تاونسند BOH می شنود COVID-19 اخبار نرخ مرکز بازیافت را بازگشایی

تاونسند – دوشنبه شب هیئت مدیره بهداشت و درمان جلسه – از طریق کنفرانس تلفنی – راه اندازی با یک Covid-19 روز رسا

توسط ATSHNEWS در 6 تیر 1399

تاونسند – دوشنبه شب هیئت مدیره بهداشت و درمان جلسه – از طریق کنفرانس تلفنی – راه اندازی با یک Covid-19 روز رسانی از سلامت عامل ریک متکالف از Nashoba مرتبط تخته سلامت.

وجود دارد یک مورد تایید شده از این ویروس گزارش شده طی هفته گذشته گفت که هم راستا با روند در دیگر شهرهای منطقه و دولت داده است. همانطور که از ژوئن 19 وجود دارد که 33 نفر در شهر است.

آن را یک "جهت" به صورت فاز 2 از رژیم صهیونیستی است. چارلی بیکر دوباره باز طرح گفت: در آن خدمات شخصی کسب و کار می تواند بازگشایی و برخی از محیط داخلی رستوران صندلی مجاز است.

مورد ردیابی در حال انجام است Metcalf ادامه داد: با سلامت عمومی پرستاران در کار است. این NABH همچنین در پاسخ به شکایت او گفت که اکثر آنها در مورد پوشیدن ماسک.

"آن شده است بزرگترین مسئله" او گفت:, و اضافه کرد که این سازمان کمک می کند تا کسب و کار درک دستورالعمل ها.

اگر چه یک زن و شوهر از موارد از این ویروس گزارش شده بود پس از شمال میانه فارغ التحصیلی دبیرستان برگزار شد در چند نوبت بیش از دو روز در مدرسه در رشته ورزشی در اوایل این ماه Metcalf گفت: این موارد بودند رویداد مربوط به "تا آنجا که ما می دانیم."

با فاز 3 را به راه اندازی در سه هفته هر فرماندار منظور اصلی آژانس آماده است به حرکت به جلو با احتیاط اگر آن اتفاق می افتد. "خواهیم دید..." Metcalf گفت.

مرکز بازیافت که دوباره در باز ممکن است همچنین آماده سازی خود برای مرحله 3 و بعدی خود روز شنبه باز تاریخ است که در ماه جولای بهداشت مدیره و مدیر کارلا Hitzenbuhler گفت.

"ما هنوز در فاز 2 در حال حاضر," او گفت:, و مرکز بود و فوق العاده شلوغ آخرین پنج شنبه از 8:30 صبح. "ما تا به حال وسایل نقلیه موتوری (صف) در گرینویل جاده...این خیلی شلوغ بود." او گفت:.

در حال حاضر او می خواستم به می دانم که اگر هیئت مدیره فکر مبادله باید دوباره باز کنید و زمانی که شروع به پذیرش نقد در نور از یک کارمند اخیر استعفای.

این کار در حال تبلیغ است و باید نوشته شده برای 10 روز قبل از آن را می توانید استخدام کسی, او گفت:. در آن صورت توافق اعضای آن را بهترین به صبر در مبادله است که نیاز به یک فرد در انجام وظیفه.

هیئت مدیره مورد بحث و بررسی سایر متغیرهای مرتبط با این مرکز را دوباره باز و چگونه جریان حیاط باقی مانده آف رها از پشت بود. "این می تواند زمان زدن از طریق, اما آن را کار" Hitzenbuhler گفت.

عضو کریس Nocella پیشنهاد یک معامله با DPW اگر آن را موافق به همراه بلدوزرها به بار تراشه های چوب و خاک (کمپوست) به مردم وسایل نقلیه هیئت مدیره پیشنهاد می گرفتن در بازگشت.

"ما همه در همان شهر...آن را خوب به کار با هم," او گفت:. "آنها می تواند آن را انجام دهد در عرض چند ثانیه..."

اما از آن زمان بر روی ساعت برای کارکنان Hitzenbuhler گفت.

"من یک مقدار زیادی به کمپوست موضوع" او گفت:. "من موافق این یک مشکل است." این DPW آمد دو هفته پیش برای کمک به او اشاره کرد: "اما من شک آنها می خواهم ما را loader."

"کارلا به اندازه کافی بر روی صفحه..." بدون اضافه کردن کمپوست طرح به to-do list, عضو, لیندا جوهانسون گفت.

پس از بحث و بررسی بیشتر به هیئت مدیره موافقت کردند که این موضوع تا دوباره دفعه بعد.

رئیس کریستوفر Genoter نمی شود وجود دارد زمانی که آنها انجام می دهند.

او را در حال اجرا نیست برای انتخاب مجدد این زمان در اطراف به طوری شنبه شب آخرین جلسه Genoter گفت.

اما او نگران تمیز کردن تسهیلات. "این نوع از لباس های کثیف می تواند ما بچه ها به تمیز کردن؟"

Hitzenbuhler گفت: بله. "آن را در بودجه" با $24,000 تعادل است. او تعجب که آیا آن را خوب خواهد بود به مرکز کارکنان در آمده به تمیز کردن در روز خود را خاموش هنگامی که مرکز بسته شده است.

مطلقا نه Genoter گفت. اما آن را خوب به داوطلبان کمک کند. او پیشنهاد کرد برای درخواست ثبت نام-ins از مدرسه بالا است. "بچه ها نیاز به داوطلب ساعت," او گفت:.

آخرین مطالب