آخرین: کره جنوبی امیدوار است برای هوشیاری در طول تعطیلات

توسط آسوشیتد پرسآخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است.

توسط ATSHNEWS در 10 اردیبهشت 1399

توسط آسوشیتد پرس

آخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید یا مرگ.

بالای ساعت:

—پوتین گسترش روسیه shutdown آوریل 11.

—چین برگزار خواهد شد نشست سالانه خود را تشریفاتی مجلس نشست اواخر ماه آینده

فرانسه —هدف برای 700,000 آزمون هر هفته شروع ممکن است 11.

—مکزیک داخلی وزارت اصرار شهرها و ایالات متحده برای جلوگیری از قرار دادن موانع و حکومت برای جلوگیری از گسترش این کروناویروس جدید.

سئول کره جنوبی — کره جنوبی مقامات صادر عمومی درخواست برای هوشیاری برای حفظ سختی به دست دستاوردهای برابر coronavirus به ملت وارد آن طولانی ترین تعطیلات پس از عفونت رسید در فوریه.

کره جنوبی معاون وزیر بهداشت کیم باند-لب در روز چهارشنبه گفت: 180,000 مردم در حال انتظار برای دیدار رفت و آمد مکرر در جزیره ججو در طول شش روز استراحت از روز شنبه تا سه شنبه با وجود دولت جزیره التماس مسافران نمی آمده است.

هتل ها و دیگر امکانات خوابگاه تقریبا به طور کامل رزرو شده در برخی از شهرهای ساحلی در Gangwon استان که به میزبانی بازی های المپیک زمستانی در سال 2018 است.

کیم خواست مسافران به پوشیدن ماسک به اشتراک گذاری مواد غذایی و ماندن در خانه در صورتی که تب یا علائم تنفسی. Gangwon افزایش یافته است که تعدادی از دوربین های حرارتی در ایستگاه های قطار, اتوبوس, پایانه ها و بزرگراه بقیه مناطق. ججو قصد دارد به گسترش متوسط چک در فرودگاه و انجام ویروس آزمون در مسافران با حتی خفیف تب بالا 37.3 درجه سانتیگراد است.

"(من) امیدوارم که این "طلایی تعطیلات' واقعا می تواند به عنوان طلایی" کیم گفت: در طول یک ویروس در جلسه. "ما باید اجازه نمی دهد یک لحظه بی دقتی باعث جرم انتقال است که می تواند تلاش های ما سرمایه گذاری تا کنون ناپدید مانند حباب از آب است."

___

کانبرا استرالیا — استرالیا معدن نجیب زاده و شریک در دولت همه گیر پاسخ می گوید جهانی تحقیق coronavirus باید به تاخیر افتاد تا بعد از انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده.

اندرو فارست که یک میلیاردر تبدیل شد صادرات سنگ آهن به چین به عنوان بنیانگذار Fortescue فلزات گروه روز چهارشنبه گفت: از جمله پرس و جو ساخته شده "حس مشترک" اما باید برگزار شود پس از انتخابات ماه نوامبر پس "وجود ندارد برای رفتن به یک سگ سیاسی در این مبارزه است."

او گفت: Australian Broadcasting Corp.: "حتما باید یک COVID-19 پرسش — و نه یک پرس و جو — اما اجازه دهید آن را پس از آمریکا به دلیل وجود یک آدم در کاخ سفید که واقعا می خواهد به ماندن وجود دارد و او را هل دادن سرزنش به عنوان سریع به عنوان او احتمالا می تواند به هر نقطه دیگری جز خودش و من فکر نمی کنم این باید جهت گیری سیاسی."

استرالیا اعلام کرد این امن اضافی 10 میلیون COVID-19 آزمون از تولید کنندگان چین از طریق همکاری خود را با فارست خیریه Minderoo پایه و اساس است که قادر می سازد تا 20 برابر افزایش در استرالیا آزمایش تا پایان سال است.

استرالیا برای حمایت از یک تحقیق بین المللی به ریشه های کروناویروس مستقل از سازمان بهداشت جهانی است که آسیب رساندن به روابط دو جانبه با چین که متهم به استرالیا از تکرار طوطی وار ایالات متحده است.

___

مکزیکو سیتی — مکزیک داخلی وزارت اصرار شهرها و ایالات متحده برای جلوگیری از قرار دادن موانع و حکومت برای جلوگیری از گسترش این کروناویروس جدید به عنوان صدها نفر انجام داده اند.

این گروه در بیانیه ای گفت شنبه که چنین اقداماتی نقض حقوق اساسی مانند حق آزادی حرکت و استدلال کرد که دولت های محلی ندارد و این سازمان برای تصویب آنها.

"بهداشت و درمان اضطراری تلقی نمی شود یک وضعیت اضطراری و یا تعلیق حقوق" گروه نوشت.

گروه گفت: در یک گزارش که تقریبا 20 درصد از شهرداری دولت حدود 340 را قرار داده تا پست های بازرسی و یا فیلتر برای محدود کردن جنبش مردم. بیشتر متمرکز شد همراه این کشور در سواحل که در آن بسیاری از شهرهای ساحل تلاش کرده اند حذف مسافران که ممکن است گسترش coronavirus.

ده ها تن از شهرها را تصویب کرده اند حکومت و حداقل سه کشور در 31 متحده را تهدید به دستگیری افرادی که اطاعت نمی اجتماعی فاصله گرفته است.

___

پکن — چین تصمیم به برگزاری نشست سالانه خود را تشریفاتی مجلس در اواخر ماه آینده و پس از به تعویق انداختن آن برای هفته ها به دلیل شیوع کروناویروس.

رسمی شین هوا اخبار آژانس روز چهارشنبه گفت کنگره خلق ملی خواهد باز در پکن در 22 مه با توجه به تصمیم گیری ساخته شده توسط آن کمیته دائمی که دستگیره ترین امور قانونگذاری خارج سالانه دو هفته جلسه کامل بدن.

تدویر جلسه کامل که شامل حدود 3000 عضو نشان می دهد چین در حال رشد اعتماد به نفس است که آن را تا حد زیادی غلبه بر این بیماری همه گیر است که برای اولین بار شناسایی شده در چین در اواخر سال گذشته.

این جلسه شامل آوردن نمایندگان از سراسر کشور با هواپیما و قطار به پکن جایی که آنها برای اولین بار ملاقات به گوش دولت این کشور نشانی از برتر لی کچیانگ نشسته شانه به شانه در سالن اجتماعات عظیم در تالار بزرگ مردم است.

آن روشن نیست از این گزارش که آیا نمایندگان خواهد بود در ملاقات با فرد یا عملا و وجود دارد هیچ کلمه ای در هر جلسه کنگره نهاد مشورتی است که در حدود همان زمان.

___

کوالالامپور مالزی — مالزی وکلا و فعالان حقوق بشر ابراز نگرانی از صدور حکم متخلفان از این کشور به ویروس مستند. مالزی که 5,851 عفونت و 100 مرگ و میر را دستگیر کرده است بیش از 21000 نفر از بخشی از مستند شروع 8 مارس.

متخلفان جریمه یا حبس تا شش ماه. این روشن نیست که چگونه بسیاری از آنها زندانی شده اند اما تعدادی صادر شده اما احکام زندان اعم از چند روز تا چند ماه است.

نوار شورا که نشان دهنده برخی از 15,000 وکلا خواست دادگاه به خلق و خوی عدالت با شفقت به عنوان آن را شامل نمی شود جرم و جنایت خشونت آمیز. نوار جمهور سلیم بشیر در بیانیه ای گفت که incarcerating متخلفان افزایش خطر انتقال ویروس در دادگاه و در حال حاضر شلوغ زندانها.

در حالی که ايميل مستند نه آرامی باید گرفته شود, بشیر گفت: "ارسال با متخلفان به زندان درمان است که بدتر از بیماری است."

این بار نیز گفت: آن مختل شد بیش از موارد اختلاف در صدور حکم بین مردم عادی و کسانی که با نفوذ است. مالزی و معاون وزیر بهداشت در روز سه شنبه شد اجازه دهید با یک 1,000 ringgit ($229) خوب برای داشتن یک ناهار جمع آوری و در یک مدرسه مذهبی.

در مقابل یک دانشجوی دانشگاه محکوم شد و به مدت هفت روز در زندان و 1000 ringgit خوب برای خروج از خانه او را به یک کیک به دوست پسر خود. او چهره اضافی دو ماه در زندان اگر او نتواند به پرداخت جریمه. دیده بان حقوق بشر گفت: مالزی باید اسامی متخلفان آن را به عنوان ضد تولیدی به کاهش ویروس گسترش یافته است.

اگر چه مالزی گفت: ایجاد بازداشت موقت امکانات برای مستند متخلفان آن گفت: مالزی باید به جای استفاده از این امکانات اضافی به منظور کاهش ازدحام در آن موجود زندانها.

___

پکن — چین روز چهارشنبه گزارش داد یک پرش در وارداتی موارد coronavirus اما هیچ جدید و میر ناشی از این بیماری را باعث می شود.

از 22 مورد جدید, 21 آورده بودند از خارج از کشور و یک نتیجه از انتقال محلی در جنوب صنعتی استان گوانگدونگ ملی کمیسیون بهداشت گزارش شده است. چین منبع در سراسر جهان همه گیر در حال حاضر فقط 647 ثبت موارد COVID-19 همراه با بیش از 1000 نفر تحت قرنطینه و نظارت برای موارد مشکوک و یا داشتن آزمایش مثبت برای این ویروس بدون نشان دادن علائم.

چین به ثبت رسیده و در مجموع 4,633 مرگ و میر ناشی از این ویروس در میان 82,858 موارد است. مقامات آرامش اجتماعی فاصله محدودیت اما باید نگهداری سخت قرنطینه قوانین در کسانی که از خارج یا سایر نقاط کشور به دفع موج دوم ویروس موارد به عنوان تابستان روش.

___

پارک ملی دنالی و حفظ آلاسکا — مقامات افتتاح بخشی از 92 مایل جاده به پارک ملی دنالی و حفظ در آلاسکا است.

در اوایل این ماه در پارک با استناد به سفر از محدودیت های اعمال شده توسط مقامات دولتی در پاسخ به coronavirus نگرانی های بسته و دسترسی به جاده ها است. این محدودیت باید پس از اصلاح شده است و خدمات پارک های ملی گفت: این جاده باز خواهد شد به نشانگر مایل 12.

باز کردن بیشتر از جاده ها است انتظار می رود به عنوان شرایط و نیروی انسانی اجازه می دهد آژانس گفت: در یک نسخه.

دولت در هفته گذشته کاسته محدودیت در سفر در آلاسکا به اجازه می دهد برای فعالیت های تفریحی. در هنگام سفر تنها اعضای خانواده باید در یک خودرو و توقف در طول راه ها به حداقل برسد.

این پارک ملی است که حدود 240 مایلی شمال لنگرگاه است.

___

سازمان ملل متحد — سازمان ملل و شورای امنیت اقدامات پس از بحث در مورد وضعیت انسانی در ونزوئلا در پشت درهای بسته, اما آن اعضای اتحادیه اروپا هستند هشدار دهنده این بیماری همه گیر کوروناویروس "خطرات داشتن یک ویرانگر تاثیر انسان در یک کشور دست و پنجه نرم با در حال حاضر قبر اقتصادی و اجتماعی و انسانی وضعیت است."

بیانیه ای توسط, فرانسه, آلمان, بلژیک, استونی سابق و عضو شورای لهستان صادر شده پس از نشست روز سه شنبه خود تصریح کرد نگرانی "در مورد شدت وخامت بحران در ونزوئلا و آن را بی ثبات جلوه در سراسر منطقه از جمله آن شدید انسانی عواقب."

اعضا اشاره کرد اتحادیه اروپا بزرگترین کمک کننده به ونزوئلا بحران انسانی "با ارائه بیش از نیمی از بودجه" و آنها خواستار افزایش تلاش ها برای پاسخ به این کشور با کمبود بودجه روبرو انساندوستانه.

___

واشنگتن — رئیس امنیت داخلی و امور جانبازان ادارات در حال دفاع از خود در واکنش به شیوع کروناویروس.

در یک بیانیه مشترک این سازمان ها می گویند که کار کرده اند با FEMA به کشتی 4.3 میلیون ماسک ماسک و 1 میلیون فولاد ماسک همراه با 1.5 میلیون دستکش و 14,000 صورت سپر و امکانات در سراسر کشور است. آنها می گویند اضافی 1 میلیون فولاد ماسک کشتی خواهد شد در این هفته.

و همچنین ساخته شده از 1500 حاد و مراقبت های ویژه تخت های بیمارستانی موجود به غير جانباز بیماران و کمک به ارائه پشتیبانی به دولت جانبازان خانه های خصوصی و خانه های سالمندان.

___

لس آنجلس — Los Angeles County گزارش شده 59 جدید COVID-19-مرگ و میر ناشی از بالا بردن تعداد را به 1000.

"LA County آمار غم انگیز نقطه عطف از 1000 نفر در حال مرگ از COVID-19," شهرستان سلامت عمومی مدیر باربارا فرر در بیانیه ای گفت. "لطفا می دانم که اگر شما در حال عزادار از دست دادن عزیزان که فوت کرده اند از COVID-19, افکار و دعاهای ما با شما ، خانواده و دوستان خود."

Los Angeles County, پرجمعیت ترین با 10 میلیون نفر نیز گزارش داد 597 جدید, موارد بالا بردن مجموع آن به 20,976.

تعداد مرگ و میر در نهادی تنظیمات رز به 462 و اکثریت بودند ساکنان پرستاری ماهر امکانات این شهرستان گفت.

___

دنبال AP پوشش خبری از کروناویروس همه گیر در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن