آخرین: رهبر بریتانیا: اراذل و اوباش, اخلال ضد نژادپرستی تظاهرات

توسط آسوشیتد پرسبالای ساعت: — رهبر بریتانیا می گوید ضد نژادپرستی تظاهرات شده اند "واژگون توسط thuggery" فرانسه

توسط ATSHNEWS در 19 خرداد 1399

توسط آسوشیتد پرس

بالای ساعت:

— رهبر بریتانیا می گوید ضد نژادپرستی تظاهرات شده اند "واژگون توسط thuggery"

فرانسه — تصدیق به نگرانی در مورد خشونت پلیس و نژاد پرستی

— دانمارک می گوید آزادی در اعتراض به مهم تر از coronavirus قوانین

— انفجار در Floyd معترضان در سیاتل شاخه های یک فرد

--

لندن — انگلستان نخست وزیر بوریس جانسون می گوید ضد نژادپرستی تظاهرات شده اند "واژگون توسط thuggery" پس از معترضان پاره کردن یک مجسمه از یک تاجر برده در شهر بریستول و ناخوانا, نقاشی های دیواری بر روی یک مجسمه وینستون چرچیل در لندن است.

لندن شهری پلیس می گویند ده نفر دستگیر شدند و هشت افسران مجروح پس از تظاهرکنندگان درگیر شدند یکشنبه با پلیس در مرکز لندن.

جانسون می گوید: در حالی که مردم حق دارند به صورت مسالمت آمیز اعتراض آنها حق را به پلیس حمله. او می گوید: "این تظاهرات شده توسط واژگون thuggery – و آنها یک خیانت از علت آنها ادعا به خدمت می کنند.'

جرم و جنایت پلیس و وزیر دادگستری کیت Malthouse به نام پنج شنبه برای کسانی که مسئول سرنگونی برنز یادبود به تاجر برده ادوارد Colston در بریستول به تحت پیگرد قانونی قرار.

اما بریستول شهردار ماروین ریس بی بی سی گفت که در حالی که او نمی پوشی صدمه جنایی او احساس "حس از دست دادن" برای مجسمه.

__

پاریس — فرانسه دولت, تقلا برای رسیدگی به نگرانی در مورد خشونت پلیس و نژادپرستی در نیروی پلیس به اعتراضات برانگیخته توسط جورج فلوید مرگ در آمریکا هم بزنید تا خشم در سراسر جهان است.

این کشور مقام امنیتی وزیر کشور کریستف Castaner است برگزاری یک کنفرانس خبری جمعه بعد از فلوید مربوط به تظاهرات در شهرهای سراسر فرانسه است. او وعده داد که در هفته گذشته به "بی رحم" با نقض توسط پلیس, اما فشار در حال رشد است در دولت به عمل می کنند.

رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی مانده است غیر منتظره ای خاموش تا کنون هر دو مورد فلوید مرگ و چه در فرانسه.

فرانسوی, فعالان می گویند تنش ها در کم درآمد محله با جمعیت اقلیت بدتر رشد در میان ویروس سلول اقدامات چرا که آنها بیشتر قدرت پلیس است.

برخی از مردم در حال پیگیری موارد اتهام خشونت توسط پلیس از طریق یک نرم افزار و جمع آوری خاطرات از طریق رسانه های اجتماعی.

حداقل 23000 نفر اعتراض در سراسر فرانسه در اعتراض نژادی و بی عدالتی و خشونت پلیس و بیشتر در فرانسه, تظاهرات برنامه ریزی شده روز سه شنبه زمانی که فلوید است که به خاک سپرده شد.

___

استکهلم — در ارتباط با جورج فلوید ضد نژادپرستی تظاهرات در گوتنبورگ سوئد دومین شهر بزرگ پلیس روز دوشنبه گفت که پنج نفر دستگیر شده بود و 35 موارد — اعم از شورش و خرابکاری به باعث صدمات امتناع به دنبال اجرای قانون سفارشات و مقاومت در برابر دستگیری — گزارش شده بود.

بخشی از در غیر این صورت تظاهرات مسالمت آمیز علیه پلیس. سنگ پرانی و پرتاب وسایل نقلیه خود را و معترضان تلاش برای شکستن مغازه در مرکز شهر بازار خرید.

"این مسخره است. این است که سیاه و سفید نیست زندگی مهم برای من" Yaneneh Jatta که در زمان شرکت در این تظاهرات گفت: سوئد پخش SVT صحبت در مورد ناآرامی.

بعد از یک دوجین ماشین بودند را به آتش کشیدند در گوتنبورگ حومه با عمدتا کم درآمد جمعیت.

در کپنهاگ 15,000 مردم در راهپیمایی مسالمت آمیز روز شنبه از سفارت آمریکا به پارلمان دانمارک با نشانه های مطلب "Black Lives Matter" و "من نمی توانم نفس بکشم."

مقامات در دانمارک می گویند آزادی بیان یک بنای دانمارکی, قانون اساسی است مهم تر از یک زمان coronavirus بهداشت بخشنامه که محدودیت تجمعات به 10 نفر.

___

سیاتل — مقامات می گویند که یک مرد سوار یک ماشین در جورج فلوید معترضان در سیاتل یکشنبه شب به یک مانع سپس خارج شد خودرو brandishing یک تپانچه.

حداقل یک نفر مجروح شد. Seattle Fire Department گفت: قربانی 27 ساله مذکر که به ضرب گلوله کشته شد و به یک بیمارستان در وضعیت با ثبات است.

تصویری گرفته شده توسط یک خبرنگار برای سیاتل تایمز نشان داد بخشی از صحنه در شهر کاپیتول هیل محله که در آن تظاهر کنندگان را جمع آوری کرده اند برای روز نزدیکی یک پلیس حوزه.

___

سیاتل سیاتل اعضای شورای شهر به شدت انتقاد شهردار جنی Durkan و رئیس پلیس کارمن بهترین پلیس با استفاده از فلش بنگ دستگاه ها و اسپری فلفل برای متفرق کردن معترضان یک روز پس از Durkan و جوانان گفت: آنها در تلاش برای به تعویق انداختن همه پرسی.

مقامات گفتند سنگ و بطری و مواد منفجره پرتاب کردند ماموران در این شهر کاپیتول هیل محله شنبه شب. پلیس گفت: از طریق توییتر که چندین افسر زخمی شدند "بداهه مواد منفجره است."

ضرب وشتم در کاپیتول هیل محله آمد در نهمین روز متوالی از جورج فلوید تظاهرات در این شهر است. آن را به دنبال بزرگ و مسالمت آمیز تظاهرات پیش از آن.

آن را نیز یک روز پس از Durkan و بهترین اعمال 30 روز توقف در بخش استفاده از یک نوع از گاز اشک آور.

___

ققنوس — تظاهرکنندگان راهپیمایی را از طریق خیابان های شیکاگو و اسکاتسدیل آریزونا در دو تظاهرات جداگانه برای عدالت اجتماعی در حافظه از یک مرد که کشته شد, یک افسر پلیس آریزونا.

آریزونا جمهوری گزارش سازمان در دالاس می گویند یک خط از تظاهرکنندگان کشیده تقریبا یک مایل یکشنبه. معترضان kneeled خارج از آریزونا وزارت امنیت عمومی ستاد محکوم به مرگ سیاه مردان و زنان در دست پلیس در سراسر کشور از جمله دیون جانسون در هوستون.

در اسکاتسدیل, تا 1000 معترضان نشان داد با رئیس پلیس آلن Rodbell راهپیمایی در نزدیکی جبهه.

___

رالی, N. C. — اضافه کردن کارولینای شمالی, شهرستان پایتخت به کسانی ورزشی جسورانه پیام محکوم کردن نژادپرستی در رنگ زرد بزرگ حروف در یکی از خیابان های شهرستان.

هنرمندان در روز یکشنبه نقاشی کلمات "پایان نژاد پرستی در حال حاضر" در مرکز شهر, خیابان, رالی, اخبار و آبزرور گزارش داد. این پیام اضافه شده روز پس از شهردار واشنگتن دی سی تا به حال واژه "سیاه زندگی موضوع" نقاشی در خیابان منتهی به کاخ سفید در میان روز از تظاهرات در پایتخت کشور و در سراسر کشور در پاسخ به جورج فلوید مرگ در مینیاپولیس.

فلوید درگذشت مارس 25 بعد از یک افسر فشرده زانو خود را به غیر مسلح را گردن, نادیده گرفتن خود "من نمی توانم نفس بکشم" گریه می کند و برگزاری آن وجود دارد حتی پس از فلوید متوقف شد.

Charman راننده سابق رئیس موزه هنرهای معاصر در مارتین خیابان که در آن نقاشی واقع شده است و نام آن را "بسیار دردناک توتم." خیابان منجر به مؤتلفه بناهای تاریخی در دولت غیرقانونی شده اند که آنه به عنوان توهین آمیز در تظاهرات.

نقاشی استفاده شد صبح روز یکشنبه هنگامی که یک مهندس شهرستان ملاقات هنرمندان آورده و موانع به مسدود کردن خیابان.

"ما آن را انجام داد. و آن را فوق العاده است. و ما احساس خوبی در مورد آن. صدای ما شنیده میشوند اما این کافی نیست" راننده گفت:.

___

کانبرا استرالیا — بومی علمی استفاده کرده است یک جایزه به اصرار استرالیایی به آدرس سیاه مرگ و میر در بازداشت

ملبورن استاد دانشگاه مارسیا Liss داده شد منظور از استرالیا جایزه روز دوشنبه برای خدمات برجسته به آموزش عالی و به عنوان یک مدافع برای بومی استرالیا.

Liss به مبارزه طلبیده رهبران دولت' همه گیر هشدارهای با حضور در یک تجمع در ملبورن در روز شنبه در اعتراض به مرگ در ایالت مینه سوتا از جورج فلوید و نرخ بالای بومی حبس در استرالیا.

Liss گفت: استرالیا سیاستمداران نیست اذعان کرد که عدم تناسب نرخ از مردم بومی بودن به زندان فرستاده شده بود یک مشکل و پلیس آموزش دیده نمی شد و برای جلوگیری از بومی مرگ و میر در بازداشت است.

"من فکر کردم آن را بسیار ساده و آسان — آیا کشتن بومیان. که چقدر سخت است؟" Liss گفت: Australian Broadcasting Corp.

وزیر بومی استرالیایی کن وایت اولین فرد بومی برای خدمت در این نقش گفت: Liss ساخته شده یک نقطه تلخ. او گفت که کار با سازمان های دولتی برای رسیدگی به تعداد زیادی از زندانیان بومی دریافت درمان در بیمارستان.

شده اند وجود دارد 434 بومی مرگ و میر در بازداشت پلیس و زندانها در استرالیا پس از سال 1991 زمانی که دولت درخواست گزارش مشکل سیاه مرگ و میر در بازداشت گاردین گزارش شده است.

بومی استرالیایی ها حساب برای 2 درصد از استرالیا و جمعیت و 27 درصد از استرالیا جمعیت زندان.

___

واشنگتن — میت رامنی راهپیمایی در اعتراض به بدرفتاری پلیس از اقلیت های این کشور در ساخت و او را اولین و شناخته شده جمهوری خواه سناتور به انجام این کار.

رامنی که نشان دهنده یوتا ارسال یک صدای جیر جیر نشان دادن او با پوشیدن یک ماسک به عنوان او راه می رفت با زندگی ماده معترضان در واشنگتن در روز یکشنبه. Äbove عکس نوشت: سیاه و سفید زندگی می کند مهم است.

رامنی بود که راه رفتن با یک گروه مسیحی گفت: ان بی سی نیوز که او نیاز به وجود داشته باشد.

"ما نیاز به یک صدا علیه نژاد پرستی, ما نیاز بسیاری از صداها در برابر نژاد پرستی و در برابر خشونت" او گفت:.

روز شنبه, رامنی توییتی یک عکس از پدرش جورج بود که فرماندار میشیگان از سال 1963 تا 1969 راهپیمایی با حقوق مدنی معترضان در دهه 1960 در حومه دیترویت.

بالا عکس میت رامنی نوشت: "این است که من پدر جورج رامنی شرکت در حقوق مدنی مارس در حومه دیترویت در اواخر 1960s — "نیروی به تنهایی نمی خواهد از بین بردن شورش است," او گفت:. "ما باید از بین بردن مشکلات که از آنها بنیادی."

___

لس آنجلس — سرباز گارد ملی را کشیده و از کالیفرنیا شهرستانها که در آن آنها مستقر شده اند و برای یک هفته پس از شایع خشونت و سرقت خدشه دار اولین روز از تظاهرات بیش از مرگ جورج فلوید مقامات یکشنبه اعلام کرد.

اعلام شد که تظاهرات مسالمتآمیز دوباره ظهور در سراسر کشور از جمله یکی سوار بر اسب و دیگری بر روی چهار چرخ به عنوان معترضان همچنان به تماس با پلیس اصلاحات.

"پس از نزدیک به یک هفته کمک به مقامات مدنی در خیابان های کالیفرنیا سربازان گارد ملی کالیفرنیا آغاز خواهد شد انتقال به armories," کال نگهبان در بیانیه ای گفت. یک جدول زمانی برای خروج ارائه نشده است.

شهردار لوس آنجلس اریک Garcetti گفت: برخی از نیروهای نظامی را آغاز خروج یکشنبه شب.

"تعداد کمی از واحدهای مستقر در این نزدیکی هست تا 10 ژوئن به ارائه پشتیبانی اضطراری در صورت نیاز" Garcetti در بیانیه ای گفت.

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom روز جمعه گفت که او می خواهم تشویق رهبران محلی خود را پایان دادن به استفاده از گارد "در یک روش سریع اما یک متفکر شیوه است."

بیش از 7000 سرباز گارد ملی مستقر شدند به LA, سان فرانسیسکو, ساکرامنتو و شهرهای دیگر برای کمک به اجرای قانون محلی کال گارد گفت.

در حالی که اکثریت قریب به اتفاق معترضان مسالمت آمیز است وجود دارد خشونت و درگیری با پلیس و صدها نفر از کسب و کار تخریب شد.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب