آخرین: کره جنوبی معاون وزیر بهداشت خواستار هوشیاری

توسط آسوشیتد پرسآخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است.

توسط ATSHNEWS در 25 فروردین 1399

توسط آسوشیتد پرس

آخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید یا مرگ.

بالای ساعت:

کره جنوبی — معاون وزیر بهداشت خواستار هوشیاری در میان کاهش گسترش ویروس

— چین گزارش 108 موارد جدیدی از کروناویروس از جمله 98 از افراد بازگشته از کشورهای دیگر

— نخست وزیر ژاپن شینزو آبه انتقاد در رسانه های اجتماعی برای 'اقامت خانه' پیام

— نیوزیلند, گزارش, پنجم, مرگ, 19 موارد جدیدی از کروناویروس

چینی, ماسک, تولید کننده عجله برای دیدار با تقاضا از خارج از کشور میان بازرسی های سختگیرانه تر

— مرگ و میر در فرانسه نزدیک به 14,400. اما برای چهارمین روز متوالی اندکی کمتر مردم به بستری در بخش مراقبت.

___

سئول کره جنوبی — کره جنوبی معاون وزیر بهداشت التماس کرد مردم را به حفظ هوشیاری در میان کاهش coronavirus گسترش و گفت سریع بازگشت به قبل از COVID-19 عادی است "تقریبا غیر ممکن" با توجه به ثابت تهدید جدید انتقال.

کیم باند-لب نظرات در طول دولت در جلسه روز دوشنبه آمد و به عنوان مقامات بحث تبدیل این کشور در هفته طولانی اجتماعی فاصله کمپین به توسعه پایدار راهنما است که نخست وزیر چانگ Sye-kyun گفت اجازه می دهد مردم را به شرکت در "سطوح خاص اقتصادی و اجتماعی فعالیت است."

کیم تاکید کرد که این دستورالعمل جدید که اعلام خواهد شد به عنوان اوایل این هفته لزوما به معنای پایان اجتماعی فاصله و زودرس کاهش فاصله احتمالا می تواند آمده در "غیر قابل فسخ هزینه" از راه اندازی دور جدیدی از عظیم انتقال.

کره جنوبی روز دوشنبه گزارش داد 25 تازه موارد جدید coronavirus آن 12 روز در یک ردیف از زیر 100 نفر به عنوان عفونت در ادامه به افول در بدترین آمار در شهر Daegu.

در حالی که کیم گفت: کاهش caseload شد یک نشانه مثبت او گفت: این کشور خواهد شد که به نظارت بر تاثیر آخر هفته عید پاک و ملی انتخابات پارلمانی طول می کشد که در روز چهارشنبه. شده است وجود دارد همچنین نگرانی از انتقال در مکانهای تفریحی و افزایش جمعیت در پارک ها و توده های حمل و نقل که احتمالا نشان می دهد سست نگرش به فاصله.

"هنگامی که شیوع آمار دائگو در آن زمان فقط یک روز به صورت روزانه جهش در تازه موارد به افزایش از 50 تا 100 و فقط حدود یک هفته تا شماره 800 به 900," کیم گفت.

"زودرس کاهش (اجتماعی فاصله) خواهد آمد در غیر قابل فسخ هزینه بنابراین ما باید این موضوع با دقت بسیار و سرمایه گذاری عمیق فکر به هنگام و چگونه برای انتقال (به دستورالعمل جدید)."

مقامات دولتی هنوز برای به اشتراک گذاشتن جزئیات خاص در مورد دستورالعمل جدید اما نشان داد برخی از اصول اساسی مانند مردم با در نظر گرفتن سه یا چهار روز از کار زمانی که بیمار است. منتقدان می گویند چنین توصیه هایی بی معنی خواهد بود مگر اینکه توسط قانون اجرا.

___

پکن — چین روز دوشنبه گزارش 108 موارد جدیدی از کروناویروس عفونت 98 از آنها وارد شده است.

جدید داخلی موارد هفت ثبت شد در استان هیلونگجیانگ در مرز روسیه و در جنوب کسب و کار bub از گوانگجو است. دو مرگ و میر گزارش شده در سابق کانون شهر ووهان آوردن چین در مجموع از آنجا که بیماری پدید آمده در ماه دسامبر به 3,341 مرگ و میر در میان 82,160 رسمی موارد است.

بسیاری از بیماران در چین بهبود و نهایی محدودیت های مسافرتی در ووهان برداشته شد هفته گذشته است. اما چین همچنان ادامه دارد و برای دیدن موارد جدید در ورود مسافران از خارج از کشور.

اجتماعی فاصله درجه حرارت چک و اقدامات دیگر در اثر باقی می ماند در حالی که کسب و کار در حال بازگشایی و مردم از سر کار و فعالیت های دیگر.

___

توکیو — نخست وزیر شینزو آبه "در خانه ماندن" پیام او توییتی یکشنبه کشیده شده عصبانی واکنش ها در شبکه های اجتماعی از کسانی که دعوت او را نسبت به افرادی که نمی توانند در خانه استراحت زیرا دولت اجتماعی فاصله اقدامات است که نمی آیند با جبران خسارت.

برخی از توییت گفت که او در عمل به عنوان اگر "اشراف" و دیگران گفت: "چه نشانی از او فکر می کنم او است!"

یک ویدیو یک دقیقه ای نشان می دهد آبه در خانه نشسته قیافه cuddling سگ خود را با خواندن یک کتاب جرعه جرعه از جام و کلیک کردن بر روی کنترل از راه دور. این ویدئو در یک تقسیم صفحه نمایش, ویژگی های یک خواننده محبوب و بازیگر Gen Hoshino نواختن گیتار در خانه, اما بعد از آن ارسال شده در Instagram که کلیپ شد استفاده می شود و بدون اجازه او.

آبه اعلام وضعیت اضطراری در توکیو و دیگر شش استان, سه شنبه گذشته, درخواست مردم برای ماندن در خانه و کاهش تعاملات انسانی به میزان 80% اما بسیاری از شرکت های ژاپنی می کند به تبدیل به کنترل از راه دور-کار و بسیاری از مردم دیده می شد رفت و آمد و حتی پس از اعلام.

یکشنبه, ژاپن تا به حال 7,255 موارد تایید شده و همچنین 712 موارد دیگر از کشتی کروز قرنطینه در اوایل این سال است.

___

ولینگتون, نیوزیلند, نیوزیلند ثبت پنجمین مرگ ناشی از COVID-19 اما تنها 19 مورد جدید دوشنبه به عنوان نرخ تازه عفونت همچنان به نشان دادن نشانه هایی از کاهش.

آخرین مرگ یک مرد در 80s سوم در ارتباط با استراحت در خانه, Christchurch, که در آن تعدادی از ساکنان و کارکنان آلوده می شوند.

مدیر کل سلامت اشلی بلومفیلد گفت: 546 نفر در نیوزیلند بهبود از این بیماری ویروسی به تعداد افرادی که دوره نقاهت پیشی تعدادی از عفونت های جدید.

نخست وزیر Jacinda protocol wine studio به خبرنگاران گفت که زلاند نو نمی توانید انتظار اولیه به پایان مستند که شامل ممنوعیت تجمعات عمومی.

Protocol wine studio گفت: افرادی که شکست اجتماعی فاصله قوانین بیش عید پاک تعطیلات آخر هفته قرار دادن زندگی در خطر است.

"این می تواند یک مورد در میان شما منجر به ده ها تن از عفونت و احتمالا مرگ," او گفت:.

___

توکیو — ژاپن تا به حال 507 جدید تایید موارد این ویروس به صورت ملی در کل از 7,255 به علاوه 712 نفر دیگر از کشتی کروز قرنطینه در اوایل سال جاری در نزدیکی توکیو با 114 مرگ و میر. توکیو به تنهایی تا به حال 166 موارد با استانی در مجموع در 2,068 موارد یا حدود یک چهارم از کل کشور. توکیو تحت یک وضعیت اضطراری اعلام شده توسط نخست وزیر شینزو آبه هفته گذشته همراه با شش نفر دیگر استان.

توکیو رژیم صهیونیستی است. Yuriko Koike جلو رفتم و خواسته های غیر ضروری کسب و کار از جمله به عنوان میزبان کافه سینما و مدارس به نزدیک تا 6 می با چند استثنا, شروع, شنبه, اما بسیاری دیگر استان کاهش یافته است. سایتاما در شمال توکیو آغاز شده و غیر ضروری کسب و کار تعطیلی شنبه و رژیم صهیونیستی است. Motohiro اونو گفت که او برنامه ریزی شده به درخواست دولت مرکزی حمایت مالی برای این استان برنامه ریزی شده است برای جبران تعطیلی کسب و کار. آبه دولت در ابتدا با صدور اقامت در خانه درخواست در هفت استان و گسترش آن به سراسر کشور در روز شنبه اما می خواهد کسب و کار غیر تعطیلی صبر کنید تا اثرات ماندن صفحه اصلی درخواست ها مورد بررسی قرار گرفت.

___

سئول کره جنوبی — کره جنوبی گزارش 25 مورد جدید از coronavirus و سه ویروس-مرگ و میر ناشی از آوردن آن در مجموع به 10,537 عفونت و 217 مرگ و میر.

کره جنوبی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در روز دوشنبه گفت: حداقل 929 نفر مربوط به مسافران به ورود از خارج از کشور با بسیاری از آنها شناسایی بیش از سه هفته گذشته.

کره جنوبی caseload کاهش پیدا کرده است و از اوایل ماه مارس بود که آن را گزارش حدود 500 مورد جدید در روز, اما مقامات که نگرانی های گسترده تر "آرام گسترش" با اشاره به انتقال در میله ها و دیگر امکانات تفریحی است که ظاهرا نشان می دهد کاسته نگرش اجتماعی فاصله.

کره جنوبی نخست وزیر چانگ Sye-kyun در طول یک جلسه در anti-virus استراتژی روز دوشنبه گفت که مقامات در حال بحث جدید دستورالعمل های است که اجازه می دهد مردم را به شرکت در "سطوح خاص اقتصادی و فعالیت های اجتماعی" در حالی که همچنین حفظ فاصله به سرعت گسترش ویروس.

___

پکن — چین وزارت امور خارجه می گوید که در حال همکاری با مقامات در جنوب استان گوانگدونگ برای جلوگیری از رفتار تبعیض آمیز نسبت به مردم از میراث آفریقایی به دلیل شیوع کروناویروس.

بیانیه ای صادر یکشنبه به دنبال نامه ای از احتیاط از سفارت ایالات متحده آمریکا است که پلیس در این استان دستور داده اند که بارها و رستورانها و نه برای خدمت به مشتریان که به نظر می رسد از مبدا و که برخی از هتل ها و شرکت ها حاضر به انجام کسب و کار با آنها.

"علاوه بر این مقامات محلی راه اندازی یک دور اجباری آزمون COVID-19 دنبال اجباری خود قرنطینه برای هر کسی که با 'افریقایی, اطلاعات تماس,' صرف نظر از سفر اخیر و یا سابقه قبلی قرنطینه اتمام" اطلاع از سفارت گفت. این خواست کسانی که با پس زمینه به خصوص برای جلوگیری از استان گوانگژو که بزرگ آفریقایی جمعیت مهاجر معامله گران است.

در بیانیه وزارت امور خارجه گفت: همه اتباع خارجی تحت درمان قرار گرفتند به همان اندازه در طول شیوع و دولت تا به حال "تحمل صفر برای تبعیض است."

مقامات در گوانگدونگ بودند "کار بی درنگ خود را برای بهبود روش کار" وزارت گفت.

"آفریقا دوستان شما می توانید تعداد در نمایشگاه, فقط, صمیمی و دوستانه پذیرش در چین است. وزارت امور خارجه خواهد ماند در ارتباط نزدیک با گوانگدونگ مقامات و ادامه در پاسخ به آفریقایی طرف نگرانی های معقول و مشروع تجدید نظر" در این بیانیه گفت.

___

ووهان, چین یک ماسک تولید کننده در چین می گوید که عجله برای پر کردن سفارشات از خارج از کشور در حالی که رو سختگیرانه تر با کیفیت بازرسی از تنظیم کننده های چینی.

ووهان Zonsen که باعث می شود ماسک و دستمال مرطوب ضد عفونی می گوید: 50 میلیون دلار در سفارشات از کشورهای اروپایی و ایالات متحده آمریکا را حفظ خواهد کرد آنها را در پر ظرفیت تولید تا ژوئن.

"در حال حاضر عمده تقاضا از ماسک می آید از کشورهای اروپایی و آمریکا که در آن اپیدمی شدید است ... تقاضای خود را در حال حاضر افزایش یافته است به 10 برابر نسبت به قبل به دلیل بیماری همه گیر" گفت: سینتیا Ye جهانی بازاریابی مدیر Zonsen.

Zonsen برنامه ای برای اضافه کردن یکی دیگر از پنج خط تولید خود را برای افزایش تولید روزانه از 200,000 به 700,000 ماسک Zonsen تولید مدیران به خبرنگاران گفت: در طول یک رسانه تور سازماندهی شده توسط ووهان دولت است.

آداب و رسوم چینی اعلام کرده اند که هواکش و ماسک و لوازم دیگر صادر شود برای مبارزه با کروناویروس خواهد بود موضوع را به بازرسی کیفیت زیر شکایت که عام کالا فروخته شد در خارج از کشور. تنظیم کننده در استرالیا و هلند و کشورهای دیگر شکایت کرده اند که ماسک, ویروس, تست کیت ها و دیگر محصولات معیوب و یا موفق به دیدار با استانداردهای کیفیت.

یه رد وجود هر گونه مسائل کیفیت با ماسک آنها تا به حال حمل به هلند.

ووهان در روز چهارشنبه به پایان رسید آن 76 روز lockdown اجازه می دهد ساکنان دوباره به سفر در داخل و خارج از شهر است. ووهان و چین انتظار می رود که به رنج می برند شدید هزینه های اقتصادی و ده ها میلیون شغل از شهر بسته شدن.

Ye گفت: دولت ووهان منطقه که در آن Zonsen واقع شده است و ارائه کمک به دیدار با شرکت تقاضا برای کارگران است. در حال حاضر بیش از 60 کارکنان در حال بازگشت به کار و زندگی با هم در یک هتل تعیین شده برای جلوگیری از عفونت است.

"ما باید به ارائه اتاق های هتل برای کارگران بنابراین ما باید بیشتر هزینه است که در حدود پنج تا 10 برابر ما عادی هزینه. حقوق و دستمزد برای کارگران است حدود سه یا پنج بار خود را عادی است" گفت: Ye.

___

پاریس — کلی مرگ و میر در فرانسه از coronavirus افزایش یافته است به حدود 14,400 اما برای چهارمین روز متوالی اندکی کمتر مردم به بستری در بخش مراقبت — 35 کمتر — دادن مقامات بهداشتی دلیلی برای درک یک خبر خوب.

روز یکشنبه آمار منتشر شده توسط وزارت بهداشت تایید این کشور در حال رسیدن به یک "بسیار بالا فلات" و منعکس کننده نشانه های اولیه که نزدیک به چهار ماه حبس و "کاهش شدید در تماس با ما" در حال تولید یک اثر بیانیه ای گفت:.

سخت سلول اقدامات آغاز شد مارس 17, تمدید شد, یک بار و انتظار می رود که به تمدید دوباره احتمال اعلام به ملت دوشنبه توسط رئیس جمهور امانوئل پاکسازی.

از مارس 1, بیمارستان ها و خانه های پرستاری شمارش 14,393 مرگ و میر.

از 31,836 مردم در حال حاضر بستری برای COVID-19 بیش از 1,600 بستری شده بودند در 24 ساعت گذشته وزارت بهداشت گفت.

هنوز هم با بیش از 6800 بيماران تحت درمان در بخش مراقبت های یکشنبه بود که 35 نفر کمتر از یک روز قبل از آن بارقه امید برای overworked سلامت کارگران و مقامات به دنبال نشانه های کوچک را تغییر دهید.

از زمان شروع این بیماری همه گیر در فرانسه بیش از 95,400 مردم آلوده شده اند.

___

رم — ایتالیا ثبت کمترین تعداد coronavirus مرگ و میر در سه ماه گفت: 431 نفر در روز گذشته به مجموع آن به 19,899.

آن را بالاترین روز به روز تلفات پس از 19 مارس ،

برای نهمین روز در حال اجرا در بخش مراقبت پذیرش شدند و بستری شدن در بیمارستان به طور کلی پایین تسکین فشار بر ایتالیا تاکید بیش از حد سیستم مراقبت های بهداشتی.

بیش از 4000 نفر تست مثبت به ایتالیا خود را آغاز کرد هفته پنجم تحت سراسر کشور مستند ادامه کلی مسطح در آن عفونت منحنی.

اما مقامات باید اشاره کرد که ایتالیا نیز افزایش یافته است آن تست ظرفیت در روزهای اخیر بازده بیشتر موارد مثبت اما اجازه می دهد برای بیشتر موثر قرنطینه اقدامات برای مردم هنگامی که آنها می دانند که آنها آلوده هستند.

ایتالیا عبور از 1 میلیون ویروس آزمون علامت روز یکشنبه دو برابر شدن تعداد آزمون پس از پایان ماه مارس. به طور کلی 156,363 مردم تایید شده است به عنوان مثبت هر چند مقامات توجه داشته باشید که تعداد واقعی از آلوده می تواند به اندازه 10 بار است که به خصوص در سخت ضربه لومباردی.

مقامات همچنین هشدار داد که تعداد واقعی مرده از ویروس همه گیر است و بالاتر با توجه به صدها نفر از افراد مسن که فوت کرده اند در خانه های سالمندان شد اما هرگز مورد آزمایش قرار.

___

اورشلیم — مقامات می گویند بیمارستان خاخام Eliyahu Bakshi-Doron سابق خاخام اسرائیل مرده است از COVID-19.

بیت المقدس Shaare Zedek مرکز پزشکی گفت: Bakshi-Doron درگذشت اواخر یکشنبه چند روز پس از بستری در بیمارستان با کوروناویروس. آن گفت که او تا به حال دچار مشکلات اساسی. رسانه های اسرائیل گفت: Bakshi-Doron شد 79.

Bakshi-Doron به عنوان اصلی اسرائیل خاخام سفاردی, به نمایندگی از یهودیان خاورمیانه و نسب از سال 1993 تا 2003. او برگزار شد و تعدادی دیگر از نقش های کلیدی از جمله رئیس اسرائیل rabbinic سیستم دادگاه و فعال بود در ادیان باعث می شود.

در سال 2017, او به جریمه و حبس تعلیقی برای نقش خود را در یک طرح است که اجازه پلیس برای دریافت مدارک تحصیلی جعلی که آنها را قادر به دست آوردن پرداخت را افزایش می دهد. او همچنان محبوب و مورد احترام در شکل با بسیاری از مردم است.

نخست وزیر بنیامین نتانیاهو به یاد Bakshi-Doron به عنوان یک فرد گرم و استعداد پژوهشگر دینی. "ذات بود عقل تحمل و عشق به مردم و کشور," او گفت:.

اسرائیل گزارش کرده است بیش از 11,000 موارد از coronavirus و 104 مرگ و میر. اسرائیل اسراییل و جامعه مذهبی شده است به خصوص ضربه سخت.

___

NEW ORLEANS — مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری می گوید: هجوم گردشگران برای مردی Gras ممکن است یک دلیل که چرا لوئیزیانا تجربه یک نرخ بالاتر از COVID-19 موارد نسبت به دیگر ایالت های جنوبی.

در یک گزارش نوشته شده در جمعه CDC می گوید: تراکم جمعیت ممکن است بازی "نقش مهمی در شتاب انتقال" از coronavirus. آن گفت: لوئیزیانا تجربه "به طور موقت بالا" تراکم جمعیت به دلیل فصل کارناوال بازدید کنندگان است.

همچنین با اشاره به فصل به پایان رسید Feb. 25 — قبل از فدرال تماس برای تضعیف تجمع جرم در اواسط ماه مارس.

لوئیزیانا گزارش 34 تازه ثبت coronavirus-مرگ و میر ناشی از یکشنبه آوردن مرگ و میر در کشور به 840.

___

آتن — پنج وجود دارد بیشتر مرگ و میر ناشی از COVID-19 در 24 ساعت گذشته در یونان تمام مردان, افزایش تعداد 98 مقامات می گویند که.

وجود دارد در حال حاضر در مجموع 2,114 موارد تایید شده بیماری 33 اضافه شده پس از بعد از ظهر شنبه.

وجود دارد که 76 نفر رو به یک ماشین در حالی که 15 نفر بود که در بخش مراقبت های ویژه بهبود, مقامات, در بیانیه ای.

نگرانی اصلی مقامات باقی مانده افراد تلاش برای دست انداختن سختگیرانه قرنطینه اقدامات در طول ارتدوکس عید پاک که در جشن یکشنبه آینده.

آن است که معمولا زمان خروج دسته جمعی به حومه شهر و بیش از 9 ساعت در روز یکشنبه 38 نفر متوقف شد تلاش به ترک شهرها و جریمه 300 یورو در هر.

مرتبط با نگرانی اجتماعات کلیسا در حال حاضر ممنوع; روز یکشنبه, یکشنبه نخل, دولت خواست دادستان به متهم دو کشیش که ارائه ربانی به مؤمنان علی رغم ممنوعیت.

یکی از آنها در آتن محله عکس گرفته شده از یک ساختمان در نزدیکی مخفیانه دادن صمیمیت و همدلی به مؤمنان از طریق درب عقب.

___

SALEM Oregon — coronavirus تا به حال تاثیر مخربی در نه در دراز مدت مراقبت از امکانات در اورگان کشته شدن دست کم 24 نفر در میان 171 که تست مثبت است.

این مرگ و میر تقریبا نیمی از تعداد کل افراد در اورگان شناخته شده اند و از COVID-19 با توجه به داده ها از مقامات دولتی منتشر اواخر روز شنبه.

در یک مرکز به تنهایی بهداشت و درمان در پرورش کریک در پورتلند نه از 35 افرادی که آلوده شد درگذشت, با توجه به بیانیه ای از دولت coronavirus مشترک مرکز اطلاعات.

___

هر چند دولت فدرال ایالات متحده آمریکا شده است با انتشار یک تعداد از خود یک آسوشیتد پرس چوب خط حساب کردن از گزارش های رسانه ها و دولت ادارات بهداشت نشان می دهد حداقل 2,755 مرگ و میر مرتبط شده اند به کروناویروس مرگ و میر در خانه های پرستاری و مراقبت طولانی مدت امکانات در سراسر کشور است.

___

لندن — نخست وزیر بوریس جانسون نوشته شده در یک ویدئو در توییتر که در آن او را تحسین کارکنان در خدمات بهداشت ملی برای صرفه جویی در زندگی خود را هنگامی که آن را می تواند داشته باشد "رفته یا راه است."

جانسون بود و لباس پوشیدن و در یک دست کت و شلوار و نگاه و صدا مطمئن باشید در این ویدئو ساخته شده پس از تخلیه خود را از سنت توماس " بیمارستان در لندن است. او گفت که او نمی باید کلمات را به درستی با تشکر از کارکنان در NHS برای"صرفه جویی در زندگی من است."

او ذکر شده تعدادی از کارکنان خط مقدم که برای او مراقبت بیش از یک هفته در خیابان Thomas' بیمارستان در لندن اما با نام بردن از دو پرستاری که در کنار بالین او برای 48 ساعت "زمانی که همه چیز می تواند رفته اند یا در راه است."

او گفت: جنی از نیوزیلند و لوئیس از پرتغال شد دلیل "در پایان بدن من شروع به دریافت اکسیژن کافی است."

جانسون وجود دارد گفت: "صدها نفر از هزاران نفر از کارکنان بیمه خدمات درمانی که در حال اقدام با همان مراقبت و فکر و دقت به عنوان جنی و لوئیس."

جانسون صرف یک هفته در سنت توماس " سه روز بود که در بخش مراقبت های ویژه. او اکسیژن داده شده بود اما قرار نیست در یک ونتیلاتور.

___

واشنگتن — ایالات متحده' top بیماری های عفونی متخصص می گوید اقتصاد در بخش هایی از این کشور می تواند مجاز به بازگشایی در اوایل ماه آینده.

Dr. Anthony Fauci می گوید هیچ سوئیچ نور خواهد شد که با کلیک به نوبه خود همه چیز را پشت در. او می گوید: "نورد re-entry" مورد نیاز خواهد بود بر اساس وضعیت جدید کروناویروس همه گیر در نقاط مختلف کشور است.

Fauci می گوید: این عوامل شامل منطقه از کشور, طبیعت, شیوع آن در حال حاضر را تجربه کرده است و ممکن است خطر شیوع آمده است.

اجتماعی فاصله دستورالعمل های اعمال شده توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به پایان می رسد مارس 30.

مغلوب ساختن پیشی جستن است مشتاق به راه اندازی مجدد اقتصاد است که متوقف شده چرا که اکثر آمریکایی ها تحت سفارشات به "اقامت در خانه" برای کمک به کاهش این ویروس گسترش یافته است.

Fauci صحبت یکشنبه در سی ان ان "وضعیت اتحادیه".

___

دنبال AP پوشش خبری از کروناویروس همه گیر در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن