آخرین: ما می تواند به گسترش دوره برای مرز محدودیت

توسط آسوشیتد پرسآخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است.

توسط ATSHNEWS در 18 اردیبهشت 1399

توسط آسوشیتد پرس

آخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید یا مرگ.

بالای ساعت:

—عضو نظامی در نزدیکی تهمت تست مثبت برای ویروس.

—ژاپن تصویب remdesivir برای coronavirus درمان است.

—مسکو مستند تمدید تا پایان ماه.

—انگلیسی در انتظار "بسیار محدود" کاستن از محدودیت.

___

واشنگتن — مقامات ایالات متحده می گویند کمتر مهاجران غیر قانونی در حال تلاش برای ورود به کشور از مکزیک در میان جدید اجرای قوانین اعمال شده در پاسخ به شیوع کروناویروس.

اقدام ایالات متحده گمرک و حفاظت مرزی کمیسر علامت گذاری مورگان می گوید عوامل آنها در مواجهه با حدود نیمی از تعداد مهاجران در امتداد جنوب غربی مرز نسبت به ماه قبل از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مجاز سریع اخراج مهاجران تحت مارس 21 بهداشت عمومی به منظور.

در مجموع برخورد در مارس حدود 16,700.

بهداشت عمومی منظور در ابتدا برای تمدید 30 روز است و برنامه ریزی شده به پایان می رسد در این ماه. اما مورگان و معاون کمیسر رابرت پرز پیشنهاد پنج شنبه که بهداشت عمومی محدودیت ممکن است مجبور به ماندن در جای دیگر حتی به عنوان ایالات متحده شروع به سهولت قرنطینه محدودیت.

مورگان همچنین گفت: مرز عوامل مواجه شده اند آنها مهاجران با تایید موارد COVID-19. برای اولین بار بود که از هند و دستگیر شد نزدیک Calexico, کالیفرنیا, آوریل 23. دوم شد و یک مرد از مکزیک گرفته شده در این هفته به عنوان او تلاش برای ورود به ایالات متحده به دنبال مراقبت های پزشکی برای بیماری خود را.

___

جونو ، — سالن های ورزشی و استخر و میله اجازه خواهد داشت برای باز کردن با محدودیت شروع جمعه تحت مرحله های بعدی آلاسکا برنامه ریزی برای بازگشایی بخش هایی از اقتصاد که شده بود مجبور به تعطیل در میان تلاش ها برای محدود کردن گسترش coronavirus.

دیگر کسب و کار است که اجازه داده شد برای بازگشایی, مارس 24 — از جمله فروشگاه های خرده فروشی و رستوران برای ناهار خوردن در خدمات سالن ها و دیگر کسب و کار است که طبقه بندی شده به عنوان غیر ضروری — قادر خواهد بود به افزایش ظرفیت خود را از 25 درصد به 50 درصد تحت برنامه چهارشنبه اعلام کرد.

شروع جمعه, بارها ورزشگاه, کتابخانه ها, تئاتر و دیگر مکانهای تفریحی می تواند بازگشایی با ظرفیت محدود دولت, کمیسیون بهداشت و درمان آدم Crum گفت.

___

نیویورک — فیلارمونیک نیویورک را لغو کرده است تابستان آن برنامه ها از جمله کنسرت در پارک, سفر به چین و اقامت در Vail, کلرادو.

ارکستر برنامه ریزی شده برای آن 55 فصل از کنسرت در سراسر شهر نیویورک, پارک, در ماه های ژوئن و برای اجرای برنامه در در شانگهای و گوانگجو و هنگ کنگ در ماه جولای. این تور چین شده است به تعویق افتاد تا در تابستان 2021.

این براوو! Vail جشنواره موسیقی برنامه ریزی شده بود به ویژگی های ارکستر فیلارمونیک نیویورک برای 18 سال متوالی.

___

مادرید — سلامت رئیس برای رئال مادرید منطقه را ترک کرده است و یک روز پس از منطقه, کابینه رای دادند به اتفاق آرا به تلاش و سرعت بخشیدن به پایان آن coronavirus مستند.

Yolanda فوئنتس, دکتر, مناقصه استعفای او روز شنبه, خصوصی, اخبار, آژانس, اروپا, مطبوعات و دیگر رسانه ملی گزارش شده است.

رئال مادرید منطقه دارای اسپانیا بیشترین تعداد coronavirus موارد با 63,870 از بیش از 221,000 در سراسر کشور.

اسپانیا به آرامی عقب آن محدودیت در جنبش اما مادرید حرکت به درخواست دولت مرکزی را شامل می شود در مرحله بعدی از عقبگرد تعجب بسیاری از.

گسترش coronavirus در مادرید منطقه کاهش پیدا کرده است و بطور قابل توجهی با افزایش فقط 86 مورد از چهارشنبه.

دولت مرکزی گفت: تصمیم گیری خواهد شد در روزهای آینده.

___

لس آنجلس — کالیفرنیا رستوران پیش نویس یک برنامه اجازه می دهد تا این صنعت به بازگشایی برای ناهار خوری نشسته با آرایه ای از پادمان در حالی که اجتناب از شرایط ممکن است اعمال شده در کشورهای دیگر است که مشتریان خود را متوسط گرفته شده و یا تعداد جداول تواند به طور چشمگیری محدود است.

توصیه های به دست آمده توسط آسوشیتد پرس می باشد جهت ارسال به رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom در روز پنج شنبه. آنها تصور یک جهان را تغییر داد در اتاق ناهار خوری به عنوان یک صنعت ساخته شده بر چهره به چهره و شلوغ جداول به نظر می رسد برای راه با خیال راحت به انجام کسب و کار و جلوگیری از گسترش coronavirus.

جداول محدود خواهد شد و به بیش از 10 نفر. بوفه سالاد و نان در سبد خواهد بود. نمک و فلفل شیکر می تواند جایگزین بطری های ضد عفونی کننده دست. و وعده های غذایی می رسند می تواند از مواد غذایی سرور روکش در صورت ماسک.

رستوران ناهار خوری اتاق بودند توقیف در کالیفرنیا در ماه مارس به عنوان بخشی از گسترده سفارشات برای جلوگیری از گسترش ویروس هر چند takeout و تحویل باقی مانده است. حرکت ویران صنعت و فرستاده شده به خیل بیکاری خطوط در یک کشور در سطح بین المللی شناخته شده فرهنگ غذایی.

___

رم ایتالیا — مرکز-احزاب راست را تسلیم مجلس بدون اعتماد به نفس حرکت در برابر وزیر دادگستری پس از بیش از 375 محکوم Mafiosi منتقل شدند از زندان به خانه بازداشت در طول بیماری همه گیر.

وکلا تا به حال با موفقیت استدلال کرد که مشتریان خود را در معرض خطر آلوده شدن با COVID-19 در این کشور در زندان به سر می برند. وزیر دادگستری آلفونسو Bonafede از پوپولیستی 5 ستاره جنبش گفت: نمایندگان مجلس در روز چهارشنبه که دولت را به زودی برای صدور حکم به قرار دادن انجمن به پشت میله های زندان.

___

پاریس — نخست وزیر فرانسه با توجه به چراغ سبز برای شروع و پایان دادن دقیق دو ماه مستند در سراسر فرانسه روز دوشنبه حتی اگر coronavirus است که هنوز هم در حال گردش در چهار منطقه از جمله پاریس ،

تخمگذار از مرتب کردن بر اساس چگونه به کتابچه راهنمای کاربر برای مترقی بازگشایی و فرانسه و نخست وزیر ادوارد فیلیپ می گوید یک تعادل باید زده شود بین بردن زندگی و اقتصاد در حالی که حفاظت در برابر موج دوم این بیماری همه گیر را ترک کرده است که بیش از 26,000 نفر کشته در فرانسه از آوریل 1.

فیلیپ برگزار شد احتمال این که پسرفت در مبارزه با این بیماری همه گیر می تواند به معنای عقب-رکاب زدن در آزادی از زندان شروع هفته آینده.

مهم محدودیت در محل باقی می ماند — به خصوص برای مسافرت های شهری و حمل و نقل عمومی و مدارس — تا زمانی که این وضعیت مجددا در اوایل ماه ژوئن است. رستوران ها و کافه ها بسته باقی می ماند در حال حاضر همراه با بسیاری از سواحل است.

___

لندن — وزیر امور خارجه بریتانیا تاکید است که هر گونه تغییر اجتماعی فاصله و مستند اقدامات خواهد بود. "متوسط و افزایشی" برای جلوگیری از دوم اوج به عنوان کشور تعداد مرگ و میر می رسد 30,615.

خواسته در مورد تغییرات مستند به قوانین اعلام خواهد شد نخست وزیر بوریس جانسون در یکشنبه, دومینیک Raab می گوید: "این بسیار خطرناک حاضر ما نیاز به با احتیاط ادامه دهید."

او گفت: R نرخ, نرخ عفونت است که بین 0.5 و 0.9. ملی آمار ایان الماس اضافه شده که کمترین R-نرخ "احتمالا در لندن است."

___

آنکارا —ترکیه گزارش کرده است 57 جدید COVID-19 مرگ و میر در 24 ساعت گذشته و 1,977 عفونت های جدید.

تعداد کل مرگ و میر در کشور رسیده است 3,641 در حالی که وجود دارد 133,721 تایید موارد با توجه toHealth وزیر Fahrettin Koca.

کشور انجام داده است 1.27 میلیون آزمون پس از شروع شیوع.

همچنین روز شنبه یک مقام می گوید: در مجموع 153 ارشد شهروندان ساکن در 426 خانه های پرستاری در سراسر ترکیه درگذشت جدید کروناویروس.

ترکیه آماده است تا به تدریج سهولت اقدامات که معرفی شد برای جلوگیری از عفونت به عنوان نرخ از هفته آینده با بازگشایی مراکز و سالن زیبایی آرایشگاه و آرایشگر ها ،

___

ST. لویی یک نسخه نفع مدیر با همکاری داروسازان و داروخانه ها در سراسر کشور برای ارائه به مردم که از دست دادن بیمه درمانی با توجه به COVID-19 همه گیر تخفیف های بزرگ بر روی هزاران نفر از داروها.

اسکریپت اکسپرس مستقر در سنت لوئیس اعلام کرد که برنامه جدید به نام اسکریپت اکسپرس چتر نجات Rx.

آن را ارائه می دهد 30 روز عرضه هزار نفر از داروهای ژنریک برای شرایط مشترک برای $25 در اکثر. همچنین بیش از 40 نام تجاری داروها از شرکت ها از جمله ماهواره Astra Zeneca بایر Eli Lilly, Merck, Pfizer, شرکت سانوفی و UCB در دسترس خواهد بود برای 75 $در ماه ،

داروهای تحت پوشش عبارتند از آنهایی که برای آسم و دیابت, گلوکوم, بیماری قلبی, میگرن, غیر مخدر, درد, مدیریت بهداشت باروری تشنج و بیماری تیروئید. دیگر داروها ممکن است در طول زمان اضافه شده.

جزئیات از جمله الزامات واجد شرایط شرکت داروخانه ها و قیمت دارو در برنامه, سایت www.express-scripts.com/parachuterx. این برنامه برای اجرا از طریق پایان سال.

___

برلین — آنگلا مرکل می گوید آلمان رهبر است, در مورد بیماری همه گیر کوروناویروس با پاپ فرانسیس در یک مکالمه تلفنی است.

مرکل سخنگوی Steffen Seibert می گوید صدراعظم و پاپ حمایت برای حمایت از کشورهای فقیر در ویروس بحران در طول روز پنجشنبه تماس بگیرید. او می گوید: این محور در "جهانی انسانی و وضعیت سیاسی در نظر کرونا بیماری همه گیر" و بر اهمیت همبستگی در اروپا و جهان است.

مرکل دعوت فرانسیس به دیدار آلمان زمانی که ممکن است دوباره.

___

ریو دو ژانیرو — برزیل وزیر اقتصاد هشدار وجود دارد به زودی می تواند کمبود محصول در سوپر مارکت ها اگر دولت قرنطینه اقدامات مجاز به ادامه.

پائولو Guedes گفت: مخاطبان در دیوان عالی کشور از جمله رئیس آن عدالت است که امریکا بزرگترین بازار در خطر "سقوط" شبیه به آنچه در کشور همسایه ونزوئلا است. او پیوست توسط رئیس جمهور Jair Bolsonaro و یک گروه از رهبران صنعت که با هم راه می رفت به بالا دادگاه به پرونده خود را برای عقبگرد محدودیت در تجمعات و فعالیت حتی به عنوان برزیل COVID-19 موارد همچنان به افزایش است. دیوان عالی کشور حکم ماه گذشته که دولت های محلی و نه دولت فدرال صلاحیت برای اتخاذ چنین اقداماتی.

Bolsonaro به خبرنگاران گفت: پس از مخاطبان که چندین ایالت' احکام فراتر رفت و آنچه لازم بود باعث میلیون ها نفر از زیان کار است.

___

رم — ایتالیا تایید coronavirus مرگ و میر در حال نزدیک شدن است 30,000.

وزارت بهداشت می گوید وجود دارد 274 مرگ و میر در دوره 24 ساعته پایان پنج شنبه شب افزایش به 29,958 تعداد افرادی که فوت کرده اند با تشخيص COVID-19 عفونت.

مقامات بهداشتی می گویند مرگ و میر است به احتمال زیاد بسیار بالاتر از برخی که در خانه های سالمندان و یا در خانه خود را به خصوص در افراد مسن ممکن است تا به حال عفونت کروناویروس اما هرگز مورد آزمایش قرار.

ایتالیا ثبت شده 1,401 موارد جدید افزایش این کشور به طور کلی تعداد تایید COVID-19 عفونت به 215,858.

___

برلین — مقامات آلمانی می گویند که آنها امید به راه اندازی یک برنامه برای کمک به ردیابی coronavirus عفونت های زنجیره ای توسط اواسط ماه ژوئن.

دولت آلمان تا به حال در ابتدا پیشنهاد کرد که چنین برنامه ای می تواند در دسترس مارس اما انتشار به تعویق افتاد, در بخش های حفظ حریم خصوصی و نگرانی های امنیتی.

مقامات فدرال صحبت به شرط ناشناس ماندن در اینترنت چرا که آنها مجاز به نقل نام, می گویند زمانی بود که یک "چالش" به دلیل "پویا" طبیعت از پروژه های نرم افزاری, اما "اواسط ماه ژوئن یک قاب زمان واقعی" برای انتشار اولین نسخه از برنامه است.

آلمان به وظیفه Deutsche Telekom و نرم افزاری شرکت SAP با پیشرو این پروژه است. این شرکت گفته اند که آنها در قرعه کشی بلوتوث فن آوری توسعه یافته توسط اپل و گوگل اجازه می دهد تا گوشی های هوشمند را به ثبت نام است که دیگر دستگاه ها در نزدیکی.

این برنامه خواهد شد که داوطلبانه می توان به صورت ناشناس به اطلاع دیگر کاربران گوشی های هوشمند اگر آنها تا به حال تماس نزدیک با کسی که تست مثبت برای کروناویروس جدید به آنها دلیلی برای همچنین یک تست دریافت کنید.

—فرانک Jordans گزارش شده است.

___

AUSTIN تگزاس — جمهوری خواه تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت حذف زندان به عنوان یک مجازات برای نقض خود را coronavirus محدودیت های زیر اعتراض محافظه کاران بیش از یک دالاس صاحب سالن زیبایی شد که آمریکا برای امتناع از به نگه داشتن کسب و کار خود را بسته است.

ابوت می گوید خود را سفارش جدید باید رایگان شلی لوتر بود که رزرو دالاس زندان شهرستان در این هفته برای نگه داشتن او به سالن باز در مخالفت با فرماندار محدودیت به معنای آهسته گسترش coronavirus.

لوتر حاضر به عذر خواهی برای بارها و بارها ايميل سفارش رهبری یک قاضی برای پیدا کردن خود را در تحقیر دادگاه و حکم او به یک هفته پشت میله های زندان.

واژگونی نشان دهنده افزایش فشار ابوت است که در زیر به راه اندازی مجدد اقتصاد کشور در سرعت بسیار سریعتر.

___

واشنگتن — یک عضو نظامی مشغول به کار در مجاورت نزدیک به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن آزمایش مثبت برای جدید کروناویروس چهارشنبه. کاخ سفید می گوید تهمت و معاون رئیس جمهور مایک پنس را پس از آزمایش منفی برای ویروس ها و "باقی می ماند و در سلامت خوب است."

سخنگوی هوگان Gidley می گوید در یک بیانیه نظامی عضو این نسخهها کار "در کاخ سفید پردیس" و آزمایش مثبت چهارشنبه. کاخ سفید برقرار پروتکل های ایمنی نزدیک به دو ماه پیش برای حفاظت از ملت و رهبران سیاسی از جمله مکرر دما را بررسی میکند. در ماه گذشته از آن شروع به اجرای سریع COVID-19 آزمون برای تمام کسانی که در نزدیکی رئیس جمهور با کارکنان در حال آزمایش در مورد یک بار در هفته.

___

توکیو — ژاپن را تایید کرده است Gilead Sciences' داروی ضد ویروسی remdesivir برای coronavirus درمان در یک مسیر نقد و بررسی فقط چهار روز پس از شرکت در ایالات متحده ارائه یک نرم افزار.

از مواد مخدر اولین تایید شده در ژاپن برای coronavirus. این روش در اصل برای ابولا و می تواند بلوک coronavirus از تکرار خود به خود در بدن انسان است.

آن را عمدتا برای بیماران به طور جدی بیمار. آن را مجاز توسط سازمان غذا و داروی آمریکا برای coronavirus درمان جمعه گذشته است.

ژاپن نیز تست های ژاپنی ساخته شده آنفلوانزا مواد مخدر favipiravir که طراحی شده برای مهار تکثیر ویروس می تواند باعث نقص هنگام تولد. نخست وزیر شینزو آبه است فشار برای favipiravir و می گوید که او امیدوار است به آن مصوب تا پایان مارس به کمتر جدی بیماران.

___

مسکو — مقامات در مسکو را تمدید یک مستند در پایتخت تا پایان ماه.

شهردار مسکو سرگئی سوبیانین گفت: در حالی که تمام کارخانه های صنعتی و سایت های ساخت و ساز در این شهرستان اجازه خواهد داشت برای بازگشایی شروع سهشنبه, دیگر کسب و کار بسته باقی می ماند از طریق مه 31. ساکنان مجاز به فروشگاه در نزدیکی فروشگاه, داروخانه ها, راه رفتن سگ خود را, بازدید پزشکان و سفرهای گاه به گاه به دلایل شخصی.

سوبیانین گفت که بازگشایی کارخانه های صنعتی و سایت های ساخت و ساز ضروری است برای تقویت اقتصاد و حفظ شغل اما تاکید کرد که آن را خیلی زود به بازگشایی فروشگاه های خرده فروشی و رستوران و آرایشگاه زیبایی سرو و شرکت های دیگر در بخش خدمات.

مسکو به ثبت رسیده 92,676 coronavirus موارد بیش از نیمی از ملت را در کل. اما سوبیانین گفت که تعداد واقعی عفونت می تواند به عنوان بالا به عنوان 300,000 نفر یا حدود 2.5 درصد از جمعیت این شهر از 12.7 میلیون نفر است.

___

دنبال AP پوشش خبری از کروناویروس همه گیر در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب