بالا 10 محلی کافی شاپ که همه UF دانش آموزان نیاز به تلاش

شما ولع مصرف صاف و متعادل فنجان وانیل یک اسپرسو? یا شاید تلخ پانچ قوی اسپرسو? اگر شما به دنبال بهترین مکان برا

توسط ATSHNEWS در 25 اردیبهشت 1399

شما ولع مصرف صاف و متعادل فنجان وانیل یک اسپرسو? یا شاید تلخ پانچ قوی اسپرسو? اگر شما به دنبال بهترین مکان برای یک فنجان قهوه و جذب برخی از vibes خوب برای مطالعه طولانی جلسات خندق شلوغ دانشگاه فلوریدا کتابخانه ها.

نزول به یک نقطه دنج در این 10 محلی گینسویل, لکه های قهوه.

1. پاسکال قهوه

خانه دانشجویی گروه های مطالعه و گرم لیوان های قهوه پاسکال قهوه خانه نشسته nestled در backroads است از گینسویل midtown. اگر شما تا به حال گیر در گینسویل تابستان طوفان یا تعریق از مواج رطوبت اردک برای پوشش در این کافی شاپ. در حالی که وجود دارد شما همچنین ممکن است به چوب در اطراف در حالی که برای. و یا اگر شما می خواهید به نگاهی به برخی از قهوه و برگشت به خوابگاه یک قهوه سرد growler به رفتن. فلوریدا خورشید انفجار از طریق ویندوز به ارائه زیبا و طبیعی نور محیط مناسب برای حاشیه نویسی خود اختصاص داده خوانش و یا سریع selfie شکستن. طبقه بالا فوق العاده میز و سرشار کتابخانه پرتکاپو با مطالعه دانش آموزان است. پاسکال بسیار راحت و دنج محیط مطالعه انگیزه شما برای تکمیل آن به انجام لیست.

2. اپوس قهوه

کسب و کار کوچک به معنی شما می توانید هر دو لارسون برادران پشت نوار کامل نوشیدنی های جدید اپوس قاتل دستگاه اسپرسو! نوآوری منطقه افتتاح آخر هفته آینده – سپتامبر 29! ببینید شما وجود دارد ☕️💕

ارسال شده توسط اپوس قهوه در پنج شنبه, 19 سپتامبر 2019

زمانی که تیم و برت لارسون دو برادر از میامی به دنبال باز کردن یک کافی شاپ, آنها تا به حال یک هدف در ذهن است. "ما می خواستیم در بیمارستان زیرا ما می خواستم یک ماموریت و راه فوری برای بازگشت" گفت: تیم لارسون, شرکت, صاحب نوار قهوه. مشغول تمام روزهای هفته اپوس قهوه رتبه به عنوان یکی از نقاط بالا برای دوستداران قهوه. اپوس قهوه به خود می بالد در منحصر به فرد و جسورانه طعم. اگر شما طلب چیزی میوه ای و شیرین, یک فنجان نارگیل دیوانگی چای تازه جوانه های چشایی شما. در طول تعطیلات خود را Merry Mint دم سرد طول می کشد یک پیچ و تاب و منحصر به فرد در قهوه سنتی است که مشتریان را دوست دارم. دست کردن درمان مناسب برای هر بعد از ظهر ؟ این اپوس کلاسیک "ذبح مانند Bae" — یک نیم نیترو دم سرد نیمه لیموناد نوشیدنی با یک شناور تکه آناناس و گیلاس در بالا. در حالی که این صدا ممکن است مانند یک دیوانه ترکیب عطر و طعم این متضاد مواد کاملا مخلوط با هم برای یک نوشیدنی خوشمزه است. اگر شما در نوآوری منطقه شما را در شانس هستید. عالی برای یک روز طولانی از مطالعه اتمام اپوس " شش مکان در سراسر گینسویل. اگر شما زندگی می کنند در نهایت سالن خوابگاه,,,,, قهوه, فقط چند قدم دور است. اگر شما را تا پایان در نزدیکی UF سلامت Shands بیمارستان را سریع گودال توقف در داخل.

3. وایات قهوه

واقع در مرکز شهر گینزویل مربع وایات قهوه ارائه می دهد انواع مختلفی از قهوه. هنگامی که به دنبال یک مطبوعات فرانسه یا بریزید و یا هر چیزی در بین وایات قهوه ارضا کافئین خود را حل کنند. دیوار چاشنی زده با draping گیاهان سبز ارائه تسکین دهنده مطالعه احساس. حتی اگر آن را داخل شما می خواهید به ماندن در حالی که اگر شما گیر در یک نقطه کنار پنجره. نه یک قهوه فن ؟ وایات را نیز در خدمت مجموعهای از چای. اگر شما به دنبال برای گرم کردن یک فنجان چای ارل خاکستری یا برای خنک با یخ سرد لیوان چای ترش, وایت شما پوشش داده شده برای همه چای خود را نیاز دارد.

4. سرنوشت کرم

یک نقطه محبوب برای گیاهخواران, کارما, کرم منو به مواد غذایی سالم و خوشمزه است که هر کسی در رژیم غذایی نیاز دارد. آنها تن از فراورده های لبنی-بستنی رایگان طعم. شما نمی توانید مقاومت در برابر ترکیبی از یک مخروط وفل چکیدن با کارامل بستنی با طعم زوج با یک کاپوچینو. نقاشی با مداد رنگی دیوار ارائه فضای مناسب برای گوش دادن به Lo-fi ضربه لیست پخش و کار در آن مقاله برای شما کلاس علوم سیاسی. "خوب است که مورد علاقه هر چند دلیل آن را فوق العاده وگان دوستانه و آنها همیشه چرخش رفتار نانوایی گفت:" کارولین دیویدسون یک دانشجوی سال دوم در UF. ترک بدون تلاش Midnight Cowboy کوکی ها. اگر شما نمی تواند تصمیم بگیرد بین کوکی ها و یا بستنی فقط می دانم که سرنوشت کرم شما می توانید خود را شخصی بستنی ساندویچ کوکی.

5. کنکورد قهوه

علاوه بر جدید به UF در سال 2019 در این کافه نشسته نزدیک به دانشگاه با محل آن در خیابان دانشگاه. با قهوه خوشمزه و شیرینی های کنکورد تبدیل به یک جزء اصلی کافی شاپ در گینسویل. با استفاده از ارگانیک رشد دانه های قهوه و حمایت پایدار کشاورزان آنها تسلط مختلف دم کردن قهوه روش برای اطمینان از قوی فنجان جو. طرح های هندسی و گلدانی succulents گیاهان تزئین چوبی و کابینت آشپزخانهکه در آن UF دانش آموزان نشستن دور تایپ کردن بر روی تکالیف خود. خانگی وافل جفت کاملا با وانیل اسپرسو.

6. هاله پیراشکی سیب زمینی

هنگام رانندگی down South Main St., اقامت در lookout برای Halo سیب زمینی پیراشکی. نئون آبی بیرونی به نظر می رسد به پرش در رانندگان در اتومبیل های خود را زوم گذشته است. در حالی که یک کافه سنتی Halo سیب زمینی پیراشکی همچنین دارای یک کامیون مواد غذایی همیشه در حال حرکت است. "آنها وگان گزینه های در صبح یکشنبه است و من دوست داشتم از هر عطر و طعم من سعی کردم تا کنون" Davidson گفت. اگر چه شناخته شده برای خارج-از-این-جهانی دونات این نقطه به شما می دهد یک فنجان بزرگ قهوه را به عنوان به خوبی. نگه داشتن شیرینی بی شیرینی خود را گزینه های درجه یک با اوجی (با نام مستعار ساده وانیلی لعاب) و یا رفتن همه را با یک Maple Bacon یا لیمو زغال اخته ظرافت. کره بادام زمینی عاشقان: قطعا برای فلوریدا گیاهی شبیه شاهبلوط هندی, یک شیرینی بی شیرینی ترکیب شکلات و کره بادام زمینی است که به ریس یک اجرا برای پول خود را.

7. Maude کافه

yelp.com

کف شیر خورده را به یک قوی تلخ اسپرسو هرگز طعم خیلی خوب است. اگر شما جسارت مرکز شهر اتمام این گوهر پنهان — Maude کافه. "من فقط دوست دارم پرنیان از آن و من فکر می کنم آن را دستکمگرفتهشده" گفت: Baemnet Abetew دانشجوی سال دوم در UF. خدمت کیک و قهوه, در میان غذاهای دیگر در داخل نشستن و لذت بردن از یک بازی هیئت مدیره با دوستان و یا استراحت در خارج در پاسیو و لذت بردن از یک نمایش قوی میدان اسب دوانی.

8. در زمره کشیدن

Gainesville coffee shops
facebook.com

خود اعلام کرد شهری واحه در زمره کشیدن در خدمت بهترین کافه Cubano یا Cafe con Leche. و یا اگر شما نیاز به یک ضربه اضافی کافئین سعی کنید همسر Yerba یک انرژی زا, نوشابه های گازدار, چای سرد نشات گرفته از آرژانتین. در زمره کشیدن این نوشیدنی نه تنها تشنگی خود را فرو نشاند اما شما می دهد یک محل عالی برای اویختن با دوستان خود و سعی کنید برخی از غذا بخورید. "این بسیار جالب زیبایی با سرد vibes" گفت: Ian Ezring دانشجوی سال دوم در UF و گیاهی. با یک گیاه بر اساس منو در زمره کشیدن برآورده کسی با اشتها. سعی کنید خود را jackfruit quesadillas یا تایلندی کاری بسته بندی شده با طعم و سالم را برای شما بیش از حد.

9. ایران Coffee Co.

yelp.com

سر پایین به ایران به صورت ساده و مهربان محله پاتوق نقطه. باز از سال 2012 به این نقطه ارائه اجراهای زنده و خوشگذران محیط. "ایران دارای مقدار زیادی از گزینه های مواد غذایی و همچنین قهوه" گفت: Casey Foran دانشجوی سال دوم دانش آموز در UF. ایران, عاشقان, با بیحوصلگی حرف زدن در مورد s'more, اسپرسو, مخملی, معجون شیر و قهوه مکا و باد صبا. لذت بردن از یک قهوه سرد با یک چرخش شیر مخلوط به طور مساوی در سراسر دم. یا طعم تازه پخته شده و پنیر دانمارکی در حالی که شما خواندن رمان مورد علاقه خود را. این قهوه خانه احساس می کند مانند یک تعطیلات سمت راست در حیاط خلوت گینسویل. شما نمی خواهید به دست.

10. فرهنگ قهوه

وقتی که به عنوان خارج از دانشگاه با یک گروه از دوستان برای لذت بردن از تعطیلات آخر هفته با توقف قهوه فرهنگ را در راه خود را. با تاریک داخلی و, گرانج, خلق و خوی, فرهنگ قهوه اسپرسو را مبتنی بر قهوه کافه در خدمت بهترین شات از کافئین است. این کافه متعلق به خانواده شرکت ارائه نمایشگاه-تجارت قهوه پر تشنگی خود را برای یک محلی قهوه نقطه. خود را دوستانه کارکنان را همیشه یک فنجان قهوه که در آن lattes ورزشی سفید فوم طرح در تاپ خود را ظریف لیوان. احساس رایگان برای کار بر روی تکالیف در اینجا به خوبی به شب خود را اواخر شب ساعت آن را به محل مناسب برای نشستن مولد و لذت بردن از خود را تمام وقت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن