راهنمای نهایی برای کارآموزی تابستان [اقدام با 4 مرحله است که آن را آسان]

سال سوم بازدید و ناگهان همه در اطراف شما است کارورزی تابستان. شما به سختی نگاه به رزومه کاری خود را و شما قطعا

توسط ATSHNEWS در 22 تیر 1399

سال سوم بازدید و ناگهان همه در اطراف شما است کارورزی تابستان. شما به سختی نگاه به رزومه کاری خود را و شما قطعا نمی گذشت آن توسط خود مشاور حرفه ای. آن را احساس می کند مانند شما یک میلیون مراحل را پشت سر گذاشت. اما در واقعیت شما نمی. از آنجا که شما در اینجا. شما در زمان یک گام مهم برای یادگیری بیشتر در مورد کارآموزی تابستان. این جایی است که زندگی حرفه ای خود را سفر آغاز می شود. بیایید شروع کنید!

شما احتمالا در حال حاضر می دانیم اهمیت کارورزی تابستان. از به دست آوردن تجربه, اضافه کردن قاتل مهارت های رزومه کاری خود و ارتباط با کارفرمایان در زمینه خود را از لیست از جوانب مثبت می رود و در.

شما می دانید که شما می خواهید یک تابستان کارآموزی, شما می دانید که شما ممکن است نیاز به یک توجه عمده خود را و دوره های مورد نیاز, اما دقیقا چگونه شما نمره ؟ بین شروع به جستجوی کار برای تحت تاثیر قرار دادن رئیس خود شروع به برنامه ریزی که برای کارآموزی به شما چشم خود را قبلا پس از شما ساخته شده خود را برای اولین بار اتصال به LinkedIn.

مرحله 1: تقویت رزومه کاری خود را و نامه پوشش

resume - summer interrnships
pixabay.com

Whew یکی دیگر از ترم آمده و رفته و یکی دیگر از فینال فصل را فتح. اما قبل از اینکه شما به خودتان اجازه سقوط به یک کهکشان مارپیچی از 4 صبح Netflix binges و 2 بعد از ظهر از خواب بیدار تماس شما هنوز هم برخی از کار را به انجام. آن را هرگز خیلی زود یا دیر شروع به استفاده از برای کارآموزی تابستان. خوب اگر آن را در ماه اوت, شما ممکن است در اواخر تابستان کارآموزی اما کارآموزی وجود دارد در طول سال اجازه ندهید تابستان بخش شما را متوقف کند.

اما صبر کنید... چگونه شما قرار است برای نوشتن رزومه کاری خود را هنگامی که شما از صفر کار را تجربه کنید ؟ یک نفس عمیق بکشید. ما به عنوان ناشر آماندا Nachman می گوید شما واجد شرایط بیش از شما فکر می کنم.

به یاد داشته باشید که پروژه شما در زمان شارژ ، یک مثال عالی از خود و توانایی های مدیریتی. که خواهری جمع آوری کمک به شما کمک می سازماندهی? Um hellooo رویداد سازمان.

قبل از شما آن را بدانید شما باید رزومه (یا CV) که hypes شما تا آنجا که تیم ملی خود را قبل از یک شب بزرگ است. هنگامی که شما نوشته اید رزومه کاری خود را, آن را به دیجیتال. وصله پینه کردن مشخصات لینک خود را به منعکس کننده خود را به تازگی متوجه شدم skillset.

نگران نوشتن نامه پوشش? آیا نمی شود. کلید به پوشش نامه همان است که قدمت: سعی نکنید بیش از حد سخت و فقط خودتان باشید (و دوستیابی سریع نگاه بیش از خود اجتماعی هرگز صدمه دیده). چک کردن وب سایت این شرکت و بیانیه ماموریت برای دیدن اگر شما با یک بازی خوب است. اگر شما در حال ترکیب این کلمات کلیدی به نامه خود را و شما باید آنها را swooning در هیچ زمان.

مرحله 2: ناخن خود را جستجو کارآموزی

summer internships

در حال حاضر که شما به کرات خود را تا آن زمان برای قرار دادن کسانی که اینترنت وسیله مهارت برای استفاده و کامل پیدا کارآموزی. شما می دانید که شما را از ورود به سطح مبتدی برای لب گنده #boss.

نکته #1: شروع در حال حاضر. به طور جدی, شما لازم نیست استرس در تلاش برای قفل کردن چیزی را با پدر خود را دوست پسر عموی احتمالا-غیر قانونی فشار جانبی چون شما خیلی دیر به بازی.

نکته #2: از خود بپرسید برخی از سوالات مهم. آیا شما به جای یک ماهی بزرگ در یک حوض کوچک و یا یک ماهی کوچک در یک حوض بزرگ?

نکته #3: راه اندازی کار اطلاعیه ها. با مقدار زیادی از منابع آنلاین (در اینجا 10 تا از بهترین وب سایت ها برای پیدا کردن کارآموزی) در اختیار شما شما به راحتی می توانید راه اندازی هشدار در سایت های جستجوی کار است که به شما اجازه می دانم زمانی که بهترین کارورزی برای اهداف خود است.

نکته #4: اتمام سانتی کارآموزی دایرکتوری های زیر برای دریافت حرکت شبیه چمچه زنی در داخل در کارآموزی در سراسر کشور است.

شکار مبارک!

مرحله 3: مصاحبه برای تابستان کارآموزی

شما ایمیل خود را چک کنید — آن را به یک اطلاع رسانی از کارورزی شما در حال مرگ بودند به زمین. انتظار یکی دیگر از کسانی که خودکار پاسخ گفت: "ما تصمیم به رفتن با یک نامزد قوی تر" شما آماده به احساس قلبی خود را رها کردن به معده خود را یک بار دیگر.

صبر کنید — در این ایمیل آمد از یک فرد واقعی? و آنها می خواهم به راه اندازی یک مصاحبه!

در حال حاضر نمی تواند بیش از حد از خود راضی نشده است. به منظور امن این کارآموزی, شما نیاز به ایستادگی کردن در مصاحبه خود را که آیا آن را می گیرد در مرکز خود را در نیویورک اداره و یا از طریق زوم.گزارش این آگهی

بین پانسمان برای تحت تاثیر قرار دادن, نشان دادن اعتماد به نفس (نه غرور) و آماده سازی برخی از سوالات به درخواست مصاحبه در پایان سعی کنید به ماندن آرام و خنک و جمع آوری شده است. شما می دانید چه این کارآموزی معنی — برخی از رشته های مرتبط با تجربه یک رزومه تقویت و اتصال با کارفرمایان.

بهترین راه برای مبارزه با اعصاب ؟ آماده برای هر چیزی. یا فقط بال آن. Winging آن را قطعا کار می کند بیش از حد.

کسی چه می داند ؟ مصاحبه برای این تابستان کارآموزی می تواند jumpstart آینده شغلی خود را.

گام 4: اکسل در تابستان کارآموزی

summer internship

آن را تنها می تواند قایقرانی صاف از اینجا درسته ؟ در حال حاضر شما در مسیر با بقیه خود را بیش از دستیابی به همکلاسی.

اما... فقط به خاطر شما این کار بدان معنا نیست که شما نمی توانید از دست دادن آن — و یا دریافت یک پیش فرض گزارش از سرپرست خود را. در ادامه برای نشان دادن و رفتن بالا و فراتر از آن.

هنگامی که شما در هنر و صنعت است که, کامل, لینک, ارسال به انعطاف پذیری خود را همکار دانشجویان و آن دسته از کارفرمایان که شما را رد کرد, از آن زمان به اثبات چرا شما به دست آورده که موقعیت.

این که آیا شما برنامه ریزی برای کار از راه دور و یا در شهرستان از رویاهای خود را, شما نیاز به نشان می دهد شما همکاران و کارفرمایان که به شما تعلق دارد در این شرکت است. عالی در تابستان کارآموزی منجر به ستارگان توصیه نامه و یا شاید حتی یک موقعیت دائمی در انتظار شما پس از فارغ التحصیلی.

شاید شما متوجه این فرصت نمی کند خط خود را با ایده آل های حرفه ای و شما باید در نظر عمده سوئیچ. شاید شما در یادگیری برخی از درس های زندگی در طول راه. شاید شما شناسایی شور و شوق خود را. آماده به پیدا کردن.

آماده برای شروع ؟ اتمام کالج, مجله کارآموزی راهنما:

وجود دارد مقدار زیادی بیشتر در آن است که از آمد! اتمام همه ما کارورزی راهنماهای اینجا.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب