تاونسند مرکز بازیافت برای بازگشایی با محدودیت

تاونسند – پس از خانههای گلی خالی این موضوع به مدت سه هفته متوالی و با پروتکل های جدید در محل هیئت مدیره بهداشت

توسط ATSHNEWS در 25 اردیبهشت 1399

تاونسند – پس از خانههای گلی خالی این موضوع به مدت سه هفته متوالی و با پروتکل های جدید در محل هیئت مدیره بهداشت و درمان رای دادند این هفته به دوباره باز کردن مرکز بازیافت در روز شنبه.

آن بسته شده است برای برخی از زمان با توجه به Covid-19 بیماری همه گیر.

اما در حال حاضر آن را به ساکنان تنها با رها کردن گزینه های محدود به حیاط باقی مانده است.

در فاز اول این مرکز را قبول کند تنها با قلم مو و حیاط باقی مانده است که به صورت رایگان برای ساکنان شهر و تنها یک وسیله نقلیه در یک زمان می تواند در آمده.

اقلام مرکز اتهامات افراد به دور از پذیرفته نمی شود. این بدان معناست که هیچ تلویزیون مجموعه, الکترونیک, مبلمان و یا سایر اقلام.

مشتریان با اقلام حجیم و به دور از – مانند نیمکتها می تواند تماس G. W. شاو و پسر به آنها را انتخاب کنید تا برای هزینه. شماره تماس برای این خدمات است 800-649-7419.

هیچ معاوضه مغازه در حال حاضر هر دو. کامل پرواز را در لیست ارسال شده است در شهر سایت.

به عنوان اشاره به بازگشت تا پس از تعطیل مرکز به طور موقت گسترش آن ساعت خواهد بود و باز از 7.m به 4 بعد از ظهر. (در مقابل 7 به 2 قبلا.)

مرحله اول-در دوره گذشته سه شنبه همزمان: مارس 16, مارس 23 و 30 مه. ساعت خواهد بود 7 صبح تا 4 بعد از ظهر در آن تاریخ. اما آن را برای زباله های حیاط تنها سلامت اعضای هیئت مدیره گفت.

در حال حاضر این مرکز باقی می ماند بسته به خارج از شهر مشتریان و قبول نمی کند آف رها دیگر از حیاط باقی مانده از هر کسی.

یک لیست کامل از شما و نبایدها و آنچه هست و نیست باز در این مرکز ارسال شده است در شهر, وب سایت همراه با شرح عملیات تنها با یک مشتری در یک زمان.

در اینجا یک عکس فوری. ساکنان در ورود و توقف در دروازه و جلو و به سمت چپ. یک عضو تیم خواهد آنها خوش آمد می گوید. ID (گواهینامه رانندگی/اثبات محل اقامت) نمایش داده شود باید از طریق این خودرو پنجره بسته می شود. نمی رول ماشین ویندوز.

ساکنان با برگ و چوب به رها کردن باید به منطقه تعیین شده که در آن آنها می توانید خودرو خود را به خالی کردن. اعضای تیم وجود دارد خواهد بود برای کمک به, در صورت نیاز, در حالی که حفظ یک شش پا فاصله از یکدیگر و مشتریان.

سلامت مدیره می خواهد ساکنان بدانید که چرا این قوانین لازم است و چه اقدامات گرفته برای بهداشت عمومی و دلایل ایمنی از جمله پایبندی به CDC و دولت دستورالعمل.

حکم شامل شش پا فاصله و با پوشیدن ماسک در اماکن عمومی.

دیگر بر روی سایت استاندارد شامل موارد زیر است:

– همه مرکز بازیافت کارکنان باید از ماسک و دستکش در هنگام تعامل با کارمندان و سایر کارکنان در محل دست شویی ایستگاه های موجود برای استفاده از آنها.

– مشتریان باید پوشیدن ماسک زمانی که آنها در خارج از وسایل نقلیه خود را. ضد عفونی کننده دست در دسترس است برای کارکنان و عموم مردم به استفاده از سفید کننده استفاده می شود به طور منظم در مناطق که برای آن تماس بگیرید.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن