بالا 10 شبکه اتفاقاتی که هر فلوریدا Gator باید حضور

هر دانش آموز آغاز می شود سفر خود را در دانشگاه فلوریدا با چشمان و انبوه دم. کالج همیشه به عنوان یک تحول زمان.

توسط ATSHNEWS در 2 تیر 1399

هر دانش آموز آغاز می شود سفر خود را در دانشگاه فلوریدا با چشمان و انبوه دم. کالج همیشه به عنوان یک تحول زمان. دانش آموزان گام بر روی UF پردیس از هر گوشه ای از جهان و همه ترک هم به عنوان Gators. ما این را می دانیم بهتر از هر کسی. در یک نقطه و یا دیگر همه ما به تحقق که اگر هر کس کار می کند سخت را نیز می دانم که به همان اندازه یا بیشتر به عنوان شما و گاهی اوقات شما فقط نمی توانید موقعیت شما می خواهید به خاطر شخص دیگری ساخته شده یک اتصال است که شما نمی. در حالی که یکی از آخرین اغلب نیش بدترین شما می توانید در اطراف آن با یک کلمه: شبکه. شبکه اجازه می دهد تا شما را به باز کردن درب شما حتی نمی دانند وجود و یا که شما می توانید باز.

نگه داشتن خواندن برای کلید Gators می توانید در محوطه دانشگاه با این لیست بالا 10 UF شبکه های رویدادها.

1. حرفه ای, ویترین

حرفه ای, ویترین, واجد شرایط به عنوان Beyoncé از شبکه های رویدادها در UF. میزبانی حرفه ای اتصالات مرکز در UF, این, شبکه, رویداد استقبال بیش از 300 کارفرمایان به استخدام فارغ التحصیلان و دانشجویان به طور یکسان. "من در واقع من Kellogg کارآموزی در میشیگان از حضور حرفه ای, ویترین," سابرینا Gonzalez UF alumna و سابق CCC تاییده گفت. این رویداد به طور معمول می شود تقسیم به دو روز: غیر فنی و ویژگی های. در ابتدا غیر فنی روز در خدمت دانشجویان و فارغ التحصیلان علاقه مند در زمینه های مانند حسابداری, بهداشت و درمان, ارتباطات, آموزش, فروش و خرده فروشی. متعاقبا روز دوم ویژگی های روز فراهم می کند فرصت برای کسانی که علاقه مند در زمینه هایی مانند علوم کامپیوتر, مهندسی, سیستم های اطلاعات و تحقیقات, در میان دیگران. بیا خود را با بهترین کسب و کار حرفه ای لباس (اگر شما لازم نیست که یک, اتمام CCC حرفه ای گنجه) و چند نسخه از رزومه کاری خود را.

صبر کنید شما نمی احساس می کنید آماده برای حرفه ای ویترین این ترم? مشکلی نیست فقط برو ترم بعد. شما حق شنیده می شود این رویداد نه تنها یک بار اتفاق می افتد اما دو بار در هر سال در دو فصل بهار و پاییز ترم. "ما در حال آماده شدن برای پاییز و چگونه پردیس عمل با COVID-19 دانستن که در آن است رفتن به دور. ما گسترش حرفه ای, ویترین, بنابراین به جای آن که دو روز از رویداد آن را در واقع یک هفته تمام در پاییز, ", مدیر ارشد, حرفه ای, خدمات, Ja'Net Glover گفت. "در حال حاضر ما در حال برنامه ریزی برای یک مدل ترکیبی که در آن ما باید حضوری و مجازی قابلیت های این رویداد است." مطمئن شوید که برای نمایش و قرار دادن بهترین خود را پا به جلو در حرفه ای, ویترین, این سال, این فقط می تواند در زمین شما شغل رویای خود را و یا کارآموزی.

2. تنوع ملاقات

ufcareercenter
instagram.com

به عنوان یک پیشرو برای حرفه ای, ویترین, CCC میزبان تنوع خود را ملاقات رویداد. این ارائه می دهد بیشتر گاه به گاه آرام تجربه شبکه های. این رویداد را فراهم می کند فرصت مناسبی برای یادگیری بسیاری از اطلاعات بزرگ در حالی که همچنین برخی از شبکه های تمرین. "این رویداد واقعا باعث تنوع است و برای افرادی که در LGBTQIA+ جامعهزنان در بنیادی و اقلیت در دانشگاه" گونزالس گفت. همچنین در این دیدار در خدمت دیگر کمتر جمعیت در پردیس مانند جانبازان و دانش آموزان با معلولیت. به طور کلی این رویداد را فراهم می کند فضا برای این دانش آموزان برای دریافت بیشتر شخصی, شبکه, تجربه, در حالی که همچنین شنیدن از استخدام با تنوع طرح های استخدام.

این رویداد متشکل از سه بخش است. برای اولین بار یک شبکه کارگاه آموزشی و جلسه تمرین. در این زمان دانش آموزان برای یادگیری نکات مفید و حتی دریافت پیشنهادات و انتقادات خود را در زمین در حالی که ارتباط با کارفرمایان. بعد بخش دوم از این رویداد به نمایش گذاشته کارفرما پانل. این اجازه می دهد دانش آموزان به شنیدن از کارفرمایان به عنوان آنها بحث در مورد شرکت مربوطه می باشند. پس از آن آنها همچنین دریافت مشاوره حرفه ای به طور خاص طراحی شده برای مخاطبان متنوع این رویداد استقبال. در نهایت آخرین بخش به عنوان یک باز کردن شبکه های میکسر. این دانش آموزان فراهم می کند شانس خود را برای دریافت کنید که mingling با کارفرمایان. به عنوان یک شبکه تجربه شبیه هیچ دیگر تنوع و ناهار را فراهم می کند یک منبع شگفت انگیز برای دانش آموزان است. علامت گذاری تقویم خود را و مطمئن شوید که شما با حضور در این UF شبکه های رویداد.

3. کارشناسی پژوهش نمایشگاه

پژوهش, پس خنک و متنوع!! آن را ندارد به رادیولوژی در تمام طول روز. (هر چند که سرگرم کننده بیش از حد!) با تشکر از شما دکتر Suvajdzic برای به اشتراک گذاری تحقیقات خود را با ما در نمایشگاه!

ارسال شده توسط UF مرکز تحقیقات در مقطع کارشناسی در جمعه, 20 سپتامبر 2019

باور نمی کنم این شایعه که پژوهش تنها به بنیادی رشته. در پژوهش متناسب با فقط در مورد هر زمینه. آن را فراهم می کند فرصت را برای دانش آموزان برای یادگیری و کسب تجربه قبل از فارغ التحصیلی. میزبانی توسط مرکز تحقیقات در مقطع کارشناسی مدیره از دانش آموزان و UF, دانشجو, دولت, کارشناسی پژوهش نمایشگاه ویترین تمام طرح های پژوهشی که UF ارومیه در شرکت است. این رویداد استقبال بیش از 100 عضو هیات علمی و از همه رشته های که به ویترین تحقیقات خود را به دانش آموزان است.

 

نمایشگاه اجازه می دهد تا دانش آموزان را به یک نگاه در تمام متنوع پژوهشی فرصت های موجود در محوطه دانشگاه. امیدوارم شما الهام بخش به دنبال تحقیقات خود را. مهمتر از این رویداد ارائه می دهد شبکه های مفید فرصت با دانشکده. به خصوص کسانی که با تجربه مستقیم در زمینه مورد علاقه خود را. "یکی از چیزهایی که ما در مورد صحبت با دانش آموزان در حال آمدن است در اوایل ، می آیند به عنوان یک دانشجوی سال اول یا دوم را فقط در خود را با لباس مدرسه تا شما آشنایی با محیط و محل" Glover گفت. "هنگامی که شما آماده هستند برای کسانی که مکالمات و حرفه شما لازم نیست که به نگرانی در مورد عصبانیت نمی دانستند و یا رفتن به صحبت کردن با مردم است." تحقیقات کامل را فراهم می کند و گاهی اوقات تنها راه برای به دست آوردن تجربه برای مدرک خود را. چشم پوشی نیست این رویداد ممکن است شما را متعجب.

4. Heavener حرفه ای هفته

ufwarrington
instagram.com

Heavener حرفه ای هفته فراهم می کند ایده آل شبکه, فرصت برای کسب و کار و حسابداری دانش آموزان در UF. "Heavener حرفه ای هفته است که چگونه من معرفی شد به من زمان کارآموزی در ALDI و من برای همیشه سپاسگزار است که من رفت," دانشگاه فلوریدا junior لوری رودریگز گفت. دعوت بیش از 45 کارفرمایان این دو رویداد سالانه در خدمت بیش از 1500 UF Gator کسب و کار دانش آموزان در هر سال است. Heavener واقعا می رود همه با این رویداد و آن را یک تجربه مفید برای تمام دانش آموزانی که.

این رویداد میزبان تعدادی از تعاملی کارگاه های آموزشی و فرصت های شبکه ارائه شده توسط شرکت شرکت در طول هفته. در نهایت دانش آموزان را ترک خواهد کرد و این رویداد با گسترده تر از وسعت دانش و کالج های اطراف خود را به گزینه های شغلی, شرکت, فرهنگ, علمی مسیرهای قابلیت های شبکه و به طور کلی آمادگی شغلی. "قطعه ای از مشاوره است که به یک هدف کوچک برای خودتان. برای مثال سعی کنید به صحبت کردن با حداقل سه شرکت خود را اولین بار در نمایشگاه ساخت و از وجود" رودریگز گفت. به وضوح مستقیم این نوع از شبکه های رویداد واقعا اجازه می دهد تا دانش آموزان به معنی اتصال است. بدون شک این اجازه می دهد تا دانش آموزان بیشتر از شبکه های خود را تجربه. از دست ندهید در یکی از بسیاری از منحصر به فرد شبکه های رویدادها در UF; قرار دادن بر روی لباس های حرفه ای کفش و سر در را.

5. راه اندازی ویترین

ارسال شده توسط کارآفرینی جمعی در دانشگاه فلوریدا در جمعه 28 سپتامبر 2018

امروزه همه توسعه خود را فشار جانبی. برخی از شما کارآفرینان ممکن است مایل به روزی خود را به نوبه خود فشار جانبی را کامل کسب و کار. نگه داشتن چشم خود را پوست کنده برای راه اندازی ویترین. میزبانی UF نوآوری کارآفرینی جمعی این رویداد را فراهم می کند یکی از چند واقعا منحصر به فرد شبکه های حوادث برای دانش آموزان در Gator ملت است. این رویداد اجازه می دهد تا دانش آموزان فرصتی برای اتصال با محلی گینسویل, شروع یو پی اس.

علاوه بر این حضور کسب و کارهای پیشنهاد بی شماری کارآموزی و فرصت های شغلی. "این نوع حوادث می تواند بسیار کمی از عصبانیت و اضطراب برای مردمی نیاز به راه رفتن تا ملاقات با افراد جدید و معرفی خود. آنچه که من در بر داشت و چه تحقیقات همچنین نشان می دهد که اهمیت آماده سازی" Glover گفت. "آماده سازی می رود راه طولانی; شما انجام تحقیقات خود را و همه چیز آماده کمک خواهد کرد که خلاص شدن از وحشت و عصبانیت می آید که در اطراف. آن را می سازد کارگزینی احساس ویژه ای است که شما علاقه به شرکت خود را و است که شما در زمان زمان برای انجام تحقیقات. همچنین کمک می کند تا شما را به احساس آگاهانه تر و راحت با چرا شما می خواهید به کار برای آنها است." منافع خود را می تواند شامل کسب و کار, ارتباطات و یا هر چیز دیگری. همه در همه, کار, برای راه اندازی را می دهد قرار گرفتن در معرض به درس های ارزشمند قابل استفاده برای مشاغل آینده. مطمئن شوید برای بررسی از این UF شبکه تجربه کنید.

6. ثانیه & ACC مجازی حرفه ای نمایشگاه

در حال حاضر انتقال به عملکرد تحت شرایط جدید ناشی از COVID-19 دارای UF تمرکز اصلی. خوشبختانه این تغییرات جدید نمی خواهد در راه شبکه, فرصت های موجود به Gators. SEC & ACC مجازی حرفه ای عادلانه را فراهم می کند راه حل کامل. این UF شبکه های رویداد میزبان دانشجویان و فارغ التحصیلان از 28 دانشگاه در سراسر SEC و ACC به طور کامل آنلاین. کاملا رایگان این همه روز های مجازی حرفه ای عادلانه اجازه می دهد تا دانش آموزان برای دیدار با کارفرمایان آنلاین زندگی می کنند در سراسر گروه و چت خصوصی.

هر شرکت کننده سازمان انتخاب فردی خود را در زمان چت در طول این رویداد. در ضمن دانش آموزان در همه رشته های رسیدن به صحبت می کنند به کارفرمایان آنها ابراز علاقه. این افراد فرصت را برای کسانی که به دنبال شغل کارآموزی و یا co-ops. اساسا شما می توانید به شبکه در حالی که تنها داشتن به لباس تا نیمه بالای بدن خود را. خداحافظی ناراحت کننده کفش و شلوار و سلام به پایین پیژامه و جوراب. شامل شرکت هایی مانند بانک مرکزی آمریکا, Geico, St. Jude children's Research Hospital, Universal Orlando و بیشتر شما واقعا نمی خواهید به دست این شبکه های رویداد.گزارش این آگهی

7. مشاغل حقوقی روز

دعوت از همه قبل از حقوق دانش آموزان با توجه به این آینده شبکه های رویداد. UF آبی فلوریدا کلید قدیمی ترین و معتبر ترین دانش آموز افتخار رهبری جامعه در ایالت فلوریدا میزبان خود را در مشاغل حقوقی روز قبل از قانون دانش آموزان در هر سال. این رویداد را فراهم می کند دانش آموزان با فقط در مورد همه چیز آنها نیاز به دانستن در مورد مدرسه قانون است. به عبارت دیگر آن را پوشش می دهد همه چیز را از روند پذیرش به آخر به قانون مدرسه تجربه حتی به زندگی به عنوان یک وکیل تمرین. دانش آموزان را فرصتی برای اتصال با افراد با تجربه در هر دو گروه و یک تنظیمات. شبکه های ثابت با ارزش برای هر دانش آموز. با اینحال قبل از قانون, دانش آموزان, حضور در شبکه های رویدادها مثل این یکی می تواند یک تفاوت بزرگ.

8. بهداشت حرفه ای ویترین – اینتر-کارشناسی حرفه ای کنفرانس

در اینجا یک دزدکی حرکت کردن زیرچشمی نگاه کردن از برخی از ما تایید مدارس!! Stay tuned for more تایید مدرسه اطلاعیه آمده است!

ارسال شده توسط دانشگاه فلوریدا بهداشت حرفه ای, ویترین روز پنج شنبه 10 اکتبر 2019

بهداشت حرفه ای, ویترین, می تواند تبدیل به یک نجات دهنده زندگانی برای تعداد بی شماری از بنیادی دانش آموزان در UF. برای دانش آموزان در pre-med قبل از دندان و یا حتی قبل از دستیار پزشک آهنگ این رویداد مناسب همه به دنبال زمینه بهداشت و درمان. بهداشت حرفه ای, ویترین, میزبان, پزشکی, دندانپزشکی و پزشک و دستیار برنامه از سراسر کشور است. بیش از 25 مدارس حضور داشتند فقط در سال اول این رویداد صورت گرفت.

دانش آموزانی که ثبت نام برای این رویداد به صرف روز با اتصال به طور مستقیم با پذیرش کارکنان از رویای خود را در مدارس است. علاوه بر این دانش آموزان نیز فرصتی برای یادگیری در مورد مدارس جدید از طریق tabling و جلسات برک آوت. بالاتر از همه این دانش آموزان با ترک بسیار بیشتر از آنها در آمد ، در نهایت شما خواهد شد به دست آوردن مقدار زیادی از اطلاعات با ارزش از کارگاه های آموزشی و پنل های ارائه شده در طول این رویداد. UF میزبان بسیاری از رویدادهای شبکه, اما این یکی شما قطعا نیاز به زمان برای اگر شما در آرزوی به روزی کار به عنوان یک حرفه ای بهداشت و درمان.

9. شبکه با سازمان های غیر انتفاعی و بیشتر

ارسال شده توسط UF دیوید و واندا قهوه ای مرکز رهبری و خدمات در چهار شنبه, سپتامبر 11 2019

این که آیا شما می خواهید برای به دست آوردن برخی از تجربه برای آینده کاری خود نیاز به برخی از داوطلب ساعت و یا فقط می خواهم به بازگشت به جامعه از این شبکه با سازمان های غیر انتفاعی و بیشتر رویداد. میزبانی قهوه ای مرکز رهبری و سرویس سالانه بیش از 60 سازمان های غیر انتفاعی و خیریه داوطلب و کارورزی فرصت به دانش آموزان است. این سازمان به نمایندگی تعدادی از عدالت اجتماعی باعث می شود. به عنوان یک نتیجه از دانش آموزان دریافت خواهد شد این فرصت را به درگیر شدن با باعث می شود که مهم ترین آنها را. هر حضور نماینده می شود شخصی خود میز با صندلی های در دسترس برای دانش آموزان است. در هر یک از این جداول دانش آموزان را دریافت کنید شخصی یک در یک زمان. در اینجا آنها می توانید صحبت کنید و بدانید که این نمایندگان سازمان آنها را برای کار و علل آنها پشتیبانی می کند.

مطمئن شوید که شما تمرین خود را در شبکه های مهارت برای این مناسبت است. شما نیاز به آنها را به صورت مستقیم تعاملات است که شما را درگیر خواهد کرد. "یکی از بزرگترین قطعه از مشاوره من می توانم در مورد شبکه است به یاد بگیرند که چگونه به بحث کوچک," گونزالس گفت. "استخدام افرادی هستند که بیش از حد و دانستن اینکه چگونه به شرکت در بحث کوچک می تواند تفاوت را واقعا در مکالمات شما را." هر کس باید سعی کنید به خارج از جعبه و پیدا کردن فرصت های ارزشمند در طول زمان خود را در کالج. از همه UF شبکه های رویدادها ارائه شده در نظر گرفتن حضور این یکی برای پیدا کردن بهترین راه برای شما به پشت.

10. تابستان تجربه نمایشگاه

ufcareercenter
instagram.com

بسیاری از ما به پایان خواهد رسید تا هزینه های ما در تابستان بر روی نیمکت binging Netflix را نشان می دهد. یک لحظه در نظر گرفتن یک مولد جایگزین مانند حضور UF تابستان تجربه عادلانه است. تابستان ارائه می دهد زمان مناسب برای شرکت در برنامه های است که کمک خواهد کرد که شما را به رشد و یادگیری به عنوان یک حرفه ای. "یکی از مانتراها که ما بر گرفته از زمان بودن مدیر در اینجا است: تجربه همه چیز تغییر," Glover گفت. "من از نسل اول دانش آموز کالج و من درک ارزش تجربه و سود سهام از آنچه تجربه می توانید انجام دهید برای یک دانشجو و یک فرد است." باز به همه UF دانشجویان و فارغ التحصیلان این دانشگاه را فراهم می کند این شبکه به طور خاص طراحی شده برای تابستان شغل و کارآموزی.

UF حرفه ای مرکز باعث می شود مطمئن شوید که به دعوت محلی و ایالتی و ملی کارفرمایان. این اجازه می دهد تا دانش آموزان فرصتی برای رشد شبکه خود را و امیدوارم نمره شگفت انگیز تابستان فرصت را در همان زمان. "این شبکه های رویدادها بسیار مفید برای گرفتن پای خود را در درب" رودریگز گفت. "همچنین, مطمئن شوید که پس از ملاقات یک, شرکت, شما , نوشتن جزئیات کوچک است که می تواند به شما کمک کند به یاد داشته باشید آنها راچون پس از یک روز طولانی از شبکه شما ممکن است فراموش کرده ام." بدون شک همه ما عاشق گرفتن برخی از زمان برای استراحت پس از بهار ما نهایی. اما اجازه ندهید که شما تمام تابستان به هدر. این ممکن است به نظر می رسد دشوار است به کشف کردن که در آن برای پیدا کردن این فرصت ها است. تابستان تجربه عادلانه را فراهم می کند بهترین مکان برای شما برای شروع. خود قرار داده وجود دارد و حضور در شبکه های حوادث مانند این یکی به تابستان خود را در زندگی در حال تغییر.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن