پنج شنبه شب زنده: Sask. کتاب و فیلم جشن در دو زندگی جریان هنر جوایز نشان می دهد

محتوای مقاله در ادامهبر خلاف Goulden که صرف یک دهه در YFF های SBA اجرایی مدیر Kam Teo است در سال اول خود را در

توسط ATSHNEWS در 27 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

بر خلاف Goulden که صرف یک دهه در YFF های SBA اجرایی مدیر Kam Teo است در سال اول خود را در کار.

"من هیچ چیز به مقایسه آن با" گفت: Teo.

REGINA, SASK : February 14, 2020 -- The shortlisted nominees for the 2020 Saskatchewan Book Awards were unveiled on Friday, Feb. 14, 2020, at the Regina Public Library Central Branch. Sask. Book Awards executive director is Kam Teo speaks at the event. TROY FLEECE / Regina Leader-Post
کام تئو اعلام ساسکاچوان کتاب جوایز' شارت نامزد on Feb. 14, 2020, در رجینا کتابخانه عمومی مرکزی شعبه دارد. TROY پشم گوسفند وجانوران دیگر/رجینا رهبر-پست

این SBAs خواهد بود پنج شنبه اعلام کرد پس از دو بار به تعویق افتاد — ابتدا با توجه به ممنوعیت جمع آوری و سپس با توجه به مشکلات فنی. (آنلاین ارائه شده است برنامه ریزی شده برای ماه مه 28.)

این SBAs رخ خواهد داد از طریق پایین کلید 35 دقیقه پاورپوینت ارائه از طریق Facebook Live; نمی توان آن را تعاملی و برندگان تنها قادر خواهد بود برای تعامل از طریق نظرات.

"قطعا من تا به حال به انجام کمتر برنامه ریزی به عنوان چنین است که ناامیدی گفت:" تئو "زیرا با واقعی مراسم شما می خواهید برای ایجاد حرکت برای یک buzz به یک رویداد. و شما را پس از این رویداد شما می خواهید می شود قادر به سوار شدن به تاج از آن رویداد که وزوز به ترویج ساسکاچوان نویسندگان و ناشران در سراسر بقیه از تابستان است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن