این نفرت انگیز لینکلن پروژه

یک زن و شوهر از سابق جمهوریخواه هایی که از مهمترین آنها موفق به انتخاب روسای جمهور جمهوری خواه در حال حاضر در

توسط ATSHNEWS در 9 مرداد 1399

یک زن و شوهر از سابق جمهوریخواه هایی که از مهمترین آنها موفق به انتخاب روسای جمهور جمهوری خواه در حال حاضر در تلاش برای انتخاب دموکراتیک یکی.

آنها تماس خود را فوق العاده PAC خود همه مهمتر لینکلن پروژه. این عملیات اختصاص داده شده است به تان شدیدا کردن سخت و اغلب مسخره بیش از حد بالا ads حمله به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است که همواره مورد ستایش رسانه ها و ترقی خواهان در توییتر که لینکلن پروژه پایگاه سیاسی.

پروژه عملیات تمایل به این حوزه با یک طلبانه خود گذشتگی, غذا برای طولانی آن نفرت و احساسات زودگذر.

آنها می دانند که بدون کابل در تلویزیون اشاره و توییتر وزوز لینکلن پروژه — که صرف نمی کند مقدار در واقع پخش آن بسیار vaunted تبلیغات — خواهد بود کامل ربطی و تا کنون آنها ثابت کرده اند adept در این بازی از آنها در انتخاب جان مک کین و یا میت رامنی.

آن است که قطعا قابل فهم به عنوان یک جمهوری خواه که وحشت زده در دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و حاضر به رای دادن برای او. اما چیز دیگری که به طور کامل برای رفتن به جمع آوری میلیون ها دلار از دموکراتیک اهدا کنندگان و اجرای تبلیغات نه تنها در برابر تهمت اما در برابر اجرا از آسیاب سناتور جمهوریخواه که تنها به جرم داشتن R در کنار نام خود را.

لینکلن پروژه راه اندازی با بنیانگذاران آن از جمله politicos جان ویور ریک ویلسون و استیو اشمیت به طور مشترک نوشتن بالا فکر نیویورک تایمز op-ed امیدوار کننده برای رسیدن به persuadable رای دهندگان و درمان کشور زخم.

این همه خود خدمت سیرابی به عنوان یک نگاه در توهین پر از توییتر تغذیه op-eds و کابل حضور مدیران فورا نشان می دهد. این افراد نیست مقاومت در برابر coarsened فرهنگ سیاسی که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن کمک کرده است بیش از خود را به اشتراک بگذارید. آنها با خوشحالی استقبال از آن ظاهرا اعتقاد داشتند که خود را تف بهمراه رگه های خشم می گذرد برای شوخ طبعی است.

تبلیغات ندارد بهتر است. لینکلن پروژه چرخ آنها در سرعت توییتر اخبار چرخه و آنها به وضوح به معنای جلب رسانهها به جای صحبت در حصار رای دهندگان. یک subgenre از تبلیغات است که به معنای صرفا به افزایش خارج از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. با معمول خود-نظم و انضباط رئیس جمهور موظف است با حمله به این پروژه — به لذت از آن زیر توییتر و رسانه های cheerleaders.

ایده جمهوری خواه سیاسی جوانب کار در برابر تهمت غیر قابل مقاومت است به لینکلن پروژه مترقی طرفداران. اما این واقعا درست نیست. جان ویور, برای مثال, نبوده است, ایران بی باک در حدود 20 سال است. او به سمت چپ برای رفتن به محل کار به صورت دموکراتیک خانه مبارزات انتخاباتی کمیته پس از جان مک کین 2000 اولیه کمپین flamed ، او به عنوان استراتژیست به 2016 ریاست جمهوری از جان Kasich خواهد شد که در سخنرانی خود در کنوانسیون دموکراتیک این سال است.

استیو اشمیت بازپرداخت جان مک کین برای این فرصت از طول عمر خود را در حال اجرا 2008 مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری توسط خود servingly dishing در خرابه و ساخت یک شغل جدید در میان افرادی که متنفر کمپین مک کین. فقط در سال گذشته او استراتژیست ارشد به آینده نگر مستقل نامزد انتخابات ریاست جمهوری هوارد شولتز مدیر عامل شرکت استارباکس — نشان دادن او اجازه رفتن به یک بدیهی پوچی در راه خوب دیدار است.

آن را سخت به حفظ داستان لینکلن پروژه به عنوان یک جمهوری خواه گروه که بافنده به یک دفاعی-صدایی مصاحبه با واشنگتن پست, امیدوار کننده برای حمایت از دستور کار آینده نگر رئیس جمهور بایدن و حمله جمهوریخواهان برای مخالفت با او.

اگر رسانه ها به اشتراک بگذارند لینکلن پروژه اهداف سیاسی آن ممکن است بازیگران بیشتر زردي چشم در این گروه و به سادگی دیدن مشاوران سیاسی انجام آنچه انجام می دهند بهترین — یعنی جدا کردن مردم ساده لوح را از پول خود را در این مورد دموکراتیک اهدا کنندگان.

بسیاری از لینکلن پروژه آگهی خرید برای نشان می دهد و بدون در نظر گرفتن آنها مبلغ جزئي در مقایسه با سایر این تبلیغات وجود دارد واقعا طراحی شده برای متقاعد کردن رای دهندگان. این گروه رو مشکوک نوشتن از مرکز سیاست پاسخگو در اوایل سال جاری اشاره غیر معمول خود را صرف شیوه های.

اما هی این کار خوب اگر شما می توانید آن را دریافت کنید — و عدم احترام به آن را به نوبه خود.

(ریچ لوری در توییتر @RichLowry)
(c) 2020 توسط پادشاه ویژگی های سندیکا



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب