آخرین: که اعضای OK بررسی ویروس پاسخ

توسط آسوشیتد پرسآخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است.

توسط ATSHNEWS در 30 اردیبهشت 1399

توسط آسوشیتد پرس

آخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید یا مرگ.

بالای ساعت:

— نخست وزیر روسیه بازگشت به کار پس از کشمکش coronavirus.

— شکسپیر گلوب تئاتر در لندن ممکن است در توقیف به علت ویروس.

— به عنوان ایالات متحده و اروپا و بازگشایی بیشتر بزرگ ملت دیدن افزایش تلفات ویروس.

___

ژنو — کشورهای عضو سازمان بهداشت جهانی را به اتفاق آرا تصویب قطعنامه آورده شده توسط اتحادیه اروپا, اعضای کشورهای آفریقایی و دیگران خواستار مستقل "ارزیابی جامع" بین المللی پاسخ به COVID-19 شیوع هماهنگ با سازمان ملل و آژانس بهداشت.

ایالات متحده به شدت انتقاد سازمان و ارتباط آن با چین که در آن شیوع گرفت.

یک شبه رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ذکر شده نگرانی ها و انتقادات در مورد این که به آن مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus.

سازمان ملل بسیج در سراسر قطعنامه ای که خواستار مدیر کل برای شروع "در اولین لحظه مناسب" ارزیابی است که "بررسی تجربه به دست آمده و درس های آموخته شده از این که هماهنگ بین المللی سلامت, پاسخ به COVID-19."

آن را بلافاصله روشن نیست چه زمانی و توسط چه کسانی که ارزیابی انجام خواهد شد.

این قطعنامه با اشاره به "نقش گسترده ایمن سازی در برابر COVID-19 به عنوان یک جامعه جهانی خوب" نامیده می شود و در سازمان های بین المللی به "کار مشترک" برای تولید موثر و مقرون به صرفه دارو و واکسن.

___

بلگراد, صربستان — مقامات بالا از بلغارستان و یونان و رومانی و صربستان را مورد بحث بازگشایی مرزها و بهبود اقتصادی میان رکود در شیوع کروناویروس.

بیانیه ای از رئیس جمهور صربستان Aleksandar Vucic دفتر می گوید شرکت کنندگان در روز سه شنبه تصویری نشست توافق کردند که باز شدن مرزها کمک خواهد کرد که سرعت بخشیدن به احیای اقتصادی پس از ویروس مستند.

Vucic می گوید موافقت صربستان می تواند مرزهای باز در ژوئن 1 با اجرای اقدامات احتیاطی در برابر coronavirus. در این بیانیه به نقل از نخست وزیر Kyriakos Mitsotakis گفت یونانی مرزها باز خواهد شد برای گردشگران در ژوئن 15.

در این جلسه بخشی از یک منطقه ای ابتکار در میان چهار کشور با هدف تقویت همکاری است. بلغارستان و رومانی در حال اعضای اتحادیه اروپا در حالی که صربستان است که به دنبال ورود.

___

سائو پائولو — یک مطالعه نشان می دهد تعداد COVID-19 موارد در برزیل می تواند رسیدن به 1 میلیون اگر تایید نشده موارد در نظر گرفته شود.

مطالعه انجام شده برای Estado de S. Paulo, روزنامه توسط محققان در برزیل نیروی دریایی و دانشگاه در ریو دو ژانیرو و فرانسه می گوید: تعدادی از موارد است که انتظار می رود به اوج این هفته است. آن را می توانید شروع به ایجاد ثبات در پایان ماه ژوئیه پس از رسیدن به نزدیک به 370,000 تایید عفونت.

برزیل در این هفته شد جهان سوم بدترین آمار کشور با بیش از 250 ، 000 تایید موارد با وجود محدود تست. ایالات متحده دارای بیشترین موارد پس از روسیه است.

فرماندار در شمال شرقی ایالت پرنامبوکو روز دوشنبه گفت او COVID-19 تبدیل شدن به پنجمین فرماندار دولت به اعلام آلوده بودن.

اکثر برزیل متحده نیست اجرا سخت مستند اقدامات حاوی ویروس است که در حال حاضر به کشته شدن نزدیک به 17,000 مردم در آمریکای جنوبی.

دانشگاه فدرال ریو دو ژانیرو و دانشگاه بوردو کمک انجام این مطالعه.

___

بروکسل — اتحادیه اروپا حمایت سازمان بهداشت جهانی است. اتحادیه اروپا خواستار همه کشورها به سازمان ملل و آژانس پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تهدید به طور دائم قطع ایالات متحده کمک های مالی.

کمیسیون اروپا سخنگوی Virginie Battu-Henriksson می گوید: همکاری جهانی است "تنها موثر و گزینه قابل دوام برای پیروزی در این نبرد است."

او می گوید: "این زمان برای همبستگی. آن زمان برای انگشت اشاره و یا تضعیف چند جانبه."

در نامه ای که به مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus تهمت نوشت: آژانس "تکرار اشتباه" در پاسخ به همه گیری ثابت کرده اند "بسیار پر هزینه برای جهان است."

مغلوب ساختن پیشی جستن را تهدید به قطع ایالات متحده که بودجه مگر اینکه مرتکب به "اساسی پیشرفت" در 30 روز آینده.

___

جاکارتا اندونزی -- در این سال جشن پایان مسلمان روزه ماه رمضان خواهد بود خاموش در اندونزی سرمایه به عنوان مقامات تمدید اجرا محدودیت.

جاکارتا رژیم صهیونیستی است. Anies Baswedan اعلام کرد که در مقیاس بزرگ اجتماعی محدودیت در ابتدا میله میله به پایان جمعه تمدید خواهد شد ژوئن 4.

وی مسلمانان را به حالت تعلیق تجمع جمعی از جمله فعالیت های مذهبی در مساجد در طول Eid-al فطر جشن به دلیل خطر امواج جدید از coronavirus بالا باقی می ماند.

Eid-al فطره یکی از اسلام دو تعطیلات مذهبی. آن را نشانه پایان ماه رمضان مقدس ترین ماه برای مسلمانان که سریع از طلوع تا غروب آفتاب است. این انتظار می رود به سقوط در مارس 24 پس از اسلامی روحانیون موافقت کردند که در رویت ماه است.

مسلمانان معمولا جمع برای عید, نماز در مسجد و زمینه ها و به اشتراک گذاری وعده های غذایی در میان جوامع در حالی که بخشش یکی دیگر.

جاکارتا تبدیل به کانون COVID-19 شیوع در اندونزی. آن را ثبت 6,155 تایید موارد با 470 مرگ و میر ناشی از شنبه. در سراسر کشور وجود دارد شده است 18,496 موارد و 1,221 مرگ و میر.

___

دبی, امارات متحده عربی — مسافت های طولانی حامل اتحاد ایرویز می گوید که اخراج کارکنان به دلیل کمتر پرواز در coronavirus.

ابوظبی-based دولتی حامل می گوید در یک بیانیه "روشن است که تقاضا برای سفر در آینده نزدیک خواهد شد به طور قابل توجهی کاهش می یابد و به عنوان یک نتیجه ما باید سخت تصمیم گیری برای اطمینان از اتحاد آب و هوا خواهد این طوفان است."

هواپیمایی ارائه آمار و ارقام تعداد کارکنان اجازه رفتن. آرسنال در رقابت با دبی مستقر در امارات و قطر ایرویز برای مسافت های طولانی پرواز از شرق به غرب است.

پس از سال 2016 اتحاد دهکدهای از دست داد و در مجموع $5.62 میلیارد و پس از آن موفق استراتژی به شدت به خرید سهام در شرکت های هواپیمایی از اروپا به استرالیا.

در ماه فوریه آرسنال اعلام کرد این امر به فروش 38 هواپیما به یک شرکت سرمایه گذاری و یک شرکت لیزینگ در یک معامله به ارزش $1 میلیارد.

___

مسکو — روسیه نخست وزیر است به طور کامل از سر گرفته و وظایف خود را پس از دوره نقاهت بعد از coronavirus.

میخائیل Mishustin, 54, اعلام کرد که او آلوده در آوریل 30.

در روز سه شنبه Mishustin را می گوید او با بررسی خارج از بیمارستان و بازگشت به وظایف خود در کابینه ستاد. او مجموعه خود را برای شرکت در یک ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور ولادیمیر پوتین در روز بعد.

چند وزیر کابینه و پوتین سخنگوی دیمیتری Peskov نیز آلوده شده اند. Peskov می گوید که او تا به حال دو پنومونی ناشی از ویروس است. او اشاره کرد او تا به حال ملاقات با پوتین در فرد برای بیش از یک ماه است.

پوتین محدود است ظاهر عمومی برگزار شد و بسیاری از جلسات خود را آنلاین در طول این ویروس همه گیر.

___

لندن — گلوب شکسپیر, تئاتر یکی از لندن جاذبه های گردشگری می گوید این می تواند به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

همه از بریتانیا تئاتر بسته شده اند از ماه مارس زمانی که دولت اعمال شده در سراسر کشور مستند به سرعت گسترش ویروس.

در حالی که برخی از مکانهای دریافت یارانه دولتی جهان می شود 95 درصد از درآمد خود را از فروش بلیط. تئاتر می گوید: از همه گیر "شده است ویرانگر مالی و حتی می تواند ترمینال."

مجلس کمیته فرهنگ گفت: دولت که در جهان بود "ما بخشی از هویت ملی." می گوید: "برای این گنجینه ملی به تسلیم به COVID-19 خواهد بود یک تراژدی است."

جهان یک بازسازی الیزابت تاتر در کنار رودخانه تیمز مدل در تئاتر که در آن بسیاری از شکسپیر نمایشنامه برای اولین بار انجام شده است. افتتاح آن در سال 1997 و تساوی صدها نفر از هزاران نفر در سال به آن باز میگردد.

___

بلگراد, صربستان — صربستان تلویزیون دولتی می گوید بازداشت مدیر یک خانه سالمندان در شرق صربستان پس از شیوع کروناویروس جدید در این نهاد است.

شیوع بیماری در Radost, یا, شادی, خانه سالمندان در شرق شهر Negotin ماه گذشته به کشته شدن شش نفر و آلوده 49 از جمله مدیر خودش است.

او مظنون به عدم اجرای اقدامات در برابر کروناویروس جدید برای محافظت از خانه سالمندان RTS گزارش می گوید.

ماه گذشته پلیس نیز بازداشت رئیس یک خانه سالمندان در جنوب شهر Nis پس از 139 نفر مبتلا به کروناویروس در موسسه.

صربستان گزارش شده حدود 11,000 موارد در حالی که بیش از 200 نفر کشته شده اند.

___

ژنو — یک سخنگوی سازمان بهداشت جهانی می گوید: U. N. آژانس بهداشت ندارد یک واکنش فوری به یک نامه از رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که ذکر شده شکایت خود از جمله "هشدار دهنده عدم استقلال" از چین در پاسخ به شیوع کروناویروس.

که سخنگوی Fadela Chaib می گوید او دیده می شود این نامه است.

"من نمی باید هر گونه واکنش ما مشغول تلاش برای نهایی کردن دستور کار ما برای مجمع بهداشت جهانی" او گفت: "با اشاره به آژانس بهداشت در نشست سالانه که کوتاهتر شده است و به پایان خواهد رسید و بعد از آن روز شنبه به دلیل COVID-19 شیوع.

"من مطمئن هستم که در این دوره از روز ما را بیشتر به وضوح و در واکنش به این نامه," او گفت: در یک به طور منظم U. N. مطبوعاتی در ژنو است.

مغلوب ساختن پیشی جستن ارسال نامه ای به مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus مورخ دوشنبه در صفحه توییتر یک شبه.

در میان چیزهای دیگر مغلوب ساختن پیشی جستن با اشاره به تصمیم خود برای تعلیق کمک های ایالات متحده به این که در انتظار یک نقد و بررسی از اقدامات خود در پاسخ به شیوع بیماری است. او گسله آن "تکرار اشتباه" در پاسخ به همه گیر گفت: آنها ثابت کرده اند "بسیار پر هزینه برای جهان است."

___

لندن — پرنس چارلز است که اصرار مردم برای پیوستن به یک تلاش ملی برای کمک به کشاورزان را در برداشت مقايسه نیاز به انتخاب میوه و سبزیجات با جنگ جهانی دوم دوران برنامه هایی که بانک فدرال این کشور است.

وارث تاج و تخت بریتانیا ارائه شده حمایت خود را به یک ابتکار عمل دولت را به انگلستان کارگران و کشاورزان هم برای اطمینان از محصولات هستند و نه از چپ به پوسیدگی در این زمینه است.

محدودیت های مسافرتی با توجه به COVID-19 بحران باید مانع سفر از کارگران فصلی که انجام داده اند سخت کار در گذشته است.

شاهزاده اجرا می شود که کشاورزی ارگانیک می گوید: در یک ویدئو "اگر چند هفته گذشته ثابت کرده اند که هر چیزی در آن است که مواد غذایی با ارزش است و ارزش دارد و نمی توان آن را برای اعطا گرفته شود.'

او می گوید: مواد غذایی اتفاق با سحر و جادو ساخته شده و از هیچ تلاشی برای براق در تلاش است که مورد نیاز خواهد بود.

او می گوید: "این خواهد بود که پیوند سخت است اما بسیار مهم است اگر ما برای جلوگیری از رشد محصولات کشاورزی به هدر رفتن."

___

پراگ — جمهوری چک را وزیر خارجه می گوید کشور او و اتریش به هدف خود را بازگشایی مرز مشترک است که بسته به علت این بیماری همه گیر کوروناویروس در اواسط ماه ژوئن.

وزیر امور خارجه توماس Petricek می گوید چک شهروندان را مجاز به سفر به اتریش و بدون ارائه یک تست منفی در coronavirus.

Petricek گفت: این طرح بستگی دارد هنوز هم در توسعه شیوع در دو کشور.

اتریش اولین بار است که کشور همسایه است که چنین توافق نامه ای با جمهوری چک. Petricek گفت: چک امید است که دیگر همسایه اسلواکی پیوستن دو کشور و بازگشایی مرزها با آنها توسط همان تاریخ.

دیدار با اسلواکی و با دیگر کشورهای همسایه از جمله آلمان و لهستان در مورد این مسئله هنوز برگزار می شود.

___

ورشو, لهستان — لهستان ملی حامل PLL بسیاری می گوید آن را گسترش ممنوعیت پروازهای بین المللی به مدت دو هفته بیشتر تا ژوئن 14, اما برخی از سرگیری پروازهای داخلی در ژوئن 1.

شرکت هواپیمایی می گوید در توییتر "زمان همه گیر وضعیت و ادامه مستند از مرزها در بسیاری از کشورها" بود که در پشت تصمیم به زمین پروازهای بین المللی برای 14 روز.

داخلی پروازهای روزانه سر گرفته خواهد شد ژوئن 1 بین شهرستانها با "ثبات وضعیت اپیدمیولوژی" خواهد شد و لینک ورشو با گدانسک کراکوف, Wroclaw پزنان, Szczecin ژشوف و ژلونا گورا. نیز وجود خواهد داشت یک پرواز روزانه بین کراکوف و گدانسک.

بسیاری میگه به دلایل امنیتی مسافران خواهد بود موظف به پوشیدن ماسک در طول پرواز خدمه خواهد بود با پوشیدن ماسک و دستکش و تنقلات را در خدمت در بسته های فردی. این هواپیما مجهز شده اند و با بهره وری بالا ذرات-فیلتر هوا خواهد بود ضد عفونی منظم است.

در خط با توصیه هایی از پرواز بین المللی مقامات مسافران خود را متوسط گرفته شده پس از ورود به پایانه و خواهد بود موظف به حفظ و اجتماعی فاصله در ترمینال و در طول شبانه روزی. مغازه ها و بوتیک های بسته باقی خواهد ماند. آنلاین چک در انتظار ساخته شود واجب است.

___

پکن — چین از نهایی بررسی واکنش جهانی به این بیماری همه گیر کوروناویروس اما نه فوری پروب به عنوان استرالیا و دیگران پیشنهاد کرده اند.

چین مدتها رد این ایده از یک بررسی ریشه ها و پاسخ به همه گیر اما نگرش خود را به نظر می رسد برای نرم کردن در مجمع بهداشت جهانی در روز دوشنبه ،

روز سه شنبه سخنگوی وزارت امور خارجه ژائو Lijian می گوید موافق به یک کاوشگر "پس از اپیدمی جهانی است که تحت کنترل جمعبندی تجربه و ساخت و ساز و کمبود." U. N. جهانی انجمن سلامت باید منجر شود که کار با یک "علمی و نگرش حرفه ای ... در اصل بی طرفی و انصاف."

او را رد کرد و استرالیا تماس به صورت یک نهاد مستقل برای راه اندازی این تحقیق دنبال شکایت این است که نشان داده است طرفداری نسبت به چین است.

___

لندن — آمار رسمی نشان می دهد که بیش از 11000 نفر فوت کرده اند با کروناویروس در خانه های سالمندان.

انگلستان دفتر آمار ملی انگلیس می گوید وجود دارد 9,980 مرگ و میر در مراقبت از خانه در انگلستان و ولز که ذکر COVID-19 در گواهی فوت رخ داده است که تا 8 مارس. مراقبت از خانه در انگلستان گزارش دیگری 1,411 coronavirus مرگ و میر در این هفته ممکن است 15.

این آمار و ارقام را شامل نمی شود مرگ و میر در اسکاتلند یا ایرلند شمالی که اضافه کردن صدها نفر دیگر به کل.

در حالی که مرگ و میر در خانه های پرستاری در ادامه به کوه شیوع بیماری رو به کاهش است. آمار می گوید هفتگی coronavirus مربوط به مرگ و میر در مراقبت از خانه کاهش 31 درصد در این هفته به 8 مارس از قبلی هفت روز است.

آمار رسمی از منابع مختلف قرار بریتانیا coronavirus مرگ و میر در بیش از 40,000 بالاترین در اروپا است. وجود دارد 39,071 مرگ و میر مربوط به کروناویروس در انگلستان و ولز تا مارس 8, با توجه به دفتر آمار و بیش از 3000 بیشتر مرگ و میر گزارش شده توسط مقامات در اسکاتلند و ایرلند شمالی است.

شمارش بالاتر از دولت رسمی تلفات برای کل انگلستان از 34,796 به دلیل آن شامل موارد که در آن COVID-19 مشکوک شد اما نه تایید شده توسط آزمون.

___

الجزیره, الجزایر — الجزایر رئیس جمهور Abdelmadjid Tebboune خواسته نخست وزیر Abdelaziz Djerrad دوشنبه شب به سفت مستند برای عید فطر این هفته اما خبری از تعیین هر گونه اقدامات بتن.

در بیانیه روز شنبه گفت: Djerrad نگاه کنید به "ساعات روز مدت" از حکومت است که در محل شبانه نشان می دهد که حکومت نظامی می تواند مجموعه قبلا به صورت مسلمان و مقدس جشنواره است. اقدامات انتظار می رود به طور دقیق بعد.

در اکثریت مسلمان الجزایر به دلیل coronavirus اقدامات عید نخواهد بود جشن سنتی جمعی نماز آغوش و زیارت به قبرستان به یاد مرده است.

در شمال کشور آفریقایی وجود داشته است بیش از 500 COVID-19 مرگ و میر.

___

آتن — دولت یونان می گوید درآمد حاصل از آن حیاتی صنعت گردشگری شده است با چکش به عنوان یک نتیجه از COVID-19 همه گیر و مستند اقدامات و اضافه کرد که دستورالعمل های دقیق در مورد چگونه فصل را به کار گیرند اعلام خواهد شد چهارشنبه.

"کشور ما اقتصاد است درآمد مستقیم از برخی از 19 میلیارد یورو ($20.7 میلیارد دلار از گردشگری است. بنابراین شما باید درک کنند که با کمتر از 1 میلیارد دلار (1.1 میلیارد دلار) در پنج ماه اول این سال ما در حال شروع از ابتدا" سخنگوی دولت Stelios Petsas گفت: خصوصی آنتن تلویزیون سه شنبه.

یونان بازگشایی سواحل سرزمین اصلی سفر و سایت های باستانی بیش از سه روز گذشته به عنوان بخشی از آماده سازی برای فصل تعطیلات در حالی که رستوران را بازگشایی دوشنبه.

مقامات تایید کرده اند که آنها در حال مطالعه گزینه های ممکن برای جلوگیری از قرنطینه سفارشات برای بسیاری از مسافران در بحث های درون اتحادیه اروپا بلکه در کشور-به-کشور شد.

___

دنبال AP پوشش خبری از کروناویروس همه گیر در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب