Top 25 گذار ترین تجاوز+ شخصیت ها به مناسبت این ماه ژوئن

که در آن ما خواهد بود و بدون ما تجاوز+ آیکون ؟ حوصله خارج از ذهن ما! شخصیت های عجیب و غریب ما را برکت دهد صفحه

توسط ATSHNEWS در 2 تیر 1399

که در آن ما خواهد بود و بدون ما تجاوز+ آیکون ؟ حوصله خارج از ذهن ما! شخصیت های عجیب و غریب ما را برکت دهد صفحه نمایش خود را با انعطاف پذیری و زیبایی و داستان های شگفت انگیز. هر چند ما نمی توانیم آوریل در خارج و در باشگاه این, ژوئن, ما می توانیم جشن نمایندگی در رسانه ها. و تقاضا بیشتر و بهتر نمایندگی به خصوص برای QTPoC شخصیت.

بررسي فايلهاي انتخاب ما برای بالا 25 گذار ترین تجاوز+ شخصیت های تلویزیون.

بازی های پیش رو! با احتیاط ادامه دهید!

25. Oberyn Martell, بازی تاج و تخت

lgbtq+ tv characters
giphy.com

Oberyn Martell طول می کشد در یک بسیار جزئی شخصیت در یک فانتزی حماسی از توطئه های سیاسی و زنای با محارم. با این وجود شخصیت او را مایع تمایلات جنسی جلب توجه گسترده از تجاوز+ جامعه است. خود را زیبا مهارت با یک نیزه است که متاسفانه تحت الشعاع قرار توسط یک مرگ وحشتناک در یک دادگاه مبارزه با. اما نگران نباشید! او به همان اندازه عجیب و غریب, عاشق Ellaria avenges او.

24. اوتنا Tenjou, انقلابی, دختر یوتنا

revolutionary girl utena lgbtq+ tv characters
giphy.com

هر شخصیت لیست نیازهای مبهم انیمیشن شکل است. معاصر نشان می دهد که با شخصیت های عجیب و غریب مانند استیون جهان و او-Ra کشیده اند الهام مستقیم از یوتنا (شما می توانید پیدا کردن قسمت در یوتیوب). اوتنا حاضر به پوشیدن جنسیتی لباس و به شدت می خواهد به یک شاهزاده. او همچنین به شکل یک پیوند با آرام Anthy Himemiya یک مبهم دختر مدرسه ای شناخته شده به عنوان "عروس رز." اوتنا وارد خارق العاده جهان از دوئل که در آن برندگان نگه قدرت انقلابی در جهان است.

23. رابین باکلی غریبه همه چیز

lgbtq+ tv characters
netflix.com

رابین در ظاهر غریبه چیزهایی که یک سر رسیده چلوپ عجیب و غریب نمایندگی. تعجب او از آمدن به استیو در پایان فصل سه خوبان همه ما است. Steve پاسخ اندازه گیری پس از او عاشقانه رد داد همه راست مردان به عنوان مثال چگونه به آرامی قبول شکست. همچنین رابین کک و مک. مرسی.

22. امی Raudenfeld, Faking It

Faking It lgbtq+ tv characters
giphy.com

ما را انتخاب کرده اند امی به سادگی برای او یاد شیرینی, تی شرت. یا برای او فراموش نشدنی از وحشت زمانی که او بوسه او بهترین دوست کارما و متوجه می شود که (*نفس نفس زدن*) او آن را دوست داشت. آه-sh*t-من-گی صورت خواهد بس هرگز به سرگرم کند. "امی و سرنوشت دوستی یک عامل عمده ای در تحقق است که من گی هستم چرا که من احساس خیلی بیشتر به شدت کشیده شده به من به دوستان از هر دوست. امی کاملا اسیر ضعف بودن مستور در دبیرستان" دانشگاه سن دیگو ارشد Maddie براون گفت. سازمان دیده بان فصل یکی برای راهنمایی در مورد چگونه نه به لاس زدن با یک دختر, این برنامه شامل امی Raudenfeld.

21. Annalise کیتینگ How to Get Away With Murder

Annalise Keating HTGAWM.jpg
wikipedia.org

ویولا دیویس و Shonda Rhimes. نیاز من بیشتر می گویند ؟ حقوقی, درام, How to Get Away With Murder شرح زیر سنگ سرد Annalise Keating. او با این نسخهها کار به عنوان یک وکیل مدافع جنایی و استاد حقوق. مراکز نشان می دهد در انتخاب یک گروه کوچک از دانشجویان به مربی به عنوان Annalise توازن شخصی و زندگی عمومی است. او را شناسایی به عنوان دو جنسی که نقش به دستکاری دوجنسي استعاره. اما عجیب و غریب, سیاه, زنان کمیاب در تلویزیون, بنابراین ما آن را.

20. خواهد گراهام Hannibal

community hannibal GIF
giphy.com

تا کنون فکر اگر بدنام cannibal Hannibal Lecter تا به حال عشق منافع فراتر از Clarice Starling? Bryan Fuller طول می کشد که سوال و اجرا می شود با آن خود را انتزاعی و بسیار فکری اقتباس از توماس هریس' رمان Red Dragon, هانیبال و هانیبال رو به افزایش است. ویژه FBI محقق خواهد گراهام دوست یک روانپزشک پزشکی قانونی است که هیچ یک دیگر از Hannibal Lecter. این نمایش حول محور رابطه خود را به عنوان دشمنان که درک هر یک از دیگر در یک عميق (و بسیار, گی) سطح.

19. Yorkie و کلی آینه سیاه و سفید

san junipero lgbtq+ tv characters
giphy.com

آینه سیاه و سفید's زیبا ترین قسمت "سن Junipero" نیز اتفاق می افتد به حداقل آن اخلال در (و آن gayest). چگونه می تواند ما را انتخاب کنید Yorkie یا کلی? آنها باید با هم باشیم. در یک شبیه سازی شده زندگی پس از خجالتی Yorkie دیدار شجاعانه کلی در یک باشگاه رقص. آنها برای یکدیگر قرار می گیرند و شروع یک داستان عاشقانه است که تقریبا از هم جدا می افتد زمانی که کلی بیانگر آرزوی او برای پایان دادن به زندگی در مرگ به جای ادامه به سان Junipero های شبیه سازی شده پس از زندگی. Yorkie, اما, هرگز این شانس را واقعا زندگی می کنند که او زندگی خود را صرف تخت زده البته سن Junipero bewitches او. اما آنها را انتخاب کنید پس از زندگی با هم در پایان و درایو کردن به غروب آفتاب.

18. الک Lightwood, Shadowhunters

lgbtq+ tv characters Shadowhunters
giphy.com

در حالی که خواهر او ایزابل flaunts تمایلات جنسی خود با بی نظیر اعتماد به نفس در آن طول می کشد الک در حالی که به اعتراف خود جاذبه خود را برادر خوانده Jace. او ممکن است سخت و مسئول shadowhunter اما او محافظت و پر از شک. است که تا زمانی که او در دیدار مگنوس زهر یک زرق و برق غول پیکر که طول می کشد علاقه به او. بهترین صحنه ؟ هنگامی که او را دوست دارم بیش از وظیفه در عروسی خود را و فرار خود را bride-to-be برای مگنوس.

17. Lito رودریگز Sense8

 lgbtq+ tv characters sense8
giphy.com

هر زمان که sensates نیاز به یک حواس پرتی یا دروغ Lito می آید در با کسانی که اشک تمساح و در نقطه تریک. حرفه بازیگری خود را تحت الشعاع زندگی عشق خود را برای بسیاری از نشان می دهد برای ترس از همجنسگرا ستیزی در Latinx هالیوود است. اما او در نهایت شجاعت مسابقات که از استعداد خود را برای اقدام. Lito را دوست دارد دوست پسر خود هرناندو و او طول می کشد خطر از دست دادن کار خود را بیش از از دست دادن هرناندو.

16. ژول Vaughn, شادی و سرخوشی

hbo smile GIF by euphoria
giphy.com

ژول تا به حال آن را خشن و حتی قبل از نمایش آغاز شد. او در برخورد با افسردگی مزمن در سن جوان تا حد زیادی با توجه به جنس بیقراری. بعد از او شروع به انتقال او به دنبال مسن تر مردان متاهل حاضر به بررسی تمایلات جنسی خود را. تروما کنار او آزاده و شکست ناپذیر است. او هدایت یک جاده سنگی از برنامه های آشنایی با قلدری و اثرات اعتیاد بر صمیمیت. او امتیاز به عنوان یک سفید-عبور ترانس زن می تواند با بیشتر اذعان. اما شکارچی Schafer درخشان است.

15. سیدنی نواک من خوب نیست با این

I Am Not Okay With This lgbtq+ tv characters
giphy.com

او را قهر او دمدمی و او را به معنای واقعی کلمه جادویی. من به شما سیدنی نواک همه. هنگامی که ما تا به حال چنین جوان عجیب و غریب نمایندگی در تلویزیون است ؟ ما او را آزمایش جنسی با همسایه اش استنلی یک بر stoner که فکر می کند او بالاتر از دبیرستان درام. سیدنی نتواند به مقابله با مسائل مربوط به خشم پس پدر او را خودکشی. او در دعوا پیروز شدن بر او بهترین دوست دینا که اتفاق می افتد به قدمت مدرسه سوار کار ماهر. و ما می توانیم او را کشف که او ابرقدرتها. از ران جوش به قدرت telekinetic سیدنی میسازد لخت, همه چیز در مورد زندگی از طریق دبیرستان به عنوان "یک دختر 17 ساله دختر سفید."

14. Emily Fields, Pretty Little Liars

EmilyFields.jpg
wikipedia.org

اگر تنها Shay Mitchell همجنسگرا بود مانند شخصیت او. از چهار تا از بهترین دوستان در Pretty Little Liars, Emily پر از سرباز سهمیه. او یک قاتل شناگر. اما شخصیت او نتواند علامت سنتی ورزشی گی. امیلی آرام و درونگرااست که به شدت دشوار است برای عمل. غرفه به Shay Mitchell برای گفتن امیلی عجیب و غریب, داستان, در, نوجوانان, درام با نشان دادن بیش از حد بالا بازیگران.

13. مای مارتین, احساس خوب

lgbtq+ tv characters
netflix.com

Netflix بکشد جدید نشان می دهد احساس خوب ستاره بی دست و پا و خنده دار مای مارتین به عنوان او مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر. او تازه و مایع درمانی از جنسیت و تمایلات جنسی دزد مرحله در باشگاه کمدی. مای کلیشه ای, لزبین, U-Haul ارتباط با جورج چالش های او را به او را مورد بررسی قرار جنسیتی چون جورج قبلا در نظر گرفته خودش مستقیم و ترس از بیرون آمدن به دوستان و خانواده. رابطه خود را متناسب با آشنا لزبین, جعبه, اما مای کمدی مکالمات در شناسایی به عنوان یک غیر دودویی زن معافیت از معمولی روایات.

12. Moira رشته, خدمتکار داستان

the handmaids tale moira
giphy.com

بیشتر زمان روی صفحه نمایش برای Moira! بروس میلر اقتباس از مارگارت اتوود را dystopian رمان سخت است به سازمان دیده بان. نمایش بازدید بیش از حد نزدیک به خانه, به خصوص با دولت که حمایت باورهای ترسناک شبیه به جلعاد. جهانی که در آن مردان تجاوز به زنان بدون نتیجه که دولت آن نوار یک زن بدن, حقوق که در آن تجاوز+ مردم مثله شده و به قتل رسیدند. وجود ندارد بسیار اختلاف بین امریکا در سال 2020 و جلعاد. Moira به عنوان یک لزبین رنج می برد بیش از سفید مستقیم همتایان. او فرار به کانادا اما قبل از فرار او مجبور به کار برای جلوگیری از زندگی گذشته خود را به عنوان یک کنیز. او هوشمند و انعطاف پذیرحتی پس از یک جامعه توتالیتر محروم از همه چیز, از جمله نام او.

11. Callie Torese, grey's Anatomy

lgbtq+ tv characters greys anatomy
giphy.com

چه یک سفر شما تا به حال Callie. او مختصر گردباد ازدواج جورج اومالی یکی از بازیگران اصلی اعضای زدم خاموش پای او. سپس او unearths او عجیب و غریب هویت در یک حماسه عاشقانه با peds جراح آریزونا رابینز. و بهترین دوست او که می میرد و به زودی پس از یک سقوط هواپیما به طور تصادفی در میان خیلی از حزب او. Callie شخصیت قوس در grey's Anatomy یکی از مهمترین و پر هرج و مرج. او قلب و جاه طلبی به عنوان یک جراح مصرف هر کس در اطراف او. هر کسی که می داند Callie او را دوست دارد.

10. آن لیستر آقا جک

eyebrows flirt GIF by BBC
giphy.com

دوره قطعات با لزبین? بله لطفا. اگر شما نمی دانید Anne Lister (با نام مستعار "آقا جک") او در زمان 19th-قرن یورکشایر توسط طوفان با تجاوز از نقش های جنسیتی. او با شتاب میلیون ها کد گذاری کلمات در خاطرات بسیاری از آن کرونیکل او جنس امور و نگرانی خود را به عنوان یک صنعتگر. "آقا جک" تا به حال به ده بالا به عنوان یکی از قدیمیترین لزبین, trailblazers. سالی Wainwright اقتباس از زندگی خود را انفجار قدرتمند با طراحی صحنه و لباس. این مجموعه با تمرکز بر لیستر تلاش برای نجات خانه خود را با در نظر گرفتن یک همسر.

9. لیونل هیگینز مردم عزیز سفید

lgbtq+ tv characters Dear White People Netflix
giphy.com

او شیرین او را درخشان او بی دست و پا. به علاوه کسانی که عینک خود را کامل شایان ستایش نویسنده/ویرایشگر نگاه کنید. "سیاه و سفید عجیب و غریب مردان همیشه به تصویر کشیده که یک یا دیگر: تیتوس از Unbreakable Kimmy Schmidt یا Chiron در زیر نور مهتاب. یکی از آنها غیر قابل انکار است و unapologetically گی به نقطه که در آن مردم به اشتباه آن را به عنوان یک مشخصه یا کل شخصیت و دیگر نمی گی تا ثابت, گی, نتیجه گیری کسانی که در اطراف او و ضد همجنس بیننده احساس راحت است.' من فکر می کنم آنچه باعث می شود لیونل بسیار زیبا است که او می سازد یک محل برای کسانی که مانند او را در وسط آن. همجنسگرا بودن و اینکه یک مرد سیاه و سفید هستند و فقط جنبه های او, اما آنها به طور کامل او" Kean دانشگاه ارشد لوسین Edme گفت. لیونل refreshingly نمی کند مقابله با هوموفوبیا بسیار به عنوان تاسف عاشقانه سوء استفاده. لیونل آرام است اما دست کم نگیرید او.

8. سوفیا Bursette, Orange Is the New Black

laverne cox trans tv
giphy.com

اگر شما نمی دانید که خیره کننده انسان است که Laverne Cox, سپس شما ممکن است مجبور به زندگی زیر یک سنگ برای دهه گذشته است. هر چند سوفیا دریافت نمی کند صفحه نمایش زمان او سزاوار شخصیت خود را در معرض درمان غیر از زندانی ترانس زنان است. کاکس تصویر از سوفیا قدرت و امتناع از شکستن دست گارد زندان خشونت باعث می شود او را الهام بخش به تماشای.گزارش این آگهی

7. Cosima Niehaus, Orphan Black

orphan black lgbtq+
giphy.com

از تمام کلون در Orphan Blackسان فرانسیسکن ژنتیک Cosima شایسته ترین زمان روی صفحه نمایش. او ظرفیت عظیم به فکر می کنم و عشق می ترکد از شخصیت او به خصوص در رابطه با Delphine یک دانشمند درخشان با قفل و ملایم لهجه فرانسوی. با وجود Delphine را خیانت, Cosima هرگز متوقف نمی شود محبت او. و هنگامی که ناشناخته تیرانداز طول می کشد پایین Delphine در یک مطلب یا داستان جالب Cosima هرگز متوقف نمی شود باور او زنده است. کلون خواهد بود از دست رفته در نبرد علیه سازندگان خود و بالقوه ناوشکن بدون Cosima دانش و مهربانی.

6. النا Alverez, یک روز در یک زمان

female orgasm
giphy.com

این Latinx جامعه است کمی به هیچ LGBTQ+ نمایندگی در رسانه ها اجازه دهید به تنهایی یک نو جوان بیرون آمدن داستان. مدت کوتاهی پس از بیرون آمدن به خانواده اش النا رد سنتی لباس شب و به جای دون سفید ترد pantsuit ساخته شده توسط مادر بزرگ خود را به او quinceañera. او غایب پدر حاضر به قبول او و او را رها در طبقه رقص پدر و دختر رقص. اما او فوق العاده مادر سراسیمه به نجات همراه با بقیه خانواده اش. النا را ده بالا به سادگی برای او quinceañera اما مانند هر کس در لیست شخصیت او خیلی بیشتر از یک صحنه. او را شلاق-هوشمند و او به عنوان کشورهای مستقل مشترک المنافع, لزبین, تاریخ, غیر دودویی شخصیت صحبت می کند که به او روشنگری درک جنسیتی. همه مادران با عجیب و غریب دختران باید یک روز در یک زمان برای دیدن النا مامان اولیه مبارزه با دخترش هویت است.

5. Ola Nyman, آموزش جنسی

Sex Education Love GIF by NETFLIX
giphy.com

بیایید واقعی Ola سزاوار خیلی بهتر از اوتیس. او با پیاده روی راسخ و اعتماد به نفس و دقیقا می داند که آنچه او می خواهد. زمانی که اوتیس رفتار Ola با نادرستی و مرزی سردی Ola می شکند تا با او. موفق باشید در پیدا کردن مطلب خود آگاه است. یا بهتر لباس پوشیدن یکی. ما می توانید مکث و فقط او قدر با شکوه مناسب? او می پوشد جهنم از یک پاپیونی. Ola می یابد در فصل دو که او pansexual زمانی که او شروع به داشتن رویاهای جنسی در مورد او عجیب و غریب, دوست, لیلی. او تعیین بهترین راه برای شکل جدید خود منافع جنسی است که از طریق یک گرایش جنسی امتحان. اگر شما در حال گرفتن یک گرایش جنسی امتحان شما احتمالا حداقل یک کمی گی. همین حالا آن را انکار کند. Ola قطعا نیست. او خط تیره به لیلی و unabashedly بوسه او.

4. نام, علامت های Sense8

trans tv
netflix.com

ما استن ترانس شخصیت های بازی توسط ترانس بازیگران. جیمی کلیتون نقش Nomi در مغزی و فوق العاده تحت امتیاز Sense8. چه می تواند بیشتر badass از یک ترانس لزبین hacktivist و وبلاگ نویس با آخرتی اتصال به قطع سایر افراد در سراسر جهان است ؟ او را انتخاب کرد نام او را به خاطر "من می دانم" شاید به این دلیل که از خانواده اش ناتوانی در پذیرفتن هویت او است. البته نام مغز عمل است. یکی از بهترین قسمت در مورد نام شخصیت ارتباط با Amanita ترین اعتماد و محبت شریک زندگی هر کسی می تواند برای بپرسید. زمانی که نام اعتراف می کند که او یک روانی و عاطفی لینک به هفت نفر دیگر از جمله یک کره kickboxer و یک قفل ساز و امن-cracker, Amanita هرگز شک و تردید خود را. بحث در مورد رابطه اهداف است.

3. Lexa, 100

lgbtq+ tv characters the 100
giphy.com

من می دانم که من می دانم. لزبین داستان یک عادت بد از پایان دادن به فاجعه, به طور معمول با مرگ یکی از عشق منافع. من می خواهم این فرصت را به صدای من گی نوجوان احساس وحشت و نگرانی: Lexa سزاوار بهتر! او سبعیت مقایسه با منصف رهبری دزد صفحه نمایش در 100. او فرمانده grounders مردم به تصویر کشیده شده به عنوان باطل آنتاگونیست در نشان می دهد تا زمانی که Lexa humanizes آنها. حداقل از نویسندگان می تواند منتظر یک زن و شوهر بیشتر فصول به کشتن شخصیت او. او فقط می خواهم آشتی با کلارک در اکثر کلاسیک, لزبین, مد: یک صحنه جنسی متهم با تضاد حسرت. صبح روز بعد او را مشاور به طور تصادفی می کشد او را به جای کلارک. Oof.

2. Poussey واشنگتن Orange Is the New Black

 lgbtq+ friendship
giphy.com

Poussey مرگ به عنوان یک کاتالیزور برای گفت و گو در خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی از جرم حبس. ما نمی توانیم چشم پوشی شخصیت او را در ارتباط به سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است. حتی اگر Poussey مرگ سوار ضروری خطوط طرح و اجتماعی سوالات نمی تواند ما را در امان دیگر, لزبین? به خصوص لزبین,? "Poussey یکی از شخصیت های مورد علاقه من. او تا به حال چنین شایان ستایش لبخند و او خیلی آسان در ارتباطند. احساسات خود را برای Taystee ساخته شده من گریه حسرت بزرگ, گی, اشک!" دانشگاه سان Diego ارشد روزالین Arvizu گفت. Poussey روشن Litchfield با هوش او مهربانی و محکومیت. هیچ کس نمی تواند انکار کند که از دست دادن او عفونی لبخند آمد و به عنوان یک ضربه. و دوستی خود را با Taystee برای همیشه باقی می ماند یکی از به یاد ماندنی ترین روابط بین زنان از رنگ در تلویزیون.

1. Villanelle/اوکسانا Astankova و حوا Polastri, قتل حوا

lgbtq+ tv characters killing eve
bbc.com

دو جنسی هرگز چنین بیرحمی و شیک آیکون. حرکت نزولی تنها ؟ Villanelle شخصیت جذاب کرال قاتل به صورت مبهم سازمان به نام دوازده. افسوس که یکی دیگر از شخصیت است که تغذیه به یک تلویزیون استعاره از دستکاری و حتی sociopathic دوجنسي شخصیت. اما شوخ طبعی خود را و کودکانه رفتار و همچنین شخصیت او را افزایش آسیب پذیری را استعاره تا حدودی بخشایش. عجیب و غریب زنان مراقب باشید! شما ممکن است دلسرد شدن بیش از Villanelle را اغوا کننده روسیه لهجه و قلب توقف شیمی بین Villanelle و حوا. در حالی که نویسندگان به طور مستقیم آدرس Villanelle است زبان خود را درمان حوا تمایلات جنسی است murkier. حوا به نظر می رسد برای شناسایی به صورت مستقیم. اما با توجه به سه فصل گذشته از خوشمزه تنش های جنسی بین دو شخصیت اصلی ما می دانیم که آن را پیچیده تر از آن است. آنها را یا نمی خواهد آنها در نهایت تیم و کاوش عاشقانه خود را پس از آن که دل و روده غم انگیز نجومی در برج پل ؟ فقط فصل چهار را بگویید.

آخرین مطالب