آخرین: برخی کانادا مدارس برای بازگشایی پاره وقت ژوئن 1

توسط آسوشیتد پرسآخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است.

توسط ATSHNEWS در 26 اردیبهشت 1399

توسط آسوشیتد پرس

آخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید یا مرگ.

بالای ساعت:

— مغلوب ساختن پیشی جستن امیدوار به ویروس واکسن در بازار تا پایان سال و یا مدت کوتاهی پس از

— نیویورک برای باز کردن برخی از سواحل توسط آخر هفته روز یادبود

— بخش هایی از غرب پنسیلوانیا شروع به سهولت محدودیت

___

VANCOUVER, British Columbia. کانادا در سواحل اقیانوس آرام استان بریتیش کلمبیا است که اجازه می دهد مدارس برای بازگشایی در ژوئن 1 اما در اختیاری و به صورت پاره وقت. بریتیش کلمبیا, وزیر آموزش و پرورش راب فلمینگ می گوید کودکستان تا کلاس پنج باز خواهد بود دو یا سه روز. فلمینگ می گوید وجود خواهد داشت مبهوت ناهار و recesses.

فلمینگ می گوید درجه شش تا 12 دانش آموزان به احتمال زیاد تنها حضور در مدرسه یک بار در هفته. پدر و مادر خواهد بود با توجه به انتخاب اجازه می دهد تا کودکان خود را برای حضور در. بریتیش کلمبیا برتر جان هرگن می گوید این مراحل را هموار کردن راه برای شروع در ماه سپتامبر اگر آن را بی خطر است. این استان دارای حدود 2,392 فتح کرد گرفته شد از کانادا 74,532 موارد تایید شده.

___

لس آنجلس — نیروی دریایی بیمارستان کشتی که به بندر لس آنجلس برای کمک به این منطقه در طول coronavirus بحران را ترک کرده است. کشش کشیده رحمت دور از آن حوض مدت کوتاهی پس از 7 صبح جمعه.

1000 تخت کشتی وارد لس آنجلس بندر در پایان ماه مارس به ارائه تخت برای غیر coronavirus موارد را به بار کردن منطقه ای مراکز درمانی در حال آماده شدن برای یک پتانسیل افزایش COVID-19 بيمار. اما لس آنجلس نشده است تاخت و تاز کردن با ویروس موارد و بنابراین رحمت نمی بازی نقش مهمی به عنوان یک شبکه امن. کشتی در حال بازگشت به سن دیگو.

___

HARRISBURG, Pa. — یکی دیگر از 2.6 میلیون نفر در سراسر غرب پنسیلوانیا شروع به ظهور از همه گیر محدودیت جمعه به رژیم صهیونیستی است. تام گرگ آماده اعلام است که 12 بیشتر استان ها به زودی خواهد پیوستن به آنها را در یک کاهش جزئی.

Wolf برنامه ریزی برای اعلام کند که Adams, مهبل, کربن, Columbia, Cumberland, Juniata, Mifflin, Perry, Susquehanna وایومینگ وین و نیویورک خواهد بود که دسته بعدی از شهرستانهای در حال حرکت به "زرد" فاز از بازگشایی طرح موثر مارس 22 آسوشیتد پرس آموخته است. آنها در درجه اول در جنوب مرکزی و شمال شرقی منطقه از دولت است.

آنها پیوستن به ساکنان 13 آرامی نهفته شهرستانهای استان از جمله شهرهای پیتسبورگ جانزتاون و آلتونا — که در آن گرگ خود را برداشته stay-at-home سفارشات در روز جمعه و اجازه داد برای خرده فروشان و انواع دیگر کسب و کار برای بازگشایی شده است. بیست و چهار شهرستانهای سراسر گسترده نوار عمدتا روستایی شمال پنسیلوانیا شد و برای اولین بار به دیدن یک بخشی از بازگشایی در هفته گذشته.

تمام گفته ها تا پایان هفته آینده بیش از 40 درصد از پنسیلوانیا جمعیت از 12.8 میلیون خواهد شد که شاهد کاهش محدودیت های همه گیر که در نظر گرفته شده برای جلوگیری از بیمارستان ها از غرق شدن با بیمار COVID-19 بيمار.

___

SANTIAGO, شیلی — شیلی سرمایه در حال افزایش است محدودیت در حرکت از جمعه شب به نبرد قیام در COVID-19 موارد است.

8 میلیون نفر در شهر سانتیاگو را اختصاص بیش از 80 درصد از 39,542 تایید casess در کشور از 18 میلیون نفر است. موارد تقریبا تکرار در طول هفته گذشته. شده اند وجود دارد نزدیک به 400 مرگ و میر در همه.

تحت محدودیت های جدید مردم را به دریافت یک پلیس اجازه به ترک خانه — اگر از سیستم آنلاین اجازه می دهد تا به عنوان بسیاری از هفت هر هفته. بازار مواد غذایی و داروخانه ها باز باقی خواهد ماند و کارگران در زمینه هایی مانند بهداشت و درمان و آب و انرژی و خدمات معاف هستند. متخلفان می توان به پرداخت جریمه معادل هزاران دلار است.

وزارت بهداشت گفت: بخش مراقبت های ويژه برای COVID-19 در بیمارستان در منطقه هستند و در 90% تا 95% ظرفیت.

ساعت قبل از محدودیت های جدید بودند به اثر بزرگراه شلوغ شد با مردم در تلاش برای شهرستان به صورت ساحل به رغم ممنوعیت در مردم با استفاده از خانه دوم به سوار کردن قرنطینه. صف های طولانی تشکیل شده در سوپر مارکت ها.

___

TIRANA, Albania – آلبانیایی خصوصی خروجی رسانه ها در روز جمعه گفت: دولت و مقامات بهداشتی قرار داده اند جریمه های سنگین و خواسته آن را به تلویزیون سیگنال برای احترام اجتماعی فاصله در آن را نشان می دهد.

RTV Ora News گفت: دولت بهداشت و درمان بازرسی قرار داده و دو جریمه های سنگین از 1 میلیون آلبانیایی leks هر یک (از 16 ، 000 € در مجموع) و سپس دستور داد آن را به نزدیک فعالیت خود را پس از دو از آن anchormen برگزار شد نشان می دهد که با سه نفر از حداکثر از دو نفر مجاز از قوانین مجموعه ای از شروع این کشور مستند شامل coronavirus.

"آنها در حال بسته شدن کسب و کار اما آزادی بیان گفت:" آن بالا ویرایشگر براهيم شیما.

دولت بهداشت و درمان بازرسی نیست پاسخ دادن به تماس های تلفنی.

آلبانی مجموعه قوانین سختگیرانه پس از بستن تمام مرزهای خود و کسب و کار محلی و همچنین اصلاح آن مجازات برای متخلفان از این قوانین با مجازات اعم از جریمه به حبس محکوم شد.

Coronavirus همه گیر در آلبانی به کشته شدن 31 نفر و آلوده 900 موارد تایید شده به عنوان از جمعه.

گردشگران یک بار دیگر رومینگ بخشهایی از پارک ملی گراند کانیون پس از برخی از مناطق بازگشایی جمعه با وجود نگرانی هایی است که می تواند صدمه دیده است تلاش برای کنترل coronavirus. در اوایل صبح بیشتر از ده نفر با بهره گیری از برخی از دیدگاه های همراه حاشیه جنوبی. مقامات پارک گفت: حاشیه جنوبی ورودی تنها بود باز تا ساعت 10 صبح از طریق پنج شنبه. بازدید کنندگان را محدود کرده اند دسترسی به ديدگاه و سایت های دیگر. مقامات در سخت ضربه ملت ناواهو که امتداد به شمال آریزونا ابراز ناامیدی در بازگشایی. شده اند وجود دارد حداقل 3,632 موارد مثبت و 127 مرگ و میر در, رزرو, که همچنین شامل بخشهایی از نیومکزیکو و یوتا.

___

لندن — بریتانیا, وزیر بهداشت مت, Hancock, می گوید همه مراقبت صفحه اصلی ساکنان و کارکنان در انگلستان آزمایش شده است برای coronavirus در اوایل ماه ژوئن روز پس از انتقاد از دولت بیش از این مقیاس از این بیماری همه گیر در مراقبت از خانه.

دولت گفت: یکی دیگر از 384 نفر که تست مثبت برای COVID-19 کشته در تمام تنظیمات از جمله مراقبت از خانه و در نظر گرفتن مجموع به 33,998. که بالاترین مرگ و میر در اروپا و دوم تنها به آمریکا

دانشمندان دولت نیز گفت: خود را برآورد نرخ تولید مثل از coronavirus — به اصطلاح R ارزش افزایش یافته است فروتنی به عنوان یک نتیجه از گسترش ویروس در مراقبت از خانه.

R اقدامات چگونه بسیاری از مردم به طور متوسط یک فرد آلوده در انتقال بیماری به. به دلیل تاخیر عوامل درگیر در اندازه گیری عفونت آن را بر اساس آنچه که رخ داده است دو تا سه هفته به عقب. R است به فکر افزایش یافته است به بین 0.7 و 1 از قبلی محدوده 0.5 و 0.9

.___

پراویدنس, R. I. — اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا رود آیلند شکایت جمعه به دنبال انتشار ده ها تن از بازداشت شدگان در فدرال قفل که در آن یک وکیل می گوید coronavirus در حال گسترش است "بیاختیار."

تعدادی از بازداشت شدگان تست مثبت بیش از دو برابر شده در روزهای اخیر در وایات بازداشتگاه مرکزی آبشار از 15 تا 38, ACLU گفت. ده کارکنان نیز آزمایش مثبت است.

این قفل دارای عنوان بسیاری از 770 زندانیان در بازداشت سازمان از جمله خدمات مارشال ایالات متحده و مهاجرت و گمرک, اما روشن نیست که چگونه بسیاری از آنها در حال حاضر وجود دارد. آیتالله سیستانی معتقد بازداشت شدگان نمی تواند به دنبال اجتماعی فاصله دستورالعمل در سلول های کوچک.

"اخبار نگران است که COVID-19 در حال گسترش است بیاختیار در وایات" وکیل دبورا گونزالس گفت. سخنران برای یخ و قفل کاهش یافته است به اظهار نظر در مورد طرح دعوی در دادگاه اما گفت اضافی تست و مانیتورینگ امکان پذیر است. سه یخ افراد بازداشت شده در حال حاضر منتشر شد پس قبل از ACLU طرح دعوی در دادگاه.

___

واشنگتن — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه گفت که او امیدوار به کروناویروس واکسن در بازار تا پایان سال و یا مدت کوتاهی پس از آن.

Moncef Slaoui سابق دارویی اجرایی که مغلوب ساختن پیشی جستن به شنود گذاشته باشند به عنوان دولت ویروس تزار گفت که در اوایل داده های آزمایشی نشان می دهد که "چند صد میلیون دوز از واکسن" تحویل داده خواهد شد اواخر سال 2020 است.

مغلوب ساختن پیشی جستن در سخنرانی خود در یک باغ گل رز رویداد تصریح کرد که او می خواهد برای دیدن متحده حرکت رو به جلو با بازگشایی اقتصاد خود را.

"ما در حال بازگشت به واکسن یا هیچ واکسن" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

___

بروکسل — اتحادیه اروپا و اسپانیا می گویند که آنها در حال برگزاری یک کنفرانس کشورهای کمک کننده در این ماه در حمایت از پناهندگان و مهاجران از ونزوئلا به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس عمیق تر خود را در مخمصه.

ونزوئلا است که گریبانگیر توسط یک تعمیق سیاسی و بحران اقتصادی رئیس جمهور نیکولاس مادورو. پناهندگان سازمان گفته اند که تعداد زیادی از مردم در حال فرار از کشور می تواند به 6.5 میلیون نفر تا پایان سال 2020 است. اکثر اقامت در امریکا لاتین و کارائیب

در بیانیه روز جمعه اتحادیه اروپا گفت: هدف از مارس 26 رویداد است که به "بسیج منابع برای حمایت از جمعیت آواره و میزبان اصلی جوامع مقابله با تشدید وضعیت ایجاد شده توسط COVID-19 و تسهیل بیشتر تعهد و هماهنگی از بازیگران کلیدی."

این نگرانی اتحادیه اروپا بحران است نادیده گرفته می شود اما امیدوار است که در حدود 40 کشور و همچنین سازمان ملل متحد و جهان موسسات مالی خواهد شد.

اسپانیایی وزیر خارجه Arancha گنزالز Laya می گوید: "جامعه بین المللی نمی تواند باقی می ماند به دور از درام از ونزوئلا خروج. لازم است به عمل بدون تاخیر بیشتر."

___

نیویورک — پس از دو ماه از محدودیت های سفت و سخت در کسب و کار و اجتماعی فاصله نیویورک رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو استقبال اول شل شدن محدودیت در بسیاری از نقاط ایالت جمعه و اعلام کرد که سواحل اجازه داده می شود برای باز کردن در زمان برای آخر هفته روز یادبود.

دولت و شهرداری سواحل در سراسر کشور اجازه خواهد داشت برای باز کردن چهار شنبه قبل از تعطیلات اما با محدودیت دموکرات گفت.

ظرفیت محدود خواهد شد به بیش از 50 درصد از نرمال با پارکینگ محدود به قدم زدن کرد. فعالیت های گروهی اجازه داده نخواهد شد. مناطق پیک نیک و زمین های بازی خواهد ماند بسته شده است. کارکنان نیاز به پوشیدن ماسک.

از آن خواهد شد تا به دولت های محلی کومو گفت: به تصمیم بگیرد که آیا به اجازه شهرداری سواحل به بازگشایی شده است. اگر آنها نمی, آنها باید به دنبال دولت قوانین.

"اگر یک مشکل وجود دارد و مردم محلی اجرا نیست کسانی که مقررات ما خواهد شد کسانی که در سواحل" کومو گفت.

سواحل در نیوجرسی و کنتیکت نیز باز خواهد شد برای تعطیلات آخر هفته و کومو گفت: بخشی از منطق برای بازگشایی شد برای جلوگیری از نیویورکی ها از هجوم آوردند به این کشورها به عنوان آب و هوا گرم.

___

نیویورک — New York شهرستان را صرف 55 میلیون دلار برای ارائه 74,000 رایگان سیستم های تهویه مطبوع به کم درآمد افراد مسن که ممکن است cooped در داخل آپارتمان خود را تمام تابستان به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس, شهردار, بیل د Blasio روز جمعه گفت.

"دانستن که سالمندان کم درآمد آسیب پذیر هستند, ما در حال رفتن به شروع به ابتکار حق دور به آنها سیستم های تهویه مطبوع" د Blasio گفت.

دیگر اقدامات با هدف کمک به نیویورک برای زنده ماندن تابستان در دوران اجتماعی فاصله شامل راه اندازی تهویه مطبوع سرمایش مراکز امکاناتی از قبیل ورزشگاه و کتابخانه ها و باز کردن شیرهای آتش نشانی با خیال راحت.

"این همه در مورد حفاظت از نیویورک و کمک به آنها را از طریق تابستان" د Blasio گفت.

___

لندن — ایرلند نخست وزیر لئو Varadkar تایید کرده است که این مستند محدودیت های خود را در کشور شروع خواهد شد به کاسته از دوشنبه.

Varadkar گفت: در یک صدای جیر جیر آن است که "امن برای ادامه" با اولین مرحله در طرح دولت برای کاهش محدودیت.

اوایل این ماه دولت ایرلندی تنظیم یک نقشه راه از نحوه بازگشایی جامعه است. هر یک از پنج مرحله خواهد بود مبهوت سه هفته از هم جدا.

از شنبه گروه به چهار نفر که می تواند خانواده و یا دوستان ممکن است دیدار خارج از منزل در 5 کیلومتر (3.1 مایل) از خانه. و برخی از کارگران از جمله کسانی که در ساخت و ساز می تواند بازگشت به شغل خود را در حالی که قوانین در ورزش شده اند و آرام است. و مراکز باغ به عنوان به خوبی به عنوان دیگر در درجه اول فضای کسب و کار خرده فروشی خواهد بود قادر به بازگشایی شده است. اجتماعی فاصله قوانین باید مشاهده شده در همه موارد.

ایرلند است که به طور گسترده ای دیده می شود به عنوان داشتن کنترل این ویروس نسبتا خوب است. دولت گفته است که 1,506 فتح کرد گرفته شد افرادی که آزمایش مثبت برای COVID-19 فوت کرده اند.

___

رم — ایتالیا ثبت افزایش 789 COVID-19 عفونت از پنجشنبه به جمعه به عنوان کشور مشتاقانه منتظر به یاد بگیرند که اگر جزئی کاهش مستند محدودیت در اوایل این ماه باعث شده هر چشم انداز مثبت در سرایت رای دادن.

دیگر وزارت بهداشت آمار و ارقام منتشر شده در پنج شنبه شب نشان داد که تعدادی از بیماران نیاز به مراقبت های ویژه در بیمارستان ها همچنان ادامه دارد و به طور پیوسته کاهش می یابد. در حال حاضر 808 مردم با کروناویروس عفونت اشغال تخت ICU در ایتالیا.

در اوایل شیوع مراقبت های ويژه غرق شد در شمال ایتالیا کانون برای coronavirus موارد کمک به شدت درایو تا تعداد مرگ و میر. ایتالیا شناخته شده مرگ و میر با شب جمعه بود در 31,610 پس از 242 مرگ و میر ثبت شده بودند در 24 ساعت گذشته. به طور کلی ایتالیا ثبت شده 223,885 موارد پس از این کشور شیوع آغاز شد و در اواخر فوریه.

در مه 4, دولت سست برخی از مستند قوانین از جمله اجازه دادن به شهروندان مکرر پارک های عمومی و به دیدار اعضای خانواده خود را در سراسر صفحه اصلی منطقه است. اپیدیولوژی گفته اند که آن را تقریبا 14 روز برای ارزیابی اینکه آیا به دست آورد جزئی آزادی حرکت ممکن است ارسال ایتالیا عفونت رای بالا رفتن دوباره. در ضمن محدودیت به شمار می رود برداشته و یا شل در سراسر کشور شروع هفته آینده.

___

دنبال AP پوشش خبری از کروناویروس همه گیر در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن