آخرین: برخی از بریتانیا پدربزرگ و مادربزرگ grandkids آغوش می توانید دوباره

توسط آسوشیتد پرسلندن — برخی از پدربزرگ و مادربزرگ در انگلستان خواهد بود قادر به در آغوش گرفتن نوه های خود را ب

توسط ATSHNEWS در 21 خرداد 1399

توسط آسوشیتد پرس

لندن — برخی از پدربزرگ و مادربزرگ در انگلستان خواهد بود قادر به در آغوش گرفتن نوه های خود را برای اولین بار در ماه — و زوج هایی که از هم جدا زندگی می کنند از نظر قانونی می تواند صمیمی — کمتر از یک کاهش مستند قوانین اعمال شده در طول coronavirus بیماری همه گیر.

نخست وزیر بوریس جانسون چهارشنبه اعلام کرد که بزرگسالان به تنهایی زندگی می کنند و یا پدر و مادر تنها بزرگسالان می توانند فرم "حمایت حباب" با یکی دیگر از خانواده است.

شروع شنبه دو خانواده می تواند به شکل یک حباب است که اجازه می دهد تا آنها را به داخل خانه یا خارج بدون باقی مانده دو متر (6 ½ فوت) از هم جدا. آن را یک استثنا اجتماعی فاصله گرفتن از قوانین است که به مردم اجازه می دهد برای دیدار با گروه های شش اما تنها در خارج از منزل و در صورتی که رعایت اجتماعی فاصله.

دولت می گوید این تغییر در نظر گرفته شده است برای کمک به مردم به تنهایی زندگی می کنند که به خصوص جدا شده در انگلستان 11-هفته مستند در طول coronavirus بیماری همه گیر.

این تغییر فقط در انگلستان است. اسکاتلند و ولز و ایرلند شمالی می تواند سیاست های خود را.

بیشتر مستند کاهش است و انتظار می رود روز شنبه زمانی که غیر ضروری فروشگاه ها و فضاهای باز مانند باغ وحش ها می تواند بازگشایی در انگلستان است.

___

در اینجا چیزی است که شما نیاز به می دانم که امروز در مورد شیوع ویروس:

— Virus دهنی جهانی اقتصاد مشاغل – حتی بدون 2nd موج عفونت

— ایالات متحده کارشناس Fauci توضیح می دهد که در آن سازمان بهداشت جهانی کارشناس اشتباه کردم.

— کاهش محدودیت در اندونزی سرمایه باعث نگرانی

— در امریکا, کمربند سیاه و سفید است که یک زمین کشاورزی در منطقه اول شناخته شده برای رنگ خاک خود و سپس برای آن عمدتا سیاه و جمعیت. زندگی می تواند دشوار و حتی در یک خوب در هلال احمر به شکل تکه جنوبی ایالات متحده آمریکا است که امتداد از لوئیزیانا به ویرجینیا. از آن جایی که برخی از فقیرترین مردم در امریکا زندگی می کنند. آنها به طور معمول بسته به یکدیگر برای زنده ماندن با تشدید بیکاری و coronavirus عفونت های مواج.

— بیش از 30 ، 000 مردم بومی زندگی می کنند در دولت برزیل سرمایه سخت ترین ضربه از coronavirus بیماری همه گیر. بسیاری در میان آنها بیمار با تب و زور زدن برای هوا و مرگ. فقط چگونه بسیاری از هیچ کس نمی داند. AP مصاحبه و عکس بیش از یک دوجین مردم بومی در داخل و اطراف مانائوس. آنها عینک لباس های سنتی خود را به قبایل و ماسک آنها ساخته شده است برای محافظت از خود از ویروس.

— بیکار مادر سه استفاده هر چه پول خانواده اش مجبور به کمک کردن تعداد بی شماری از دیگر فیلیپینی در دبی که مشاغل از دست رفته در طول coronavirus بیماری همه گیر. Feby دلا پنیا دیدم مردم صف کشیده برای وعده های غذایی رایگان و تاسیس یک پروژه او خواستار کمک. هر روز او را ارائه می دهد 200 وعده های غذایی رایگان به گرسنه از دبی همه آنها خارجی است. او رانده است داستان خود را و مصمم به رفتن نگه دارید.

___

دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak

___

در اینجا چه چیز دیگری است که امروز اتفاق می افتد:

رم — هر دو تعدادی از افراد آلوده با COVID-19 در بخش مراقبت های ویژه و یا در غیر این صورت بستری در ایتالیا به کاهش خود ادامه داد, با توجه به روزانه آمار و ارقام منتشر شده در روز چهارشنبه توسط وزارت بهداشت و درمان.

در این کشور بیش از 60 میلیون 249 coronavirus بیماران اشغال تخت های مراقبت ويژه در حالی که در اوج این بیماری همه گیر در ایتالیا چندین هزار آلوده بیماران نیاز به ICU درمان در هر روز داده می شود. ایتالیا ثبت شده 202 موارد جدید در 24 ساعت پایان پنج شنبه شب تمام اما یک زن و شوهر از ده ها تن از کسانی که اتفاق می افتد در مناطق شمالی.

آخرین موارد مطرح شده به طور کلی تعداد شناخته شده عفونت کروناویروس در شیوع به 235,763. در همان دوره یک روزه وجود دارد 71 شناخته شده مرگ و میر در افراد آلوده به آوردن تلفات به 34,114. مقامات می گویند که هر دو تعداد موارد و مرگ و میر در این بیماری همه گیر هستند قطعا بسیار بالاتر است اما در بسیاری از خانه های سالمندان و یا با علائم خفیف هرگز دریافت تست.

___

لندن — یک دانشمند است که مدل سازی به کمک مجموعه ای از بریتانیا coronavirus استراتژی می گوید که این کشور کشته شده اند می تواند به نصف کاهش دهد اگر مستند معرفی شده بود و یک هفته پیش از آن.

نیل فرگوسن, متخصص اپیدمیولوژی در امپریال کالج لندن قانونگذاران گفت که تا زمانی که تصمیمات کلیدی که ساخته شده در مارس دانشمندان دست کم گرفت که چگونه به طور گسترده این ویروس در حال گسترش در انگلستان

او گفت: مجلس علم و فناوری کمیته که "این بیماری همه گیر شد و دو برابر شدن هر سه تا چهار روز قبل از مستند مداخلات معرفی شدند" به جای پنج تا شش روز تخمین زده می شود در آن زمان است.

انگلستان رفت و به مستند در مارس 23. فرگوسن گفت: "تا به حال ما معرفی مستند اقدامات یک هفته زودتر ما را کاهش نهایی تلفات حداقل نیم."

___

پاریس — رییس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی را تلویزیونی ملی آدرس در یکشنبه شب چهارم پس از coronavirus بحران آغاز شده است.

دفتر او نمی بلافاصله ارائه جزئیات بیشتر در مورد گفتار.

پاکسازی قبلا خطاب به ملت در روز 12 مارس و آوریل 16 به اعلام تعطیلی مدارس و مستند اقدامات است. سپس او صحبت کرد دوباره در تلویزیون در مارس 13 می گویند فرانسه خواهد بود آماده به تدریج سهولت محدودیت پس از آوریل 11.

مقامات فرانسوی گزارش داده اند 29,296 مرگ و میر ناشی از این ویروس در بیمارستان ها و خانه های سالمندان.

___

دیترویت جنرال موتورز پیش بینی است که ایالات متحده خود را کارخانه از سر گرفته خواهد نرمال تولید تا پایان ماه ژوئن شاید زودتر در حالی که فورد انتظار دارد که به آن کارخانه زمزمه در قبل از coronavirus سطح ماه جولای 6.

مدیران شرکت ساخته شده و پیش بینی چهارشنبه در دویچه بانک autos کنفرانس.

GM رئیس امور مالی Dhivya Suryadevara گفت: بسیاری از کارخانه ها در دو یا سه شیفت تولید در حال حاضر این شرکت در حال کار به طور کامل سطح شیب دار بازگشت تا به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است.

فورد و جنرال موتورز و بقیه ایالات متحده در صنعت خودرو بسته کارخانه در اواسط ماه مارس هنگامی که کارمندان آغاز شده ابتلا به کوروناویروس. اکثر بازگشایی است.

فورد افسر ارشد عامل جیم فارلی گفت: شرکت آمار 96 درصد از آن اهداف تولید در سه هفته اول پس از آن بازگشایی کارخانه در 18 مه.

فورد در ابتدا مشکل مجدد در شیکاگو و در دیربورن میشیگان با توجه به کارکنان آزمایش مثبت برای این ویروس و یا به دلیل کمبود قطعات. اما کسانی که پس از فروکش کرد.

___

مسکو — مسکو مقامات به روز رسانی تعدادی از coronavirus-ارتباط مرگ و میر در پایتخت روسیه در ماه گذشته گزارش در مجموع 5,260 است.

مسکو در بخش بهداشت و درمان گفت: در بیانیه ای در روز چهارشنبه که 2,757 مرگ و میر ناشی شد COVID-19 از جمله 433 موارد که در آن یک آزمون را تایید نمی کند حضور ویروس. گروه گفت: 2,503 دیگر افرادی که آزمایش مثبت برای این ویروس از علل دیگر درگذشت.

مقامات روسی آغاز شده و به گزارش های دقیق در ویروس های مربوط به مرگ و میر در تلاش برای برطرف کردن شک و تردید در مورد این کشور کم همه گیر مرگ و میر و برای مقابله با اتهامات اعداد دستکاری شد به دلایل سیاسی.

روسیه در حال حاضر سومین شماره از 493,000 تایید ویروس موارد و تنها 6,358 گزارش رسمی مرگ و میر. به گفته کارشناسان تنها مرگ و میر به طور مستقیم ناشی از COVID-19 و تایید شده توسط یک تست مثبت را رسمی شمارش.

مسکو در بخش بهداشت و درمان در ماه گذشته ارائه یک به روز رسانی شمارش تمام COVID مربوط به مرگ و میر گزارش در مجموع 1,561 مرگ و میر مرتبط با این ویروس در ماه آوریل است. در آوریل و مه در ترکیب مسکو به ثبت رسیده 6,821 ویروس های مربوط به مرگ و میر.

مدت کوتاهی پس از, معاون نخست وزیر تاتیانا Golikova داد مشابه تفکیک آوریل مرگ و میر در تمام روسیه آوردن این کشور در مجموع به 2,713 تعداد 60 درصد و بالاتر از آنچه قبلا گزارش شده است.

___

بروکسل — اتحادیه اروپا دیپلمات ارشد می گوید سفر محدودیت های اجرا شده در طول بیماری همه گیر کوروناویروس در اتحادیه اروپا مرزهای خارجی باید تا حدی برداشته که از ژوئیه 1.

جوزپ Borrell گفت: کمیسیون اروپا خواهد شد بحث در مورد یک طرح هماهنگ با عضو سازمان ملل و "قرار دادن به جلو یک رویکرد تدریجی و جزئی لغو این محدودیت ها به عنوان از 1 ژوئیه با برخی از کشورهای ثالث."

اما سفر ضروری از خارج از اروپا محدود شده است و تا 15 ژوئن. بسیاری از وزرا از 27 کشور اتحادیه اروپا پیشنهاد کرد در اوایل این ماه که آنها می خواستند این مهلت تمدید تا اوایل ماه جولای.

به عنوان برای اتحادیه اروپا داخلی مرزهای Borrell گفت: اجرایی کمیسیون در زمان توجه داشته باشید که چندین کشور در حال بلند کردن اجسام داخلی کنترل مرز تحمیلی برای حفظ مردم از دیگر کشورهای عضو است.

___

پاریس — قرارداد کارگران از فرانسه, همه, مهم, مواد غذایی, غذا و رویدادهای صنعت برگزار شد اعتراض بین موزه لوور و شانزه لیزه به گسترش این پیام است که این ویروس همه گیر است که کشتن شغل خود را.

اوباش فلش-سبک تظاهرات شامل حدود 30 نفر با لباس سیاه شبیه سازی اختناق با روابط خود را و قرار دادن علائم خواندن "محکوم به اعدام" به یک تابوت.

فرانسه دولت صرف میلیاردها موقت مزایای بیکاری برای کارگران اما قرارداد کارگران در غذا, غذا و رویدادهای خاص صنعت شامل نمی شد.

Anne-Laure Boggio است maître د'hôtel در پاریس و مطمئن نیست چگونه او و خانواده اش آن را از طریق سال.

Boggio گفت: "من به هنگام تولد در سال گذشته با استفاده از قطعات از مزایای بیکاری در حال حاضر با COVID استفاده کردم بقیه از مزایای. ..."در ماه سپتامبر من نمی دانم اگر من دریافت کمک هزینه رفاهی و من دو دهان برای غذا."

اگر چه رستوران ها و مرزهای ملی به تدریج بازگشایی در فرانسه, گردشگری است که انتظار می رود به خاموش باقی می ماند. اجتماعات بزرگ ممنوع, حداقل تا پایان تابستان ساختن آن دشوار برای افرادی مانند Boggio برای پیدا کردن اشتغال است.

___

واشنگتن — Dr. Anthony Fauci دولت ایالات متحده را بالا عفونی-بیماری کارشناس می گوید: سازمان بهداشت جهانی تا به حال برای رد گم کردن در بیانیه خود در مورد بدون علامت گسترش coronavirus بودن نادر است چرا که به سادگی "بود درست نیست."

که ویژگی های رهبری در این بیماری همه گیر است و سعی در روشن کردن "سوء تفاهم" مورد نظر او ساخته شده است که به طور گسترده ای درک را نشان می دهد که مردم بدون COVID-19 علائم به ندرت انتقال ویروس است. ماریا ون Kerkhove اصرار شنبه که او اشاره شد تنها به چند مطالعات یک تصویر کامل.

وزن در روز چهارشنبه Fauci گفت: طیف وسیعی از راه علائم آشکار است "فوق العاده" اما "هیچ مدرکی وجود ندارد که" نشان می دهد که افراد مبتلا به این ویروس اما هیچ نشانه ای از بیماری نمی تواند دیگران را آلوده.

Fauci گفت: در ABC "Good Morning America" : "و در حقیقت شواهدی وجود دارد که ما باید با توجه به در صد از مردم است که در حدود 25 و 45 درصد از کلیت افراد آلوده به احتمال زیاد بدون علائم است. و ما می دانیم که از مطالعات اپیدمیولوژیک که آنها می تواند انتقال به کسی که مثلا حتی زمانی که آنها بدون علائم است. بنابراین برای ایجاد یک بیانیه به می گویند که یک رویداد نادر بود درست نیست. و این است دلیل چرا که راه می رفت که برگشت."

___

ماکاسار اندونزی — اندونزی مقامات بازداشت ده ها تن از افراد مظنون به ربودن اجساد COVID-19 قربانیان از چندین بیمارستان و بنابراین می تواند مرده به خاک سپرده شود با توجه به خواسته های خود را.

ولایتی سخنگوی پلیس ابراهیم تمپو گفت: حداقل 33 تن را بازداشت شده توسط پلیس در سولاوسی جنوبی استان در هفته گذشته. Ponto گفت: اتهامات علیه 10 از آنها اقدام را به دادستان.

او می گوید اگر محکوم مظنون به هفت سال زندان و 7000 دلار جریمه برای نقض قوانين بهداشت و مقاوم در برابر افسران.

تمپو گفت: "آنچه آنها انجام داده اند می تواند آسیب های گسترده تر جامعه است."

ویدئوها از حوادث چند گردش اند به طور گسترده ای در رسانه های اجتماعی در اندونزی, جهان, پرجمعیت ترین ملت های مسلمان.

در یک نمونه اراذل و اوباش دیده می شود شکستن را به یک بیمارستان اتاق ایزوله و دور گرفتن بدن بر روی یک برانکارد.

تمپو گفت: ایمان مذهبی و مراسم تشییع جنازه سنت هستند انگیزه برای افرادی که بهداشت عمومی محدودیت در تدفین به عنوان غیر قابل قبول است.

دستگیری آمد به اندونزی را به وزارت بهداشت گزارش بالاترین تنها روز افزایش در تایید coronavirus موارد در روز چهارشنبه. این 1,241 موارد جدید را در این کشور در مجموع به 34,316. این ارقام شامل 36 نفر که فوت در 24 ساعت گذشته, گرفتن کشور COVId-19 تلفات به 1,923.

___

این مورد درست شده است نشان می دهد که سخنگوی این نام خانوادگی است تمپو نه Ponto.

___

پاریس — فرانسه دولت شامل در خود قانون بودجه سال جاری 460 میلیارد یورو ($523 میلیارد دلار) در بودجه اضطراری برای حمایت از اقتصاد این کشور به عنوان آن را احساس می کند اثر این بیماری همه گیر کوروناویروس.

پس از جلسه کابینه در روز چهارشنبه وزیر دارایی Bruno Le Maire ستایش دولت در تلاش برای نجات شغل به عنوان بخشی از یک "عظیم و موثر در پاسخ به بحران است."

فرانسه کسری بودجه برآورد شده است برای رسیدن به یک رکورد بالا از 11.4 درصد در سال 2020 با بدهی به نمایندگی 120.9 درصد از تولید ناخالص داخلی تا پایان سال است.

بودجه تجدید نظر تقویت اقدامات برای حمایت از دولت بودجه جزئی فعالیت طرح کاهش مالیات و دیگر کمک های مالی برای کسب و کار.

این شامل امداد و نجات برنامه ریزی برای بخش های آسیب دیده بیشتر با این بیماری همه گیر مانند 18 میلیارد یورو معادل 20.4 میلیارد دلار) برای گردشگری 8 میلیارد یورو (9 میلیارد دلار) برای صنعت خودرو و 15 میلیارد یورو ($17 میلیارد دلار) برای حمل و نقل هوایی.

___

وین — اتریش اعلام کرده است آن را به باز کردن مرزهای خود به بسیاری از همسایگان اروپایی آغاز ژوئن 16 با استثنا از کشور اسپانیا, پرتغال, سوئد و بریتانیا است.

وزیر امور خارجه الکساندر Schallenberg نیز گفت: این مرز با ایتالیا به جنوب خواهد بود, باز, بدون, شرایط, اما این یک هشدار سفر به اتریش شهروندان در محل برای لومباردی. شمال ایتالیا منطقه شده است کانون ایتالیا اپیدمی نمایش سه رقمی و رشد روزانه عفونت در حالی که بسیاری از نقاط کشور تعداد انگشت شماری یا کمتر.

در حالی که ایتالیا افتتاح شد مرزهای خود را در ژوئن 3, اتریش با بی میلی به باز کردن مرز مشترک بوده و از یک نقطه درد بین کشورهای همسایه به خصوص که فصل گردشگری تابستانی می شود.

اتریش باز به این معنی است که بازدید کننده از 31 کشور دیگر نیاز به انجام یک دو هفته ای قرنطینه.

___

پاریس — virus بحران باعث شده بدترین رکود اقتصادی جهانی در نزدیک به یک قرن و درد است هنوز رتبهدهی نشده است حتی اگر هیچ موج دوم عفونت های بین المللی-گزارش-شنبه هشدار داد.

صدها میلیون نفر از مردم شغل خود را از دست, و این بحران ضربه زدن به فقرا و افراد جوان سخت ترین بدتر شدن نابرابری های سازمان همکاری و توسعه اقتصادی گفت: در آخرین تحلیل اقتصادی جهانی داده است.

"این است که احتمالا بیشتر نامشخص و دراماتیک چشم انداز پس از ایجاد سازمان همکاری اقتصادی و توسعه," دبیر فرشته Gurria گفت. "ما نمی توانیم پیش بینی به عنوان به عنوان ما به طور معمول انجام دهد."

در بهترین سناریو اگر هیچ موج دوم عفونت های پیش بینی آژانس جهانی افت اقتصادی خروجی از 6 درصد در سال جاری و افزایش 2.8 درصد در سال آینده.

اگر coronavirus دوباره پدیدار بعد از آن در سال, اما, اقتصاد جهانی می تواند کوچک 7.6 درصد OECD گفت.

___

کلمبو — سریلانکا را مقامات بهداشتی می گویند مکان های عبادت است که باید باقی مانده بسته برای سه ماه گذشته می تواند بازگشایی جمعه شروع موضوع اجتماعی فاصله دستورالعمل.

مدیر کل خدمات درمانی آنیل Jasinghe گفت: 50 نفر می تواند جمع در هر محل عبادت خود را حفظ فاصله هر دو در داخل خانه و خارج از منزل. سریلانکا می گوید هیچ COVID-19 بيمار گزارش شده در خارج شناخته شده برای خوشه ماه گذشته است. این کشور گزارش کرده است 1,859 فتح کرد گرفته شد بیماران با 11 مرگ و میر.

___

صوفیه — بلغارستان coronavirus عفونت شده اند در حال افزایش است در چند روز گذشته باعث به دولت تحمیل دو هفته گسترش این بیماری همه گیر اورژانس تا پایان ماه ژوئن است.

نخست وزیر Boyko Borissov گفت: هیچ محدودیت های جدید برنامه ریزی شده بود اما از مردم خواست تا در حفظ و اجتماعی فاصله و به پوشیدن ماسک صورت در حالی که در فضاهای عمومی مانند مغازه ها و حمل و نقل عمومی.

ژوئن 1 بالکان کشور کاهش یافته است اجباری دو هفته ای قرنطینه برای مردم ورود از بسیاری از کشورهای اروپایی و بازگشایی رستوران ها و کافی شاپ ها. تئاتر و اپرا خانه ها نیز باز شده اند به صورت عمومی و همچنین مهد کودک.

بلغارستان ثبت 2,889 مورد تأیید و 167 مرگ و میر.

___

شهر داکا — بنگلادش coronavirus مرگ و میر پیشی گرفته است 1000 و رشد اقتصادی تنها 1.6% در سال مالی جاری پایان این ماه بانک جهانی گفت.

جهانی با اعطای وام به آژانس گفت: بنگلادش رشد انتظار می رود آهسته به 1.6% به دلیل همه گیر است و ایجاد اختلالات جدی در تولید صنعتی و باعث سقوط در صادرات جهانی و افت حواله به خانه فرستاده شده توسط کارگران در خارج از کشور.

رهبران صنعت بنگلادش صادرات-درآمد بخش پوشاک می گویند سفارشات به ارزش $3.18 میلیارد دلار یا لغو شده و یا به حالت تعلیق توسط مارک های جهانی موثر بر این صنعت که بدست آورده در حدود 35 میلیارد دلار در سال از صادرات است.

بنگلادش مقامات بهداشت گفت: 37 more نفر از COVID-19 بالا بردن مجموع تلفات به 1,012. بنگلادش دارای شکننده سیستم بهداشت و درمان برای آن 160 میلیون نفر است.

___

مسکو — شهردار مسکو می گوید آن را به پایتخت روسیه حدود دو ماه به رفع تمام coronavirus محدودیت.

سرگئی سوبیانین وضعیت در مسکو در حال بهبود است اما شیوع نشده است به طور کامل ریشه کن شده است. او گفت: محدودیت در تجمع جرم باقی می ماند از جمله تئاتر, سینما, سالن های کنسرت و رویدادهای ورزشی است. تصمیم گیری که آیا به آنها را بلند ساخته خواهد شد از آغاز ماه ژوئیه.

شروع سه شنبه ساکنان مسکو دیگر نیاز به ماندن در خانه و یا به دست آوردن الکترونیکی عبور می کند به سفر در اطراف شهرستان. تمام محدودیت ها در مصرف پیاده روی با استفاده از حمل و نقل عمومی و یا رانندگی برداشته شده است به عنوان به خوبی.

زیبایی سرو می توانید بازگشایی در حالی که در فضای باز تراس کافه ها و رستوران ها و همچنین موزه ها و کلینیک های دندانپزشکی هستند مجموعه ای برای باز کردن در ژوئن 16. مهد کودک ورزشگاه و داخل رستوران خواهد بود و مجاز به کار با شروع ماه ژوئن 23.

روز چهارشنبه مقامات بهداشتی در این شهرستان گزارش یک رکورد کم تعداد 1,195 جدید عفونت پس از هفته ها از اعداد از بیش از 6000 در روز به کمتر از 2000. در مجموع مسکو به ثبت رسیده 199,785 تایید coronavirus موارد 40 درصد از روسیه caseload بیش از 493,000.

___

لندن — بریتانیا در حال برنامه ریزی برای بازگشایی باغ وحش سافاری پارک ها و درایو در تئاتر به عنوان بخشی از کاهش مستند اقدامات از COVID-19 بیماری همه گیر.

اما این حرکت توسط نخست وزیر بوریس جانسون مواجه است انتقاد در میان عدم بازگشایی مدارس به همه دانش آموزان قبل از تابستان به عنوان برنامه ریزی شده بود.

اگر چه بسیاری از زبان انگلیسی مدارس ابتدایی شده اند باز برای کودکان از کلید کارگران دولت محافظه کار تا به حال می خواستم به همه دانش آموزان فرصت برای بازگشت به زیر ماه در منزل آموزش. اما مدارس فضای کافی ندارد به آدرس اجتماعی فاصله مورد نیاز است.

جانسون است که انتظار می رود را اعلام بعد شنبه.

خود را در خیابان داونینگ دفتر می گوید که امیدوار است که بازگشایی سافاری پارک ها و باغ وحش ها کمک خواهد کرد که خانواده صرف زمان خارج از منزل که در آن شانس ابتلا به این ویروس بسیار پایین تر است.

باغ وحش لندن و جاذبه های دیگر در سراسر این کشور هشدار داده بود آنها مواجه دائم بسته شدن اگر چیزی نیست به زودی انجام می شود.

___

برلین — آلمان طولانی تر شدن آن هشدار سفر به بیش از 160 کشور خارج از اروپا تا پایان ماه اوت.

موافقت دولت چهارشنبه به گسترش ارشاد معرفی شده در مارس 17 با توجه به بیماری همه گیر کوروناویروس تقریبا در تمام کشورهای غیر اتحادیه اروپا به غیر از بعضی ها که با موفقیت شامل شیوع.

هفته گذشته آلمان خود را کاهش داد هشدار سفر به بقیه از 27 کشور اتحادیه اروپا و سوئیس و لیختن اشتاین و نروژ ایسلند و بریتانیا است.

همچنین چهار شنبه, دولت اعلام کرد در پایان از کنترل مرز برای شهروندان اتحادیه اروپا از آمدن به آلمان است. تقریبا تمام ایالات آلمان نیاز به ورود مسافران از کشورهای است که 50 مورد در هر 100,000 نفر در هفت روز گذشته به قرنطینه به مدت دو هفته. این است که در حال حاضر مورد برای هموطنان کشور عضو اتحادیه اروپا در سوئد.

___

ژوهانسبورگ — آفریقای تایید coronavirus موارد پیشی گرفته اند 200,000.

که با توجه به آفریقا مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری. 54 کشور قاره 202,782 موارد و 5,516 مرگ و میر.

در حالی که آفریقا هنوز هم نشان دهنده درصد کوچکی از کل جهان به COVID-19 موارد به خوبی زیر 5 درصد مقامات در جنوب آفریقا و در جای دیگر ابراز نگرانی کرده اند چرا که تعدادی از عفونت همچنان به صعود.

آفریقای جنوبی آگهی قاره با 52,991 موارد با تقریبا دو سوم از آنها در کیپ غربی استان محور در شهر کیپ تاون.

مصر 36,829 موارد و نیجریه 13,464.

___

اسلام آباد — پاکستان coronavirus عفونت افزایش یافت و گذشته از 5000 به عنوان سازمان بهداشت جهانی از دولت خواست برای تحمیل یک هفته دو مستند به بنیادی بی امان سنبله در موارد جدید.

پاکستان ثبت کرده است 113,702 مورد تأیید و 2,255 مرگ و میر.

تا به حال پاکستان روزانه تست نرخ hovered حدود 25000 اما چه کسی می گوید که باید دو برابر آن است.

نخست وزیر عمران خان آمده است تحت انتقاد از مخالفان سیاسی و متخصصان بهداشت برای کاهش مستندات با وجود افزایش تعداد و هیچ پیشرفت در ردیابی COVID-19 شیوع است.

خان که مواخذه پاکستانی برای پوشیدن ماسک و حفظ فاصله اجتماعی می گوید: اقتصاد نمی تواند زنده ماندن در مجموع مستند و فقیرترین در پاکستان خواهد بود که سخت ترین ضربه.

پاکستان آهسته بود برای مهار رادیکال رهبران مذهبی بودند که در ابتدا مجاز به دعوت از مبلغان اسلامی برای حضور در یک گردهمایی در اواسط ماه مارس بود که راه را برای گسترش عفونت را در آنجا به غزه ،

خان نیز حاضر به تعطیل کردن مساجد در طول ماه مبارک رمضان و کاهش محدودیت های پیش از عید-al فطر تعطیلات. از آن به بعد تعداد موارد همچنان ادامه دارد به ظهور و پزشکی کارگران نگران ضعف سیستم بهداشت و درمان است که به سختی از 3000 تخت ICU برای یک جمعیت از 220 میلیون غرق خواهد شد.

___

کوالالامپور مالزی — مالزی بازگشایی تقریبا تمام فعالیت های اقتصادی و اجتماعی روز شنبه پس از نزدیک به سه ماه مستند با موفقیت پایین آورده عفونت های ویروسی.

مالزی هم اکنون می توانید سفر برای تعطیلات داخلی دریافت کوتاهی مو و مغازه در خیابان بازار. مدارس و فعالیت های مذهبی نیز به تدریج از سر گرفت.

در حالی که خوشحال به بازگشت در کار آرایشگر شرلی چای او عصبی است در مورد سخت سلامت قوانین برای آرایشگری به خصوص در یک ساعت حد برای هر مشتری.

"من نمی تواند خواب در تمام طول شب گذشته. بسیار هیجان زده است چرا که همه چیز در حال تغییر است," او گفت: در سالن او در کوالالامپور مرکز خرید.

مالزی وارد "بازیابی" فاز تا پایان ماه اوت با برخی ممنوعیت ها هنوز در جای خود اما مقامات هشدار می دهند محدودیت خواهد بود ابقاء اگر عفونت افزایش می یابد دوباره. کاباره ها بارها karaoke, میله, پارک و بازتاب مراکز بسته خواهد ماند. تماس های ورزشی و یا کسانی که با بسیاری از تماشاگران و فعالیت های مربوط به جرم گروه هنوز هم ممنوع است.

مالزی تا به حال 8,336 تایید عفونت و 117 مرگ و میر. روزانه موارد باید کاهش یافته و به تنها هفت از دوشنبه به پایینترین سطح خود از این مستند آغاز شده در مارس 18.

___

دهلی نو — هند گزارش جدید از افزایش نزدیک به 10 ، 000 coronavirus عفونت شنبه با مجموع caseload از 276,583 پنجم بالاترین در جهان است.

وزارت بهداشت تایید 9,985 موارد جدید و 274 مرگ و میر در 24 ساعت گذشته. مجموع تلفات رسیده اند 7,745. ماهاراشترا تامیل نادو و دهلی نو در حال بدترین ضربه متحده است.

سنبله می آید به عنوان دولت بازگشایی شد, رستوران ها, مراکز خرید و مکان های عبادت در بسیاری از هند پس از بیش از 2 ماهه مستند. مترو, هتل ها و مدارس بسته باقی می ماند.

هند تا کنون تست شده بیش از 4.9 میلیون نفر با ظرفیت روزانه عبور 140,000.

تعداد موارد جدید افزایش یافت پس از دولت شروع آرامش محدودیت. نیز وجود دارد افزایش عفونت در مناطق روستایی هند پس از بازگشت از صدها نفر از هزاران نفر از کارگران مهاجر که شغل خود را از دست در طول مستند.

___

سئول کره جنوبی — کره جنوبی گزارش کرده است 50 موارد جدید COVID-19 به عنوان مقامات شروع نیاز به کاباره ها کارائوکه اتاق ها و سالن های ورزشی به ثبت نام مشتریان خود را با گوشی های هوشمند کدهای QR به طوری که آنها می تواند به راحتی واقع زمانی که مورد نیاز است.

این ارقام از کره جنوبی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در روز چهارشنبه به ارمغان ملی در مجموع به 11,902 موارد و 276 مرگ و میر. حداقل 41 از موارد گزارش شده از پر جمعیت سئول شهری که در آن مقامات در تلاش برای ردیابی انتقال مربوط به سرگرمی سالن اجتماعات کلیسا و کارگران کم درآمد است که نمی توان به ماندن در خانه.

از اواخر ماه مه در این کشور گزارش شده است حدود 30 تا 50 مورد جدید در هر روز تجدید حیات است که تهدید به پاک کردن برخی از سخت موفق به کسب سود در برابر ویروس به عنوان مردم شروع به سهولت در فاصله.

در سراسر کشور نیاز از کدهای QR در "معرض خطر" سالن می آیند و پس از یک محاکمه اجرا در شهرهای سئول, اینچئون و تعجب که در آن برخی از 300 کسب و کار با استفاده از یک برنامه توسعه یافته توسط شرکت اینترنتی Naver برای جمع آوری اطلاعات از برخی از 6000 مشتریان. دولت نیز تشویق و کلیسا و کتابخانه و بیمارستان و سینما به طور داوطلبانه اتخاذ فن آوری است.

کره جنوبی به شدت بسیج فن آوری ابزار برای ردیابی تماس ها و اجرای قرنطينه.

___

پکن — با این کشور بازگشایی شد و تحت اقدامات ایمنی چین اعلام کرده است سه مورد تأیید از coronavirus همه آورده شده از خارج از کشور است.

جدید مرگ و میر گزارش شده چهارشنبه و فقط 55 نفر باقی می ماند در درمان COVID-19 در حالی که یکی دیگر از 157 بودند که نظارت در انزوا به نشان دادن نشانه هایی از ویروس و یا داشتن آزمایش مثبت آن را بدون نشان دادن علائم.

چین گزارش کرده است در مجموع 4,634 مرگ و میر در میان 83,046 موارد COVID-19 پس از این ویروس برای اولین بار در شناسایی مرکزی چین در شهر ووهان در اواخر سال گذشته.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب