حقیقت در مورد روز یکشنبه بوستون در اعتراض

یک جستجوی ساده در رسانه های اجتماعی را بازگشت صدها نفر از مطالب تصاویر و فیلم ها به تصویر می کشد درست و واقعی

توسط ATSHNEWS در 15 خرداد 1399

یک جستجوی ساده در رسانه های اجتماعی را بازگشت صدها نفر از مطالب تصاویر و فیلم ها به تصویر می کشد درست و واقعی وقایع در بوستون در اعتراض یکشنبه شب. نشریه خود را indicts معترضان و برچسب آنها را به عنوان خشونت و هرج و مرج که در واقع بوستون در اعتراض صلح آمیز باقی مانده تا پلیس در آمد خود را با باطوم و گاز اشک آور.

من را دیده اند ویدئوها از تظاهرات ایستاده در مقابل پلیس را با دست خود در هوا, نما, هیچ تهدید بودن شات با گاز اشک آور به طور مستقیم در چشمان خود را. من را دیده اند ویدئوها از پلیس, از بین بردن وسایل نقلیه خود را به تحریک خشونت و بعد از آن سرزنش معترضان (به عنوان شما را در مقالات اخیر). من پست ها از افراد گیر کرده در مرکز شهر با هیچ راهی برای فرار و یا رفتن به خانه به دلیل شهردار مارتی والش تعطیل حمل و نقل عمومی در همان زمان که او فرستاده شده در گارد ملی. من شنیده ام از مردمی که قریب به بوستون مشترک که در آن آنها دردار و اشک با گاز کشته شده توسط پلیس.

خود را تداوم اسطوره که در خارج از آشوبگران در حال تبدیل این اعتراضات خشونت آمیز و خطرناک است و آن این است که اطلاعات غلط. این معترضان کسانی هستند که خشم اقدامات خود را در شهر خود دولت و نیروی پلیس خود را, خود را از دولت کشور خود. آنها افرادی را که در حال حمله ماموران پلیس به عنوان آنها مسالمت آمیز تلاش برای عقب نشینی با دست در هوا. آنها افرادی هستند که به گروگان گرفته شده توسط شهر خود را به عنوان آنها به شدت در تلاش برای رفتن به خانه به ایمنی.

این مردم سزاوار بهتر است. بوستون و ماساچوست باید مسئولیت این خشونت که در گرفت در یکشنبه شب و پلیس باید پاسخگو برای خود نفرت اقدامات است.

J. Brackett
Amherst, New Hampshire



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب