بالا 10 چیزهایی که هر ورودی FSU دانشجو باید بدانید

تبریک فارغ التحصیلی کلاس 2020! زمان به سر به گام بعدی خود را در زندگی: کالج. این که آیا شما در حال ترس و یا خو

توسط ATSHNEWS در 15 خرداد 1399

تبریک فارغ التحصیلی کلاس 2020! زمان به سر به گام بعدی خود را در زندگی: کالج. این که آیا شما در حال ترس و یا خوب در بازیگری مثل شما نیست که یک دانش آموز کالج طول می کشد بسیاری از کار. وجود دارد بسیاری از چیزهایی که هر ایالتی فلوریدا دانشجوی سال اول باید بدانید, اما گاهی اوقات تنها راه برای پیدا کردن خواهد بود و از طریق آزمون و خطا.

بنابراین شما لازم نیست برای رفتن از طریق مبارزه در اینجا بالا 10 چیزهایی که هر دانشجوی سال اول باید بدانید در مورد FSU.

1. بر خلاف بسیاری از دانشگاه ها وجود دارد و هیچ هزینه اضافی برای پارکینگ در FSU.

college parking lot
unsplash.com

بر خلاف مدرسه خاصی در گینسویل دانش آموزان را مجبور به پرداخت برای پارکینگ به طور جداگانه در FSU نه شما باید انتخاب کنید لکه های خود را بر اساس ساعت های اعتباری. FSU شش پارکینگ های مختلف و دانشجو پسند بسیاری گسترش در دانشگاه. هیچ زشت hangtag در پنجره خود را یا تمام پارکینگ عبور مجازی. قبل از رانندگی به دانشگاه, مطمئن شوید که شما ماشین خود را ثبت و با FSU خدمات حمل و نقل! نرم افزار نکته: من می خواهم صادقانه و می گویند در طول روز پارکینگ به نظر می رسد غیر ممکن است. برای کاهش درد, دانلود FSU Tranz برنامه. شما دریافت به روز رسانی در پارکینگ ظرفیت بنابراین شما می دانید که گاراژ به جلو یا نه.

2. مطالعه فراتر از ما دو کتابخانه ها.

starbucks coffee studying
unsplash.com

در FSU دانش آموزان به طور مداوم بحث: آیا شما باشگاه Stroz یا تیم دیراک? "تیم دیراک به دلیل آن که در آن شما زمانی که شما واقعا می خواهید به انجام کار خود" کالی Robins گفت. خواهش میکنم متفاوت است اما به هر حال خود را. یکی می تواند همچنین به بحث در مورد چگونه 5th طبقه Strozier تاپ دیراک هر روز از هفته است. کتابخانه استدلال ممکن است صدای خارجی را به شما و اگر شما می خواهید چیزی برای انجام با این بحث FSU تن از مطالعه دیگر نقاط است. "کالوین قهوه خانه در Copeland خیابان بهترین است! بزرگ قهوه یک محیط گرم و نرم و دلسوز مردم - چه بیشتر می تواند شما برای درخواست ؟ " فارغ التحصیل فضل هایس گفت. مطالعه دیگر نقاط عبارتند از استارباکس (دو دانشگاه و دو در داخل یک مایل شعاع FSU), شیرین, فروشگاه 1851 سالن و برای outdoorsy مردم Landis سبز.

3. بلیط دانشجویی در-صفحه اصلی رویدادهای ورزشی همیشه رایگان.

fsu football game
giphy.com

بله حتی فوتبال. دوباره بر خلاف مدرسه خاصی در گینسویل, FSU دانش آموزان را مجبور به پرداخت برای فصل فوتبال بلیط. شما فقط نیاز به یک ID دانش آموز و یک دانشجو بلیط حساب و شما می توانید مانع بلیط برای این بازی به آمار شمارش. "در FSU محیط زیست از یک فوتبال و یا بسکتبال بازی بر خلاف هر چیزی من تا کنون تجربه کرده اید. حتی اگر شما کسی مثل من که نمی دانید اولین چیزی که در مورد فوتبال, این بازی بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز! شما در یک ورزشگاه تمام مردم ایران با عشق خود را برای دانشگاه و این تیم است. این شگفت انگیز" فارغ التحصیل گابی رودریگز گفت. نرم افزار نکته: بلیط ها در اول بیا اول خدمت اساس پس اگر یک بازی می آید به چوب خط حساب کردن در سایت زود است. بلیط به صورت زنده از هر یکشنبه در 5 p. m.

4. اتوبوس مدرسه می تواند به شما صرفه جویی در مقدار زیادی از زمان و انرژی است.

bus public transportation
unsplash.com

اینکه آیا یا نه شما باید یک اتوبوس مدرسه همیشه مفید و سازگار با محیط زیست راه برای رسیدن به مدرسه. هر زمان پس از ساعت 8 صبح شما تقریبا همیشه می توانید انتظار هر گاراژ به طور کامل. برای جلوگیری از اینکه دیر به کلاس در نظر بگیرید با استفاده از رایگان FSU اتوبوس در سراسر محوطه دانشگاه و شهر. هنوز هم اصرار بر رانندگی برای تمام کلاس های خود را? بازگشت من پس از شما تا به حال خود را برای اولین بار پیاده روی تا Diffenbaugh تپه از وودوارد گاراژ. نرم افزار نکته: برنامه "Transloc سوار" کمک می کند تا سهولت های زیادی از استرس خود را با گفتن شما چه اتوبوس و انتظار می رود زمان ورود.

5. همین حالا که ساعت 8 صبح کلاس مگر اینکه شما به. به طور جدی.

oversleep student
giphy.com

درس من و بسیاری دیگر تا به حال به یاد بگیرند که راه سخت است. "آیا ثبت نام برای یک ساعت 8 صبح کلاس مهم نیست که چقدر یک فرد صبح شما فکر می کنم شما هستند" گفت: هیز گفت. بیدار شدن از خواب دو یا سه بار در هفته قبل از 7:30 را می توان بدون هیچ زحمتی بزرگ در کالج زیرا دانش آموزان آموزش داده همیشه به انتظار غیر منتظره. برای برخی از مشق شب به معنی کشیدن چند همه nighters و خواب به مدت سه ساعت. سعی کنید به فشار کلاس خود را برای حتی یک ساعت فوق العاده به خواب. اگر شما هنوز هم می خواهید برای دیدن به همین دلیل هر upperclassman dreads صبح زود کلاس و شما می خواهید به سعی کنید یک ساعت 8 صبح از قدرت بیشتری به شما.

6. آموزش آنلاین نیست خیلی ترسناک.

Online Meeting
Unsplash.com

با امروز دولت جهان, آموزش آنلاین ممکن است در آینده ما دوباره. ترم آخر قطع شده برای هر دانشجو در کشور اما ما از آن ساخته شده کار می کنند. زوم نیست ترسناک و آموزش آنلاین نیست خسته کننده است. "راستش من با استعداد باور نکردنی ترین معلمان برای ترم آخر و انتقال به زوم بدون درد بود. دانستن چگونه من موثر تر کار می کنند و در شب به من منتقل مشق شب من برنامه برای منعکس کردن به جای کشش من کار را از طریق تمام روز بهترین راه برای مبارزه با اهمال کاری!" دانشجوی سال دوم ماریا Diyaljee گفت. شما می توانید موفق با نظم و انضباط و خوب اساتید.

7. امکان استفاده از بسیاری از منابع.

movie theatre
unsplash.com

وجود دارد مقدار زیادی از قدرت پردازش با یک FSU ، از فیلم های رایگان به صورت رایگان تدریس خصوصی حرفه ای رایگان مشاوره وجود دارد بسیاری از فرصت ها برای دانش آموزان برای دریافت کمک و خوشحال بود. "از زمان من در FSU من احتمالا با اتکا در مرکز مشاوره ی دانشگاه بیشتر است. کالج, یک تجربه فوق العاده است, اما آن نیز واقعا سخت است و می تواند از نظر احساسی تخلیه. داشتن که سیستم پشتیبانی در محوطه دانشگاه شده است بسیار مهم برای موفقیت من در FSU," ارشد دوون Ledbetter گفت. این Askew زندگی دانشجویی مرکز به عنوان کانون پردیس ارائه می دهد که رایگان, فیلم, بازی, سیستم های میزبان داغترین پانل ها و رویدادهای خاص در محوطه دانشگاه. FSU حرفه ای مرکز کمک خواهد کرد که شما درخشش در پست های خود را-کالج اشتغال آنها کمک به دانش آموزان با رزومه جلد نامه ها و مهارت های مصاحبه. دانش آموزان همچنین سه شخصی رایگان جلسات آموزشی و ورود به FSU صافی مرکز تفریح و سرگرمی!

8. درگیر

students laughing
unsplash.com

من می خواهم به به طور کامل و صادقانه به شما بگویم دوستان در کالج سخت خواهد بود بدون اینکه در یک سازمان است. این که آیا آن را یونانی زندگی و یا یکی دیگر از 700 باشگاه ها و سازمان های FSU ارائه کرده است. "من درگیر شد و در دانشگاه FSU دانشگاه افتخارات برنامه, کارشناسی پژوهش و برنامه, و برنامه های بین المللی. هر یک از این سازمان ها خیلی مهم در شکل دادن به کالج من تجربه. بیشتر از همه آنها به من آموخت که ارزش رهبری, استقلال, و, جامعه," رودریگز گفت. "درگیر بودن در محیط دانشگاه بسیار مهم در ایجاد یک حس اجتماعی برای خودتان. به طور خاص, آن مهم است که احاطه شده توسط افراد قرار دهند که بلند خواهد شد شما و قدرت شما در تمام زمینه های زندگی خود را (حرفه ای و تحصیلی و حتی اجتماعی)." باشگاه در پردیس شامل FSU بحث تیم های مختلف باشگاه ورزشی (والیبال ، بسکتبال ، فوتبال) تاب صخره نوردی باشگاه سیاه اتحادیه دانشجویی و دانشجویان مختلف وزارتخانه است.

9. تالاهاسی هیچ میامی.

tally mossy trees
unsplash.com

بهتر است تالاهاسی به سختی احساس می کند مانند فلوریدا. پس از اولین ورود شما را پیدا خواهد کرد تالاهاسی احساس نمی کند مانند نمونه های بزرگ فلوریدا. هیچ آسمان خراش های بزرگ و یا انباشت اشیاء بدست آمده تا ترافیک در بزرگراه میان ایالتی و شما می توانید یک شهر کوچک احساس می کنید. تالاهاسی خانه تپه مسیرهای پیاده روی طبیعت شمال لهجه ها و تاج درختان. با وجود اندازه کوچکتر ما هنوز هم مقدار زیادی به انجام. نزدیکترین سواحل دروغ نسبتا نزدیک به رغم آنچه مردم به شما بگویم. پوسته نقطه ساحل, کوچکتر, محله به سبک خلیج نشسته 40 دقیقه دور از دانشگاه و عمومی بیشتر محبوب, ساحل, تمساح نقطه است یک ساعت فاصله دارد. در ضمن به کشف شمارش را از مسیرهای پیاده روی طبیعت مانند لافایت میراث دنباله و آبشار پارک که ارائه مناظر کامل برای یک قدم زدن بعد از ظهر.

10. FAMU, TCC و FSU: ما همه یک تالاهاسی.

diversity
unsplash.com

هنگامی که به دنبال به گسترش افق دید خود را و درگیر نکنید فقط خودتان را محدود فقط به سمینول جامعه است. FSU سهام شمارش با FAMU یکی از بهترین و بزرگترین HBCU در کشور است. برخی از FAMU باشگاه ها و رشته مانند دانشکده مهندسی مشترک با FSU بنابراین مطمئن شوید که برای دریافت به دانستن برخی از همکلاسی های خود را. آیا ترک کردن دانش آموزان از تالاهاسی جامعه ، بسیاری از دانش آموزان که در حال حاضر شرکت وجود دارد حرکت به انتقال به FAMU یا FSU با برخی از دانش آموزان در حال حاضر در باشگاه درگیر در دانشگاه. دریافت به دانستن بیشتر مردم از این یکی در دانشگاه ما و بخشی از شمارش متنوع کالج جامعه است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب