آخرین: جامعه می شوند وزن آن در لیست کلیساها به عنوان خطر بالا

توسط آسوشیتد پرسسئول کره جنوبی — کره جنوبی در نظر دارد از جمله امکانات مذهبی در همان لیست با کاباره ها میزبان

توسط ATSHNEWS در 11 تیر 1399

توسط آسوشیتد پرس

سئول کره جنوبی — کره جنوبی در نظر دارد از جمله امکانات مذهبی در همان لیست با کاباره ها میزبان میله و کارائوکه اتاق به عنوان "در معرض خطر" سالن برای گسترش COVID-19 زیر کشت از انتقال به اجتماعات کلیسا.

نخست وزیر کره جنوبی چانگ Sye-kyun گفت: در طول یک ویروس در جلسه روز چهارشنبه که بیش از 40 درصد از این کشور به تازگی تایید عفونت بیش از گذشته سه روز باید ترسیم شده است به مکان عبادت است.

او التماس کرد مردم را به خودداری از تجمعات مذهبی و انتقاد کلیساها و دیگر امکانات برای عدم اجرای مناسب اقدامات پیشگیرانه مانند نیاز به پیروان به پوشیدن ماسک و نشستن از هم جدا در طول خدمات.

"اگر امکانات مذهبی همچنان به عنوان یک محیط برای عفونت با عدم پیاده سازی anti-virus اقدامات آن خواهد بود اجتناب ناپذیر برای دولت تعیین (آنها را) به عنوان در معرض خطر امکانات و اجرای قوی محدودیت" چانگ گفت.

در معرض خطر امکانات توصیه به نزدیک و یا در غیر این صورت باید اجرای anti-virus اقدامات از جمله فاصله و درجه حرارت کنترل نگه داشتن لیست مشتریان و نیاز به کارکنان و بازدید کنندگان به پوشیدن ماسک. آنها همچنین نیاز به ثبت نام کنندگان با گوشی های هوشمند کدهای QR به طوری که آنها می تواند به راحتی واقع زمانی که مورد نیاز است.

___

در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن در مورد شیوع ویروس:

— کارشناسان می گویند این بیماری همه گیر است wreaking ویران در فقیر و جنگ زده کشور ،

— Virus موارد در سراسر جهان آمار 10 میلیون نفر و مرگ و میر پیشی گرفته اند 500,000.

— UK PM بوریس جانسون می گوید: این بیماری همه گیر "شده است یک فاجعه" برای بریتانیا باشد.

— گرسنگی ساقه یمن و کودکان به عنوان همه گیر بازدید های امروز جهان, فقیرترین کشور است.

— پرستاران و پزشکان احساس فشار به عنوان ویروس مسابقات از طریق آریزونا.

— این بیماری همه گیر به معنی میلیون ها نفر از زنان در آفریقا و دیگر مناطق در حال توسعه می تواند از دست دادن سال موفقیت در کمک به درآمد خانوار و دفاع از استقلال خود را.

___

به دنبال همه از AP را همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak

___

در اینجا چه چیز دیگری اتفاق می افتد:

مینیاپولیس — دانشگاه مینه سوتا می گوید: هفت ورزشکار از "چند ورزش" را آزمایش مثبت برای coronavirus.

لاک پشت نقب زن بخش دو و میدانی انجام شده 170 COVID-19 آزمون در طول ماه های ژوئن و هفت ورزشکاران تست مثبت است. این مدرسه گفت: دانش آموزانی که در آزمون مثبت وارد شده به یک پروتکل و خواسته خود جدا. آن دسته از دانش آموزان برای دسترسی به تمام منابع لازم و مواد غذایی خواهد شد و در ارتباطات روزانه با دانشگاه ورزشی کارکنان پزشکی.

کسانی که دانش آموزان را مجبور به انجام تست اضافی و غربالگری قبل از آنها می توانید با شرکت در فعالیت های تیم. یک پزشک تیم نیز باید روشن ،

این دانشگاه گفت: تماس با ردیابی انجام شد و هر کسی که به طور بالقوه در معرض خواسته شده بود به قرنطینه برای کمک به جلوگیری از گسترش ویروس.

___

پکن — چین گزارش کرده است فقط سه مورد تأیید از coronavirus همه در پایتخت پکن که در آن شیوع ماه گذشته به نظر می رسد که اجرای آن در میان شدید تست و مورد ردیابی.

جدید مرگ و میر گزارش شده پنج شنبه, ترک تلفات در 4,634 میان 83,534 موارد COVID-19 ثبت شده از این ویروس برای اولین بار در شناسایی مرکزی چین در شهر ووهان در اواخر سال گذشته.

ملی کمیسیون بهداشت گفت: 421 مردم در درمان با یکی دیگر از 108 تحت نظارت بودن موارد ممکن است یا داشتن آزمایش مثبت برای این ویروس بدون نشان دادن علائم.

پکن آغاز شده است تخلیه شده در شیوع اخیر به Xinfadi عمده فروشی بازار مواد غذایی در جنوب غربی حومه شهر.

با 328 موارد گزارش شده از 11 ژوئن پکن ابقاء برخی از اقدامات پیشگیری به حالت تعلیق در کلاس برای دانش آموزان و انجام 8.3 میلیون ویروس آزمون میان این شهر بیش از 20 میلیون نفر.

___

SALEM Oregon – اورگان دولتی کیت قهوه ای توسعه یافته COVID-19 وضعیت اضطراری به مدت 60 روز.

او گفت که از روز شنبه شده اند وجود دارد بیش از 8,600 coronavirus موارد در کشور با بیش از یک چهارم از آن موارد شناسایی شده در دو هفته گذشته. اورگان اقتدار بهداشت گفت: 207 نفر در اورگان فوت کرده اند از این بیماری است.

وضعیت اضطراری اعلام شده است به زیر بنای حقوقی برای اجرایی سفارشات قهوه ای صادر کرده است در طول بیماری همه گیر از جمله دستورات او در بازگشایی اورگان و همچنین سفارشات مربوط به مهد کودک و مدارس و آموزش عالی ،

تمدید وضعیت اضطراری اعلام اجازه می دهد تا کسانی که دستور به ماندن در اثر. او را به بررسی و ارزیابی مجدد هر یک از اورژانس سفارشات هر 60 روز است. براون گفت: این فرمت خواهد شد گذشته از طریق سپتامبر. 4.

___

CALEXICO, کالیفرنیا. — یک مقام رسمی می گوید: کشاورزی منطقه در کالیفرنیا مرز با مکزیک ارسال کرده است صدها نفر از بیماران به بیمارستان های خارج از منطقه در هفته های اخیر به عنوان رهبران قبول رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom توصیه به backpedal در بازگشایی آن کتک اقتصاد است.

Imperial County پرده برداری از یک طرح که شامل بسته شدن کسب و کار تلقی غیر ضروری و سازندگان: شهرستان, پارک.

مرز مکزیک شهر مخیکالی گرفته شده خود اقدامات برای مبارزه با این ویروس از جمله یک ایستگاه بازرسی برای رانندگان ورود از ایالات متحده آمریکا است که ایجاد یک هفت ساعته پشتیبان گیری از طرف ایالات متحده در روز شنبه.

___

واشنگتن — Dr. Anthony Fauci گفت coronavirus موارد می تواند به رشد 100,000 یک روز در آمریکا اگر آمریکایی ها نمی شروع به زیر بهداشت عمومی توصیه.

ملت پیشرو بیماری های عفونی متخصص ساخته شده در این تبصره در مجلس سنا در جلسه روز بازگشایی مدارس و محل های کار است.

خواسته به پیش بینی نتیجه اخیر موج در برخی از ایالت ها Fauci گفت که او نمی تواند یک پیش بینی دقیق اما معتقد است که آن را "بسیار نگران کننده است."

"ما در حال حاضر با داشتن 40-plus-هزار مورد جدید در روز. من تعجب نمی کنم اگر ما تا به 100.000 بعد اگر این اتفاق نمی نوبه خود در اطراف و بنابراین من بسیار نگران هستم" گفت: Fauci, بیماری های عفونی ارشد در موسسه ملی بهداشت.

Fauci گفت: مناطق شاهد شیوع اخیر در حال قرار دادن تمام ملت در معرض خطر از جمله مناطقی است که پیشرفت در کاهش COVID-19 موارد است. وی با ذکر اخیر فیلم از مردم معاشرت در جمعیت اغلب بدون ماسک و در غیر این صورت نادیده گرفتن دستورالعمل های ایمنی.

___

ROCKVILLE, Md. — معاون رئیس جمهور مایک پنس است تاکید بر این کشور است که در مراتب موقعیت بهتری برای مبارزه با کروناویروس از آن بود ماه پیش حتی به عنوان موارد در ادامه به افزایش به خصوص در جنوب.

پنس قرار دادن یک چرخش مثبت در پیشرفت در یک جلسه مطبوعاتی کاخ سفید را coronavirus نیروی کار در خدمات بهداشت عمومی آمریکا به سفارش ستاد سپاه در مریلند در روز سه شنبه.

او می گوید: "ما می خواهم به شما اطمینان دهم که ما در حال آماده و آماده تر از همیشه قبل از — به دیدار با این بیماری همه گیر کوروناویروس."

نیروی کار اعضای برشمرد بهبود در تست ظرفیت در دسترس بودن دنده محافظ و جدید درمان حتی به عنوان ایالات متحده آمریکا است که در حال حاضر گزارش حدود 40 ، 000 مورد جدید روزانه.

نظرات آمد ساعت پس از این کشور بالا بیماری های عفونی متخصص هشدار داد در طول کنگره شنوایی است که "ما در حال رفتن در جهت اشتباه" و گفت: این کشور می تواند به زودی به عنوان بسیاری از 100,000 موارد جدید در روز.

هنوز پنس گفت: دولت به طور کامل پشتیبانی از تصمیم برخی از کشورهای شاتر کسب و کار خاص و یا تاخیر در بازگشایی تلاش با توجه به افزایش موارد است.

اعضا همچنین خواست آمریکایی ها برای رعایت بهداشت عمومی توصیه از جمله پوشیدن ماسک در گفت آنها کلیدی برای نگه داشتن این کشور باز است.

___

سازمان ملل متحد — شورای امنیت سازمان ملل متحد در تلاش است تا دوباره به رسیدن به توافق در اولین قطعنامه در COVID-19 پس از coronavirus آغاز گردان جهان در ماه فوریه پس از طولانی اختلاف بین ایالات متحده و چین بیش از ذکر سازمان بهداشت جهانی است.

یک تجدید نظر در پیش نویس قطعنامه توسط فرانسه و تونس ارائه شد برای رای سهشنبه و نتیجه اعلام خواهد شد در روز چهارشنبه.

پیش نویس قطعنامه پشت دبیرکل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ' مارس 23 تماس بگیرید جهانی برای آتش بس برای مقابله با این بیماری همه گیر و خواهان "توقف فوری خصومت" در تمام درگیری ها در در دستور کار شورای, از جمله, سوریه, یمن, لیبی, سودان جنوبی و کنگو.

این در همه طرف متخاصم "به شرکت بلافاصله در دوام بس موقت حداقل به مدت 90 روز متوالی" برای فعال کردن امن و بدون مانع تحویل کمک های بشردوستانه و پزشکی و تخلیه.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به حالت تعلیق کمک های مالی به سازمان بهداشت جهانی در اوایل ماه مارس متهم U. N. آژانس بهداشت از عدم توقف این ویروس از زمانی که آن را برای اولین بار ظاهر در چین و متهم که از تکرار طوطی وار پکن.

چین به شدت از این که و اصرار داشت که نقش آن در فراخوانی برای اقدام جهانی در COVID-19 گنجانده شود در هر قطعنامه دیپلمات گفت: در حالی که آمریکا اصرار داشت در یک مرجع به "شفافیت" در COVID-19 و هیچ اشاره ای به چه کسی است.

این پیش نویس قرار است به رای گیری نمی کند, ذکر یا این که یک U. N. سلامت سازمان و یا شفافیت.

اما آن را نشانی از توجه داشته باشید از یک قطعنامه آوریل 2 توسط 193 عضو سازمان ملل مجمع عمومی که "خواستار تشدید همکاری های بین المللی را شامل کاهش و شکست همه گیر از جمله ... با استفاده از دستورالعمل های مربوطه توصیه شده توسط سازمان بهداشت جهانی است."

___

کلمبیا ، — میسوری رسیده گریم جدید نقطه عطف در نبرد با کروناویروس در روز سه شنبه بیش از 1 ، 000 مرگ و میر در میان حیات این بیماری است که دیده می شود موارد موشک وار رفتن در هفته های اخیر.

"که 1000 نفر که جانشان را از دست دادند با توجه به COVID-19," رژیم صهیونیستی است. مایک پرشن روز سه شنبه گفت. "من فکر می کنم همه ما باید به یاد داشته باشید که."

دولت در بخش بهداشت و درمان افزایش تلفات 17 به 1,015 و افزود: بیش از 500 مورد تأیید به ایالت شمارش بالا بردن آن را به 21,551 پس از همه گیر آغاز شده است. تعداد موارد تایید شده به سرعت افزایش یافته و از آنجا که دولت دوباره باز برای کسب و کار در ژوئن 16, تورم توسط 10.9% فقط در هفت روز گذشته, سلامت, مقامات گفت.

وجود دارد هیچ ایالتی قوانین اجتماعی فاصله در حال حاضر در محل در میسوری. هنوز وزارت بهداشت مدیر Randall ویلیامز از مردم خواست تا همچنان شستن دست و اجتماعی فاصله و یا با پوشیدن ماسک به ویژه در جولای 4.

"رفتن به این آخر هفته حتی اگر شما در خارج از ما واقعا می خواهم شما را تشویق به عمل اجتماعی فاصله" ویلیامز گفت.

با وجود بدتر شدن وضعیت دانشگاه میسوری در حال آماده سازی به استقبال دانش آموزان در کلاس های دانشگاه در این پاییز. این دانشگاه روز دوشنبه گفت که آن را به دانشجویان و اعضای هیات علمی و کارکنان به پوشیدن ماسک در کلاس های درس که در دانشگاه کلاس های رزومه کاری در ماه اوت هر چند این برنامه می تواند بسته به تغییر در coronavirus وضعیت. پرشن گفت که او تا به حال هیچ برنامه ای برای صدور ایالت سفارش الزامی است که مردم ماسک در برخی از شرایط.

___

AUSTIN تگزاس — به عنوان تگزاس ایران پرس پیش رو با برنامه ریزی برای یک ماه جولای کنوانسیون میان شاید coronavirus تعداد پزشکان اصرار حزب به تجدید نظر.

تگزاس دوباره بالا مجموعه سهشنبه برای COVID-19 موارد با حدود 7000 تایید عفونت های جدید.

تگزاس توافق رهبران خود را حفظ سه روز کنوانسیون در هوستون رو به جلو خواهد رفت و در صورت پوشش نمی شود لازم الاجرا است. است که با وجود کالیفرنیا ، گرگ ابوت اصرار به پوشیدن ماسک و در خانه بمانند.

تگزاس انجمن پزشکی گفت: رهبران ایران که در حال حاضر این است که "نه این زمان را به هزاران نفر از حزب وفادار از سراسر کشور" با هم به داخل سالن نشست.

این سازمان نشان دهنده بیش از 50 ، 000 پزشکان در تگزاس است و حمایت از این کنوانسیون که در جولای 16 آغاز می شود.

تگزاس اوباما رئیس جیمز دیکی در پاسخ گفت: این حزب در نظر گرفتن تمام ورودی جدی بود اما noncommittal در مورد اینکه آیا آن را تغییر دهید هر ذهن.

___

دنور — رژیم صهیونیستی. Jared پلیس می گوید کلرادو را مهار قبلا تنظیم قوانین برای کافه ها و شب زنده داری به دلیل پتانسیل برای گسترش coronavirus.

پس از صحبت با فرمانداران از تگزاس و آریزونا که باید دیده خوشه در موارد پلیس می گوید که آنها بر این باورند کافه ها و کاباره ها شده است عمده منابع از شیوع بیماری به ویژه در میان افراد جوان است.

قبلی قوانین اعلام ژوئن 18 زیر کلرادو "محافظت از همسایگان ما" برنامه اجازه برای کاهش ظرفیت در 25 درصد یا 50 نفر است. در زیر تغییرات جدید که پلیس می گوید بروید به اثر تحت 48 ساعت آینده میله بسته خواهد شد به صورت حضوری خدمات.

اما کسانی که با گزینه های ناهار خوری ممکن است همچنان برای خدمت به مشتریان و فروش takeout الکل.

___

HARRISBURG, Pa. — فیلادلفیا آوردن یک توقف به آن برنامه اجازه می دهد تا داخل سالن ناهار خوری میله ورزشگاه و مراکز تناسب اندام برای بازگشایی, با مقامات و گفت که این روز را در شهرستان شاهد افزایش مورد COVID-19 فقره و می تواند تحت تاثیر یک بیماری همه گیر در حال رشد در جای دیگر در کشور است.

این شهر کمیسیون بهداشت و درمان دکتر تام فارلی, شکست, خبر بد در طول یک کنفرانس خبری پیش از آن روز شنبه به هدف بلند تر و محدودیت.

بستری شدن در بیمارستان در حال دیدن نیست افزایش متناظر اما Farley گفت که عقب مانده شاخص.

در سراسر کشور Allegheny County ثبت یکی دیگر از تک بعد رکورد مورد جدید گزارش روز سه شنبه.

این شهرستان که شامل پیتسبورگ و پنسیلوانیا دوم-پرجمعیت ترین با 1.2 میلیون نفر بیش از آخر هفته دستور توقف نوشیدن الکل در کافه ها و رستوران ها در میان آنچه مقامات وجود دارد به نام "نگران کننده" سنبله در COVID-19 موارد است.

___

ویلمینگتون دلم. — جو بایدن می گوید او تست شده است برای COVID-19 نشده است اما انتظار "نسبتا" به زودی."

این presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد صحبت با خبرنگاران پس از یک مبارزه انتخاباتی در ایالت دلاور در روز سه شنبه گفت که او هنوز یک آزمون به دلیل "من تا به حال هیچ نشانه" و "من می خواستم به هر کس دیگری جای در این فرآیند است."

وی افزود: "پس از آن به نظر نمی آید مانند من در حال حرکت به جلو از خط" او انتظار دارد به آزمایش می شود "نسبتا به زودی."

بایدن گفت که سرویس مخفی مستقر در اطراف خانه اش و هر کسی که می آید به خانه خود را از جمله کارکنان و تست شده هستند. او همچنین اشاره کرد دختر جوان که مشغول به کار در فلوریدا مورد آزمایش قرار گرفت و دو بار برای coronavirus.

___

اتاوا — دولت کانادا می گوید که تمدید قوانین محرومیت اکثر مسافران خارجی از ورود به کانادا تا پایان ماه جولای به عنوان بخشی از تلاش ها برای کاهش سرعت گسترش COVID-19.

محدودیت پوشش هر کس به جز شهروندان کانادا و دارندگان اقامت دائم — و همچنین آمریکایی ها از ورود به کانادا ضروری دلایل — تنظیم شد و به پایان رسید در نیمه شب.

یک سخنگوی آژانس خدمات مرزی کانادا می گوید همه اختیاری و یا اختیاری سفر از طریق بنادر از ورود پوشانده شده است.

اما استثنا وجود دارد اجازه می دهد تا در خانواده از شهروندان کانادایی یا مقیم دائم و همچنین برای پوشش مواردی مانند خدمه پرواز.

این بسته از کانادا و امریکا مرز به همه اما ضروری کارگران و تجارت حداقل تا جولای 21 تحت پوشش جداگانه سفارش دهید.

___

رم — ایتالیا هنوز هم اصرار بر coronavirus قرنطينه برای بازدید کنندگان از 14 کشور سبز روشن توسط اتحادیه اروپا را ببینید.

وزیر بهداشت روبرتو Speranza گفت: ایتالیا بود و در نظر گرفتن "خط احتیاط" با توجه به آن نبرد برای جلوگیری از شیوع بیماری در زمانی کانون در اروپا COVID-19 اضطراری است.

اتحادیه اروپا روز سه شنبه گفت: این امر بازگشایی مرزهای خود به مسافران از 14 کشور — الجزایر و استرالیا و کانادا و گرجستان و ژاپن و مونته نگرو, مراکش, نیوزیلند, رواندا, صربستان کره جنوبی و تایلند و تونس و اروگوئه.

بازدید کنندگان چینی به احتمال زیاد مراجعه كرده اما نه بیشتر از ایالات متحده, که در آن عفونت صعودی.

Speranza امضا فرمان سهشنبه نیاز به "امانتی قرنطینه" برای بازدید کنندگان از 14 کشور جهان است. او در بیانیه ای گفت: "وضعیت در سطح جهانی باقی مانده بسیار پیچیده است. ما باید برای جلوگیری از که فداکاری های ساخته شده توسط ایتالیایی ها در این ماه بسیار بیهوده است."

ایتالیا ثبت اولین مورد مثبت Feb. 21 و برای هفته ها تا به حال جهان بالاترین مرگ و میر. اما پس از 10 هفته مستند و دقیق بهداشت و اجتماعی فاصله اقدامات است که هنوز هم در نیروی ایتالیا تا حد زیادی به ارمغان آورد شیوع بیماری تحت کنترل است. روز سه شنبه برای مثال ایتالیا ثبت شده 23 قربانیان جدید و 142 جدید تایید عفونت.

___

رالی, N. C. — کارولینای شمالی اعلام کرده است برنامه ای برای تست همه خانه سالمندان بیماران و کارگران برای coronavirus.

مندی کوهن دولت بالا, عمومی بهداشت, رسمی, روز سه شنبه گفت که یک بار آزمون داده خواهد شد و بین ماه های ژوئیه و اواسط ماه اوت برای کمک به محدود کردن ویروس.

کوهن گفت: دولت با همکاری CVS Omnicare به آزمون حدود 36,000 ساکنان خانه سالمندان و 25,000 کارگران در بیش از 400 سایت در سراسر کشور.

هزینه این برنامه بود بلافاصله ارائه شده اما کوهن گفت: زمانی که ممکن است بیمه برداشت خواهد شد. در غیر این صورت هزینه خواهد شد و تحت پوشش وزارت بهداشت و خدمات انسانی.

اخیر ایالت داده های ثبت شده توسط آژانس بهداشت عمومی را نشان می دهد 4,440 از دولت 64,670 آزمایشگاه تایید coronavirus موارد رخ داده در خانه های سالمندان.

اما خانه های پرستاری حساب 660 دولت 1,343 coronavirus مرگ و میر.

___

واشنگتن — رئیس سازمان غذا و دارو می گوید واکسن توسعه دهندگان خواهد شد انتظار می رود به مطالعه COVID-19 عکس در اقلیت نژادی افراد مسن و زنان باردار و کسانی که با شرایط بهداشتی.

FDA کمیسر Stephen هان مشخص شده در این دستورالعمل به صورت بالقوه واکسن در سنا در جلسه روز بازگشایی مدارس و محل های کار است.

هان می گوید: "در حالی که FDA متعهد به کمک به تسریع در این کار ما را نمی خواهد قطع گوشه و کنار در تصمیم گیری ما."

آژانس آمده است تحت انتقاد برای اعطای اضطراری مجوز به مالاریا مواد مخدر تبلیغ توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان یک درمان برای کوروناویروس. آژانس لغو آن تعیین اوایل این ماه پس از مطالعات نشان داد این دارو بی اثر بود در برابر ویروس.

ایالات متحده مجموعه ای برای شروع یک 30,000 نفر محاکمه یک دولت-ایجاد شات از ماه آینده آغاز کنیم. تحت مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برنامه لقب "عملیات پیچ و تاب سرعت" مقامات بهداشت هدف به 300 میلیون دوز در دست ژانویه.

حدود 15 تجربی COVID-19 واکسن در مراحل مختلف تست در سراسر جهان است. هیچ تضمینی وجود ندارد که هر یک را به اثبات موثر است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب