NH امن است و امن و قابل اعتماد است. ما آن را انجام داده اند حق 100% از زمان برای 100 سال به این سال خواهد بود."

هوگان Gidley این تهمت کمپین ملی مطبوعات, دبیر با اشاره به تاخیر در شمارش آرا در نیویورک اولیه. "رئیس جمهور این است که فقط بالا بردن سوال در مورد هرج و مرج دموکرات ها ایجاد کرده اند با اصرار خود در تمامی پست الکترونیکی-در رای گیری. آنها با استفاده از coronavirus به معنی خود را به تلاش برای موسسه جهانی پست الکترونیکی-در رای گیری که بدان معنی است که ارسال هر ثبت نام رای دهندگان رای گیری که آیا آنها خواست یا نه. "

مغلوب ساختن پیشی جستن حاضر در یک مصاحبه فقط هفته پیش با فاکس نیوز را متعهد به قبول نتایج آینده کاخ سفید, انتخابات, یادآوری مشابه تهدید او هفته قبل از سال 2016 رای دادن.

"من باید برای دیدن. نگاه کنید ... من باید برای دیدن" مغلوب ساختن پیشی جستن گفته مدیر Chris Wallace طول گسترده مصاحبه با "فاکس نیوز یکشنبه." "من قصد ندارم به فقط می گویند:" بله." من قصد دارم برای گفتن " نه " و من نیست آخرین بار هم نیست." ماه گذشته او همچنین گفت: در آریزونا "این خواهد بود که به نظر من فاسد ترین انتخابات در تاریخ کشور ما است."

مغلوب ساختن پیشی جستن و بسیاری از اعضای دولت او قبلا availed خود را از رای گیری غایب اما مغلوب ساختن پیشی جستن به دنبال افتراق است که از یک رشد فشار توسط دولت به ایمیل همه رای دهندگان ثبت نام یا برگه و یا غایب فرم های درخواست.

"او به هیچ وجه قدرت برای انجام این کار گفت:" وندی وایزر ایالت مدیر دموکراسی برنامه در Brennan Center for Justice at NYU قانون مدرسه است. "این است که فقط هرج و مرج کاشت."

دموکرات ها را تحت فشار قرار دادند که شامل میلیاردها دلار در آینده coronavirus امداد لایحه به صندوق تامین امنیت انتخابات و در دسترس برای بهبود این سال را به, رای, اما تهمت و جمهوری خواهان تا کنون در برابر کسانی که تلاش.

تنها چند ماه پیش در آوریل مغلوب ساختن پیشی جستن به حال نگذاشته چشم انداز تلاش برای تغییر پس از انتخابات دموکراتیک رقیب جو بایدن پیش بینی تهمت این کار را انجام دهید. "من هرگز حتی فکر تغییر تاریخ انتخابات," او گفت:. "چرا باید این کارو کنم ؟ نوامبر 3rd. این تعداد. من نگاه به جلو به آن انتخابات است."

"من فکر کردن در مورد آن در همه," او اضافه شده است. "نه در همه."

و در ماه مارس تهمت مخالف حرکت می کند با چند کشور برای به تاخیر انداختن خود در انتخابات مقدماتی به دلیل coronavirus.

--

آسوشیتد پرس نویسندگان کریستینا کسیدی در آتلانتا هالی Ramer در Hopkinton, New Hampshire, Emily سوانسون و علامت شرمن کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب