آخرین: ووهان افزایش تعداد COVID-19 مرگ و میر توسط 1,290

توسط آسوشیتد پرسآخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است.

توسط ATSHNEWS در 29 فروردین 1399

توسط آسوشیتد پرس

آخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید یا مرگ.

بالای ساعت:

— ووهان افزایش تعداد COVID-19 مرگ و میر توسط 1,290.

— پلیس چین از دستگیری 42 برای تولید ماسک نقض.

— U. N. هشدار coronavirus همه گیر قرار دادن بسیاری از کودکان "در معرض خطر است."

— کاخ سفید دستورالعمل فراخوان مرحله به مرحله بازگشایی.

___

پکن — مرکزی چین در شهر ووهان مطرح شده است و آن تعداد COVID-19 مرگ و میر توسط 1,290 با رسانه های دولتی گفت: جمعه undercount شده بود با توجه به ناکافی قابلیت پذیرش در ضعف امکانات پزشکی در اوج شیوع بیماری است.

ووهان را تجدید نظر مرگ و میر 3,869 ترین در چین است. تعداد کل موارد در این شهرستان از 11 میلیون نیز مطرح شده توسط 325 به 50,333 حسابداری برای حدود دو سوم از چین در مجموع 82,367 اعلام موارد است.

سوالات به مدت طولانی در دقت و چین مورد گزارش با ووهان در خصوص رفتن چند روز در ماه ژانویه بدون گزارش موارد جدید و یا مرگ و میر. که منجر به اتهاماتی که مقامات چینی به دنبال به حداقل رساندن تاثیر شیوع و هدر رفتن فرصت های آن را تحت کنترل در یک زمان کوتاه است.

___

اسلام آباد — صندوق بین المللی پول داده است پاکستان 1.5 میلیارد دلار تامین مالی اضطراری برای کمک به جذب برخی از مخرب اقتصادی تاثیر بیماری همه گیر کوروناویروس.

پاکستان میلیاردها دلار هزینه در کمک به کاهش اثر خود به فقیرترین شهروندان است. دولت شده است توزیع 12,000 روپیه (حدود 70 دلار) به بیش از 10 میلیون خانواده در سخت ترین ضربه یک monthlong مستند طراحی شده سعی کنید آهسته و پیوسته بالا رفتن ميزان عفونت.

پاکستان را آغاز کرده است ramping تا تست با بیش از 6000 تست های انجام شده در 24 ساعت گذشته — دو 3,000 که تا به حال انجام شده روزانه برای بسیاری از ماه گذشته است. این کشور دارای 7,025 تایید COVID-19 موارد از جمله 135, مرگ و میر, افزایش 11 در 24 ساعت گذشته.

___

پکن — پلیس چین از دستگیری 42 نفر برای احتکار و بالا بردن قیمت مواد پارچه مورد استفاده برای ایجاد ماسک صورت و همچنین به طور غیر قانونی تولید جنس بنجل و نامرغوب مواد برای فروش مجدد.

وزارت امنیت عمومی در بیانیه ای گفت جمعه که در سراسر کشور نیروی کار تشکیل شده بود برای سرکوب جرایم مرتبط با تولید ماسک که تقریبا همه چینی پوشیدن زمانی که در بسیاری از دفاتر خود و حتی خانه ها به عنوان حفاظت در برابر coronavirus.

که منجر به scarcities در بسیاری از مکان و شدید افزایش قیمت ها به خصوص در فروش آنلاین می باشد. این وزارتخانه در بیانیه ای گفت: حملات در جنوب صنعتی hub گوانگ دونگ و سه استان دیگر در اوایل و اواسط ماه مارس منجر به شکستن از 20 نفر و تشنج از مواد با ارزش بیش از 34 میلیون یوان (حدود 5 میلیون).

چین تبدیل به یک صادر کننده عمده از ماسک و مواد اولیه برای ساخت آنها به دنبال تشدید استانداردهای کیفیت زیر شکایت از برخی از کشورها در مورد محصولات تحتانی.

___

سازمان ملل متحد — سازمان ملل متحد-دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ هشدار داده است که این بیماری همه گیر کوروناویروس قرار دادن بسیاری از کودکان جهان "در معرض خطر" است و اصرار خانواده همه جا و رهبران در تمام سطوح به "حفاظت از کودکان."

U. N. ارشد گفت: در بیانیه روز شنبه که زندگی کودکان "هستند که کاملا طرح میتوانست" توسط COVID-19 با تقریبا همه دانش آموزان در خارج از مدرسه و خانواده و سطح استرس افزایش به عنوان جوامع صورت مستندات و کاهش درآمد خانوار رود به زور خانواده های فقیر را کاهش دهد ضروری بهداشتی و مواد غذایی هزینه "به خصوص موثر بر کودکان است."

اشاره به این حادثه تلخ گفت: "کودکان تا کنون تا حد زیادی در امان از شدید ترین علائم این بیماری است."

اما با یک رکود جهانی سرعت جمع آوری او گفت: "وجود دارد می تواند صدها نفر از هزاران نفر اضافی مرگ و میر کودکان در سال 2020 است."

تخمین می زنند که از سال 2011 مقاله توسط سه نفر از اقتصاددانان که به بررسی تاثیر "درآمد شوک" در مرگ و میر نوزادان U. N. کودکان سازمان یونیسف گفت.

دبیر کل راه اندازی یک گزارش در مورد خطرات کودکان که گفت: 188 کشور تحمیل کرده اند سراسر کشور تعطیلی مدارس موثر بر بیش از 1.5 میلیارد کودکان و افراد جوان است. همچنین گفت: نزدیک به 369 میلیون کودک در 143 کشور جهان که تکیه بر وعده های غذایی مدرسه برای تغذیه روزانه باید در حال حاضر نگاه به منابع دیگر.

___

سنگاپور — سنگاپور گزارش داد 728 جدید کروناویروس موارد یک رکورد روزانه بالا برای دومین مستقیم روز بود که به طور گسترده انتظار می رود در میان افزایش تست در کارگران خارجی' خوابگاه.

وزارت بهداشت و درمان گفت: در بیانیه ای که اواخر روز پنجشنبه که کارگران خارجی اختصاص 90 درصد از موارد جدید با پنج جدید خوشه های گزارش شده در شلوغ خوابگاه مسکن به 20 مرد در یک اتاق با امکانات مشترک است. آن گفت: افزایش شدید موارد تحت فشار قرار دادند در مجموع عفونت های گذشته 4,000 خوانده شده را علامت به 4,427.

شهر-دولت از نزدیک به شش میلیون نفر است که تلاش برای مهار یک انفجار از موارد در میان بیش از 200 ، 000 کارگران مهاجر زندگی در خوابگاه. کارگران خارجی در حال حاضر حساب برای 60 درصد از سنگاپور مجموع عفونت با یکی از خوابگاه حسابداری برای حدود یک پنجم از موارد. دولت قرنطینه ده ها هزار نفر از کارگران در خوابگاه نقل مکان کرد و برخی را به سایت های جایگزین به منظور کاهش ازدحام.

شهر-دولت تحت جزئی مستند تا مه 4 و ساخته شده است آن را اجباری برای مردم به پوشیدن ماسک در خارج از خانه های خود به عنوان بخشی از اقدامات سخت برای متوقف کردن گسترش ویروس.

___

پکن — چین روز جمعه گزارش داد 26 جدید کروناویروس موارد 15 از آنها آورده شده از خارج از کشور اما هیچ جدید مرگ و میر.

جنوب صنعتی hub گوانگدونگ اختصاص بخش عمده ای از جدید داخلی موارد با پنج. یکی دیگر از 1,100 شده بودند به عنوان موارد مشکوک و یا افرادی که آزمایش مثبت شد اما هیچ علائم و باقی مانده تحت انزوا و مشاهده است.

در مجموع چین گزارش کرده است 3,342 مرگ و میر در میان 82,367 موارد با بیش از 1000 نفر باقی مانده در بیمارستان بستری است.

___

سئول کره جنوبی — کره جنوبی گزارش 22 مورد جدید از coronavirus, روز پنجم در یک ردیف روزانه آن پرش در 20s و با هیچ تازه موارد گزارش شده در سخت ترین ضربه در شهر Daegu که در آن عفونت مشکلاتی روبرو شده اند در هفته گذشته است.

آمار و ارقام منتشر شده توسط کره جنوبی را به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در روز جمعه آورده و ملی در مجموع به 10,635 موارد و 230 مرگ و میر.

با وجود کاهش caseload نخست وزیر چانگ Sye-kyun در طول یک anti-virus جلسه نگرانی که این کشور می تواند از طریق رفتن "آرامش قبل از طوفان است."

وی با اشاره به ادامه موارد محلی انتقال است که سلامت کارگران را در بر داشت دشوار است برای ردیابی که او گفت: احتمالا می تواند بدون علامت انتقالات مربوط به ورود مسافران از خارج از کشور و کاهش نگرش های اجتماعی در سوريه که منجر به افزایش جمعیت در باشگاه ها و دیگر اوقات فراغت مقصد.

مقامات همچنین می گویند آن را به یک یا دو هفته به منظور بررسی تاثیر چهار ملی انتخابات پارلمانی نشان داد که بالاترین میزان مشارکت در نزدیک به 30 سال با وجود coronavirus.

___

واشنگتن — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: یکشنبه خود دستورالعمل های جدید متحده به بازگرداندن فعالیت طبیعی ارائه می دهد فرمانداران "آزادی" به عنوان آنها را مشاهده کنید مناسب.

مغلوب ساختن پیشی جستن نام خود را به روش مرحله به مرحله برای متحده شروع به بازگشت به ظاهر عادی یک "علم مبتنی بر رویکرد است."

دستورالعمل جدید سهولت محدودیت در مناطق با انتقال از کم coronavirus در حالی که نگه داشتن خط در ضربه سخت تر مکان.

در اوایل این هفته مغلوب ساختن پیشی جستن کرد و گفت: "در مجموع" اقتدار برای بازگشایی اقتصاد است. اما او گفت: فرمانداران پنج شنبه او را ترک آن را به آنها به "فراخوان عکس" در کشورهای خود را. تهمت نیز نامیده می شود در فرمانداران به هماهنگی های منطقه به عنوان آنها در آرامش اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است. متحده در شمال غرب و غرب میانه در حال حاضر با تشکیل پیمان برای هماهنگ کردن تلاش های خود را برای راه اندازی مجدد فعالیت های اقتصادی.

___

مانیل فیلیپین — پزوی فیلیپین جمهور تهدید کرده است که یک حکومت نظامی-سبک اجرای یک monthlong مستند در اصلی منطقه شمال از میلیون ها نفر از مردم به عنوان نقض افزایش یافت.

رئیس جمهور رودریگو Duterte گفت: در اواخر شب سخنرانی تلویزیونی روز شنبه او را به سفارش ارتش و پلیس به شدت اعمال اجتماعی فاصله و منع رفت و آمد اگر انطباق را بهبود نمی بخشد. پلیس گفت: آنها مواجه حدود 120,000 قرنطینه متخلفان پس از ماه گذشته از جمله افرادی که درگیر در cockfighting و نوشیدن sprees.

"پلیس و نظامی را اجرا اجتماعی فاصله و حکومت. آنها خواهد شد. آن را مانند حکومت نظامی. شما را انتخاب کنید. من آن را دوست ندارم" Duterte گفت اما افزود که او ممکن است مجبور به "اگر این کشور به خطر بیافتد می شود و شما نمی خواهد نشان دادن نظم و انضباط است."

Duterte که در اواسط سال 2016 شده است در تیررس گروه های حقوق بشر به مدت طولانی قبل از همه گیر شده خود را خونین ضد مواد مخدر سرکوب است که در سمت چپ هزاران عمدتا فقیر مواد مخدر مظنون مرده است.

برخی از طرف مقامات محلی گرفته اند اجرای به افراط و, از جمله روستای نگهبان که قفل شده است و تا پنج مست مقررات با متخلفان در یک سگ قفس و دیگران که رژه متخلفان به شرم آنها را و یا ساخته شده آنها را به نشستن در زیر آفتاب سوزان برای ساعت باعث دیده بان حقوق بشر به منظور بالا بردن زنگ.

___

سئول کره جنوبی — مقامات می گویند کره جنوبی از دست داده و حدود 200000 شغل در ماه مارس از یک سال پیش از آن پایان دادن به یک دهه اجرا در حقوق و دستمزد و سود به عنوان coronavirus گرفت و عوارض آن بر اقتصاد کشور و بازار کار.

آمار کره جنوبی روز جمعه گفت که 195,000 مشاغل از دست رفته در ماه گذشته بزرگترین کاهش ماهانه از ماه مه سال 2009 زمانی که کشور هوازدگی یک بحران مالی جهانی. زیان کار شد بزرگترین در عمده فروشی و خرده فروشی کسب و کار و محل اقامت و غذا و خدمات آموزش و پرورش.

در حالی که نرخ بیکاری اندکی کاهش یافته و از سال گذشته به 4.2% آمار رسمی کره Eun خورشید هیون گفت: علت این است که مردم کمتر در جستجوی شغل به آنها نگاه کرد برای جلوگیری از تماس های اجتماعی نگرانی از انتقال ویروس.

تعداد زیادی از مردم تلقی می شود از لحاظ اقتصادی غیر فعال — و نه داشتن یک شغل و نه به دنبال یک افزایش بیش از نیم میلیون به 16.9 میلیون نفر است.

___

ساکرامنتو, کالیفرنیا. — کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom انتظار به صرف تا 7 میلیارد دلار در این سال مبارزه با کروناویروس و اقتصادی و اختلال در آن به راه انداخته است به عنوان بودجه دولت کارشناسان هشدار قانونگذاران به آماده شدن برای از دست دادن درآمد شبیه به رکود اقتصادی ،

Newsom در حال حاضر مجاز هزینه بیش از 2 میلیارد دلار در چیزهایی مانند اتاق های هتل برای بی خانمان ها وام به کسب و کارهای کوچک و پرداخت پول نقد به ساکن در کشور به طور غیر قانونی که واجد شرایط برای فدرال محرک مزایای.

ویروس' گسترش در کالیفرنیا بوده است نه به عنوان ویرانگر به مقامات بهداشت عمومی بود و می ترسید با رشد در کاهش بستری شدن در بیمارستان به عنوان دولت شده است تحت اقامت اجباری در خانه سفارش برای نزدیک به یک ماه است که بسته شده است و مدارس غیر ضروری کسب و کار. اما Newsom هشدار داد اوایل این هفته است که ثابت حضور این ویروس به احتمال زیاد همچنان به اخلال در زندگی عمومی به خوبی به تابستان و فراتر از آن.

آمار بیکاری را منعکس coronavirus محدودیت در دسترس نخواهد بود تا در ماه آینده. اما قانونی تحلیلگر گابریل Petek گفت: تعداد افرادی که زمینه برای مزایای بیکاری — بیش از 2.7 میلیون از شنبه — نشان می دهد بین 12% و 15% از کالیفرنیا باید شغل خود را از دست.

"سرعت زیان کار است که ما از دیدن ناشی از توقف ناگهانی فعالیت های اقتصادی آن را روشن اقتصاد وارد رکود و احتمالا بسیار شدید یکی," او گفت:, و اضافه کرد که قوه مقننه باید آماده برای یک "بسیار قابل توجهی" کاهش در درآمد.

7 میلیارد دلار Newsom قصد دارد به صرف نیست و شامل سایر هزینه های افزایش یافته برای چیزهایی مانند پزشکی و دیگر شبکه امنیت اجتماعی برنامه هایی که آسیب دیده اند و ویروس. تا کنون پول Newsom صرف آمد از اورژانس صندوق ذخیره و 1 میلیارد دلار دولت قوه مقننه به او داد درست قبل از آنها احتمالا در مارس 16.

___

TOPEKA کن. — دو کانزاس کلیساها و کشیشان خود را واصل طرح دعوی در دادگاه فدرال در مقابل رژیم صهیونیستی است. لورا کلی بیش از یک سفارش ممنوعیت تجمعات مذهبی با بیش از 10 نفر برای کمک به کاهش سرعت گسترش جدید کروناویروس.

طرح دعوی در دادگاه واصل یکشنبه در ایالات متحده دادگاه منطقه برای کانزاس معتقد است که کلی بخشنامه نقض کلیساها و کشیشان مذهبی مونتاژ و رایگان-گفتار حقوق.

طرح دعوی در دادگاه می آید هشت روز پس از بالا جمهوریخواه قانونی رهبران اقدام به لغو کلی سفارش خود را تنها به دیدن فرماندار دموکرات خنثی کردن تلاش های خود را با رقابت خود عمل قبل از کانزاس دیوان عالی کشور است. دولت بالاترین دادگاه اجازه دهید او را به منظور ایستادن بر دلایل فنی بدون تصمیم گیری که آیا آن را نقض آزادی های تضمین شده توسط ایالات متحده آمریکا و یا کانزاس قانون اساسی.

طرح دعوی در دادگاه توسط اولین کلیسای باپتیست در داج سیتی و کشیش استفان Ormond و Calvary Baptist Church در جانکشن سیتی و کشیش آرون هریس. طرح دعوی در دادگاه گفت: هر دو کلیساها برگزار داخل سالن خدمات یکشنبه با 20 یا بیشتر از اعضای جماعت حاضر در جشن عید پاک اغلب شلوغ ترین روز سال برای کلیساهای مسیحی.

کلی سخنگوی دنا Sattler گفت: "این است که در مورد محدود کردن دین آن است که در مورد نگه داشتن مردم در امن و صرفه جویی در Kansans زندگی می کند."

___

NEW ORLEANS — این سال جدید Orleans Jazz و جشنواره میراث لغو شده است, آخرین, اقتصادی و صنعت سرگرمی تلفات در لوئیزیانا مبارزه برای توقف گسترش جدید کروناویروس.

سازمان در حال حاضر به تعویق افتاد و این جشنواره که معمولا شامل دو فصل بهار و تعطیلات آخر هفته و تا قبل از سقوط. اما آنها اعلام کرد که روز شنبه در وب سایت جشنواره که آنها نمی خواهد تلاش در این سال برای برگزاری این رویداد است.

این جشنواره که در جشن سالگرد 50 آن در سال گذشته به تساوی بیش از 400 ، 000 بازدید کنندگان به محوطه نمایشگاه دوره مسابقه موسیقی در چند مرحله انواع غذاهای در ده ها تن از مواد غذایی غرفه و یک هنر و صنایع دستی و عادلانه است.

وی به عنوان فرماندار تگزاس جان ادم ادواردز اعلام کرد که ایجاد یک 18-عضو کمیسیون برای کمک به دولت طرح یک دوره در نهایت بازگشایی کسب و کار توقیف در طول مبارزه با کروناویروس.

___

واشنگتن — مغلوب ساختن پیشی جستن دولت اعلام کرده است آن را ارائه 5 میلیون دلار به فلسطینی ها برای کمک به آنها در مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

این برای اولین بار ایالات متحده به کمک به فلسطینی ها از دولت را کاهش داد و پس از آن عملا حذف همه کمک به آنها را به عنوان آن را نقل مکان کرد به منظور هماهنگی در سیاست خود با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل.

سفیر ایالات متحده در اسرائیل دیوید فریدمن اعلام کرد که این حرکت در یک توییت در روز پنج شنبه. او گفت: این پول را به فلسطینی ها بیمارستان ها و خانواده ها به "ملاقات فوری صرفه جویی در زندگی نیاز در مبارزه با COVID-19." او گفت که ایالات متحده "متعهد به کمک به مردم فلسطین" در طول بحران.

فریدمن بوده است اصلی طرفدار دولت طرفدار اسرائیل موضع ترویج رسمیت شناختن اسرائیل بیت المقدس به عنوان پایتخت حرکت سفارت آمریکا وجود دارد از تل آویو از بین بردن آمریکا کمک به تشکیلات خودگردان فلسطین و پایان دادن به کمک های مالی برای U. N. آژانس مسئول پناهندگان فلسطینی.

___

واشنگتن — مغلوب ساختن پیشی جستن دولت با صدور دستورالعمل جدید برای ایالات افراد و کارفرمایان در مورد چگونه به سهولت اجتماعی فاصله برای مقابله با کروناویروس در مناطق که در آن COVID-19 در حال کاهش است.

دستورالعمل توزیع به فرمانداران منتشر شده تحت عنوان "باز کردن امریکا دوباره."

دستورالعمل گویند متحده و یا مناطق باید با معیارهای خاصی قبل از حرکت به مرحله باز کردن. به عنوان مثال وجود دارد نیاز به یک سیر نزولی از مستند COVID-19 موارد ظرف مدت 14 روز و قوی تست برنامه در محل برای در خطر کارکنان مراقبت های بهداشتی.

برای مناطق و کشورهای که برآوردن معیارهای یک "فاز یک" باز کردن دستورالعمل توصیه می کنند که افراد آسیب پذیر باید همچنان به پناهگاه در محل. دیگران که از بیرون رفتن باید به جلوگیری از معاشرت در گروه های بیش از 10 نفر در مکان های که ارائه نمی دهد مناسب فیزیکی فاصله. نمايشگاه اشاره کرد به عنوان مثال.

برای انواع خاصی از کارفرمایان توصیه می شود که میله بسته باقی می ماند به عنوان بخشی از فاز یک. اما تئاتر, سالن های ورزشی و کلیساها می تواند باز "تحت سخت فیزیکی فاصله پروتکل."

___

TIRANA, Albania — سلامت وزرای کشورهای بالکان غربی توافق کرده اند که به منظور تسهیل هر گونه اقدام مشترک در مبارزه با کروناویروس با توجه به کوزوو وزارت بهداشت.

یک بیانیه گفت: کوزوو وزیر بهداشت Arben Vitia تا به حال تماس تلفنی با همکاران خود در منطقه که در آن آنها توافق کردند که "مسیرهای حمل و نقل برای کالاهای سلامت پرسنل و تجهیزات پزشکی رایگان باقی می ماند."

همه کشورها در یک مستند و کالا تنها می تواند عبور از مرزهای خود را.

COVID-19 آلوده 8,801 مردم و کشته 233 در شش بالکان غربی کشور — کوزوو آلبانی و مونته نگرو در شمال مقدونیه بوسنی و هرزگوین و صربستان که از روز شنبه با توجه به جان هاپکینز آمار و ارقام.

شش کشور هستند که در مراحل مختلف از ادغام در اتحادیه اروپا که در حال حاضر ارائه شده مالی و حمایت های مادی در مبارزه خود را در برابر ویروس.

___

واشنگتن — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است گفت: ملت فرمانداران "شما در حال رفتن به عکس های خود را" به عنوان او آماده برای پرده دستورالعمل کشوری در چه زمانی و چگونه این کشور شروع به بهبود اقتصادی از coronavirus بیماری همه گیر.

مغلوب ساختن پیشی جستن است به موضوع دستورالعمل جدید با هدف پاکسازی راه را برای کاهش محدودیت ها در مناطق با انتقال از کم coronavirus در حالی که نگه داشتن آنها در جای خود در ضربه سخت تر ، در نهایت تصمیم گیری در زمانی که به سهولت با استراحت فرمانداران.

مغلوب ساختن پیشی جستن به صحبت فرمانداران قبل از او رونمایی از دستورالعمل های عمومی در شب. اعلام می آید در همان روز دولت گفت 5.2 میلیون بیشتر آمریکایی های کاربردی برای مزایای بیکاری در هفته گذشته.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در روز دوشنبه که خود را "اقتدار مجموع" به بازگشایی متحده است اما پس از حمایت دور از ادعا می کنند که پس از فرمانداران با اشاره به قانون اساسی عطا کند رئیس جمهور است که قدرت.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: فرمانداران برخی از آنها را در شکل خوب برای باز کردن کشورهای خود را به سرعت اما دیگران در سختی شکل. او اظهار داشت که درخواست برای فن های دور رفته اند و اضافه کرد "من می گویند که با احترام." او همچنین اظهار داشت که "ما در شکل عالی" در تست که بسیاری از مراقبت های بهداشتی مقامات مناقشه است.

___

و لانسینگ, میشیگان. — هفت میانه فرمانداران پنج شنبه اعلام کرد که آنها را هماهنگ در بازگشایی خود را در اقتصاد از دولت پس از شبیه پیمان ساخته شد در اوایل این هفته در شمال شرقی و در سواحل غرب است.

روز شنبه اعلام پوشش میشیگان و اوهایو و ویسکانسین و مینه سوتا, ایلینوی, ایندیانا و کنتاکی.

فرمانداران می گویند که آنها را با کارشناسان و یک "واقعیت مبتنی بر داده محور با رویکرد بازگشایی اقتصاد ما در یک راه است که محافظت از خانواده ها از گسترش COVID-19."

در مجموع 17 متحده تحت پوشش سه پیمان اصلی تقریبا نیمی از جمعیت ایالات متحده.

___

دنبال AP پوشش خبری از کروناویروس همه گیر در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب