آخرین: اسپانیا, گسترش, اجتماعی, هزینه از طریق سپتامبر

توسط آسوشیتد پرسمادرید — دولت اسپانیا است گسترش از طریق سپتامبر هزینه های اجتماعی برای کمک به خانواده های آب و

توسط ATSHNEWS در 17 تیر 1399

توسط آسوشیتد پرس

مادرید — دولت اسپانیا است گسترش از طریق سپتامبر هزینه های اجتماعی برای کمک به خانواده های آب و اقتصادی خرید اینترنتی از coronavirus بیماری همه گیر.

شرکت ابزار نمی تواند قطع گاز و برق یا تامین آب حتی اگر شهروندان موفق به پا صورتحساب خود را تا سپتامبر. 30. پرداخت وام مسکن باقی خواهد ماند منجمد برای کسانی که نمی توانیم به پرداخت حق عضویت.

خانه اجاره تمدید خواهد شد بدون تغییر در شرایط خود را برای شش ماه دیگر, دولت, سخنگوی María Jesús مونترو اعلام کرد. مستاجران که واجد شرایط می توانند درخواست برای تخفیف در اجاره خود را و یا تاخیر در پرداخت اگر خود را صاحبخانه خود را 10 یا بیشتر خواص.

A U. N. گزارش منتشر شده در این هفته می گوید: COVID-19 بحران در معرض "ضعف جدی" در اسپانیا در تلاش برای کاهش فقر اگر چه آن اشاره می کند که جناح چپ ائتلاف دولت در پاسخ به این ویروس شیوع "دلگرم کننده است."

وزیر حمل و نقل خوزه لوئیس Ábalos همچنین اعلام کرد که بیش از نیمی از یک 1.77 میلیارد یورو (2 میلیارد دلار) کمک صندوق برای صنعت حمل و نقل اختصاص داده خواهد شد به دولت راه آهن شرکت Renfe که عملیات تقریبا متوقف شده پس از اواسط ماه مارس مستند. بیش از 660 میلیون یورو را به ساحل تا شرکت های خصوصی.

اسپانیا حداقل 28,300 تایید مرگ و میر ناشی از کوروناویروس.

___

در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن در مورد شیوع ویروس:

— ایتالیا تعلیق پروازهای ورودی از بنگلادش

— استرالیا دومین شهر روکش کشور همه گیر موفقیت

— Coronavirus انتقاد لهستان در حال حاضر مشکل صنعت زغال سنگ

— در برگشت گرجستان دانشگاه به دستور ماسک

___

به دنبال همه از AP را همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak

___

در اینجا چه چیز دیگری اتفاق می افتد:

بلگراد, صربستان — صربستان اعلام کرده است که بالاترین تک روز افزایش مرگ و میر ناشی از کوروناویروس با 13 جدید مرگ و میر.

این کشور در وزارت بهداشت می گوید وجود دارد 299 جدید COVID-19 موارد تایید شده.

که باعث می شود 16,719 ثبت موارد و 330 تایید مرگ از زمان شروع این بیماری همه گیر در کشور بالکان است که رفت و از داشتن اروپا یکی از سخت ترین مستندات نزدیک به کامل بازگشایی در اوایل ممکن است.

فوتبال و تنیس مسابقات شد و همچنین در بسته بندی می ایستد و انتخابات برگزار شد در 21 ژوئن با وجود هشدارهای از کارشناسان که تجمع جرم بدون اجتماعی فاصله می تواند منجر به یک جدید کروناویروس موج.

___

رم — ایتالیا دستور داده است تا یک هفته تعلیق پروازهای ورودی از بنگلادش پس از موجی از coronavirus موارد در نزدیکی رم ترسیم شد به اعضای بنگلادش جامعه که به تازگی به ایتالیا بازگشت.

وزیر بهداشت روبرتو Speranza سایا فراتر از دوجین یا بیشتر از موارد ثبت شده در روزهای اخیر در بیشتر موارد مثبت ترسیم شد به مسافران در آخرین پرواز که وارد رم در روز دوشنبه.

رم منطقه است خانه را به برخی از 20,000 مهاجر از بنگلادش است. مانند بسیاری از دیگر جوامع مهاجر در ایتالیا آنها سفر به عقب و جلو به کشورهای خود از طریق پروازهای چارتر. جدید COVID-19 خوشه شکست در نزدیکی رم پس از یک کارگر به تازگی از بازگشت از بنگلادش آلوده مالک و کارگران همکار در یک رستوران خارج از شهر. بر اساس این خوشه مقامات بهداشت عمومی خواست اعضای بنگلادش جامعه به تست.

وزیر امور خارجه Luigi Di Maio در حال کار بر روی پروتکل های جدید برای افرادی که از ورود به ایتالیا از خارج از اتحادیه اروپا و Shengen منطقه است. ایتالیا زمانی کانون اروپایی شیوع حفظ محافظ قرنطينه برای مردم حتی در اتحادیه اروپا را سبز لیست از 14 کشور است که می توانید مراجعه کنید.

___

وین — اتریش منطقه است reintroducing قوانین ساخت ماسک اجباری در مغازه ها پس از افزایش در coronavirus عفونت.

اتریش مطبوعاتی آژانس گزارش فرماندار اوبراسترایش استان توماس Stelzer مجموعه مورد نیاز برای پنج شنبه. ماسک در حال حاضر ساخته شده بودند و اجباری در ساختمان اداری.

این استان در غرب وین را یک بار دیگر نیاز مردم به پوشیدن ماسک در مغازه ها و در هنگام ترک میز خود را در رستوران ها.

اتریش آرام بسیاری از coronavirus محدودیت در هفته های اخیر. اما مقامات می گویند روز دوشنبه تعداد فعال موارد coronavirus در کشور افزایش یافته است بالاتر از 1000 برای اولین بار از اواسط ماه مه.

___

برلین — مقامات غربی شهر دستور داده اند قرنطینه برای منونایت جامعه پس از خانواده 12 آزمایش مثبت برای coronavirus.

آژانس خبری dpa گزارش سلامت اداری در ائوسکیرش در نزدیکی شهر کلن گفت: همه اعضای جامعه به شمار می رود آزمایش این هفته است. سخنگوی ولفگانگ آندرس گفت روشن نیست که دقیقا چگونه بسیاری از مردم, اما مقامات بر این باورند که حدود 500.

آندرس می گوید: کودکان مبتلا خانواده رفت و به شهر منونایت مدرسه قبل از ظهور آن آنها تا به حال به این ویروس و خانواده رفت و احتمالا نیز به جامعه, نماز خانه, بنابراین آن را نمی توان رد کرد که این ویروس گسترش یافته است.

___

تهران — ایران اعلام کرده است که بالاترین تک روز افزایش مرگ و میر ناشی از کوروناویروس با 200 جدید مرگ و میر.

سخنگوی وزارت کشور وزارت بهداشت سیما سادات لاری در سه شنبه گفت که آخرین آمار کشته شدگان افزایش 40 از روز گذشته زمانی که 160 بودند اند از COVID-19 بیماری ناشی از ویروس است.

او مقصر سنبله شهروندان پایبند نیست اقدامات محدود اما جمع در اعداد بزرگ برای مراسم عروسی و دیگر مراسم بدون رعایت فاصله مقررات.

ایران روز یکشنبه برقرار اجباری ماسک-پوشیدن به عنوان ترس سوار کردن بیش از تازگی فزاینده مرگ و میر حتی به عنوان آن را به طور فزاینده ای کاروان خطر ویروس.

___

مانیل فیلیپین — عمده مسافری راه آهن سیستم در پایتخت فیلیپین شده است تعطیل به مدت پنج روز شروع روز سه شنبه پس از نزدیک به 200 نفر از جمله 15 فروشندگان بلیط آزمایش مثبت برای coronavirus, مقامات گفت.

خاموش کردن از 13 ایستگاه MRT خط 3 اجرا می شود که برای نزدیک به 17 کیلومتر (10.5 کیلومتر) از شمال به جنوب از شهر مانیل بیشتر پیچیده حمل و نقل و کمبود ناشی از قرنطینه محدودیت. دولت مجاز به استقرار بیشتر اتوبوس رفت و آمد به سهولت کمبود.

فیلیپین دیده است افزایش عفونت در روزهای اخیر پس از کاهش قرنطینه محدودیت و ramping تا آزمون گزارش حدود 48,000 عفونت از جمله 1,309 مرگ و میر.

___

پودگوریتسا مونته نگرو — مونته نگرو معرفی اجباری قرنطینه برای همه مردم ورود از صربستان با استناد به coronaviorus خطرات بهداشتی در بالکان همسایه کشور است.

تا روز سه شنبه هنگامی که اندازه گیری اجرا شد صرب شهروندان مجبور به رفتن را از طریق 14-روز خود انزوا دوره هنگام ورود مونته نگرو در حالی که Montenegrin و شهروندان دیگر رایگان برای عبور از مرز.

در آشکار tit-for-tat حرکت صربی دولت بنا به گزارش قصد دارد به معرفی یک 14-روز خود انزوا دوره برای Montenegrin شهروندان سفر به صربستان است.

یک کشور از 620,000 مونته نگرو از تقسیم مقدار بزرگتر صربستان در سال 2006 اما بسیاری در مونته نگرو و صربستان هنوز مخالف این جدایی است. صربها نشان دهنده حدود 30 درصد از مونته نگرو جمعیت.

مونته نگرو اولین کشور اروپایی به اعلام خود را رایگان از coronavirus به تازگی دیده می شود تا انتخاب کنید در موارد تایید شده.

___

لندن — مراقبت در منزل ارائه دهندگان نا امید و نا امید پس از نخست وزیر بوریس جانسون متهم به برخی از خانه ها از درستی روش های زیر در طول COVID-19 بحران است.

مارک آدامز مدیر اجرایی موسسه خیریه جامعه یکپارچه مراقبت در زمان استثنا با جانسون نظرات خواستار آنها را "دست و پا چلفتی و بزدلانه بود.'

جانسون روز دوشنبه گفت: "ما کشف شده بیش از حد بسیاری از مراقبت از خانه واقعا به دنبال روش ها در راه است که آنها می توانند داشته باشند اما ما در حال یادگیری درس تمام وقت است.'

آدامز به بی بی سی گفت که اگر این واقعا جانسون این کشور در حال ورود به یک "جایگزین واقعیت که دولت در تنظیم قوانین ما آنها را دنبال و آنها نمی مانند و نتایج آنها و سپس انکار تنظیم قوانین و سرزنش مردم بودند که در تلاش برای انجام بهترین خود را.'

دفتر آمار ملی انگلیس می گوید: نزدیک به 20 ، 000 مرگ و میر ناشی از مراقبت از ساکنان خانه در انگلستان و ولز را درگیر COVID-19.

بسیاری از مراقبت از خانه ها می گویند که آنها فاقد تجهیزات حفاظتی و دستورالعمل های روشن به خصوص در مراحل اولیه بیماری همه گیر.

___

دبی, امارات متحده عربی — دبی مالی بازار sheikhdom سهام بورس است و بازگشایی آن طبقه تجاری پس از بسته شدن به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

این حرکت توسط دبی در روز سه شنبه به عنوان دولت شهر در امارات متحده عربی نیز آغاز شد استقبال گردشگران دوباره.

بسته شدن بازار در اواسط ماه مارس بیش از همه گیر اما تجارت آنلاین ادامه داد: در طول بسته شدن.

بازار رسمی Jamal al-Khadhar گفت که اجتماعی فاصله خواهد شد و در ارز و موانع نصب شده اند نیز هست.

___

اورشلیم — اسرائیل مجلس تصویب اضطراری لایحه اجازه دادن به دولت برای دور زدن آن در اتخاذ تصمیمات فوری در مبارزه با تمدید شیوع کروناویروس.

پارلمان اوایل روز شنبه به گریز خود را در کمیته به طوری که تصمیمات دولت می تواند به اثر فوری. استدلال بود سریع پیاده شد و ضروری است با توجه به سرعت گسترش ماهیت ویروس. اما برخی از قانونگذاران مخالف دولت تقبیح sidelining قوه مقننه گفت: آن مشخص شده گام دیگری در تضعیف پایه های دموکراسی اسرائیل.

می آید یک روز پس از آنکه دولت reimposed محدودیت های جدید دست به سرکوب گسترش ویروس. تجمعات محدود شده است و سالنهای پذیرایی, رستوران ها, میله, تئاتر, مرکز تناسب اندام و استخر دستور داده شد به تعطیل کردن دوباره.

فقط هفته پیش اسرائیل به نظر می رسد به موجود اولیه آن شیوع پس از اعمال اقدامات سختگیرانه در اوایل در طول یک موج اول از عفونت. اما پس از گزارش فقط تعداد انگشت شماری از موارد جدید در روز در اوایل ممکن است آن را تجربه کرده است ثابت سربازان ارتش در موارد زیر کاهش محدودیت. در حال حاضر اسرائیل گزارش رو به بالا از 1 ، 000 مورد جدید در روز بالاتر از اوج خود در طول موج قبلی.

___

ژوهانسبورگ — آفریقای جنوبی تایید کرد coronavirus موارد پیشی گرفته اند 200,000 این کشور همچنان به ارسال برخی از بالاترین روزانه تعداد در جهان است.

وزارت بهداشت گزارش 8,971 موارد جدید آوردن مجموع به 205,721.

نزدیک به یک سوم در نقطه داغ از Gauteng استان که شامل ژوهانسبورگ و پایتخت آن پرتوریا.

قاره آفریقا به طور کلی بیش از 477,000 موارد تایید شده.

___

استرالیا — استرالیا دومین شهر ملبورن دستور داده شده است به lockdown برای بار دوم به عنوان coronavirus موارد همچنان به افزایش است.

ویکتوریا دولت برتر Daniel Andrews به خبرنگاران گفت: روز سه شنبه که ساکنان ممنوع خواهد شد از خروج از منطقه شهری به مدت شش هفته به جز برای رفتن به محل کار یا مدرسه برای مراقبت و یا مراقبت برای ورزش روزانه و برای مواد غذایی و سایر ملزومات.

او گفت: 191 بیشتر موارد مثبت تشخیص داده شده اند که اکثر عفونت های ثبت شده در یک روز.

استرالیا بوده است میان جهان موفق ترین کشورها در مهار آن coronavirus شیوع غیر از ملبورن. این کشور به ثبت بیش از 8,500 موارد و 106 مرگ و میر.

___

دهلی نو — هند تلفات از coronavirus را تصویب کرده است 20,000 با مورد اعداد صعودی گذشته 700,000.

کشور گزارش 467 جدید مرگ و میر در 24 ساعت گذشته, گرفتن تلفات به 20,160. آن را نیز ثبت 22,252 عفونت های جدید, افزایش مجموع به 719,665.

نرخ جدید virus عفونت و مرگ و میر در هند در حال حاضر در حال افزایش در سریع ترین سرعت است. مقامات بهداشت و درمان ترس و تعداد مرگ و میر می تواند افزایش قابل توجهی در هفته های آینده.

هند با جمعیت 1.3 میلیارد و سوم بدترین آسیب دیده کشور در جهان است. تنها ایالات متحده و برزیل تا به حال بیشتر موارد.

___

ولینگتون, نیوزیلند, نیوزیلند ملی حامل قرار گرفته و به طور موقت نگه جدید برای رزرو پرواز به این کشور در حالی که دولت تلاش می کند برای پیدا کردن به اندازه کافی قرنطینه اتاق های هتل ها برای مردم در بازگشت به خانه.

Air New Zealand می گوید: نگه خواهد داشت برای سه هفته و همچنین تلاش برای هماهنگی بهتر پرواز با هتل محل.

نیوزیلند را حذف کرده است جامعه انتقال coronavirus است اما هنوز هم موارد در مرز. برای بیشتر قسمت ها تنها ساکنان و شهروندان قادر به پرواز به کشور و باید باقی می ماند در یک قرنطینه اتاق هتل برای 14 روز.

وزیر مسکن مگان جنگل می گوید: دولت در حال حاضر مسکن نزدیک به 6000 نفر در 28 قرنطینه امکانات و شاهد رشد سریع در تعداد بازگشت ساکنان به عنوان همه گیر بدتر در سطح جهان است.

___



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن