این Merrimack رودخانه: یک گنج با ارزش حفاظت از

زیرساخت بیش از جاده ها و پل ها آن را سرمایه گذاری در آب تمیز. و آن را یک سرمایه گذاری در افرادی که ایستاده برا

توسط ATSHNEWS در 29 تیر 1399

زیرساخت بیش از جاده ها و پل ها آن را سرمایه گذاری در آب تمیز. و آن را یک سرمایه گذاری در افرادی که ایستاده برای بهره مندی از چنین پیشرفت. هفته گذشته مجلس نمایندگان تصویب عمده زیرساخت های لایحه که شامل یک منطقه است که گاهی اوقات نادیده گرفته – زیرساخت های آب.

در سراسر جهان, بزرگ آبراه کمک به جامعه هویت و ارائه یک منبع غرور مدنی و وحدت است. این امر به ویژه برای شهرهای بزرگ و از دره Merrimack. تغذیه دریاچه Winnipesaukee در نیوهمپشایر سفید کوه "توانا" Merrimack جریان رودخانه را از طریق کنکورد منچستر و Nashua; عبور به کشورهای مشترک المنافع و خم شرق نزدیک لوول قبل از جریان از طریق لارنس و هورهیلل – و به اقیانوس اطلس.

هیچ ویژگی طبیعی است که بیشتر به لاول ، این Merrimack نیروی تأمین لوول میلز که در آن مادر بزرگ من یک بار کار می کرد و در حال حاضر در قلب مرکز شهر مشغول است منطقه ای که در آن مردم 3rd کنگره دفتر منطقه واقع شده است.

این Merrimack نیز فراهم می کند آب آشامیدنی برای بیش از نیم میلیون نفر است. این رودخانه و حوزه آبخيز آن جوامع فوق العاده رنج می برد بیش از چندین سال از تکرار و منتشر نشده از پساب و فاضالب.

این جوامع در میان صدها نفر در سراسر کشور است که باید از رده خارج فاضلاب زیرساخت که ترکیبی از زباله از خانه و کسب و کار به عنوان به خوبی به عنوان سروصدا. به همان اندازه مهم این فاضلاب سیستم های طراحی شده برای کانال پساب – "ترکیب فاضلاب سرریز" (CSO) – به بدن نزدیک آب. این اتفاق می افتد هر زمان که آسمانی با حجم بیش از فاضلاب ظرفیت سیستم. متاسفانه حجم بیش از ظرفیت همه بیش از حد اغلب و هزینه به رفع این سیستم بسیار زیاد است. این چالش ها تنها تشدید رشد اثرات گرم شدن آب و هوا.

با توجه به سازمان حفاظت محیط زیست پاک, حوضه, نیاز بررسی, قیمت به تعمیر و سازمان های جامعه مدنی در سراسر کشور است که 50 میلیارد دلار. در ماساچوست به تنهایی برچسب قیمت ممکن است یک میلیارد دلار یا بیشتر.

برای سال های بسیاری از دولت فدرال از طریق به اصطلاح "ساخت و ساز کمک های مالی برنامه" پشتیبانی جوامع فاضلاب زیرساخت نیاز دارد. اما در 1980s این کمک های مالی بودند تا حد زیادی تحت الشعاع توسط وام. در نتیجه شهرستانها و شهرهای همیشه از شانه سهم بیشتری از بار خود را بهبود زیرساخت های فاضلاب به منظور تطابق با آب تمیز عمل می کنند.

اعطای کمک های مالی است کاملا حیاتی زمانی که مقیاس فاضلاب پروژه های زیربنایی بسیار بزرگ است. آن است که به ویژه مهم برای کسانی که جوامع هستند که حداقل قادر به تحمل چنین پیشرفت.

بیش از یک سال پیش چند ماه بعد از گرفتن دفتر من تشکیل یک گروه از Merrimack رودخانه ذینفعان در لوول را تصفيه خانه فاضلاب. ملاقات ما برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد مشکل و تولید راه حل است.

در میان takeaways کلیدی از جلسه ما بود که باید به صورت پایدار و قابل اعتماد و قوی فدرال بودجه برای فاضلاب بهبود. جوامع با این نیازها سزاوار اطمینان است که دولت فدرال در نظر دارد به یک شریک با آنها را بیش از مدت طولانی.

روز بعد از آن جلسه من شهادت در مورد Merrimack دره CSO چالش های قبل از حمل و نقل و زیرساخت های کمیته مجلس نمایندگان ایالات متحده. بعد من در زمینه دو حزبی قانون طراحی شده برای سهولت بار در شهرستانها مواجه با هزینه های هنگفتی برای پایان دادن به سازمان های جامعه مدنی و تمیز کردن خود در رودخانه.

ما توقف فاضلاب سرریز عمل طراحی شده در مشاوره نزدیک با دولت و مقامات محلی از سراسر دره Merrimack که با من ملاقات کرد در لوول فاضلاب امکانات درمان. لایحه افزایش بودجه برای سازمان حفاظت محیط زیست CSO برنامه اعطا و تمدید آن دوره مجوز.

شاید قابل توجه ترین این لایحه انگیزه دولت فدرال به سرمایه گذاری در زیرساخت های فاضلاب پروژه مالی مضطرب جوامع است. تحت لایحه ما برای هر $1 یک جامعه, کمک دولت باید به کمک حداقل 3 دلار.

عناصر اصلی لایحه ما گنجانیده شده بود به حرکت رو به جلو, عمل, عمده زیرساخت های قانونی که تصویب این خانه در ایالات متحده در ماه جولای 1st. این CSO برنامه اعطا خواهد شد مجاز به ارائه 400 میلیون دلار سالانه برای پنج سال آینده و ارائه به تشویق دولت فدرال به این حد مورد نیاز سرمایه گذاری در جوامع ما نیز گنجانده شده است. این لایحه در حال حاضر در انتظار قبل از این آمریکا است که باید زیرساخت های ما لایحه برای بسیاری از دلایل – و نه دست کم از آن این واقعیت است که شهرها مانند لوول سزاوار حمایت از دولت فدرال وقتی که می آید برای تمیز کردن رودخانه های ما.

این CSO مشکل شده است که یکی از چند دهه در ساخت, بنابراین آن را نمی خواهد یک شبه حل. اما خانه-تصویب زیرساخت های بسته را پیشرفت فوق العاده ای در بازگرداندن ما را بزرگ خواهیم داشت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن