جدول زمانی قرار دادن عجله در رای-با-ایمیل اصلاحات

بوستون – ماساچوست را ارائه پست الکترونیکی-در رای گیری برای هر رای دهنده که با درخواست یکی و گسترش در شخص اولیه

توسط ATSHNEWS در 18 اردیبهشت 1399

بوستون – ماساچوست را ارائه پست الکترونیکی-در رای گیری برای هر رای دهنده که با درخواست یکی و گسترش در شخص اولیه رای گیری فرصت های تحت برنامه دولت رئیس انتخابات رسمی پرده برداری کرد روز شنبه.

وزیر امور خارجه ویلیام گالوین پیشنهاد برای دست زدن به انتخابات در coronavirus عصر نمی رفتن تا آنجا که جهانی رای-با-پست الکترونیکی برخی از نمایندگان مجلس و انتخابات, طرفداران درخواست کرده اند اما آن را تغییر شکل رای گیری این سقوط در تلاش برای محدود کردن COVID-19 انتقال خطرات برای هر دو ترکیبات و نظرسنجی کارگران است.

پیشنهاد خود را قانون اجازه می دهد هر ماساچوست رای دهندگان به درخواست الکترونیکی و یا در نوشتن یک پست الکترونیکی-در انتخابات بدون ارائه توجیه به طور معمول مورد نیاز است. انتخاباتی که به دست آوردن اجازه برای ارسال برگه های رای به عنوان به زودی به عنوان آنها آماده هستند.

گالوین طرح نیز گسترش اولیه رای گیری در انتخابات پارلمانی مکان به 18 روز پیش از انتخابات عمومی از جمله دو تعطیلات آخر هفته و هفت روز کشش پیش از سپتامبر. 1 اصلی. ماساچوست هرگز قبل از ارائه اولیه رای گیری قبل از ایالت اولیه.

"من می خواهم به مطمئن شوید که هر رای دهنده که می خواهد برای شرکت در رای گیری توسط پست الکترونیکی است که قادر به انجام این سقوط اما ضروری است که ما در حفظ فرد رای گیری به عنوان یک گزینه برای کسانی که به آن نیاز دارید" گالوین گفت: در آزادی مطبوعات. "بهترین راه برای انجام این کار به گسترش آن را در طول روز به عنوان بسیاری از که ممکن است برای جلوگیری از ازدحام در حوزه های رأی گیری."

دولت قانون در حال حاضر تنها نیاز به 12 روز از رای گیری اولیه فرصت با هیچ تضمین, تعطیلات آخر هفته پیش از انتخابات عمومی ، رای دهندگان نیز در حال حاضر قادر به رای دادن از طریق پست خارج از دو هفته رای گیری اولیه دوره قبل از انتخابات عمومی.

دولت اولیه ندارد یک گروه اختصاص داده های اولیه رای گیری دوره است. در اکتبر سنا تصویب یک سال مالی 2019 closeout بودجه که مجاز پنج روز اولیه رای گیری پیش از اولیه ولی ارائه شده بود کاهش یافته و از این لایحه نهایی پس از مذاکرات خصوصی با خانه.

علاوه بر اجازه دادن به هیچ بهانه ای از طریق پست و برگه های رای گالوین پیشنهاد اجازه می دهد رای دهندگان به بازگشت رای گیری به طور رسمی دراپ باکس و یا تعیین یک عضو خانواده به تحویل آن توسط دست. هر کسی که در بیمارستان بستری و یا قرنطینه در عرض یک هفته از انتخابات می تواند تعیین یک فرد به دست ارائه آنها را در یک رای گیری.

گالوین گفت: در آزادی مطبوعات است که دفتر خود را در حال کار با خدمات پستی ایالات متحده "برای اطمینان از رای دهندگان نیازی به پرداخت هزینه پستی برای بازگشت ایمیل خود را در برگه های رای" در طرح خود را.

وزیر امور خارجه خواست قانونگذاران به عمل در این موضوع به سرعت اشاره کرد که دفتر خود را آغاز چاپ اولیه آراء بلافاصله پس از 2 ژوئن مهلت — تمدید یک هفته اخیر دادگاه عالی قضایی تصمیم برای نامزدها به فایل نامزدی مقالات.

"ما نیاز به طرح ما در جای خود بسیار به زودی به طوری که من می توانید سفارش تعداد کافی از پست الکترونیکی-در رای گیری مواد برای رای دهندگان که رای دهندگان می توانید شروع به گرفتن کسانی که برگه های رای" گالوین گفت. "بیشتر زمان محلی ما در انتخابات باید به آماده سازی بیشتر هموار این انتخابات را اجرا خواهد کرد برای همه است."

گالوین را گفت آن است که هنوز هم تجزیه و تحلیل هزینه پیامدهای پیشنهاد خود را اما که از برآورد نهایی بستگی دارد چقدر از این طرح مجلس پذیرای.

ذینفعان کلیدی تا کنون نرسیده که توافق در مورد چگونگی تنظیم ماساچوست انتخابات در راه است که توازن مشارکت و بهداشت عمومی. چندین لوایح در حال بررسی در مجلس است که ایجاد یک جهانی رای توسط برنامه ایمیل که برخی از آنها را گسترش اصلاحات فراتر از سال 2020 است.

یک روز قبل از گالوین خود پرده برداری رسمی پیشنهاد مظنونان حمله به دانشگاه جان چمن — که co-صندلی این قوانین انتخابات کمیته — و مایکل موران ثبت یک لایحه (HD 5075) که نیاز به گالوین به پست الکترونیکی رای گیری به هر ماساچوست رای دهندگان قبل از نوامبر. 3 انتخابات بدون در نظر گرفتن وضعیت برنامه.

از دیگر مفاد لایحه خود را با حمایت و در مجلس سنا توسط سنسور. اریک کمتر و آدم Hinds مشابه هستند گالوین مانند گسترش اولیه رای گیری قبل از هر دو اولیه و کلی انتخابات است. این قانون نیز تنها به این ماه های سپتامبر و نوامبر نژادها.

"Covid-19 ارائه یک چالش بی سابقه به ما انتخابات دولت" چمن زن ها " گفت: در چهارشنبه مطبوعاتی. "من مشتاقانه منتظر به همکاری با طرفداران و همکاران من به اطمینان حاصل شود که تمام ماساچوست رای دهندگان باید توانایی بیان آزادی خود را به رای دادن در این انتخابات چرخه."

طیف وسیعی از گروه های حمایت از جمله علت شایع ماساچوست اتحادیه زنان رای دهندگان و اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا از ماساچوست حمایت چمن و مورن لایحه.

"این لایحه را فراهم می کند ما بیشترین فرصت را به بند ما سقوط انتخابات COVID19 در یک عملی و در عین حال قدرتمند به شیوه ای" گفت: MassVOTE, مدیر اجرایی, Cheryl Clyburn کرافورد در یک اعلامیه مطبوعاتی مشترک با حامیان مالی قانونی و گروه های دیگر. "ما هیچ شکی نیست که سیاست های مانند رای-با-پست الکترونیکی رشد خواهد کرد این سقوط و در نهایت تشویق نمایندگان مجلس با در نظر گرفتن اجرای این اصلاحات در دراز مدت."

در یک روز شنبه گزارش محققان در دانشگاه تافتز مرکز برای تجزیه و تحلیل سیاست های دولت نوشت که انتخابات پاییز فصل در ماساچوست نگاه "کاملا متفاوت" اگر بسیار عفونی COVID-19 همچنان یک تهدید.

آنها را تایید نکرده و یک استراتژی خاص اما نشان داد که تقاضا برای غایب و پست الکترونیکی-در رای گیری "به احتمال زیاد نیاز به ارتقاء چشمگیر به دولت و شهرداری ظرفیت." در سال 2016 تنها 4 درصد از رای دهندگان ثبت نام دریافت برگه های رای توسط پست الکترونیکی نویسندگان نوشت.

رای گیری از طریق پست به احتمال زیاد حمل هزینه های قابل توجهی نیز با این گزارش با استناد به ایالت تخمین زده شده برای ماه نوامبر انتخابات اعم از $12 میلیون به 30 میلیون دلار.

اما نویسندگان اشاره کرد که بودجه فدرال می تواند کمک به شانه این بار با 8 میلیون دلار در دسترس برای COVID مربوط به انتخابات هزینه ها از طریق مراقبت عمل می کنند و نزدیک به 40 میلیون دلار در پول استفاده نشده هنوز هم در دسترس از یک سال 2002 انتخابات-حمایت قانون است.

مانند گالوین و طرفداران حزبی محققان تاکید حساس به زمان ماهیت اصلاح انتخابات است.

"ما باید چهار ماه تا سپتامبر اولیه" گفت: cSPA مدیر اجرایی اوان هوروویتس در یک مصاحبه مطبوعاتی در کنار این گزارش ، "این نوع از سیستم گسترده تغییرات زمان را — که آیا آن را جذب نظرسنجی کارگران کمتر از جمعیت های آسیب پذیر و یا سازماندهی مجدد عملیات به جای پیش بینی سنبله در رای گیری غایب."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن