بالا 10 دانشکده در نزدیکی واشنگتن

آیا نزدیک شدن به کنگره ارسال لرز از هیجان پایین ستون فقرات خود را? شما می تواند صرف 72 ساعت متوالی بررسی اسمیت

توسط ATSHNEWS در 30 اردیبهشت 1399

آیا نزدیک شدن به کنگره ارسال لرز از هیجان پایین ستون فقرات خود را? شما می تواند صرف 72 ساعت متوالی بررسی اسمیتسونیان? آیا شما عکس خود را در خود را براق چوبی دولت میز مملو از پرچم آمریکا و زرق و برق دار طلا nametag? اگر شما خارش به یادگیری متنوع و گوناگون منطقه واشنگتن دی سی را نگاه نکنید. از تحقیقات دانشگاه ها با بی نظیر روح مدرسه به کالج هنرهای لیبرال شناخته شده برای خود شخصی تجربیات سی برای هر علاقه و استعداد و آموزشی نوع وجود دارد.

خوانده شده در بالا 10 دانشکده در نزدیکی واشنگتن ،

10. Randolph-مکن کالج

ارسال شده توسط راندولف-مکن دانشگاه در روز شنبه, مارس 28 سال 2020

در حالی که سی شلوغ و پیچیده منطقه اطراف منطقه غنی کالج که مانند خانه احساس راحتی کنید. وارد راندولف-مکن کالج مسیحی موسسه در مجاورت ریچموند, ویرجینیا. با ثبت نام دانش آموز کمتر از 1500 دانشجو به هیئت علمی به نسبت 11:1 این کالج فراهم می کند دانش آموزان با گرد و شخصی آموزش هنرهای. دانش آموزان را انتخاب کنید یا هنر و یا رشته علوم و سپس انواع دوره های مختلف در طول های مختلف "حوزه از دانش است." به علاوه یکی دیگر? Randolph-مکن منحصر به فرد تقویم دانشگاهی با یک پاییز و بهار ترم از چهار ماه هر اجازه می دهد دانش آموزان به استفاده از ماه ژانویه به صورت های مختلف در خارج از دانشگاه فرصت های آموزشی. دانشجویان قبلی سفر به جزایر گالاپاگوس به مطالعه تکامل و حفاظت ترسیم سابقه هنری هشتم همسران در سایت در انگلستان و زندانی در نزدیکی آزمایشگاه و بیمارستان ها. در بالا از آن RMC ارائه می دهد لبه حرفه ای مرکز شخصی حرفه ای تهیه طرح فراهم می کند که دانش آموزان با یک حرفه ای مشاوره در سراسر کالج خود را تجربه. برای یک موسسه کوچک, آن را هنوز هم حفظ کامل ورزشی بخش ها: Randolph-مکن کت زرد رقابت در بخش سوم در طیف گسترده ای از ورزش از جمله یک تیم فوتبال که بازی های افسانه ای با ورزشگاه همپدن-سیدنی کالج لقب "قدیمی ترین کوچک-کالج رقابت در جنوب."

9. McDaniel College

ارسال شده توسط McDaniel College در دوشنبه, مارس 30 سال 2020

فقط به خاطر McDaniel پردیس جمعیت ساعتها در در دنج 1,500 معنا نیست که آن را فاقد علمی و ورزشی فرصت های بزرگتر مدارس در این منطقه است. با 12 درصد از دانش آموزان در رشته تربیت بدنی در 2018, McDaniel تعادل -ورزش سنگین و فرهنگ یک دانشگاه بزرگتر با فضای تنگ گره کالج هنرهای لیبرال. پردیس نشسته در وستمینستر مریلند در حومه بالتیمور با فرصت برای گاه به گاه سفر به سی دانشگاهی "McDaniel طرح" اجازه می دهد تا دانش آموزان به تخصص در این منطقه از عمده خود را در حالی که هنوز به دست آوردن دانش گسترده ای از افراد دیگر است. McDaniel همچنین دارای یک دوم پردیس در بوداپست مجارستان که در آن دانش آموزان از سراسر جهان به مطالعه, کسب و کار, poli, مصدوم, ارتباطات, روانشناسی و هنر است. با تشکر از "آخر هفته حمله رعد اسا" یک برنامه سازماندهی شده توسط McDaniel, دانش آموز, زندگی, هزینه های سفر به خنک حوادث در بالتیمور فیلادلفیا, و سی, مانند رفتن به یک بازی ورزشی, موزه, پارک تفریحی در حال یارانه. این McDaniel پردیس نیز خود را شلوغ مرکز شامل حوادث مانند سالانه لاستیک اردک شکار و شکار کدو تنبل هر دو سازمان به درستی به نام "ترور سبز برنامه." در این زمینه McDaniel, اولین بازی فوتبال تاریخ به سال 1891 و پس از آن دیده می شود آیکون مانند کارفرمایی یوجین "سنگی" ویلیس و در حال اجرا بازگشت لایحه چوپان. جای تعجب نیست که آنها با نام مستعار "ترور سبز." "

8. دانشگاه کاتولیک آمریکا

ارسال شده توسط دانشگاه کاتولیک آمریکا در روز سه شنبه 7 آوریل 2015

با وجود آن شهر-حومه خانه در پایتخت را به شمال غربی دانشگاه ارتفاعات محله دانشگاه کاتولیک امریکا حفظ کوچک و صمیمی احساس مذهبی, کالج هنرهای لیبرال. آشنا و بی قید جامعه مدیون به این واقعیت است که کامل 95% از بدنه دانشجویی زندگی در محوطه دانشگاه. دانشجو به هیئت علمی به نسبت چشمگیر و در 7:1 بنابراین دانش آموزان می توانید مطمئن باشید که آنها می توانند فرم و روابط حمایتی با اساتید و مشاوران به طور یکسان. کاتولیک U دانش آموزان می توانند شخصا گواهی دادن به منافع کوچک و اعداد. "من فکر می کنم این بستگی دارد که چگونه بسیاری از کلاس های شما و سطح خود را از مشکل اما من می خواهم بگویم به طور کلی شما باید بسیار مسئول توجه و بیمار" گفت: دانشجوی سال دوم Katherine Hunzicker. "اگر شما در حال سقوط وجود دارد مقدار زیادی از منابع در دسترس است." کاتولیک U ارائه می دهد آرایه وسیعی از بورسیه اعطای برتری در دانشگاهیان رهبری ، آنها حتی ارائه کمک هزینه تحصیلی برای اجرای موسیقی محلی کلیسا, محله های کشیش نشین و افراد پذیرفته شده به عنوان طلاب. از نظر دانشگاهیان کاتولیک U ارائه هنرهای لیبرال-سبک برنامه درسی اجازه می دهد دانش آموزان به دنبال متعدد در زمینه های مورد علاقه و رشته تحصیلی از جمله معماری مهندسی مکانیک و علوم سیاسی. کاتولیک U نیز دارای این کشور تنها کلیسا دانشکده canon قانون برنامه برای آماده سازی دانش آموزان برای روحانیت. دانش آموزان در مدرسه از قانون شرع می توانید درآمد خود را در قانون شرع و یا حتی یک استاد در کلیسا و دولت است. برای دانش آموزان واقعا به دنبال دریافت که تجربه عملی در این مدرسه فراهم می کند یک فرصت منحصر به فرد برای مطالعه در محل در رم در واتیکان.

7. دانشگاه هاوارد

ارسال شده توسط Howard دانشگاه در روز سه شنبه, جولای 16, 2019

آماده برای یادگیری در جامعه ، محبت با توجه به این نام مستعار توسط دانش آموزان و مردم محلی به طور یکسان, دانشگاه هاوارد است که در طول تاریخ سیاه و دانشگاه در سی سمت شرق. هو ارائه می دهد هر دو غنی دانشجویی فرهنگ و فرصت برای مشارکت در انجام پروژه های تحقیقاتی توسط اعضای هیات علمی در دانشگاه. یک پیاده روی در اطراف پردیس ارائه می دهد یک گام به عقب در زمان های متعدد تاریخی مانند فردریک داگلاس Memorial Hall است که قدمت آن به تعهد خود را در سال 1935. هوارد نیز ارائه می دهد تنها دانشکده دندانپزشکی در سی و همچنین چهار افتخارات برنامه ها و جوامع تقسیم هنر و علوم کسب و کار اجرایی, رهبری, ارتباطات و آموزش و پرورش. افتخارات دانش آموزان دسترسی خود را به تحصیل در خارج از کشور فرصت های منحصر به فرد شبکه های مخاطبین و تعیین افتخارات مشاور. هوارد نیز راه اندازی چندین طرح افزایش اقليت ها در زمینه های بنیادی از جمله در دانشگاه برنامه آغاز شده توسط گوگل. از طریق این طرح در حال حاضر شناخته شده به عنوان فناوری بورس, کلاس های تدریس با علاوه بر این از یک مهندس گوگل به عنوان استاد کمکی. دانش آموزان باید سفر به گوگل ستاد در محل کارآموزی تجربه. بین المللی بگیرید و یاد دهید برنامه کمک می کند تا به دانشگاه هاوارد یک "خانه دور از خانه" برای تمام دانش آموزان خود را از خارج از کشور توسط آموزش دانشگاه در فرهنگ های گوناگون را تشکیل می دهند که آن جمعیت دانشجویی.

6. دانشگاه جرج میسون

بازگشت 2020The بخانه مردان بسکتبال بازی مقابل سنت جوزف. عکس: Ron Aira/خدمات خلاق/دانشگاه جرج میسون

ارسال شده توسط جورج میسون دانشگاه در روز پنج شنبه 27 فوریه سال 2020

به عنوان یکی از فعال ترین موسسات آموزشی در حال انجام تحقیقات در کشور, این, Fairfax, ویرجینیا, دانشگاه دارای دو جایزه برای فارغ التحصیلان. دانشجویان دانشگاه جورج میسون باید تغییر زندگی فرصت را به شرکت در پژوهش در کنار اساتید و به دست آوردن تجربه عملی در زمینه خود را انتخاب کنند. GMU دولت-بودجه وقف بدان معنی است که دانش آموزان می توانند با مطالعه در خط مقدم تقریبا هر رشته ای که می خواهید از جمله معروف خود را اقتصاد و قانون ادارات و همچنین به عنوان محبوب رشته بهداشت عمومی جزایی دادگستری و روانشناسی. پانصد دانش آموز, سازمان تماس GMU خانه از جمله متعدد در دانشگاه نشریات یونانی و زندگی میسون بازیکن هنرهای نمایشی جامعه است. در پردیس Eaglebank عرصه کرسی های 1000 و به میزبانی کنسرت با چنین نام های بزرگ به عنوان Demi Lovato وحشت! در دیسکو مک میلر و پسران بیستی. "میسون است برای هر کسی و چیزی برای همه وجود دارد!" گفت: junior ربکا دورنت. "ما بسیاری از extracurriculars نیز از جمله یونانی, زندگی, ورزشی, علمی, باشگاه, باشگاه های اجتماعی و غیره. هر کس یک تو رفتگی در دیوار و هنگامی که ما با هم به عنوان یک, آن را مانند یک جامعه بزرگ است که هر کسی می تواند متعلق به!" GMU همچنین دارای مقدار زیادی از فرصت ها برای دانش آموزان به درگیر شدن در دولت است. بیش از 50 دانشگاه کمیته را نمایندگان دانشجویی. دانش آموز دولت نیز سازماندهی سالانه ژانویه سفر مصرف بیش از 100 دانش آموزان و فارغ التحصیلان و اعضای هیات علمی و کارکنان به ریچموند ساختمان کاپیتول به لابی برای آموزش عالی است.

5. دانشگاه جورج واشنگتن

ارسال شده توسط دانشگاه جورج واشنگتن در روز پنج شنبه 14 مارس 2019

به شهری سی علاقه مندان به ماندن نزدیک به اقدام دانشگاه جورج واشنگتن است یاد سیاسی نیروگاه. واقع در نزدیکی کنگره GWU تساوی دانش آموزان به دنبال یک تحقیق در دانشگاه با یک برنامه آموزشی دقیق. GWU دریافت یک منشور از دولت در سال 1821 و محل مناسب آن را می دهد دسترسی آسان به سی هاب مرکزی است. با توجه به آن نور افکن شهرت در شهر GWU دارای رویدادهای متعدد بین المللی معروفیت هر سال از جمله بحث ریاست جمهوری و بانک جهانی و صندوق بین المللی پول نشست سالانه. که گفت: موسسه معتبر ارائه می دهد خیلی بیشتر از فقط ارتباطات سیاسی. در پردیس فرهنگی خدمات دانشجویی مرکز به عنوان یک فضای امن برای دانش آموزان از زمینه های مختلف فرهنگی تسهیل "مکالمات واقعی" یک فرهنگی از آموزش و پرورش برنامه و سازماندهی حوادث به جشن میراث فرهنگی است. "من انتخاب GW برای تنوع فرهنگها که در آن دانش آموزان از فرهنگ های مختلف و پس زمینه که من می خواستم برای کشف از طریق همسالان من نسبت به تحصیل در خارج از کشور و یا سفرگفت:" ارشد ویلیام دیویس. GWU تعامل نزدیک با اطراف آن جامعه با خود بیمارستان و محل سریع نیم ساعت پیاده روی از این هتل واترگیت و جان اف کندی مرکز هنرهای نمایشی که ارائه می دهد برادوی استاندارد را نشان می دهد مثل همیلتون و سلام دالیو دیگر اجراهای هر روز از هفته است. و در حالی که GW نشانی در نزدیکی مرکز سی آن را می دهد یک شرکت سیاسی صدا وجود دارد مقدار زیادی از اتاق را برای کمتر سیاسی فکر. فکر می کنم از GW سیاسی طرف به عنوان یک باز فرصت برای کسانی که علاقه مند مانند هر دیگر فوق. مرکزی چیزی که متحد GW دانش آموزان: درایو. "من نه یک بار ملاقات کرد کسی که هیچ ایده از آنچه آنها می خواهم برای رسیدن به اهداف خود و یا حتی چگونه به," دیویس گفت:. "هر کس یک ذهن تیز و تلاش می کند به کار با دیگران در برخی از نقطه در سراسر دانشگاه برای کمک به غلبه بر هر یک از دیگر رویاهای." اگر شما به دنبال برای یک جامعه دانشجویی است که پشتیبانی خود را شخصی احساسات و اهداف اتمام GW.

4. دانشگاه آمریکایی

عکس های Ted Chaffman

ارسال شده توسط دانشگاه آمریکایی در پنج شنبه, مارس 26 سال 2020

برای کسانی که شک دارند که دانشگاه آمریکایی زندگی می کند تا به آن چشمگیر اعتیاد به مواد مخدره آماده به اشتباه ثابت شود. با استادان مانند Rep. جیمی راسکین رالف نادر و بانوی اول سابق مصر Jehan Sadat, شما می توانید مطمئن باشید که آمریکا معروف, علوم سیاسی, روابط بین الملل و ارتباطات در برنامه زندگی می کنند تا اعتیاد به مواد مخدره. واقع در کنار US Department of Homeland Security و نیم ساعت رفت و آمد به بازار ملی AU است فقط به اندازه کافی نزدیک برای دسترسی به, سیاسی, هسته ای بدون اینکه در آن غرق. برای کسانی که خیلی تمایل آن را نیز در اختیار داشتن یک پر جنب و جوش زندگی یونانی در جامعه است. انتظار نداریم که به طور متوسط شما انحصاری frats و sororities: AU یونانی سازمان های زندگی شامل راهنمای (ابتکار برای بهبود تنوع و شمول) یک یونانی سلامتی ائتلاف و یک فرهنگی یونانی جمعی که نظارت هشت فرهنگ های مختلف سازمان های مبتنی بر. AU چشمگیر حرفه ای مرکز با 99% میزان رضایت در میان دانش آموزان است. این مرکز اجرا می شود برنامه های متعدد برای کمک به دانش آموزان و فارغ التحصیلان در کار شکار مانند جستجوی کار گروه پشتیبانی "سایت روز" است که در آن گروه کوچکی از دانش آموزان فرستاده شده به دفاتر کارفرما به کشف فرصتهای شغلی و "مسخره مصاحبه جنون" یک رویداد سالانه در اوایل ماه مارس که در آن استخدام و استخدام مدیران مرحله تمرین و مصاحبه با دانش آموزان است. برای کسانی که سیاست های تجاری پیشرفته و اجباری نیویورک تایمز خوانندگان این می تواند بالای لیست خود را, اما اگر شما اجتناب از یک دفتر کار او تا به چیزی برای شما بیش از حد: در دومین شماره از داوطلب سپاه صلح در میان متوسط دانشگاه های آمریکا. دانش آموزان به دنبال داوطلب می تواند با سازمان های غیر انتفاعی مانند ملی و اتاق بازرگانی این بنیاد اکثریت فمینیستی و پناهندگان بین المللی از طریق AU در دانشگاه مرکز تعامل جامعه و خدمات.

3. دانشگاه مریلند در کالج پارک

تابستان است و یک بار در محوطه دانشگاه. UMD مفتخر به رتبه 5 در یک لیست از کشور "زیبا ترین کالج Arboretums." go.umd.edu/weL

ارسال شده توسط دانشگاه مریلند در جمعه, جولای 1, 2016

اگر شما صرف تمام دبیرستان درد برای پیوستن به بزرگ و رنگارنگ و پر رونق کالج, چک کردن دانشگاه مریلند کالج پارک را در جامعه 41,000 دانش آموزان است. این تحقیقات عمومی دانشگاه نیم ساعت رانندگی از دی سی اما با چنین چند وجهی و هیجان انگیز دانشگاه محیط زیست, دانشگاه, دانش آموز شهر به خودی خود است. "حتی اگر این تنها من ترم دوم اینجا, من عاشق رفاقت پردیس! همه خیلی خوشحال است به یک TERP و من عاشق یاران" گفت: دانشجوی سال دوم Ronan Bogley. با 127 درجه کارشناسی و 112 درجه کارشناسی ارشد, هر, قابل تصور علاقه و یا مسیر شغلی را پیدا خواهد کرد خود را همفکر گوشه در دانشگاه مریلند. این درجه از محدوده کشاورزی و اقتصاد منابع به مدیریت زنجیره تامین به اوایل دوران کودکی آموزش و پرورش است. دانش آموزان همچنین می توانید انتخاب برای زندگی با دیگران به دنبال عمده همان طوری جو رسیده است برای دیدار با قبیله خود را. "من احساس می کنم هر کسی می تواند به UMD و احساس تعلق دارند" گفت: ارشد لسلی وگا. کاربر عزیز خان موافقت کرد. "جامعه پذیرش و باعث می شود شما احساس می کنید در خانه," او گفت:. ورزشکاران و علاقه مندان به ورزش نسبت به UMC برای آن 20 اسپانسر تیم اول دانشگاه یا دانشکده است که رقابت در بخش من و جمعی از برگزاری 44 ملی در مسابقات قهرمانی. "مدرسه نیز ارائه می دهد طیف گسترده ای از extracurriculars و باشگاه ها و جوامع: من در حال حاضر درگیر با کاتولیک Terps اما می خواهم با بسیاری از گروه های در محوطه دانشگاه" Bogley گفت. "کاتولیک Terps بسیار استقبال جامعه و چند تا از دوستان من از خانه هستند و یک بخشی از آن را!" این که آیا شما در صحنه های ورزشی و یا منحصر به فرد درجه مسیرهای UMD است چیزی برای همه ارائه.

2. دانشگاه جانز هاپکینز

به افتخار #CollegeColorsDay, نظر, یک عکس زیر با مورد علاقه خود را هاپکینز دنده! ⬇️ 📸 ⬇️

ارسال شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز در جمعه 30 اوت سال 2019

یک دانشگاه از مکان های بسیاری از دانشگاه جانز هاپکینز گسترش از طریق سه دانشگاه: یکی خارج ساعت سی در بالتیمور مریلند و دو نفر دیگر در ایتالیا و چین است. آن عمومی بالا شهرت است که با توجه به کلاس های اساتید و حجم کار طراحی شده برای به چالش کشیدن و فشار دانش آموزان به پتانسیل کامل خود را. خوشبختانه دانشگاه جانز هاپکینز نیز ارائه می دهد یک غنی و پر جنب و جوش دانشجویی فرهنگ کامل با طیف گسترده ای از باشگاه ها و رویدادهای اجتماعی مانند Allnighters, یک مرد یک capella گروه هنرهای جادویی ابتکار برای مشتاق جادوگران و کره Niblets یک تریک کمدی گروه تئاتر. مشاوره حرفه ای مرکز و در دانشگاه منابع حمایت از دانش آموزان در طول تمام تلاش های خود را هر دو علمی و در غیر این صورت. برای موسیقایی تمایل JHU ارائه می دهد Peabody موسسه, قدیمی ترین هنرستان در امریکا قرار می دهد که در بیش از 50 رویداد به روی عموم باز هر سال و سازماندهی مختلف 30 بزبان و گروه های رقصیک اتاق گروه gospel choir باد گروه و باند موسیقی جاز. JHU نیز چشمگیر بازیگران اساتید: وودرو ویلسون نویسنده و نظریه پرداز جان بارت و برنده جایزه نوبل زیست شیمیدان Peter Agre باید تمام کلاس های درسی. و با یک 7:1 ارومیه نسبت به دانش آموزان دسترسی بیشتر به اساتید و مشاوران. دانشگاه جانز هاپکینز را بدست آورده و نام خود را از آن عالی برنامه های پزشکی در Bloomberg School of Public Health, از جمله یک استاد اخلاق زیستی و سلامت جامعه رشته مدیریت.

1. دانشگاه جورج تاون

گزارش این آگهی

ارسال شده توسط دانشگاه جورج تاون در سهشنبه, مارس 22, 2016

با وجود آن محل در tres-شیک خرید محله ای به همین نام جورج تاون در پردیس را Albus Dumbledore احساس در خانه. کالج ماموریت مخلوط سنتی موسسه آموزشی با تعهد به فشار دانش آموزان به بهترین آنها می توانند هر دو در داخل و خارج از کلاس درس. در حالی که جورج تاون را بدست آورده شهرت خود را برای آن سطح جهانی و روابط بین الملل و علوم سیاسی, بخش دانش آموزان با طیف متنوعی از منافع خانه در اینجا پیدا کنید. بی همتا فرصت های ارائه شده به دانش آموزان شامل مطالعه منحصر به فرد در خارج از کشور تجارب و حتی کارآموزی در کاپیتول هیل. دانش آموزان دسترسی به فرصت ها مانند مطالعه تحول اجتماعی در شهر کیپ تاون, آفریقای جنوبی, تدریس خصوصی, محلی در مدرسه ابتدایی کودکان با سی بار خوانده شده برنامه و کار کردن در کنار وکلای دفاع. سه GU دانشجویان حقوق حتی کمک رایگان یک اشتباه محکوم مرد در سال 2018 است. با 16.8% پذیرش رای و شهرت شدید تحصیلی دقت انتظار به چالش کشیده می شود. اما مرعوب نمی شود: استادان هنوز هم حفظ صمیمی و محیطی در کلاس. "کلاس بسیار کوچک هستند و آن را به شما می شود واقعا ارتباط برقرار کردن با مردم در اطراف شما و ایجاد ارتباط نزدیک با اساتید خود راکه کمک خواهد کرد که شما در دراز مدت گفت:" لی Skanda دانشجوی سال دوم. "یا اگر شما فقط نیاز به کمک اضافی در کلاس شما نمی احساس ترس چه خبر است." به لطف در پردیس دانشگاهی مرکز منابع دانش آموزان دسترسی به فردی حمایت علمی مثل تدریس خصوصی و کارگاه های آموزشی و خدمات معلولین.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن