بالا 10 تو رفتگی در دیوار باشگاه در پن استیت برای پیدا کردن خود را با بهترین دوستان است

در بالا به نظر می رسد مهم تر از همیشه برای دانش آموزان در ترکیب با جمعیت و همسالان خود' تصویب. اما هنگامی که ش

توسط ATSHNEWS در 29 خرداد 1399

در بالا به نظر می رسد مهم تر از همیشه برای دانش آموزان در ترکیب با جمعیت و همسالان خود' تصویب. اما هنگامی که شما در رسیدن به این زمان برای شما را به ایستادگی کردن. آیا شما عشق را به انجام ؟ چه چیزی شما را منحصر به فرد ؟ حضور چنین بزرگ پردیس می تواند شما را مانند هیچ چیز دیگری در خارج وجود دارد سهام منافع خود و دوستان خواهد بود تقریبا غیر ممکن است. اما, انواع باشگاه ها در پن استیت پوشش تقریبا در هر فعالیت شما می توانید تصور کنید و من در این لیست به آن را اثبات کند. یکی از بهترین راه برای پیدا کردن خانه خود را در یک دانشگاه شامل حلق آویز کردن با افرادی که احساس پرشور در مورد همان چیزهایی که شما را مانند صحبت کردن در مورد دیزنی, بازی, الت موسیقی شبیه گیتار و یا غواصی. این لیست تنها نشان دهنده کسری از تو رفتگی در دیوار باشگاه در پن استیت اما ثابت می کند که در داخل جمعیت از مردم سرعت گذشته شما در دانشگاه و تصادفی دانش آموزان نشسته در کنار شما در کلاس وجود دارد مردم درست مثل شما در حال انتظار برای عبور از مسیرهای.

نگه داشتن خواندن برای یادگیری در مورد بالا 10 تو رفتگی در دیوار باشگاه در پن استیت.

1. باشگاه دیزنی

disney clubs at penn state
twitter.com

بعضی از بهترین خاطراتی شامل پانسمان تا به عنوان شاهزاده خانم دیزنی و یا تماشای فیلم های کلاسیک دیزنی کارتون ؟ با پیوستن به باشگاه دیزنی در پن استیت شما می توانید سحر و جادو زنده زنده در کالج خود را به زندگی با مطلقا هیچ غرامت پرداخت. به عنوان یکی از جدیدترین باشگاه در پن استیت توابع آن تحت یک هدف اصلی: گرد هم آوردن مردم از تمام زمینه های مختلف زیر یک علاقه مشترک یک عشق خالص برای دیزنی. آنها میزبان چیزهای بی اهمیت شب و شب فیلم یک بار در هفته برای بحث در مورد همه چیز حتی از راه دور دیزنی مربوط به نشکن پیوند است که تنها مردم مطرح شده در این غریب جهان از میکی ماوس می تواند داشته باشد. "طبیعی عشق برای دیزنی من فکر می کنم که مردم خیلی گسترده است که آنها فقط می خواهم به درگیر شدن با هر کس دیگری که آن را دوست دارد" باشگاه دیزنی معاون رئیس جمهور گرگوری Susi گفت. بنابراین مطمئن شوید که شما چیزهای بی اهمیت دیزنی باقی می ماند تا به سرعت و آماده برای پیدا کردن دوستان با برخی از والت دیزنی متعصب.

2. طبقه دوم ایستاده

comedy clubs at penn state
facebook.com

در وقت آزاد خود را آیا شما تماشای کمدین مانند John Mulaney و Dave Chappelle در یوتیوب ؟ طبقه دوم ایستاده به دانش آموزان این فرصت را به خود را به ضرب گلوله در استندآپ کمدی با انجام مرحله در 113 کارنگی ساختمان. Brandon Scott Wolf موفق کمدین و نویسنده مستقل برای شنبه شب زنده ایجاد شده در این باشگاه در طبقه دوم دولت کالج آپارتمان با یک گروه از دوستان مشتاق به شکستن را به کمدی در سال 2009. در حال حاضر باشگاه میزبان باز کردن میکروفون در شب سه شنبه و محبوب رایگان ایستاده نشان می دهد در هر شب جمعه. هر کسی می تواند نشان می دهد تا به انجام; این یک فرصت برای دانش آموزان به خود و اجازه دهید شل. ایستاده به تنهایی و در کانون توجه می تواند احساس nerve-wracking و ترسناک اما باشگاه با این نسخهها کار با هم برای ایجاد یک فضای امن و پس از اجرا می توانید خود را ترک آسیب پذیری و فقط باید سرگرم کننده در مرحله. "این یک باشگاه که در آن افراد واقعا برای غلبه بر این نوع از موانع خود به خود اما با حمایت از بقیه باشگاه. بنابراین ما همیشه ارائه بازخورد پس از تنظیم اگر شما می خواهید آن, مشاوره و ما با تمام وجود به کمک یکدیگر بهتر است. و فقط به احمقانه" طبقه دوم ایستاده جمهور کریستن Nodell گفت. خیط و پیت کردن در اطراف با طبقه دوم ایستاده و شما فقط ممکن است اسیر مخاطب است.

3. Nittany غواصان وسیله تنفس در زیر اب باشگاه

scuba clubs at penn state
facebook.com

می خواهم به یاد بگیرند که چگونه به صورت حرفه ای غواصی زیر آب در وسط مرکزی پنسیلوانیا? تاریخ Nittany غواصان وسیله تنفس در زیر اب ، باشگاه استقبال مردم با هر یا هیچ تجربه غواصی با آغوش باز. اصلی مورد نیاز: علاقه به زیراب جهان در هر ظرفیت. حتی پس کاربران هنوز هم می تواند کمک به شما را از طریق چگونه به زندگی خود را-با ماندگاری طولانی صدور گواهینامه غواصی در دانشگاه به شدت در قیمت با تخفیف برای دانش آموزان است. "ما ساخته شده است تا از مردم از تمام زمینه های مختلف از همه اقشار مختلف از زندگی و ما فقط در ایالات متحده با این فعالیت است که بسیاری از مردم هرگز به تجربه" Nittany غواصان وسیله تنفس در زیر اب باشگاه جمهور سابق کریستین Tamburri گفت. باشگاه میزبان سرگرم کننده و تعاملی حوادث در محوطه دانشگاه به منظور بالا بردن آگاهی در مورد حفاظت از اقیانوس تغییر آب و هوا و آلودگی از جمله میزبانی یک مخزن غوطه رقابت در HUB چمن و دعوت مشهور جهان زیست شناسان دریایی به صحبت می کنند در دانشگاهمانند National Geographic explorer دکتر سیلویا ارل. "ما به شما نشان می دهد یک طرف این سیاره است که شما هرگز دیده می شود قبل از اینکه یک طرف آن را زیبا و یک طرف است که نیاز به محافظت می شود. و این کار ما برای انجام این کار" Tamburri گفت. برای 53 سال Nittany غواصان وسیله تنفس در زیر اب باشگاه ایجاد کرده است یک جامعه است که با این نسخهها کار با هم برای نجات نهان نفیس جهان زیر آب و تشویق مردم به شیرجه رفتن در زیر سطح. که می خواهید به دست است.

4. دارما شیرها

yoga clubs at penn state
unsplash.com

این باشگاه است که به طور کامل تمرکز بر اولویت خود را حضور ذهن و سلامت روانی. زندگی در یک خانه جدید با بیش از 46,000 دیگر دانش آموزان احساس استرس زا و طاقت فرسا در پس دارما شیرها جمع آوری افرادی هم که می خواهند به تمرین و مراقبه و رسیدن به بیشتر حس خوب بودن و زمان را آهسته از بالا ء دانشگاه زندگی است. اعضای تدریس هر یک از دیگر چگونه خود را کشف ذن با اجرای مهربانی و شفقت و ارتباطات معنی دار با دیگران به مراقبه خود را. دارما شیرها می تواند کمک به شما در ایجاد یک رابطه بهتر با خود و انسان در زندگی خود را با هیچ نیاز و یا غرامت پرداخت برای پیوستن به. "ما می بینیم بسیاری از مردم می آیند و دوستی پایدار یا شاید آنها فقط می آیند و هر یک از دیگر ببینید یک بار در هفته. اما همیشه این احساس در حال بازگشت به جامعه است که احساس بسیار امن و بسیار واقعی و بدون تلاش برای فشار هر نوع دیگر از انگیزه" دارما شیرها رئیس جمهور تیلور اوکانر گفت. پیدا کردن صلح درونی خود را با دوستان است که تمرکز بر روی شما بلند کردن تا به جای آوردن پایین.

5. باشگاه هاکی

clubs at penn state
facebook.com

آیا شما از دست عرق کردن آن را در کلاس بدنسازی در حالی که بازی این کلاسیک دوران کودکی بازی ؟ باشگاه هاکی می تواند به شما کمک کند خود را بطور منظم احساس شکوه روز در دادگاه است. آنها باید اهداف بزرگ را با هم کسانی که عشق بازی هاکی برای ایجاد یک سرگرم کننده دوست جامعه در حالی که در خرد کردن رقابت خود را در همان زمان. این بازیکنان احساس مشتاق را به نفع خود در سالانه مسابقات به میزبانی دانشگاهی ملی هاکی انجمن اما آنها نیز به سمت نرم استفاده می کنند به حمایت از چهار الماس صندوق. زمانی که باشگاه هاکی صرف زمان با هم خاموش دادگاه آنها سخت کار می کنند جمع آوری پول برای مراسم برای ضرب و شتم سرطان دوران کودکی. شرط می بندم شما فکر خود را dodgeball روز به پایان رسید و پس از مدرسه ابتدایی.

6. داغ نگاهی باشگاه

giphy.com

آیا شما تا به حال یک را در یک موضوع است که شوکه دوستان خود را ؟ این نام تجاری جدید باشگاه در پن استیت ایجاد شده ترم آخر به شما خوش آمدید منفور نظرات و حتی آنها را تشویق کنند. این داغ را به باشگاه می دهد دانش آموزان یک خروجی به بیان چگونگی احساس آنها در مورد هر موضوع که می خواهید. "این چنین توانمندی آزادی بیان که قادر به بیان نظرات خود و من نگه که آزادی عزیز به من" داغ را به باشگاه جمهور گرانت Hipps گفت. دانش آموزان پس از اعلام خود به خود داغ طول می کشد آنها یک فرصت برای شرکت در یک گفت و گو با دیگران در یک Q&A برای همه کاربران. این باشگاه با هدف ترویج تفکر مثبت برای ایجاد انگیزه در کاربران برای گسترش افق دید خود و به درک افراد دیگر دیدگاه های مختلف. اگر شما به دنبال یک هیچ-قضاوت منطقه به فقط می گویند آنچه در ذهن خود را پیوستن به داغ را به باشگاه.

7. دانشجو, مزرعه, باشگاه

facebook.com

پرشور در مورد پایداری و امنیت غذایی? پیوستن دانش آموز مزرعه باشگاه برای به دست آوردن یک تجربه عملی با کشاورزی است که منافع دولت کالج جامعه است. این باشگاه متعلق به سیستم های غذایی پایدار برنامه در پن استیت و پرورش گفتگو در مورد کشاورزی, مواد غذایی, زباله و حفاظت از محیط زیست خارج از کلاس. "دلیل این باشگاه منحصر به فرد است و خارج از غرفه است زیرا از این راه است که آن را می رسد هر دانشجو در پردیس که آیا آنها آن را می دانم یا نه. اگر شما غذا خورده در مرکز و یا هر یک از سالن های غذاخوری شما را از خوردن Penn State, دانشجو, مزرعه تولید کند. و من فکر می کنم که چگونه مواد غذایی مهم است که به هر کس دلیل آن را ضروری, من فکر می کنم این باشگاه دارای مقدار زیادی از ارزش در بسیاری از سطوح مختلف" دانشجو مزرعه باشگاه, مدیر اجرایی, جید Menow گفت. در یک هکتار از زمین های دانشجویی مزرعه رشد می کند تازه تولید به کمک مالی به سازمان های محلی از جمله شیر آشپزخانه که در نظر دارد برای کاهش دانشجو گرسنگی در پن استیت را در پردیس و دانشگاه و سالن های غذاخوری. باشگاه میزبان سالانه گیاه فروش, برداشت, جشنواره, انقلاب تابستانی و دیگر حوادث در طول سال است که آموزش و تعامل با جامعه مورد موثر کار دانش آموز مزرعه انجام شده است. کاربران همچنین طبخ رشد و اهدای مواد غذایی با هم به باند و در همان زمان افزایش آگاهی در مورد پایدار محلی-منابع کشاورزی. این باشگاه قصد دارد به گسترش مزرعه به سه برابر اندازه اصلی آن در سال آینده و برای کمک به مردم حتی بیشتر با سبزیجات در خانه رشد گیاهان و میوه ها. روز به روز دانش آموز, مزرعه, باشگاه باعث تفاوت در جهان است و شما می توانید بیش از حد.

8. قهوه Club

facebook.com

برای بسیاری از دانشجویان فقط قهوه می شود آنها از خواب در صبح برای رفتن به کلاس. در قهوه باشگاه دانش آموزان با هم به بحث در مورد علم دقیق پشت دم و لذت بردن از قهوهو همچنین به عنوان تاریخ جهانی پشت قهوه کشت. دوستان با پیوند بیش از خود عشق متقابل برای قهوه و مصرف آن را به سطح بعدی با یادگیری حرفه ای مزه تکنیک های مختلف دم روش و حضور تجربی داخلی و خارج از کشور فرصت با همکار قهوه معتادان است. باشگاه پشتیبانی از کافه های محلی در کالج ایالتی و همکاری با شرکت قهوه حامیان مالی از سراسر جهان, بنابراین شما می توانید یک جرعه اسپرسو از سنت قهوه در مرکز شهر و یا اسپرسو ساخته شده از دست ساز اسپرسو ماشین آلات وارداتی از فلورانس, ایتالیا. در حال حاضر شما هرگز به نوشیدن قهوه خود را به تنهایی.

9. رقص باشگاه

clubs at penn state
facebook.com
آیا شما همیشه آرزو شما می تواند حرکت باسن خود را مانند شکیرا? با رقص, باشگاه, شما می توانند یاد بگیرند که چگونه به رقص شبیه هیچ یک را به شما آموزش داده قبل از. دانش آموزان می توانید حرفه ای رقص شکم, آموزش تجربه عملکرد و توانایی به چگونگی قطعات خود را در حالی که همه دوستان در این فرآیند است. پس از شما احساس می کنید آماده به اندازه کافی شما می توانید برای عملکرد خود را در گروه تئاتر بنابراین شما می توانید نشان دادن مهارت های رقص جدید در مقابل مخاطبان زنده است. "این واقعا به من فرصت فقط به قدم به عقب از تمام برنامه نویسی من همه کار کنم و واقعا تمرکز بر روی بدن من فقط نوع اجازه همه کار من رفتن. آن را بسیار درمانی" رقص باشگاه خزانه دار مریم Cascio گفت. بسیاری از اعضای باشگاه باید ساخته شده و حتی اعتماد به نفس در بدن آنها رشد کرده و به عشق خود را بیشتر از طریق حلقه ، "چیزی در مورد آن را می سازد من احساس ظریف تر و باعث می شود من احساس می کنم کمی بیشتر لودگی بیش از حد بسته بر روی چه نوع از رقص من" Cascio گفت. در حال حاضر شما می توانید ورزش احساس اعتماد به نفس و نگاه بزرگ در همان زمان.

10. PSUkulele باشگاه

clubs at penn state
facebook.com

آیا رویاپردازی در مورد داشتن توانایی برای croon "Somewhere Over the Rainbow" در حالی که نواختن این نوع الت موسیقی شبیه گیتار? در حال حاضر شما باید فرصتی برای ایجاد رویاهای خود را به حقیقت می پیوندند با PSUkulele باشگاه. بدون نیاز به هزینه برای پیوستن به این باشگاه می کند مبتدیان احساس در سهولت یادگیری چگونه به بازی بازی های منحصر به فرد این دستگاه است. بنابراین اگر شما تا به حال هرگز زمان کافی برای بلند کردن الت موسیقی شبیه گیتار خودتان استراحت و یادگیری از دانش آموزان بیش از شاد برای به اشتراک گذاشتن مهارت های خود را و ابزار با شما. صلح آمیز موسیقی ناشی از ukuleles و محبت در جامعه است که همراه با آن باعث می شود این باشگاه غیر قابل مقاومت. "من همیشه دوباره به مردم تا آنجا که من دوست دارم الت موسیقی شبیه گیتار, این مردم هستند که با هم به ارمغان آورد توسط جامعه فقط به بازی, به اویختن و از آن لذت ببرید" PSUkulele باشگاه جمهور Kyrie Murawski گفت. اعضای رسیدن به بازی برای مخاطبان زنده در برای شکوه نشان دادن استعداد و آنها سالانه یک نمایشگاه در وبستر کافه حتی اگر وجود دارد هیچ فشاری به انجام اگر شما نمی خواهید به. این باشگاه همچنین باقی می ماند بسیار درگیر با مراسم هر سال آنها را به مردم لبخند با موسیقی خود را در کف رقص, گرفتن درخواست آهنگ از خسته رقصندگان به دنبال هر بهانه ای برای با انگیزه ماندن و آواز خواندن همراه به آهنگ شاد. "من می خواهم آن را به یک منبع نور برای افراد دیگر" Murawski گفت. در هیچ زمان شما احساس می کنید بیشتر از راحت بازی "i'm Yours" در الت موسیقی شبیه گیتار و همه را متوقف خواهد کرد به گوش دادن.

هرگز اجازه بزرگ, کالج, ترساندن شما. آن را احساس کوچکتر است. قبل از اینکه شما آن را می دانم, این دانشگاه را تبدیل به خانه خود را با خود آزادی و صداقت و صحت و دوستان برای زندگی است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن