بالا 10 مدرسه با ارد فارغ التحصیلان

کالج می تواند به بقای اصلح پس از شوک اولیه ساخت آن در ابعاد. آموزش طول می کشد بسیاری از شما, اما آن را نیز جمع

توسط ATSHNEWS در 4 اردیبهشت 1399

کالج می تواند به بقای اصلح پس از شوک اولیه ساخت آن در ابعاد. آموزش طول می کشد بسیاری از شما, اما آن را نیز جمع انتقال از کودکی به بزرگسالی در راه شما هرگز فراموش خواهد شد. در همان راه حمایت شما به عنوان یک کودک اشکال خود را تربیت نیاز به حمایت باقی می ماند حتی زمانی که شما وارد آن سالن های مقدس آموزش عالی. شبکه فارغ التحصیلان می تواند آسان به نظر برسد اما احساس تهدید آمیز که فرصت خود را ارائه. اما انتخاب موسسات کار سخت برای اطمینان حاصل شود دانش آموزان خجالتی نیست و دور از فرصت های آموزشی و اتصالات. فارغ التحصیلان باشگاه در این 10 مدرسه بیرون آمدن خانواده vibes و نگه داشتن ارتباطات فراتر رفتن از دیوار دانشگاه.

بررسي فايلهاي 10 و کالج ها با ارد فارغ التحصیلان آماده به شما خوش آمد با آغوش باز.

10. United States Naval Academy

friendliest alumni
facebook.com

نیروی دریایی ایالات متحده آکادمی عمل متفاوت از نمونه های دانشگاه, اما آنها هنوز هم پیشنهاد خیلی وقتی که می آید به پیوندی قوی بین همکلاسی. "زمانی که متوجه شدم که من نیاز به عمل جراحی من پست شده به کلاس صفحه را در Facebook و در عرض چند دقیقه من همکلاسی ارائه به پایین آمدن به من کمک کند که من در بازیابی. آن را خود را در مدرسه معمولی که در آن شما پرداخت مقدار زیادی از پول و هرگز در سراسر همکلاسی های خود را دوباره. شما نوع از رفتن به یک سفر با هم. من رفتم به یک فارغ التحصیلان آنلاین رویداد آن است که نوع از مسائل. آن را واقعا مانند شش درجه" USNA فارغ التحصیل رکس Mbuthia گفت. کسانی که حضور نیروی دریایی ایالات متحده آکادمی می تواند به ساخت یک جامعه را از طریق ده ها تن از منافع مشترک گروه در آکادمی مانند USNA زنان ، "ما تمایل دارند به خصوص در کلاس های ما تمایل به نگه دارید تا با یکدیگر بسیار نزدیک" Mbuthia گفت. 101 انجمن فارغ التحصیلان آن را سخت به احساس تنهایی پس از فارغ التحصیلی از آکادمی و آینده نگر شرکت کنندگان فرصت های زیادی برای اتصال. حتی آنلاین 23,119 Facebook دوست دارد و 5,112 Instagram followers خود به فارغ التحصیلان گروه صفحات متصل شده اند شرکت کنندگان به فارغ التحصیلان سازمان ها با دیدن چیزهایی که اتفاق می افتد در #FirstieFridays. در Facebook, #FirstieFriday ویترین جدید نیروی دریایی ایالات متحده دانش آموزان انجام کارهای بزرگ.

9. دانشگاه فلوریدا

friendliest alumni
facebook.com

Gators رفتن به دانشگاه فلوریدا و انرژی قابل لمس است در یک UF بازی فوتبال. نزدیک به 100 Gator فارغ التحصیلان باشگاه های جمع در سراسر جهان— از کالیفرنیا و بمبئی و تمام راه را به اسرائیل است. بدون توجه به جایی که شما بروید اگر شما می توانید پیدا کردن یکی دیگر از Gator, سپس شما در پیدا کردن پشتیبانی می کند. دانشگاه فلوریدا نیز بسیار فعال شبکه آنلاین است که دانش آموزان می توانند در رسیدن به شناخته شده به عنوان UFAA اتصال. "حتی حاضر ما باید دانش آموزانی که احساس می کنند بخشی از Gator ملت است. دو و میدانی است که بخش بزرگی از مردم چگونه قادر به گرفتن با هم و احساس جامعه و روح و روان" UF مدیر ارتباطات مارگوت Winick گفت. دانشگاه فلوریدا نیز میزبان یک روز به جایی که آنها به شدت تشویق مشارکت به جای رسیدن به یک مقدار دلار. دانشگاه فلوریدا رسانه های اجتماعی پیش می آید خود را با بیش از 85000 دوست دارد در آن فارغ التحصیلان Facebook صفحه و در اطراف 9,800 Instagram followers خود به فارغ التحصیلان حساب نگه می دارد که Gator خانواده به روز رسانی در چیزهایی مانند اعداد در طول روز ، وقتی که می آید به فارغ التحصیلان رضایت 59 درصد از فارغ التحصیلان و دانشجویان فعلی گزارش داشتن یک تجربه به یاد ماندنی تشویق در بازی و نشان دادن خود Gator غرور و افتخار است.

8. دانشگاه استنفورد

friendliest alumni
facebook.com

این واقعیت است که بسیاری از قابل توجه فارغ التحصیلان رشته های مختلف از مطالعه از علم به هنر فارغ التحصیل از دانشگاه استنفورد جذب بیشتر دانش آموزان به درخواست هر سال (نام Elon Musk و ساندرا روز اوکانر حلقه بل؟). دانشگاه استنفورد فارغ التحصیلان نمایندگی با 49,301 Facebook دوست دارد و 17,300 Instagram followers خود به فارغ التحصیلان گروه حساب به طوری که آنها می توانید نگه دارید تا با تمام نوآوری های جدید اتفاق می افتد در علم و هنر بخش های هر روز. بسیاری از فارغ التحصیلان خود را پیدا reminiscing در دانشگاه استنفورد تجربه با لبخند و قدردانی است که نتایج در 73 درصد از دانشگاه استنفورد فارغ التحصیلان گزارش رضایت. اما استنفورد ادعا می کنند به شهرت نمی آید از آمار به تنهایی. این دانش آموزان که با حضور و نمی تواند متوقف گفتن مردم در مورد خود زمان شگفت انگیز با دیگر همسالان و فارغ التحصیلان کمک شدیدا به استنفورد وضعیت. بیش از 500 دانش آموختگان گروه وجود دارد و در دانشگاه استنفورد است که طیف وسیعی از فرهنگی به گروه های کلاس. فارغ التحصیلان زنان تاثیر گروه اغلب برنامه های حوادث در محیط دانشگاه مانند foodservice رویداد برای بیماران مبتلا به HIV. آن وجود دارد به عنوان تنها یکی از بسیاری از گروه هایی که میزبان, فعالیت هایی برای دانش آموزان برای دریافت متصل در دانشگاه قبل و پس از بزرگ سالانه استنفورد بخانه رویداد است که به ارمغان می آورد هزاران نفر از فارغ التحصیلان خانه را به یاد در مورد بهترین سال های زندگی خود را.

7. دانشگاه واندربیلت

friendliest alumni
facebook.com

در قلب Nashville, Vanderbilt بسته در تحریک گلدان از مهمان نوازی جنوبی مهم نیست که چه بخشی از کشور شما می آیند از. این VuConnect دایرکتوری نگه می دارد تا با تعداد گسترده ای از فارغ التحصیلان که دانشگاه مادر آلما خود را. اما VuConnect بیش از شما نام صدها نفر از همکلاسی های شما ممکن است یا نه ممکن است روبرو می شوند در طول زمان خود را در کالج. خود را فارغ التحصیلان هرگز فراموش نکنید که هر یک از دیگر بدون توجه به بسیاری از مکان هایی که در سفر به در زندگی است. فارغ التحصیلان فصل در هر یک از 42 متحده آنها در عمل هرگز متوقف به نگه داشتن Vanderbilt غرور زنده است. فارغ التحصیلان گاهی اوقات برنامه ریزی منطقه ای مسافرت به مقاصد مختلفکه در آن آنها می توانند ملاقات شبکه و مربی فعلی دانش آموزان است. سفرهای برنامه ریزی شده برای هر شهرستان میزبان برانگیخته فارغ التحصیلان به خصوص کسانی که به دنبال یک جامعه پس از حرکت آنها به محل دیگری دور از دانشگاه واندربیلت. 62 درصد فارغ التحصیلان و میزان رضایت بیشتر نمونه ای که روابط قوی وجود داشته باشد و خارج از محوطه دانشگاه. بخش بزرگی از آنچه که باعث می شود Vanderbilt فارغ التحصیلان پس از نزدیک شامل آرایه وسیعی از بحث میزبانی هر سال در دانشگاه های مختلف اجتماعی مسائل زنان در جامعه و فرهنگ میزبانی Vanderbilt فارغ التحصیلان و یا اساتید. علاوه بر این 18,600 Facebook دوست دارد و 4,580 Instagram followers ادامه مکالمه بین فارغ التحصیلان فراتر از فرد در حوادث.

6. دانشگاه کلمبیا

friendliest alumni
facebook.com

فقط به این دلیل که شهر را احاطه کرده و این نام بزرگ به این معنا نیست که هر اونس پردیس احساس می کند مانند کمتر از یک خانه به دانش آموزان در کلمبیا. زمانی که احاطه شده توسط یک شهرستان شلوغ کلمبیا دانش آموزان باید از این فرصت منحصر به فرد را از نزدیک شدن به هر یک از دیگر در دیوار خود را در محوطه دانشگاه. آنها سالانه میزبان یک رویداد به نام شبکه های ساعت که در آن دانش آموزان باید یک فرصت برای معاشرت و-one-on-one گفتگو با سابق کلمبیا فارغ التحصیلان مانند ما 44هفتم رئیس جمهور ایالات متحده, باراک اوباما. دانشگاه کلمبیا حیرت انگیز شهرت به عنوان یک دانشگاه که منجر به 89,622 لایک در Facebook و 13,700 Instagram followers خود به فارغ التحصیلان صفحات. کلمبیا حرفه ای آموزش و پرورش فارغ التحصیلان مشاوره برنامه به شما می دهد یک فرصت برای شکل روابط با فارغ التحصیلان در یک فضای راحت و بدون تمام فشارهای نیاز به یک کار و یا توصیه از آنها را فورا. این را نیز می دهد 60 درصد از فارغ التحصیلان که در گزارش رضايت کالج خود تجربه بیشتر زمان برای گرفتن به شما می دانید. اما با حدود 95 فارغ التحصیلان باشگاه مانند کلمبیا انجمن فارغ التحصیلان شراب شبکه یا آرژانتین شبکه فارغ التحصیلان مقدار زیادی از فضا وجود دارد را برای شما برای پیدا کردن یک سیستم پشتیبانی کامل از کلمبیا حکمت و اتصالات.

5. دانشگاه نوتردام

friendliest alumni
facebook.com

ما می رسند در خانه مبارزه با ایرلند بهترین مکان برای در نهایت پیدا کردن که دیگ از طلا در پایان رنگین کمان. نوتردام باعث می شود مطمئن شوید که دانش آموزان خود را نشان می دهد شور و شوق خود را برای مدرسه و به پشت در هر راه که آنها می توانند. "ارزش القا مردم ما بزرگترین دارایی ما—ما متعهد به جهانی بودن نیروی خوب آن است که آیا ما با شوراهای محلی شهرستان و یا ملی و بین المللی. ارزش های ما درایو ماموریت ما و ما اقدامات روزانه و به همین دلیل نوتردام متفاوت است" نوتردام بدن دانش آموز جمهور 2018-2019 کوری Gayheart گفت. ساختمان یک جامعه و اتصالات دست به دست در این دانشگاه است. نوتردام فارغ التحصیلان باید یک زیر بزرگ خود به فارغ التحصیلان صفحه را در Facebook بیش از 48,000 و 9,026 Instagram followers on فارغ التحصیلان حساب اما فراتر از آن است که آنها اغلب ایجاد ارتباط از طریق بحث باز مانند "فراتر از ND حباب." "اخیرا نوتردام انجمن فارغ التحصیلان برگزار می شود یک رویداد به نام "فراتر از ND حباب: زندگی پس از فارغ التحصیلی' که در آن فارغ التحصیل از سالمندان دعوت شده بودند به یادگیری در مورد بازنشستگی, مزایای, آپارتمان/خانه شکار و دیگر عناصر لازم از انتقال به جهان بزرگسالان است. این رویداد حتی شامل یک مزه شراب و مشاوره در مورد چگونه به نوشیدن در یک محیط حرفه ای," Gayheart گفت. دانشجویان و فارغ التحصیلان می توانید پیوستن به 50 و بیشتر فارغ التحصیلان باشگاه است. Notre Dame دارای یک فارغ التحصیلان رضایت از 78%. این که آیا شما لذت بردن از اجازه مو خود را پایین و زمینه انجام می دهند و یا آشنا شدن با کسی که در یک زیبا کت و شلوار و کراوات نوتردام باعث می شود آن را ممکن است در بیشتر راه بیش از یک احساس و حس با هم بودن در محوطه دانشگاه.

4. Lehigh University

friendliest alumni
facebook.com

مهندسی مکانیک برنامه جذب بخش عمده ای از این دانشگاه Lehigh جمعیت دانشجویی و در عین حال حمایت در دانشگاه آنها را نگه می دارد وجود دارد. یکی از بزرگترین رویدادهای دانشگاه Lehigh بنیانگذار روز رفته سالانه برای بیش از شما و پدر و مادر خود را' سنین ترکیب شده است. هدف بنیانگذار روز شامل دادن به لهیق دانش آموزان که در حفظ میراث زنده به آنها کمک لازم را به ماندن در مدرسه بدون استرس های مالی. در این سال هدف به نظر می رسد مانند عظیم یک میلیارد دلار در صندوق کمک هزینه تحصیلی برای دانش آموزان. Lehigh نیز خود را متعهد به شکل دادن به رهبران آینده اقدام در بیانیه ماموریت خود که شامل آموزش و پژوهش و خدمات به هر یک از دیگر. یکی از محبوب ترین حوادث احاطه دانشگاه Lehigh کوه شد. Lehigh فارغ التحصیلان و اساتید میزبان مکالمات و سخنرانی برای دانش آموزان به شنیدن در مورد تجارب فارغ التحصیلان که به طور فعال کار خود را در این زمینه از منافع است. Lehigh همچنین خانه های بیش از 30 فارغ التحصیلان باشگاه است که باز کردن درهای خود را به هر دو فارغ التحصیلان و دانش آموزان است. با فارغ التحصیلان رضایت از 64% خود را رسانه های اجتماعی زیر نشان می دهد که پشتیبانی می رود فراتر از زمان است که دانش آموزان با حضور در دانشگاه. Lehigh University alumni صفحه 7,500 لایک در Facebook و 1,695 Instagram followers نگه داشتن کوه شاهین غرور دست نخورده پس از فارغ التحصیلی با اتصال فارغ التحصیلان با دیگر آلوم در مناطق خود.

3. Spelman کالج

friendliest alumni
facebook.com

این شماره یکی از تاریخی سیاه و سفید کالج و دانشگاه (HBCU) یک بخانه تجربه است که فراتر از یک آخر هفته در ترم پاییز. زنان جوان در این کالج نگه داشتن روابط نزدیک و 50 فصل و شمارش آرا در سراسر کشور است. چه از طریق زمینه آموزش و پرورش و یا سیاست Spelman کالج فارغ التحصیلان قرض دادن یک دست کمک به یکدیگر با میل و رغبت. یکی از قابل توجه ترین alumnae شامل گرجستان سیاستمدار سابق و نامزد ریاست فرماندار استیسی آبرامز. امروز مثل آبرامز بسیاری از Spelman فارغ التحصیلان با هم کار کنند در زمینه های اختصاص داده شده به bettering جوامع به عنوان بازتابی از ارزش های خواهری در Spelman. "من در بر داشت که Spelman فارغ التحصیلان کمک بسیاری به ویژه هنگامی که آن را به من می آید که قادر به پرداخت هزینه برای رفتن به مدرسه در اینجا," Spelman دانشجوی سال اول N'Zinga Hammonds-وایات گفت. از هزاران Spelman فارغ التحصیلان 74 درصد از Spelmanites احساس رضایت با کالج خود را انتخاب کنید. دیگر از داشتن حضور قابل توجهی در شهر آتلانتا گرجستان Spelman فارغ التحصیلان صفحه یک مقدار زیادی از حمایت رسانه های اجتماعی با بیش از 32,000 Facebook را دوست دارد و در اطراف 21,5000 Instagram followers با وجود یک ورودی کلاس تنها در حدود 2000 دانش آموزان است. Spelmanites نیز آمده است با هم یک بار در هر سال برای بنیانگذار روز پس از مدرسه را افتتاح در سال 1881.

2. دانشگاه کالیفرنیا در برکلی

friendliest alumni
facebook.com

آبی و طلا در UC برکلی معنی بیش از این رنگ در پرچم. برکلی تاریخ غنی از بنیانگذاران سنگ در سال 1896 و رو به جلو تشویق می کند برای حمایت از همکار همکلاسی ها و استادان سراسر نهاد. UC برکلی فارغ التحصیلان ایجاد یک محیط استقبال هر دو در دانشگاه و خارج از دانشگاه از طریق تعهد خود را به تضمین این که دانش آموزان احساس می کنند باید پیوست یک خانواده جدید را به عنوان به زودی به عنوان آنها را به حرکت در. "من تجربه کردم واقعا عالی حس اجتماعی در اینجا در UC برکلی. بخشی از این مدرسه به خصوص در بخش هنر به طرز عجیبی احساس می کند مانند اینکه بخشی از این بزرگ حمایت, خانواده," دانشگاه برکلی junior جید کوهن گفت. زیادی حمایت خانواده به خصوص مزایای دانشجویانی که به دانشگاه بروید و دور از خانه. در واقع بیش از 90 برکلی فارغ التحصیلان باشگاه های فعال باقی می ماند از Strada کافی شاپ در پردیس به جهان خارج است. برکلی دانش آموزان نیز از یک خانواده 471,931 لایک در Facebook, فارغ التحصیلان صفحه و 1,962 followers on Instagram به تأمل در هنر و گفتگو کرده بود در محوطه دانشگاه. فارغ التحصیلان رضایت قله در 67 درصد به عنوان یکی از بالا UC مدارس.

1. دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا

friendliest alumni
facebook.com

تصور کنید یک ورزشگاه از دانش آموزان چکیدن رنگ آبی و سفید اجازه همه می دانیم چه کالج آنها آمده توسط جمعی فریاد در بالای ریه ها در خانه دور از خانه. "این یک افتخار واقعی ما در همه جا ما خونریزی آبی و سفید. ما پن استیت. من خشکم هر بار که من آن را بشنوند در ورزشگاه. من عاشق داستان پشت آن است. این چنین نادر حقیقت به آن است. Penn State دارای برخی از بهترین افراد شما تا کنون ملاقات" پن استیت آلوم یوسف باغبان گفت. خیلی سنت و تاریخ بیرون آمدن از این مدرسه و آن می درخشد را از طریق مدرسه خود غرور و افتخار در بازی و حتی در گذشت. باشگاه ها و سازمان ها در این مدرسه معنی بیش از فقط زمان پرکننده. آنها می توانند ایجاد اوراق قرضه است که بسیاری از گرامی داشتن. "این که آیا آن یک کلیسا گروهی فوق برنامه باشگاه, مراسم org و یا هر چیزی! این باشگاه ها و سازمان ها اجازه می دهد تا شما را به ایجاد ارتباط با افرادی که منافع خود را به اشتراک و احساسات ساخت آن را آسان تر برای دوستی در غیر این صورت بزرگ دانشگاه تنظیمات" باغبان گفت. حیرت انگیز از 90 درصد از سابق ایالتی پن دانشجویان فارغ التحصیل خود راضی انتخاب و حضور 144 فارغ التحصیلان باشگاه است که طیف وسیعی از گروه های ذینفع به فصل و در دسترس به آنها را برای بقیه زندگی خود را در سراسر کشور است. از سپر تابلوچسبها برای کشباف, Penn State دانش آموزان را با خوشحالی صحبت با شما در مورد تاثیر خود را در دانشگاه ها بر روی آنها. Penn State alumni همچنین قدردانی خود را برای مدرسه خود را بر ما آخر هفته در هر سال در یک دریای آبی و سفید برای جشن تابستان و گذشته قابل توجه کلاس.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن