تاونسند انجمن بهداشت به آدرس منظقه مهار

تاونسند – زمانی که هیئت مدیره بهداشت و درمان ملاقات – از طریق کنفرانس تلفنی – شنبه شب, عضو, کریستوفر Nocella m

توسط ATSHNEWS در 6 تیر 1399

تاونسند – زمانی که هیئت مدیره بهداشت و درمان ملاقات – از طریق کنفرانس تلفنی – شنبه شب, عضو, کریستوفر Nocella mused در مورد جلسه در فرد دوباره در شهر هال در مقابل از طریق تلفن.

سالن بزرگ اتحاد دوباره باز برای کارکنان به کار وجود دارد اما نه برای عموم آزاد و در عین حال با توجه به سلامت مدیره و مدیر کارلا Hitzenbuhler.

در عین حال گام بعدی این است که برای نصب یک آی فون در پشت ساختمان به طوری که مردم می تواند وزوز گروه آنها می خواهند به صحبت کردن از خارج, او گفت:.

اما Nocella با اشاره به این که اگر کارکنان می توانید بروید داخل اتاق ملاقات باید در دسترس به اعضای هیئت مدیره و همچنین با پروتکل های ایمنی در محل و تنها از راه دور و مشارکت عمومی است. او ترجیح می نشست چهره به چهره با اطلاعات خود را بسته بر روی میز است. "من یک کاغذ پسر," او گفت:.

Nocella با اشاره به فاز 3 re-opening مسائل و ادامه بحث در مورد "مهار" از دستياران کنار سطل زباله و سطل های بازیافت. به طور خاص هیئت مدیره می خواهد به مجموعه قوانین و محدودیت برای رسیدگی به آن شده است و برگزاری یک جلسه عمومی در این باره ادامه داد: در جلسه اخیر.

Hitzenbuhler گفت: او می خواهم به دنبال راهنمایی از شهر, مشاور حقوقی پیوستی یک کپی از شهر دیگر قوانین. دادستان ارسال نظرات و اشاره کرد "تعاریف دست و پا گیر" در مورد انواع سطل زباله, اما چیزی که مشکل را حل کند او گفت:.

در موضوع: یک مرد خال خال رومینگ از طریق Timberlee پارک در منظقه وانت روز, گرفتن شیشه و دیگر اقلام با ارزش قابل بازیافت از ساکنان متعلق به بخش خصوصی ظروف. مهار عبارت دیگر.

آلاینده توسعه را پوشش می دهد مقدار زیادی از زمین به هم پیوسته خیابان ها و صدها خانه شده است.

"من فکر کردم آن را شبیه به مواد زائد جامد و زباله های خطرناک" عضو لیندا جوهانسون گفت: از گزارش گرفتن و رفتن ارجاع بهداشتی موجود در قوانین در مورد نحوه رسیدگی به این مواد است.

دیگر نگران سلامت ندارد اما با توجه به ارزش, اعضای, توافق, است که علاوه بر این واقعیت است که ربودن موارد از مالکیت خصوصی ممکن است در اثر در نظر گرفته شود سرقت مردم سطل های بازیافت ممکن است حاوی بیش از برگشت بطری و قوطی. دور انداخته ایمیل, برای مثال, صورت حساب ها و مقالات دیگر با اطلاعات حساس شخصی است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای اهداف غیر قانونی.

Hitzenbuhler گفت که زمانی که او به خارج از وکیل او با ارسال یک کپی از هورهیلل سلامت مدیره قوانین در مهار برای مقایسه. "این چیزی است که من می خواستم شما...برای دیدن" او گفت:.

اعضای mulled برنامه ریزی یک جلسه کار به پیش نویس یک محدودیت است که پوشش مهم است.

اما جوهانسون نمی بینم نیاز. "کارلا فقط می تواند آن را انجام دهد" او گفت:.

اعضای دیگر توافق با استناد به مقدار قابل توجهی از زمان صرف شده بر روی این مسئله در حال حاضر.

در واقع از آن خواهد شد یک سلامت تخلف با جریمه اعم از $100 به $300 در هر روز برای جرم پس از آن.

در یک حرکت هیئت مدیره بسته شنوایی و توافق برای ادامه بحث در جلسه بعدی خود جولای 13.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب