سه نمونه خون و سواب گلو تست مراکز در Mysuru شهرستان

میسور/Mysuru: سه نمونه خون و سواب گلو تست مراکز در Mysuru شهرستان برای رسیدگی به COVID-19 موارد مشکوک و در هما

توسط ATSHNEWS در 7 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: سه نمونه خون و سواب گلو تست مراکز در Mysuru شهرستان برای رسیدگی به COVID-19 موارد مشکوک و در همان زمان 10 تب درمانگاه تاسیس شده اند در سراسر شهر که در آن علائم مانند تب و سرفه و گلو درد یا تنگی نفس در حال آزمایش تعیین شده پزشکان مطلع Mysuru شهرستان شرکت (MCC) کمیسر Gurudatta Hegde.

در COVID-19 جلسه بررسی در D. Devaraj Urs سالن در ZP در شهرستان در روز پنج شنبه این کمیسیون گفت که این سه مرکز در K. R. بیمارستان, B. M. بیمارستان در Hunsur جاده که دولت های منطقه کرد و در تعیین COVID-19 بیمارستان در KRS جاده ها است. این جلسه به ریاست Mysuru منطقه وزیر S. T. Somashekar.

در یک power-point ارائه Hegde مطلع در این جلسه در مورد اقدامات MCC گرفته شده برای نظارت بر COVID-19 مهار مناطق یا قرمز مناطق قرنطینه مراکز جداسازی بخش و تعیین COVID-19 بیمارستان.

Hegde گفت که MCC شد به طور مداوم نظارت بر مواد غذایی به Santwana Kendras و دیگر خانههای امن و تضمین سلامت به طور منظم چک آپ از تمام کسانی که در این مراکز. این MCC نیز نظارت بر تعمیر و نگهداری اجتماعی فاصله و دیگر مستند و مقررات در تمام تعیین شده در بازار مکان های او اضافه شده است.

دفع مواد زائد جامد

در طول این دوره از این نشست Chamundeshwari MLA G. T. Devegowda ادعا شده که فضولات حیوانی و ساخت و ساز باقی مانده بودند از ریخته شدن در امتداد جاده حلقه در نزدیکی Hinkal که مطرح شده جدی خطر سلامت به ساکنان این نزدیکی هست.

وزیر Somashekar به کارگردانی MCC مسئولان را به اتخاذ اقدامات فوری برای پاک کردن زباله و حتی به عنوان کمیسر Gurudatta Hegde گفت که یک پروژه مفصل گزارش (DPR) بود در حال آماده شدن برای راه اندازی دامپینگ سایت در Koppaluru و Rayanakere در حومه شهر به عنوان یک راه حل پایدار برای دفع مواد زائد جامد.

ایندیرا محیط های اغذیه فروشی

وی از سوی مامورین که تامین کنندگان مواد غذایی به ایندیرا محیط های اغذیه فروشی بودند بالا بردن ساختگی صورتحساب با افزایش تعداد ذینفع MLA Ramdas گفت. به این وزیر به کارگردانی مقامات را جدی توجه داشته باشید از اتهامات و اقدام اگر این شماره ها یافت می شود مصنوعی را افزایش داد.

این MLAs حاضر در جلسه قدردانی از MCC را به تلاش ها و مبارزات در مبارزه با این بیماری همه گیر. آنها می خواستند بدن مدنی به مه و پاکسازی تمام جاده های فرعی و خطوط را به ساکنان احساس امن تر است.

MUDA کمیسر P. S. Kantharaj گفت که MUDA شد مدیر عامل مهار در منطقه سردار Vallabhbhai Patel نگر است که تحت کنترل و گفت که قدرت بیش از حد درگیر شده است مه پاش تمام مناطق تحت صلاحیت آن است.

معاون کمیسر Abhiram G. Sankar, MCC اضافی کمیسیون Shivanandamurthy و N. M. Shashikumar بهداشت افسران دکتر Jayanth و Dr. D. G. Nagaraj و دیگر مقامات در این نشست حضور داشتند.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن