آخرین: West Wing بازدید کنندگان کارکنان نیاز به پوشیدن ماسک

توسط آسوشیتد پرسآخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است.

توسط ATSHNEWS در 23 اردیبهشت 1399

توسط آسوشیتد پرس

آخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید یا مرگ.

بالای ساعت:

— کاخ سفید نیاز به هر کسی که وارد غرب گرا به پوشیدن ماسک یا پوشش.

— چه کسی رئیس: وجود حدود هفت یا هشت "بالا" نامزد برای یک واکسن برای مبارزه با کروناویروس.

— مطالعه: ویروس مرگ و میر در نیویورک بدتر از رسمی شمارش.

— کاخ سفید توصیه coronavirus تست از بیش از 1 میلیون ساکنان خانه سالمندان و کارکنان در بعد 2 هفته.

— آیووا رژیم صهیونیستی. کیم رینولدز را به دنبال خواهد داشت "اصلاح شده" برنامه است.

— کیپ تاون می شود, آفریقای جنوبی ویروس کانون.

___

واشنگتن — کاخ سفید است که نیاز به هر کسی که وارد غرب گرا به پوشیدن ماسک یا پوشش پس از coronavirus می ترساند نزدیک رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

یک یادداشت ارسال به تمام کارکنان مشخص شده جدید بخشنامه دوشنبه پس از دو کارکنان در هفته گذشته آزمایش مثبت برای COVID-19.

این یادداشت می گوید: "ما نیاز به هر کسی که وارد غرب گرا به پوشیدن یک ماسک و یا صورت پوشش."

کارکنان خواهد شد مجاز به حذف چهره خود را پوشانده اند اگر آنها حداقل شش فوت جدا از همکاران خود را.

بخشنامه به معنای حفاظت از رئیس جمهور است که خودداری از پوشیدن ماسک در عمومی و خصوصی.

___

سازمان ملل متحد — سازمان بهداشت جهانی آمریکا وجود دارد که حدود هفت یا هشت "بالا" نامزد برای یک واکسن برای مبارزه با این رمان coronavirus.

که مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus گفت: U. N. شورای اقتصادی و اجتماعی تصویری جلسه روز دوشنبه که "ما بیش از یک صد نامزدها و ما با تمرکز بر چند نامزد ما است که می تواند احتمالا نتایج بهتر و تسریع کسانی که کاندیداهای بالقوه بهتر است."

او نمی شناخت نامزدها برای یک واکسن علیه COVID-19.

Tedros گفت: تفکر اصلی دو ماه پیش بود که آن را ممکن است 12 تا 18 ماه برای یک واکسن اما شتاب و تلاش در راه است, کمک 7.4 میلیارد یورو (8 میلیارد دلار) متعهد شدند که یک هفته پیش توسط رهبران جهان و سازمانها و بانک ها برای پژوهش و درمان و آزمایش است.

او گفت: 8 میلیارد دلار کافی نخواهد بود و وجوه اضافی مورد نیاز خواهد بود برای سرعت بخشیدن به توسعه یک واکسن اما از همه مهمتر به تولید به اندازه کافی "را به مطمئن شوید که این واکسن می رسد همه — (و) هیچ کس را پشت سر گذاشت."

Tedros تاکید کرد که COVID-19 "بسیار مسری است و آن را یک قاتل" با بیش از 4 میلیون نفر در حال حاضر گزارش شده که تقریبا 275,000 زندگی از دست داده است.

در حالی که موارد جدید در حال کاهش است در غرب اروپا در حال افزایش در شرق اروپا و آفریقا و آسیای جنوب شرقی مدیترانه شرقی و سایر مناطق, او گفت:.

___

نیویورک — New York City مرگ و میر از coronavirus ممکن است هزاران نفر از تلفات بدتر از رسمی شمارش نگه داشته شده توسط شهرستان و دولت با توجه به تجزیه و تحلیل روز دوشنبه منتشر شده توسط مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری.

بین اواسط ماه مارس و اوایل آوریل حدود 24,000 بیشتر مردم در این شهر از محققان را معمولا انتظار بر اساس فصل ،

که در مورد 5,300 مرگ و میر بیشتر از قبلا شده بود نسبت به کروناویروس در طول آن دوره زمانی است.

این اصطلاح بیش از حد "مرگ" شده اند می تواند ناشی از محصولات جانبی از بیماری همه گیر در این گزارش تاکید شده از جمله "تقاضا در بیمارستان ها و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و ترس مربوط به COVID-19" باعث تاخیر در مردم به دنبال و یا دریافت نجات بخش مراقبت است.

این گزارش بر اساس اطلاعات وارد شده توسط نیویورک شهرستان, وزارت بهداشت و روان بهداشت تأکید چالش های مقامات چهره در ارزیابی و تعیین کمیت — آمار تلفات انساني از بحران است.

از طریق پنج شنبه, New York شهرستان ثبت شده بود نزدیک به 14 ، 800 زمین و میر تایید شده توسط آزمایشگاه آزمون و دیگری نزدیک به 5,200 احتمالی مرگ و میر که در آن هیچ تست در دسترس بود اما پزشکان مطمئن شوید که به اندازه کافی به لیست ویروس در گواهی فوت است.

در تحلیل آن در این گزارش منتشر شده روز شنبه گفت: 5,293 حد مرگ شد, در بالای هر دو را تایید کرد و احتمال مرگ و میر.

___

رم — دولت ایتالیا موافقت کرده است به خود اجازه دهد در منطقه ای فرمانداران به تصمیم می گیرید چه چیزی مستند محدودیت در صلاحیت این دادگاه ها می تواند برداشته شود و هنگامی که.

برای هفته های منطقه از جمله در شمال که در آن شیوع کروناویروس شده بود و سنگین شده اند فشار دولت مرکزی اجازه داده می شود به تصمیم می گیرید چه بهترین برای شهروندان و کسب و کار.

جیووانی Toti, فرماندار لیگوریا در شمال غربی ایتالیا توییتی که برتر جوزپه کونته در طی یک ویدئو کنفرانس در روز دوشنبه تا به حال درخواست خود را داده به طوری که با شروع در 18 مه "ما می توانیم باز کردن فعالیت ها بر اساس ارضی نیاز دارد."

Toti گفت: مناطق باید با نظارت بر وضعیت اپیدمیولوژیک از coronavirus موارد در تصمیم گیری چه می تواند باز یا نه. کونته به شهروندان هشدار داد که اگر ميزان عفونت شروع می شود افزایش دوباره محدودیت در کسب و کار و یا جنبش می تواند به سرعت دوباره تحمیل شده است.

اقتصاد ایتالیا در حال حاضر راکد قبل از کشور, سیل در اروپا شیوع در ماه فوریه است. فرمانداران می گویند اگر برخی از کسب و کار مانند ناهار خوردن در رستوران و سالن مو نمی توانند رزومه دریافت مشتریان دوباره بسیاری ممکن است هرگز دوباره باز کردن درهای خود را.

___

واشنگتن — کاخ سفید توصیه است که همه ساکنان خانه سالمندان و کارکنان آزمایش جدید کروناویروس در دو هفته آینده.

معاون رئیس جمهور مایک پنس که منجر کاخ سفید coronavirus نیروی کار گفت: فرمانداران در یک ویدئو کنفرانس که روز شنبه آن را دولت فدرال پیشنهاد قوی است که این تست انجام می شود.

دکتر دبورا Birx وظیفه نیروی هماهنگ کننده گفت: فرمانداران به تمرکز بیش از دو هفته آینده در تست تمام 1 میلیون ساکنان خانه سالمندان. او می گوید: کاخ سفید متحده کمک خواهد کرد که به آن نیاز دارید.

خانه های سالمندان و سالمندان نشان داده شده است به خصوص مستعد ابتلا به این ویروس.

آسوشیتد پرس به دست آمده ضبط نشست.

___

رم — برای پنجمین روز شنبه, ایتالیا روزانه تعداد COVID-19 عفونت کاهش یافته است.

با توجه به وزارت بهداشت داده بودند 744 تایید موارد جدید ثبت نام از یکشنبه شب.

این تعداد کمتر از روزانه caseloads زمانی که سرایت مهار اقدامات به اثر رفت در سراسر کشور در اوایل ماه مارس.

کشوری که در اروپا شیوع آغاز شد و در حال حاضر 219,814 موارد شمارش است که کارشناسان می گویند قطعا به طور قابل توجهی پایین تر از عفونت های واقعی از آنجا که بسیاری از با خفیف یا متوسط coronavirus علائم نیست و در بیمارستان بستری و یا تست شده است.

در روزهای اخیر تعداد روزانه جدید مرگ و میر نیز شده است به طور قابل توجهی پایین تر از در اوایل هفته با 179 ثبت شده در روز دوشنبه.

هنوز شناخته شده مرگ و میر است که یکی از بالاترین -30,739. مقامات بهداشتی می گویند بعد از آن خواهد بود در این هفته در اولین قبل از آنها می توانند ارزیابی اگر تعداد محدودی از مستند محدودیت بر شهروندان حرکات از جمله افتتاح پارک های عمومی در هفته گذشته باعث شده هر چشم انداز مثبت در عفونت.

ایتالیا در حال حرکت است با احتیاط و به تدریج در بازگشایی بخش های اقتصادی و در از بین بردن محدودیت سفر.

___

آنکارا — ترکیه رئیس جمهور اعلام کرد چهار روز مقررات منع رفت و آمد را برای جلوگیری از گسترش coronavirus حتی به عنوان دولت شروع به عقب برخی از محدودیت.

در یک سخنرانی تلویزیونی آدرس شنبه رجب طیب اردوغان گفت: چند استان خواهد بود تحت یک مستند با شروع از آخر هفته تا مارس 19 است که در یک روز تعطیل ملی در کشور است.

این کشور تصمیم گرفتند برای تحمیل کوتاه آخر هفته حکومت به جای کامل مستندات ترس خود را ممکن است اثرات منفی در حال حاضر مشکل اقتصاد است.

اردوغان گفت که دولت در حال بلند کردن یک ورود و خروج ممنوعیت در نه بیشتر شهرستانها. ممنوعیت سفر در محل باقی می ماند در 15 شهر از جمله استانبول در نظر گرفته شده ترکیه coronavirus کانون — و در پایتخت آنکارا.

خود را اعلام کردند مراکز خرید باربر مغازه های آرایشگاه و سالن زیبایی بازگشایی برای کسب و کار برای اولین بار در هفت هفته.

در همین حال وزیر بهداشت اعلام کرد 55 جدید COVID-19 مرگ و میر در 24 ساعت گذشته با افزایش مرگ و میر در کشور به 3,841. Fahrettin Koca همچنین گزارش 1,114 بیشتر مورد تایید آوردن تعداد کل عفونت به 139,771.

___

واشنگتن — Washington, DC مقامات بهداشتی اعلام کرد که 117 مثبت جدید COVID-19 عفونت شده بود شناسایی آوردن مجموع تا به 6,389 با پنج جدید مرگ و میر در مجموع 328.

شهردار موریل Bowser خود اعلام وضعیت اضطراری در مارس 11 و صدور اقامت-صفحه اصلی سفارش در مارس 30 برای واشنگتن حدود 700 ، 000 ساکنان.

Bowser خود همچنین اعلام کرد قصد دارد به نوبه خود به واشنگتن مرکز کنوانسیون به 1500 تخت بیمارستان صحرایی.

___

آیووا رژیم صهیونیستی. کیم رینولدز گفت که او را به دنبال "اصلاح قرنطینه" طرح پس از جلسه با معاون رئیس جمهور مایک پنس در زمانی که یکی از دستیاران خود را آزمایش مثبت برای کوروناویروس.

رینولدز گفت که پنس را دستیار شد و در کاخ سفید زمانی که او بازدید چهارشنبه گذشته به مختصر پنس رئيس جمهور و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در آیووا پاسخ به همه گیر.

رینولدز ملاقات دوباره با پنس روز جمعه زمانی که او بازدید آیووا برای دیدار با رهبران مذهبی و غذا مدیران. اگر چه پنس تا به حال فقط یاد گرفته از یکی از دستیاران عفونت او نمی پوشیدن ماسک در طول سفر خود و نه فرماندار و یا دیگر آیووا سیاستمداران است.

رینولدز گفت که او تا به حال هیچ تماسی با پنس مشاور هنگامی که در واشنگتن اما که "از فراوانی از احتیاط" او را برای منزوی کردن خودش است. رینولدز گفت که او آزمایش منفی شنبه برای coronavirus و احساس سالم است.

رینولدز گفت که متوسط گرفته خواهد شد قبل از او وارد دولت اضطراری مرکز عملیات در Johnston, جایی که او مشغول به کار شده است. او گفت که بسیاری از دستیاران او را از خانه کار می کنند. او گفت که او باید تنها "حداقل تعامل" با دیگران خواهد شد و پوشیدن یک ماسک و عمل اجتماعی فاصله زمانی که او می کند.

___

HARRISBURG, Pa. — رژیم صهیونیستی. تام گرگ لعنتی محلی و مقامات منتخب که قصد بازگشایی در سرپیچی از دستور shutdown تهدید دوشنبه به تکان شدید و سخت coronavirus کمک و اعلام آنها "انتخاب صحرا در مواجهه با دشمن است."

به طور معمول خفیف ادب دموکرات اخراج پس از چند استان ها اعلام شده خود را در شورش علیه او محدودیت در کسب و کار و جنبش گفته مقامات محلی که تلفظ خود را برای کسب و کار باز خواهد پرداخت قیمت گزاف است.

"به آن دسته از سیاستمدارانی که تصمیم به غار به این coronavirus آنها نیاز به درک عواقب خود را بزدلانه عمل" گفت: گرگ تهدید به خودداری دولت فدرال و بودجه به استان ها "قرار داده است که همه ما در معرض خطر توسط عامل غیر قانونی."

گرگ نیز هشدار داد کسب و کار را انتخاب کنید که به "پیروی از هوی و هوس از سیاستمداران محلی و نادیده گرفتن قانون" با بازگشایی در سرپیچی از خاموش کردن که آنها در معرض خطر کسب و کار مجوز گواهی اشغال و دیگر مورد نیاز دولتی مصوبات به کار گیرند.

___

نیویورک — مناطق مختلفی از شمال ایالت نیویورک است که نشان داده اند پیشرفت در رام کردن شیوع کروناویروس در حال آماده به تدریج راه اندازی مجدد فعالیت های اقتصادی در پایان هفته Gov. اندرو کومو گفت.

Cuomo, تعطیل دولت تمام مارس 22 به عنوان منطقه شهر نیویورک به عنوان یک جهانی همه گیر نقطه داغ, اما شیوع کمتر شدید شده است در دولت شهرهای کوچکتر و مناطق روستایی است. او گفت: سه ایالت مناطق ملاقات تمام معیار برای باز کردن برخی از فعالیت های کسب و کار پس از مه 15: ردیف جنوبی موهاک دره و دریاچه انگشت. دیگر ایالت مناطق در حال پیشرفت است و می تواند به دنبال به زودی پس از.

بازگشایی مناطق هنوز هم نیاز به کار کردن تدارکات مانند ایجاد منطقه ای "اتاق کنترل" برای نظارت بر اثرات بازگشایی.

___

شیکاگو — فرماندار ایلینویز J. B. پریتزکر را می گوید یک مقام ارشد عضو هیات دارای آزمایش مثبت برای COVID-19 اما فرماندار آزمایش منفی است.

اول-اصطلاح دموکرات دفتر منتشر شد بیانیه ای در روز شنبه گفت: همه کارکنان از جمله پریتزکر را از خانه کار می کنند "برای مناسب انزوا دوره است." این بیانیه مشخص نیست که چه گذشته خواهد بود.

این دفتر می گوید: عضو هیات بود بدون علامت است اما آزمایش مثبت در هفته گذشته و در مجاورت نزدیک به فرماندار. پریتزکر و دیگر کارکنان باید آزمایش منفی است.

تقریبا 20 مقامات دولت کار کرده اند از یک شهر شیکاگو ساختمان اداری که در آن Pritkzer شد برگزاری روزانه اخبار همایش ها در طول بیماری همه گیر.

___

برلین — دولت آلمان در حال ساخت در دسترس 750 میلیون یورو (810 میلیون دلار) برای سرعت بخشیدن به تولید و توسعه یک واکسن جدید کروناویروس.

وزیر علوم آنیا Karliczek روز دوشنبه گفت که حدود 500 میلیون یورو را به مطالعات علمی و واکسن محاکمه در حالی که 250 میلیون یورو را به گسترش ظرفیت تولید در آلمان است.

متعدد دانشگاه ها و شرکت ها در سراسر جهان از جمله در آلمان در حال عجله به توسعه یک واکسن برای این بیماری همه گیر باعث virus.

آلمان ثبت کرده است بیش از 170,000 موارد و حداقل 7,484 مرگ و میر پس از شروع شیوع.

___

ژوهانسبورگ — کیپ تاون و اطراف کیپ غربی استان تبدیل شده اند آفریقای جنوبی coronavirus کانون حسابداری برای بیش از نیمی از این کشور را تایید موارد است.

آفریقای جنوبی تایید کرده است بیش از 10,600 موارد COVID-19 و کیپ غربی استان 5,621 موارد با توجه به آمار و ارقام دوشنبه منتشر شد. از این کشور به 206 مرگ و میر ناشی از COVID-19, 116 رخ داده در این استان است.

کیپ تاون با آن فقیر و پر جمعیت شهرستان است که مرکز این موارد در استان است.

آفریقای جنوبی این قاره بیشترین تعداد موارد تایید شده و دارای کاسته محدودیت ها اجازه می دهد تا حدود 1.6 میلیون نفر به بازگشت به کار در انتخاب معادن و کارخانه ها و کسب و کار.

اما غلظت موارد در کیپ تاون, ممکن است دیدن این شهر بازگشت به یک سختگیرانه تر مستند.

___

واشنگتن — رئیس گارد ملی اداره می گوید که او آزمایش منفی برای COVID-19 روز دوشنبه دوم متوالی منفی و بعد نتیجه آزمایش مثبت روز شنبه در غربالگری قبل از Joint Chiefs of Staff, نشست در کاخ سفید با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

ژنرال جوزف Lengyel گفت: در یک بیانیه کوتاه که او مورد آزمایش قرار گرفت دوشنبه در والتر رید ارتش مرکز پزشکی در واشنگتن است.

او یکی از دو نفر از اعضای ستاد مشترک که از دست رفته تهمت جلسه به دلیل coronavirus نگرانی.

دیگر Adm. مایک Gilday رئیس عملیات نیروی دریایی. Gilday را به قرنطینه رفت بعد از یک عضو خانواده آزمایش مثبت برای coronavirus. Gilday آزمایش منفی است.

___

مونترال — کبک است, بازگشایی, مدارس ابتدایی و روز مراقبت در خارج از منطقه مونترال روز دوشنبه با وجود این استان حسابداری برای بیش از نیمی از کانادا coronavirus موارد است.

دانش آموزان خواهد بود موضوع را به فاصله فیزیکی و شستن مکرر دست ها در حالی که مسئولان مدرسه به دنبال عمومی دستورالعمل های بهداشتی برای تمیز کردن و ضد عفونی. حضور اجباری نیست و دو مدرسه تخته باید گفت: بسیاری از دانش آموزان خود را به ماندن در خانه در حال حاضر.

به زبان فرانسوی استان نیز اجازه می دهد اکثر فروشگاه های خرده فروشی در خارج از مونترال به دوشنبه. کبک دارای بیش از 37,000 کانادا بیش از 68,000 موارد COVID-19.

انتاریو در ضمن اجازه غیرضروری فروشگاه های خرده فروشی برای باز کردن به صورت منظقه وانت شروع دوشنبه. مدارس در سراسر کانادا و پرجمعیت ترین استان باقی می ماند بسته شده است.

___

دنبال AP پوشش خبری از کروناویروس همه گیر در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن