آخرین: انگلستان به ماندن در lockdown برای حداقل 3 هفته بیشتر

توسط آسوشیتد پرسآخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است.

توسط ATSHNEWS در 28 فروردین 1399

توسط آسوشیتد پرس

آخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید یا مرگ.

بالای ساعت:

— بریتانیا برای ماندن در lockdown برای حداقل سه هفته بیشتر.

— وزرای خارجه تماس برای همکاری های بین المللی بیشتر.

— شاهزاده ویلیام افتتاح بیمارستان صحرایی در بیرمنگام.

___

لندن — دولت بریتانیا می گوید در سراسر کشور مستند تحمیل شده به سرعت گسترش جدید کروناویروس در محل باقی می ماند تا حداقل سه هفته بیشتر.

وزیر امور خارجه Dominic Raab می گوید: "هر گونه تغییر اجتماعی ما فاصله اقدامات در حال حاضر خواهد خطر افزایش قابل توجهی در گسترش ویروس."

این مستند شده است در محل پس از مارس 23. مدارس, میخانه ها, رستوران ها و اکثر مغازه ها تعطیل هستند و بسیاری از افراد مجاز به ترک خانه تنها برای کارهای ضروری و یا ورزش.

مقامات پزشکی می گویند شیوع این بیماری در انگلستان در حال رسیدن به اوج خود اما آن را خیلی زود به شل محدودیت در زندگی روزمره.

به عنوان روز پنج حدود 14000 نفر مرده بود در انگلستان به بیمارستان پس از آزمایش مثبت برای کوروناویروس.

___

مسکو — ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه هشدار داده است در برابر تلاش برای سرزنش چین برای عدم اطلاع رسانی بموقع بقیه جهان در مورد شیوع کروناویروس.

روز پنج شنبه در تماس تلفنی با رئیس جمهور چین, پوتین تاکید کرد که "تلاش برای متهم کردن چین از عدم اطلاع رسانی به جامعه جهانی در مورد ظهور عفونت خطرناک هستند و غیرسازنده است."

کرملین افزود که رئیس جمهور روسیه به یک "بالا ارزیابی مستمر و کارآمد اقدامات شرکای چینی" است که اجازه وقوع به تثبیت شود. آن گفت: رهبران این دو کشور ابراز اعتماد به نفس که نزدیک همکاری بین مسکو و پکن کمک خواهد کرد که غلبه بر شیوع بیماری است.

چین را به شدت رد کرده ادعا می کند آن را با تاخیر گزارش شیوع ویروس در ووهان در اواخر سال گذشته و underreported تعداد مورد بدتر شدن تاثیر آن بر ایالات متحده و کشورهای دیگر است. پکن همچنین با رد اتهامات که coronavirus همه گیر ممکن است منشأ در یک آزمایشگاه در نزدیکی ووهان که در آن مسری نمونههای ذخیره شده.

___

برلین — تقریبا دو دوجین از کشورها به نام, برای قوی تر همکاری های بین المللی و همبستگی در مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

وزرای خارجه آلمان و فرانسه و ایتالیا و کانادا و اسپانیا و مکزیک و 17 کشور دیگر یک بیانیه مشترک صادر شنبه توصیف شیوع و عواقب آن به عنوان "یک بیدارباش برای multilateralism."

این گروه گفت: این حمایت یک تماس U. N. فوری جهانی آتش بس ابراز حمایت خود را از تلاش های انسان دوستانه در کشورهای فقیر تحت تاثیر این بیماری همه گیر و گفت: آن را "متعهد به صورت داوطلبانه به ارائه منابع" سازمان بهداشت جهانی از تلاش برای جلوگیری از شیوع بیماری است.

پس از یک جلسه مجازی گروه شناخته شده به عنوان اتحاد برای Multilateralism وزیر امور خارجه آلمان Heiko Maas هشدار داد که ایالات متحده حرکت به عقب نشینی از عرصه همکاری های بین المللی می تواند در افزایش آن "که آیا ما به اشتراک گذاشتن ارزش های لیبرال دموکراسی است."

در مورد خواسته رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اخیر تصمیم به کاهش بودجه برای این که Maas گفت: آلمان استقبال می های بین سازمان ملل و سازمان بهداشت و مقامات آمریکایی "به طوری که راهی برای خروج از این وضعیت می تواند دنبال شود."

___

واشنگتن — نیروی دریایی ایالات متحده می گوید شش ملوانان از خدمه ناو یو اس اس تئودور روزولت در بیمارستان بستری هستند و برای درمان از علائم کروناویروس.

که از پنج شنبه و چهار شنبه. یکی از شش در واحد مراقبت های ویژه با تنگی نفس.

تعداد کل روزولت ملوانان که آزمایش مثبت برای coronavirus افزایش یافته است به 655. یکی دیگر از 3,919 آزمایش منفی است.

شش درصد از اعضای خدمه نشده است تست شده است.

___

سازمان ملل متحد — سازمان ملل فرستاده ویژه برای یمن تهدید COVID-19 تا گالوانیزه تلاش های صلح و او انتظار دارد که این کشور در جنگ احزاب به اتخاذ طرح در سراسر کشور آتش بس و مذاکرات صلح "در آینده نزدیک است."

مارتین گریفیتس گفت: شورای امنیت سازمان ملل که در ایران و در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده دولت است که با حمایت یک ائتلاف به رهبری عربستان سعودی و ایران-حمایت القاعده و شورشیان "در حال ساخت بسیار خوب در حال پیشرفت است."

U. N. فرستاده می گوید او دو برابر تلاش برای پل برجسته تفاوت قبل از تشکیل احزاب در جلسه "که در آن موافقتنامه خواهد بود مطرح تایید کرد: من امیدوارم و منتشر شده است."

گریفیث می گوید فرصت برای پایان دادن به پنج سال جنگ آمده است در میان تنش نظامی در چندین جبهه و از ورود این بیماری همه گیر کوروناویروس در یمن را تهدید می کند که عمیق تر و گسترده تر درد و رنج در جهان عرب به فقیرترین کشور است.

او می گوید: آن موقع لحظه برای "دو طرف متعهد به خاموش کردن اسلحه و پایان دادن به این مناقشه از طریق صلح آمیز راه حل سیاسی است."

___

مسکو — ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دستور داده است تا به تعویق افتادن یک رژه روز پیروزی به مناسبت سالگرد 75 از نازی ها شکست آلمان در جنگ جهانی دوم با استناد مداوم خطرات بهداشت عمومی از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

صحبت کردن در تلویزیون, پوتین می گوید: این جشن در میدان سرخ برگزار خواهد شد بعد از این سال.

به تعویق افتادن دنبال تصمیم پوتین برای قرار دادن یک رای در اصل برنامه ریزی شده برای این ماه بر تغییر قانون اساسی است که اجازه می دهد او را به سعی کنید به ماندن در اتاق تا 2036.

___

آمستردام — غرور آمستردام سالانه همجنسگرایان در جشنواره است که تساوی جمعیت عظیمی به هلند سرمایه لغو شده است در این سال با توجه به کوروناویروس.

سازمان دهندگان می گویند 25 نسخه از بسیار محبوب رویداد بود که برنامه ریزی شده برای ماه ژوئیه 25-Aug. 2 برگزار خواهد شد در سال آینده.

در حالی که معلوم نیست چه محدودیت ممکن است در محل در هلند بیش از تابستان, دولت است که مردم را به آماده شدن برای یک "1.5 متری جامعه" که در آن اجتماعی فاصله طبیعی جدید است.

___

برلین — آلمان وزیر امور خارجه می گوید برش بودجه برای سازمان جهانی بهداشت است مانند "پرتاب خلبان از هواپیما."

به نظر می آید روز پس از رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد آمریکا پرداخت به ژنو مستقر در بدن را متوقف خواهد کرد چرا که از دست زدن به آن از coronavirus بیماری همه گیر.

Heiko Maas می گوید: سازمان ملل متحد و سازمان بهداشت هستند "ستون فقرات" از زمان مبارزه با شیوع و "آن را می سازد هیچ حس در همه به سوال عملکرد و اهمیت این که در حال حاضر."

Maas می گوید این مهم است برای تقویت این سازمان با بودجه های بیشتر.

___

ژنو — سوئیس مقامات بلند خواهد شد محدودیت های هدف برای coronavirus بیش از دو ماه آینده پس از یک کاهش در موارد در هفته های اخیر.

خانه و وزیر بهداشت آلن Berset گفت: در یک کنفرانس خبری در پایتخت برن "ما می خواهیم برای رفتن به همان سرعتی که ممکن است و به عنوان آرام به عنوان لازم است."

شورای فدرال سوئیس در هفت عضو اجرایی می گوید: فرایند سه مرحله ای شروع می شود و با باز کردن در 27 آوریل بیمارستان به صورت غیر نیازهای فوری پزشکی و دندانپزشکی دفاتر سالن مو و برخی از فروشگاه ها.

در مه 11, تمام فروشگاه های دیگر و مدارس برای بازگشایی, به دنبال در ژوئن 8 توسط حرفه ای مدارس و موسسات آموزش عالی و کتابخانه ها و موزه ها.

Berset می گوید کسانی که دهانه خواهد شد با دستورالعمل حفاظت و برنامه ممکن است تغییر کند. سوئیس 26,732 ویروس موارد و 1,107 مرگ و میر.

___

لندن — انگلستان ثبت کرده است یکی دیگر از 861 coronavirus مرگ و میر آوردن مجموع به 13,729.

رقم منتشر شده روزانه توسط دولت اهمیت جلوه واقعی تلفات به دلیل آن تنها شامل مرگ و میر در بیمارستان ها و خانه های سالمندان و یا تنظیمات دیگر.

افزایش 100 مرگ و میر بیشتر از 761 گزارش روز شنبه. آن را در زیر بزرگترین افزایش روزانه 980 ثبت شده هفته گذشته.

تعداد مرگ و میر در هر روز است که شروع به سقوط در ایتالیا و اسپانیا و فرانسه بودند که آمار همه گیر زودتر از بریتانیا.

انگلستان مقامات بهداشتی می گویند آن را بیش از حد به زودی به می گویند که آیا شیوع این بیماری در بریتانیا به اوج خود رسیده است.

___

رم — بستگان ساکنان در ایتالیا بزرگترین خانه سالمندان هستند و خواستار اطلاعات در مورد تعداد بالایی از مرگ و میر و گزارش می دهد که کارکنان پزشکی ممنوع شد, با استفاده از دنده محافظ برای coronavirus.

یک Facebook, گروه, کمیته عدالت و حقیقت برای قربانیان Trivulzio است جمع آوری شهادت و اطلاعات از بستگان که با توجه به کلاس اقدام حقوقی توهین آمیز علیه پیو Albergo Trivulzio خانه در میلان است که توسط اداره مقامات محلی و منطقه ای.

حداقل 143 نفر کشته شده اند در 1000 تخت خانه از آغاز ماه مارس است. دادستان باز کرده اند رسیدگی به تسهیلات و بیش از ده نفر دیگر در سراسر ایتالیا.

این Trivulzio خانه گفته است که به دنبال تمام پروتکل های امنیتی و همکاری با محققان.

___

لندن — شاهزاده ویلیام است ستایش "فداکارانه تعهد" از پزشکان و پرستاران در حالی که باز کردن یک فیلد جدید در بیمارستان بیرمنگام, انگلستان.

500 تخت بیمارستان بلبل ساخته شده بود در داخل یک مرکز نمایشگاه فقط در هشت روز. آن را به بیماران دوره نقاهت بعد از coronavirus آزادی تا بیمارستان برای مراقبت بیشتر بدحال. این یک سردخانه و می تواند به افزایش ظرفیت تا 4000 بیماران.

میدان بیمارستان دوم از هفت جمله امکانات به طور موقت به باز پس از اولین عملیاتی شد در لندن اکسل مرکز.

صحبت با لینک ویدئو به حدود 50 مراقبت های بهداشتی کارگران و کارکنان نظامی ویلیام گفت: "ساختمان شما در حال ایستاده در عین حال یک مثال دیگر چگونه مردم در سراسر کشور افزایش یافته است به این چالش بی سابقه."

___

مسکو — مقامات روسیه می گویند اولین coronavirus سرایت به ثبت رسیده در spaceflight مرکز آموزش در خارج مسکو است.

منطقه مسکو را coronavirus ستاد گزارش ستاره شهر فضانورد مرکز آموزش تاثیر عفونت, اما نمی شناسایی فرد است.

ستاره شهر به عنوان مرکز اصلی برای آموزش از آمریکا و روسیه و دیگر خدمه ایستگاه فضایی بین المللی.

جدیدترین خدمه متشکل از ناسا کریس کسیدی و روسیه آناتولی Ivanishin و ایوان Vagner وارد مدار آزمایشگاه یک هفته پیش. کسیدی گفت: قبل از مگس که او و crewmates شده بود در "بسیار سختگیرانه قرنطینه" برای یک ماه قبل از پرواز بودند و احساس خوب است.

Roscosmos مدیر Dmitry Rogozin می گوید: فضایی روسیه شرکت کرده بود 30 coronavirus موارد است.

___

لندن — بریتانیا تنظیم کننده باید مورد تایید تازگی اقتباس یک طراحی از کنسرسیوم به دنبال به سرعت ساخت دستگاه های.

این Penlon پریما ES202 مجاز شده توسط داروها و محصولات بهداشتی نظارتی آژانس است. این مدل کمک خواهد کرد COVID-19 بیماران که نیاز به ریه های خود را پاک از مایع بیشتر است.

دولت دستور داده است تا 15,000 از دستگاه های. اول 40 به ارسال نظامی مرکز لجستیک در Donnington جنوب شرقی انگلستان برای توزیع به خدمات بهداشت ملی در روز پنج شنبه.

بیش از 10 ، 000 هواکش در حال حاضر در دسترس است و دولت حدود 2000 سفارش از موجود تامین کنندگان. صدها نفر در حال انتظار ساخته شود طی هفته آینده.

___

نیکوزیا, قبرس — قبرس' وزیر دارایی می گوید طرح های کشیده شده به تدریج بازگشایی کسب و کار و مغازه ها در ماه آینده.

اما وزیر Constantinos Petrides می گوید: این بستگی دارد که چگونه به خوبی مردم را به یک چوب سخت اقامت در خانه سفارش است که شامل یک شب حکومت نظامی در نیروی تا مارس 30.

قبرس 715 تایید coronavirus موارد و 29 و میر مرتبط با این ویروس.

___

TIRANA, Albania — آلبانیایی مجلس تصویب قانون مجازات اصلاحات پوشش coronavirus بیماری همه گیر.

مجلس با تصویب قوانین با جریمه یا حبس تا شش ماه برای نقض مقررات منع رفت و آمد ساعت.

کسب و کار صاحبان نقض امنیت سلامت اقدامات خواهد بود آمریکا تا دو سال در حالی که کسانی که نقض قرنطینه تا سه سال است. مردم آگاهانه گسترش این ویروس می تواند به حبس تا پنج سال. کسانی که باعث مرگ می تواند در صورت 5-10 سال است.

نخست وزیر Edi Rama می گوید اصلاحات مورد نیاز هستند. این ویروس نیز آلوده کرده است 518 آلبانی کشته و 26.

___

مسکو — کرملین می گوید روسیه خواهد سپاسگزاری قبول رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را پیشنهاد ارائه هواکش برای coronavirus بیماران.

مغلوب ساختن پیشی جستن روز چهارشنبه گفت ایالات متحده آماده به ارسال هواکش به روسیه گفت: "آنها با داشتن یک زمان سخت در مسکو. ما قصد داریم به آنها کمک کند." وی افزود: آمریکا نیز آمادگی خود را برای ارائه هواکش به کشورهای دیگر از جمله ایتالیا و اسپانیا و فرانسه است.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور سخنگوی دیمیتری Peskov مورد ستایش قرار داد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان "بسیار مثبت" گفت: در روز شنبه در تماس با خبرنگاران گفت که "روسیه قطعا قبول این نوع ارائه در صورت لزوم."

روسیه ثبت شده 27,938 coronavirus موارد و 232 مرگ و میر. مقامات درهم به امن هواکش و سایر لوازم ضروری میان یک رشد نمایی در عفونت.

در اوایل این ماه, روسیه با ارسال planeload از تجهیزات پزشکی از جمله هواکش به ایالات متحده است. مسکو می گوید ایالات متحده برای پرداخت نیمی از لوازم پزشکی, در حالی که نیم دیگر بود اسپانسر شده از طرف روسیه دولت سرمایه گذاری صندوق.

___

تالین — استونی تندرو وزیر کشور است متهم بالتیک کشور, مقامات بهداشت و درمان و سازمان ها از "جرم انگاری" برای اجازه دادن به یک تیم والیبال برای بازدید در ماه مارس است.

استونیایی مقامات بهداشتی باید گفت: یک تیم والیبال از میلان بازی بین المللی چالش های جام در این جزیره به احتمال زیاد آورده ویروس به سارما که در آن برخی از استونی اولین COVID-19 موارد ثبت شده در اوایل ماه مارس.

وزیر کشور مارت Helme رئیس ملی استونی حزب محافظه کار مردم می گوید در مصاحبه ای با استونیایی پخش کانال 2 که "کسی باید مسئولیت را."

سارما ثبت شده 20 مرگ و میر و 508 مثبت coronavirus موارد است. استونی ثبت شده بود 36 کشته و 1,434 COVID-19.

این جزیره تحت مستند, اولین بار از استونی را نزدیک به پنجاه سال از اشغال شوروی در سال 1991 به پایان رسید.

___

دنبال AP پوشش خبری از کروناویروس همه گیر در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب