آخرین: ویروس, ترس, از, لوئیزیانا, سایت پس از آن باز می شود

توسط آسوشیتد پرسآخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است.

توسط ATSHNEWS در 31 اردیبهشت 1399

توسط آسوشیتد پرس

آخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید یا مرگ.

بالای ساعت:

—که اعضای OK بررسی ویروس پاسخ.

—نخست وزیر روسیه بازگشت به کار پس از جلسه با کوروناویروس.

—شکسپیر گلوب تئاتر در لندن ممکن است در توقیف به علت ویروس.

— به عنوان ایالات متحده و اروپا و بازگشایی بیشتر بزرگ ملت دیدن افزایش تلفات ویروس.

___

NEW ORLEANS — Coronavirus ترس بسته لوئیزیانا از وسایل نقلیه موتوری در نزدیکی محل نیواورلئان صبح همان است که آن را دوباره باز پس از دو ماه بیماری همه گیر بسته شدن.

دفتر در هاروی مطلع شد که کسی در ساختمان ممکن است در تماس با کسی که تا به حال COVID-19 بیماری ناشی از رمان coronavirus معاون کمیسر کیت Neal روز سه شنبه گفت.

نیل گفت: "نمی دانم که آیا اطلاع رسانی شد و از دولت و وزارت بهداشت تماس تحقیقی. وزارت بهداشت گزارش روز شنبه که بیش از 35 ، 000 نفر تشخیص داده شده است با این بیماری 1,004 از آنها در بیمارستان بستری هستند و 2,458 فوت کرده اند. در مورد 26,200 فرض بازیافت.

او گفت: این دفتر یکی از 11 که بازگشایی ایالت دوشنبه پس از بسته بودن پس مارس 20 — خواهد بود مقادیر قبل از بازگشایی.

___

SALEM, سنگ. — اورگان نرخ بیکاری افزایش یافت و به 14.2 درصد در ماه آوریل به مناسبت عمیق ترین رکود اقتصادی دولت را تجربه کرده است و پس از آن شروع به نگه داشتن سوابق در سال 1939.

مقامات دولتی می گویند اعداد سه شنبه منتشر شد را منعکس نمی کند اثر کامل از رکود اقتصادی در آورده با یک ایالت اقامت در خانه نظم و بسته شدن مدارس و اکثر کسب و کار.

دولت از دست 266,600 شغل در دو ماه اول از این بیماری همه گیر از نزدیک به پایین ترین رکورد نرخ بیکاری از 3.5 درصد در ماه مارس به زمان 14.2%. بیش از نیمی از تمام مشاغل در اوقات فراغت و صنعت مهمان نوازی خشک شده اند.

___

میامی — بیمارستان کودکان در میامی گزارش کرده است چه می تواند موارد برای اولین بار در فلوریدا از نادر سندرم التهابی موثر بر برخی از کودکان مبتلا به کوروناویروس.

هر دو بيمار در ICU کودکان اما نشان دادن نشانه هایی از بهبود Jackson نظام سلامت گفت: در یک ایمیل به بیانیه.

COVID-19 بسیار کمتر در کودکان شایع تر از بزرگسالان است و پزشکان می گویند بیشتر آلوده به کودکان توسعه فقط علائم خفیف. اما ایالت نیویورک شده است دیدن موارد بیشتر از این مرموز سندرم که بر عروق خونی و اندام و علائم شبیه به کاوازاکی بیماری و سندرم شوک سمی.

___

قاهره — مصر اعلام کرده است بیشتر anti-virus اقدامات به دنبال عید فطر سه روز جشنواره که نشانه پایان اسلامی ماه رمضان.

نخست وزیر مصطفی Madbouly می گوید که با شروع May 30, دولت به مردم نیاز به پوشیدن ماسک در اماکن عمومی با متخلفان جریمه 4000 پوند (حدود 250 دلار) توسط پلیس.

به مصر منحنی شتاب خواستار سخت تر جنبش محدودیت در جهان عرب پرجمعیت ترین کشور در حال رشد است. شماره شناسایی موارد در دولت شروع به پریدن کرد 720 روز سه شنبه به 13,484 عفونت و 659 مرگ و میر بالاترین تک روز افزایش دهد.

___

لاهه — هلند نخست وزیر این کشور را در کافه ها و رستوران ها می تواند بازگشایی در تاریخ 1 ژوئن با تعداد محدودی از مهمانان و اجتماعی فاصله.

نخست وزیر Mark Rutte می گوید این کشور می تواند شروع مرحله بعدی در حال ظهور از آنچه که او را به نام یک مستند هوشمند در حالی که تاکید مردم باید ادامه تمرین های اجتماعی فاصله و کار از خانه در هر زمان ممکن است.

تعداد مرگ و میر و coronavirus عفونت شده است در حال سقوط برای هفته ها در هلند که در آن رسمی مرگ و میر می ایستد در 5,715 هر چند از آن است که تصور می شود بسیار بالاتر از آن تنها شامل افرادی که آزمایش مثبت است.

کافه ها و رستوران ها را اجازه داده می شود حداکثر 30 مشتریان در داخل و مردم در تراس خارج را مجبور به نشستن در جدول.

سینما و تئاتر و کنسرت و همچنین اجازه خواهد داشت برای بازگشایی با حداکثر 30 بازدید کنندگان و اجتماعی فاصله. موزه ها نیز می تواند بازگشایی با تعداد بازدید کنندگان بر اساس اندازه از ساختمان ها است.

___

رم — حدود 50000 خانواده در رم بیش از یک دوره سه هفته ای باید استفاده شود برای کمک در پرداخت اجاره بها را در میان مشکلات اقتصادی در طول coronavirus بیماری همه گیر.

رم شهر هال می گوید: کمک های اولیه تشکیل شده است تا 40 ٪ از اجاره بها با توجه بیش از یک دوره سه ماه این سال است.

در حالی که رم خود نبوده است به شدت زده در نظر COVID-19 عفونت ملی مستند با هدف شامل سرایت قرار موقت برای پایان دادن به گردشگری یکی از شهر های عمده صنایع با کافه ها و رستوران ها و مغازه ها تعطیل هفته. هتل ها دیدم اشغال شیرجه رفتن.

___

گلن بورنی, Pa. — شش داروسازان که تولید generic هیدروکسی کلروکین گزارش مواد مخدر است در تامین کوتاه مدت در حالی که سه نفر دیگر در گزارش هفته گذشته که محصول خود را در دسترس است با توجه به مواد غذایی و دارو کمبود دارو از وب سایت.

این شرکت با استناد به افزایش تقاضا به علت با بیان برخی از آنها انتظار می رود به آینده کشتی این دارو در پایان ممکن است.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن روز دوشنبه گفت او شده است مصرف هیدروکسی کلروکین و روي مکمل روزانه "برای حدود یک هفته و نیم در حال حاضر" پس از دو کاخ سفید کارکنان آزمایش مثبت برای coronavirus. مغلوب ساختن پیشی جستن صرف ماه هل دادن هیدروکسی کلروکین به عنوان یک پتانسیل درمان و یا پیشگیری از مواد مخدر برای COVID-19 برابر احتیاطی مشاوره از بسیاری از دولت او را برتر پزشکی حرفه ای.

یکی از شرکت های کنکوردیا دارو همچنین باعث می شود این نام تجاری نسخه به نام Paquenil. آن را می گوید که مواد مخدر به طور کامل در دسترس نیست اما انتظار می رود که دوباره در دسترس در پایان این ماه است.

___

رم — فشار بر ایتالیا بیمارستان است به کاهش خود ادامه داد, شرایط ضروری برای کشور با خیال راحت به ادامه برای از بین بردن یا کاهش مستند اقدامات برای کوروناویروس.

برای اولین بار از اواسط ماه مارس تعداد افراد بستری در غیر تخت های مراقبت ويژه غوطه ور تحت 10,000. تعداد COVID-19 بيمار اشغال تخت های مراقبت ويژه همچنین کاهش یافته است در هفته های اخیر کاهش به 716 روز سه شنبه, با توجه به وزارت بهداشت آمار و ارقام.

در طول شیوع بیشتر coronavirus بیماران در ایتالیا نیست و نیاز به بستری شدن در بیمارستان اما به جای ماند جدا شده در صفحه اصلی. وجود دارد 813 مورد جدید از عفونت در سراسر کشور در این دوره 24 ساعته پایان شنبه شب افزایش به 226,699 ایتالیا به طور کلی شناخته شده مورد شمارش. روزانه افزایش در مرگ و میر ثبت شده در 162 افزایش این کشور در مجموع تعداد افرادی که فوت کرد با تایید COVID-19 عفونت به 32,169.

___

آناپولیس, Md. — مریلند گزارش اول آن اطفال مرگ از coronavirus.

Baltimore County مقامات می گویند یک 15 ساله ساکن درگذشت پس از آلوده بودن COVID-19. مقامات می گویند این فرد تا به حال علائم التهابی سندرم در ارتباط با COVID-19 عفونت شده است که در مستند کودکان در نیویورک و مکان های دیگر.

___

هوستون — یک کلیسای کاتولیک در هوستون بسته شده است درهای خود را پس از پنج نفر از رهبران آن آزمایش مثبت برای COVID-19 از جمله دو کشیش کمک کرد که جشن عمومی توده های مردم پس از آنها سر در اوایل این ماه.

بسته شدن و مثبت آزمایشات پس از یک کشیش از روحالقدس محله 79 ساله Donnell Kirchner, درگذشت, هفته گذشته است. او مبتلا به پنومونی اما مقامات در حال تعیین اینکه آیا او ممکن است قرارداد این ویروس قبل از او درگذشت May 13.

کیرشنر رفت به اورژانس درمانگاه و بعد از آن به اتاق اورژانس بیمارستان. اما پس از آزاد شدن او رفت و برگشت به خانه او مشترک با اعضای مذهبی خود را سفارش قلمرو مذهبی اسقف اعظم از گالوستون-هوستون گفت.

اعضای کیرشنر مذهبی سفارش بدون علامت هستند اما در حال قرنطینه.

اسقف نشین تشویق هر کسی که با حضور توده ها در روحالقدس برای آزمایش به عنوان یک احتیاط.

___

مسکو — ایالات متحده ارسال خواهد شد دو هواپیما با هواکش به روسیه به عنوان یک کمک مالی برای کمک به این کشور در مقابله با شیوع کروناویروس وزیر امور خارجه روسیه سرگئی لاوروف می گوید.

این حرکت به دنبال یک "کل دل و واقعی" پیشنهاد رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته شده در ماه گذشته به رئیس جمهور روسیه, ولادیمیر پوتین, لاوروف اضافه می کند. به گزارش رسانه های روسی حمل و نقل شامل 200 دستگاه تنفس و 50 که ممکن است اعزام به مسکو در روز چهارشنبه.

روسیه گزارش کرده است نزدیک به 300,000 عفونت و 2,837 مرگ و میر. مقامات درهم به امن هواکش و سایر لوازم ضروری میان یک رشد نمایی در عفونت.

روسیه با ارسال planeload از تجهیزات پزشکی از جمله دستگاه تهویه مصنوعی به آمریکا در ماه گذشته. مسکو می گوید ایالات متحده برای پرداخت نیمی از لوازم پزشکی, در حالی که نیمی دیگر از هزینه اسپانسر شده از طرف روسیه دولت سرمایه گذاری صندوق.

___

تورنتو — کانادا و ایالات متحده به تمدید قرارداد خود را به نگه داشتن مرز بسته های غیر ضروری سفر به ماه ژوئن 21 در این بیماری همه گیر کوروناویروس.

نخست وزیر جاستین ترودو می گوید مرز یک منبع آسیب پذیری پس از توافق تمدید خواهد شد توسط یکی دیگر از 30 روز. محدودیت اعلام شد در 18 مارس و تمدید شد در ماه آوریل است.

ترودو می گوید کانادا استانی رهبران به وضوح می خواستم برای ادامه این اقدامات است. بسیاری از کانادایی ها ترس از بازگشایی. ایالات متحده بیشتر مورد تأیید و مرگ و میر ناشی از COVID-19 بیش از هر کشور در جهان هر چند خود سرانه اعداد و زیر بسیاری از کشورهای دیگر.

___

مادرید — اسپانیا ثبت کرده است کمتر از 100 مرگ و میر ناشی از کروناویروس جدید برای روز سوم در یک ردیف.

وزارت بهداشت و درمان گفت: 83 نفر تا به حال جان بیش از گذشته 24 ساعت مصرف کلی مرگ و میر به 27,778.

این گزارش 295 موارد جدید آوردن مجموع در این شیوع به بیش از 232,000.

دولت درخواست پارلمان برای تمدید زمان وضعیت اضطراری در ژوئن 7, گفته, آن است که تنها ابزار قانونی است که اجازه می دهد تا مقامات به منظور مستندات.

___

مادرید — اسپانیا الزامی ماسک صورت در تمامی فضاهای عمومی از جمله در خارج از منزل هنگامی که در یک فاصله امن از 2 متر (6.5 فوت) بين مردم نمی تواند نگه داشته شود.

وزیر بهداشت سالوادور Illa می گوید این تصمیم را گسترش می دهد توصیه هایی در ماه مارس برای ماسک های فرسوده تنها در بیمارستان ها و خانه های سالمندان.

قبلا ماسک در تامین کوتاه مدت در یک کشور ویران با این بیماری همه گیر. ماه گذشته, ماسک اجباری شد در حمل و نقل عمومی.

اسپانیا ثبت بیش از 27 ، 000 مرگ و میر ناشی از کروناویروس و بیش از 230,000 تایید عفونت.

___

NASHVILLE, Tenn. — مقامات بهداشت عمومی در حداقل دو سوم از کشورهای ایالات متحده آمریکا در حال به اشتراک گذاری این آدرس از افرادی که coronavirus با اولین پاسخ دهندگان. هواداران می گویند اندازه گیری طراحی شده است برای محافظت از کسانی که در خط مقدم اما این موجب نگرانی از پروفایل در جوامع اقلیت در حال حاضر عدم اعتماد از اجرای قانون است.

AP بررسی نشان می دهد مقامات بهداشت عمومی در حداقل 35 متحده به اشتراک گذاری این آدرس از کسانی که تست مثبت برای coronavirus — ارائه شده توسط دولت و یا ادارات بهداشت محلی به اعزام اورژانس مراکز است که درخواست آن را. در حداقل 10 از کسانی متحده سازمان بهداشت و درمان نیز خود را به اشتراک بگذارید نام: Colorado, آیووا, لوئیزیانا, Nevada, New Hampshire, New Jersey, داکوتای شمالی, اوهایو, داکوتای جنوبی و تنسی. ویسکانسین بنابراین به طور خلاصه اما متوقف در اوایل این ماه.

در تنسی این موضوع موجب انتقاد از جمهوری خواه و دموکرات به قانونگذاران که به تازگی آگاهی از داده های. برخی از منتقدان تعجب می کنم که چرا اولین پاسخ را نمی احتیاطی با هر کسی داده شده و بنابراین بسیاری از مردم با این ویروس بدون علامت هستند و یا در حال حاضر علائم خفیف.

___

ژنو — کشورهای عضو سازمان بهداشت جهانی را به اتفاق آرا تصویب قطعنامه آورده شده توسط اتحادیه اروپا, اعضای کشورهای آفریقایی و دیگران خواستار مستقل "ارزیابی جامع" بین المللی پاسخ به COVID-19 شیوع هماهنگ با سازمان ملل و آژانس بهداشت.

ایالات متحده به شدت انتقاد سازمان و ارتباط آن با چین که در آن شیوع گرفت.

یک شبه رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ذکر شده نگرانی ها و انتقادات در مورد این که به آن مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus.

سازمان ملل بسیج در سراسر قطعنامه ای که خواستار مدیر کل برای شروع "در اولین لحظه مناسب" ارزیابی است که "بررسی تجربه به دست آمده و درس های آموخته شده از این که هماهنگ بین المللی سلامت, پاسخ به COVID-19."

آن را بلافاصله روشن نیست چه زمانی و توسط چه کسانی که ارزیابی انجام خواهد شد.

این قطعنامه با اشاره به "نقش گسترده ایمن سازی در برابر COVID-19 به عنوان یک جامعه جهانی خوب" نامیده می شود و در سازمان های بین المللی به "کار مشترک" برای تولید موثر و مقرون به صرفه دارو و واکسن.

___

مسکو — روسیه نخست وزیر است به طور کامل از سر گرفته و وظایف خود را پس از دوره نقاهت بعد از coronavirus.

میخائیل Mishustin, 54, اعلام کرد که او آلوده در آوریل 30.

در روز سه شنبه Mishustin را می گوید او با بررسی خارج از بیمارستان و بازگشت به وظایف خود در کابینه ستاد. او مجموعه خود را برای شرکت در یک ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور ولادیمیر پوتین در روز بعد.

چند وزیر کابینه و پوتین سخنگوی دیمیتری Peskov نیز آلوده شده اند. Peskov می گوید که او تا به حال دو پنومونی ناشی از ویروس است. او اشاره کرد او تا به حال ملاقات با پوتین در فرد برای بیش از یک ماه است.

پوتین محدود است ظاهر عمومی برگزار شد و بسیاری از جلسات خود را آنلاین در طول این ویروس همه گیر.

___

لندن — گلوب شکسپیر, تئاتر یکی از لندن جاذبه های گردشگری می گوید این می تواند به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

همه از بریتانیا تئاتر بسته شده اند از ماه مارس زمانی که دولت اعمال شده در سراسر کشور مستند به سرعت گسترش ویروس.

در حالی که برخی از مکانهای دریافت یارانه دولتی جهان می شود 95 درصد از درآمد خود را از فروش بلیط. تئاتر می گوید: از همه گیر "شده است ویرانگر مالی و حتی می تواند ترمینال."

مجلس کمیته فرهنگ گفت: دولت که در جهان بود "ما بخشی از هویت ملی." می گوید: "برای این گنجینه ملی به تسلیم به COVID-19 خواهد بود یک تراژدی است."

جهان یک بازسازی الیزابت تاتر در کنار رودخانه تیمز مدل در تئاتر که در آن بسیاری از شکسپیر نمایشنامه برای اولین بار انجام شده است. افتتاح آن در سال 1997 و تساوی صدها نفر از هزاران نفر در سال به آن باز میگردد.

___

دنبال AP پوشش خبری از کروناویروس همه گیر در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب