تاد مسابقات جانسون 61 را به سرب در مسافران

توسط پت یتن-ROBBکرامول, Conn. (AP) — ایمپلنت تاد و داستین Johnson هر شات حرفه ای-کم 61s در قهرمانی مسافران در

توسط ATSHNEWS در 8 تیر 1399

توسط پت یتن-ROBB

کرامول, Conn. (AP) — ایمپلنت تاد و داستین Johnson هر شات حرفه ای-کم 61s در قهرمانی مسافران در روز شنبه ترک تاد با یک سکته مغزی منجر 2016 آمریکا قهرمان باز.

34-در سال گرجستان یک زن و شوهر سوراخ پشت جانسون تا به حال شانس در این مسابقات دوم 60 این هفته اما از دست رفته 10-پا زدن توپ به سمت چپ در 18 سوراخ.

او به پایان رسید با 54 سوراخ نمره 192, 18 زیر پر, پس از تیراندازی 66-65 دو دور اول. جانسون است که به دنبال خود 21st پیروزی در تور نیز بهبود یافته است هر روز با باز کردن 69-64.

هر دو شات دیو-رایگان دور با تاد ساخت پنج birdies در مقابل نه و جانسون پنج در پشت. تاد گفت: دور شد یک بازی از هر آنچه که شما می توانید انجام دهید من می توانم فقط به عنوان به خوبی.

"آن را سخت به دست تخته رهبر بدیهی است پس (جانسون) نام داشت تا از یک خیلی زود نقطه" تاد گفت. "من فقط با استفاده از آن به عنوان انگیزه ای برای بیرون رفتن وجود دارد و برخی از birdies."

تاد است که به دنبال سومین پیروزی این فصل اما او برای اولین بار پس از سقوط زمانی که او رفت و برگشت به عقب در برمودا قهرمانی و Mayakoba گلف کلاسیک در مکزیک است.

"هر زمان که من دو یا سه هفته کشش در یک ردیف من تمایل به بازی بهتر در پایان آن," او گفت:. "این چیزی است که فقط من با استفاده از به نفع من در حال حاضر پس از از دست رفته دو کاهش است. من اوج در هفته سوم و امیدوارم که من می توانم آن را فردا انجام می شود."

با وجود رفتن 9 زیر برای روز جانسون اظهار تاسف از دست رفته چند مرغک شانس و و عقاب تلاش در par-4 نهم زمانی که توپ خود را متوقف شش اینچ از پین.

فقط خود دو مرغک قرار می دهد 18-پاورقی در سوراخ 10 و 21-پاورقی در 12th شد بیش از 9 فوت است.

"من واقعا احساس می کنم کنترل از راه دور با آهن واقعا خوب و آمار تن از عکس های خوب," او گفت:. "من تا به حال بسیاری از واقعا خوب به نظر می رسد در مرغک."

کوین Streelman اخراج 63 پس از دو راست دور از 66 بود و فقط سه عکس پشت. مکنزی هیوز که رهبری پس از 60 روز پنج شنبه خود را به ضرب گلوله مستقیم دوم 68 به صورت انحصاری در اختیار داشتن مکان چهارم است.

"امروز اگر من تا به حال putted مثل من روز اول به من می توانستم شات پایین 60s برای مطمئن" هیوز گفت. "بازی همان است که من امروز شروع به سبز و رول در چند putts و آن را بسیار جذاب است."

Bryson DeChambeau و کوین Na هر شات 65 و گره خورده بودند برای پنجم در 197.

فیل مایکلسون که جشن تولد 50 خود را در ژوئن 16, شروع روز با یک سکته مغزی منجر شود اما تلاش اتمام بسته برای هفتم در یک گروه شش عکس به عقب. او فقط خود را دیو دوم از هفته سوم و همچنین کاهش سکته مغزی در هفتم و 13th قبل از اتمام با 71.

مایکلسون به دنبال او 45 پیروزی و سوم در این دوره بیشتر تلاش می کرد. او از دست رفته برش قبلی خود سه مسابقات.

"من نمی بازی بزرگ در این سال," او گفت:. "من از دست رفته زیادی کاهش و نکته بعدی من می دانم که بازی من شروع به عقب می آیند و من می تواند آن را حس. من دو دور این است که واقعا بسیاری از سرگرم کننده است."

برتر Rory McIlroy که باز این مسابقات با 63 گفت که او احساس می کند که او بیش از حد دور برگشت به رقابت برای عنوان پس از دور 68 و 69. او bogeyed دو نهایی چهار سوراخ — او توپ را روی گوه شات فرود در آب در دوره امضای 15 سوراخ و او نیز ساخته شده دیو در 18 — به پایان برساند در یک گروه هشت عکس پشت.

"من حدس می زنم اگر من تا به حال شده است قادر به دزدکی حرکت کردن یک زن و شوهر بیشتر بیش از گذشته چند سوراخ به 14 و سپس همه ناگهانی شما احساس می کنید مانند شما در سمت راست آن است. اما من رفت و راه دیگر آن چند سوراخ و این چیزی است که مرا از آن," او گفت:.

Jason بعد درخواست آزمایش COVID-19 روز شنبه صبح درست قبل از او دور. مقامات تصمیم گرفتند که او را به عنوان یک واحد در روز شنبه به عنوان یک اقدام احتیاطی. او به ضرب گلوله 69 و 1 زیر پر رهبری به یکشنبه.

شده اند وجود دارد هفت COVID-19-مربوط به برداشت از کانکتیکات رویداد.

دو بازیکن به دلیل انصراف از coronavirus جمعه — دنی مک کارتی برای یک تست مثبت و جوانه Cauley که آزمایش منفی اما تصمیم به جلو و پس از بازی در کنار مک کارتی در روز پنج شنبه.

مک کارتی سوم PGA Tour بازیکن برای تست مثبت برای این ویروس پس از آن راه اندازی مجدد و دوم این هفته به کامرون قهرمان که انصراف سه شنبه.

نیک Watney انصراف فقط قبل از دور دوم از هفته گذشته RBC میراث قهرمانی. روزنامه سیمپسون, گریم مک داول بروکس Koepka و برادر خود را تعقیب نیز خارج از مسافران پس از آمدن به تماس با افرادی که به این ویروس.

مک داول و بروکس Koepka را ویلچرهای هر دو آزمایش مثبت است. سیمپسون اشاره به مثبت شدن تست از یک عضو خانواده است.

PGA گفت: به دلیل تست مثبت این هفته, بازیکنان, ویلچرهای و هر کس دیگری "در داخل حباب" اجازه داده نخواهد شد در اموال در آینده مسابقات تا اول بودن پاک با یک منفی آزمون برای کوروناویروس.

مقامات روز شنبه گفت که تمام پیگیری آزمایش به عنوان یک نتیجه از پتانسیل تماس با مک کارتی آمد منفی است.

دور آغاز شد و در اوایل روز به دلیل تهدید آب و هوا با گلف بازان رفتن هر دو اول و 10th كم. آن را به پایان رسید, فقط قبل از آسمان باز می شود. یک پیش بینی برای باران بیشتر در یکشنبه معنی خواهد بود که یکی دیگر از اوایل شروع.

__

بیشتر AP گلف: https://apnews.com/apf-Golf و https://twitter.com/AP_Sports

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن