آخرین: کره ای بیس بال, فوتبال, هواداران برای بازگشت به بازی

توسط آسوشیتد پرسسئول کره جنوبی — ___ در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن در مورد شیوع ویروس: — مغلوب ساختن

توسط ATSHNEWS در 3 مرداد 1399

توسط آسوشیتد پرس

سئول کره جنوبی —

___

در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن در مورد شیوع ویروس:

— مغلوب ساختن پیشی جستن دولت 21 میلیون دلار قمار در سوزش سر دل دارو به عنوان ویروس درمان fizzles.

— ویروس می فرستد مدعیان u p برای اولین بار پس از آوریل

— کاخ سفید قطره پیشنهاد خود را برای مالیات بر حقوق برش در COVID-19 بسته نجات پس از توافق متحدان شی

— در مبارزه با بیماری همه گیر مردمی رهبران کرایه ضعیف

— سینما التماس برای فیلم های پرفروش.

— شهر نیویورک مقامات این شهر رسیده است هدف خود را از انجام 50,000 coronavirus آزمون در روز و تماس خود را ردیابی تلاش کرده است به طور بالقوه مانع از هزاران نفر از عفونت های جدید.

— سه نفر از چهار آمریکایی به نفع نیاز مردم به پوشیدن پوشش صورت در حالی که در خارج از خانه های خود را برای کمک به کاهش سرعت گسترش coronavirus بر اساس یک نظرسنجی جدید از آسوشیتد پرس-NORC مرکز عمومی امور پژوهش است.

— خطوط هوایی جنوب غربی می گوید: آن را نمی خواهد اجازه می دهد تا سلامت چشم پوشی به آن صورت-ماسک قانون است. تنها کودکان زیر 2 خواهد بود معاف از نیاز خود را برای پوشش دهان و بینی در طول پرواز است.

___

دنبال AP را همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak

___

در اینجا چه چیز دیگری اتفاق می افتد:

استرالیا — نخست وزیر استرالیا COVID-19 نقطه داغ ویکتوریا دولت می گوید: نظامی استفاده می شود به تقویت تماس با ما-ردیابی کردند.

برتر Daniel Andrews روز جمعه گفت که اگر کسی که تازه تشخیص داده شده coronavirus مورد جواب نمی دهد پس از تماس تلفنی دو بار سربازان را همراهی یک مقام بهداشتی به فرد آلوده را برای یک تماس-ردیابی مصاحبه در آستان.

هر کسی که در خانه نیست به احتمال زیاد جریمه برای عدم به خانه قرنطینه در حالی که در انتظار یک منفی نتیجه آزمون. قبلا عدم تماس با فرد آلوده از طریق تلفن آمد و با خانه تماس بگیرید.

ماسک پوشیدن اجباری شد پنج شنبه در ویکتوریا پایتخت از ملبورن است که استرالیا را در دومین شهر بزرگ.

___

پکن — مقامات چینی گزارش داده اند که دو تایید coronavirus موارد در شمال شرقی استان به عنوان چین همچنان به دیدن عفونت خوشه های, حتی اگر آن را تا حد زیادی شامل ویروس در بسیاری از کشور.

مقامات در استان لیائونینگ بسته اند, تئاتر, شب, باشگاه های خارجی و داخلی, جاذبه های گردشگری, تلاش برای جلوگیری بیشتر عفونت.

به لیائونینگ عفونت های علامت گذاری چین آخرین خوشه ای پس از یک در دور دست در شمال غربی منطقه سین کیانگ در اوایل این ماه. که شیوع متمرکز در پایتخت های منطقه ای از اورومچی آلوده ده ها تن از مردم و مقامات پیشتر سفر و دستور گسترده تست.

در جای دیگر چین تا حد زیادی شامل ویروس با شهرهای بزرگ مانند پکن و شانگهای باز به افزایش فعالیت های اقتصادی و تعامل اجتماعی است.

___

سئول, کره جنوبی __ کره جنوبی افزایش روزانه از تایید coronavirus موارد دوباره کاهش یافته و به زیر 50 در میان ادامه یک چشم انداز مثبت در عفونت ویروس در پر جمعیت سئول منطقه است.

کره مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گفت: جمعه آن را تایید کرده است 41 ویروس های اضافی را از موارد قبلی دوره 24 ساعته. این موارد جدید به ارمغان آورد ملی شمارش به 13,979 تایید موارد با 298 مرگ و میر.

آژانس می گوید: 28 به تازگی موارد گزارش شده بودند به صورت محلی بیماران آلوده — 24 از آنها در سئول در منطقه شهری. آن را می گوید باقی مانده 13 نفر آمد از خارج از کشور.

کره جنوبی شده است گزارش حدود 20 تا 60 مورد جدید هر روز از آن کاسته سفت و سخت اجتماعی فاصله قوانین در اوایل ممکن است. این گزارش 59 موارد جدید در روز پنج شنبه, 63 روز چهارشنبه و 45 روز سه شنبه.

___

ققنوس — فرماندار آریزونا می گوید: مدارس دولتی ملزم به بازگشایی برای فرد در یادگیری به عنوان انتظار می رود در اواسط ماه اوت به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس همچنان در سطح بالا.

رژیم صهیونیستی. mlb روز پنجشنبه گفت که دولت خدمات بهداشتی و درمانی بخش را توسعه یک مجموعه علمی دستورالعمل که در مدارس محلی و مقامات بهداشت عمومی می توانید استفاده کنید برای تعیین اینکه آیا آن را بی خطر است برای بازگشایی کلاس های درس.

فرماندار همچنین می گوید: بارها و ورزشگاه است که او دستور داد نزدیک به یک ماه پیش برنده نمی شود مجاز به بازگشایی شده است.

آریزونا را در صدر 3,000 مرگ و میر ناشی از کروناویروس و نزدیک به 153,000 تایید ویروس موارد است.

___

لس آنجلس — کالیفرنیا شهرستانهای پله تا اجرای عمومی بهداشت دستور به بستری شدن در بیمارستان و تست مثبت برای coronavirus موشک وار رفتن در بسیاری از بخش های دولت است.

در منطقه خلیج سان فرانسیسکو مقامات در مارین و ناپا شهرستانهای را تایید جریمه اعم از $25 - $500 برای افراد نقض بهداشت عمومی سفارشات از جمله عدم پوشیدن ماسک. ناظران در نزدیکی منطقه سونوما کانتی را در نظر بگیرند مشابه حرکت می کند.

این ویروس همچنان به افزایش در بسیاری از بخش هایی از کالیفرنیا با شکوه 425,600 موارد تایید شده. وجود دارد 157 میر پنج شنبه, بالاترین گزارش در یک روز.

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom آن را به نام "گریم نقطه عطف است."

___

SPRINGFIELD بیمار است. — ساکنان در شش مرکزی و جنوب ایلینوی, شهرستان ها از جمله دولت سرمایه را باید شکایت ainst رژیم صهیونیستی است. J. B. پریتزکر را محدودیت در تعامل اجتماعی باعث coronavirus بیماری همه گیر.

اقدام روز شنبه در باند رس, کلینتون, Edgar Richland و شهرستان Sangamon به دنبال دستور دادگاه اعلام وجود اضطراری برای بهداشت عمومی به عنوان تعریف شده توسط پریتزکر عمومی وزارت بهداشت. پایتخت دولت از اسپرینگفیلد است در Sangamon County است.

شاکیان در هر مورد به دنبال دستورات در برابر فاجعه اعلامیه که پریتزکر است که با استفاده از برای توجیه محدودیت در تعامل به محدود کردن انتقال ویروس است.

او از دولت گزارش کرده است 7,367 مرگ و میر در میان 167,000 تایید موارد COVID-19 بیماری ناشی از کوروناویروس. بیشتر شده اند و در شیکاگو و طبخ شهرستان که صدها مایل از شمال به شهرستان که در آن مناسب واصل شد.

___

سیاتل — واشنگتن فرماندار است محدودیت های سفت در سراسر کشور در رستوران ها و کافه ها برای عروسی و مجالس ترحیم و در ورزشگاه در یک تلاش بیشتر به بنیادی افزایش عفونت کروناویروس.

رژیم صهیونیستی. جی Inslee روز پنجشنبه گفت که نرخ انتقال بیماری در حال افزایش بوده است در دولت است.

این قانون تغییرات تاثیر جولای 30.

برای رستوران ها و جداول داخل سالن ناهار خوری خواهد بود محدود به اعضای همان خانواده و الکل خدمات باید در 10 p. m., میله, میخانه, ماشین منگنه از wineries و مشروب بس باید همه داخل سالن خدمات بدون در نظر گرفتن اینکه آیا مواد غذایی خدمت کرده است.

مراسم عروسی هنوز هم اجازه خواهد داشت اما پذیرایی ممنوع است هر چند کسانی که در دو هفته آینده می تواند محل را تحت قبلی دستورالعمل.

___

واشنگتن — Baseball Hall of Famer Mariano ریورا حضور رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن coronavirus مطبوعاتی در کاخ سفید است.

سابق نیویورک یانکیز امداد پارچ یک مغلوب ساختن پیشی جستن حامی و نگاه به عنوان رئیس جمهور پنج شنبه اعلام کرد که او لغو فلوریدا بخشی از کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه در ماه آینده.

مغلوب ساختن پیشی جستن ستایش ریورا کار با کودکان و سوابق خود را به عنوان نزدیک برای یانکی ها رئیس جمهور, تیم های مورد علاقه. او قبلا موفق به دریافت مدال ریاست جمهوری آزادی به ریورا.

آن را بلافاصله روشن نیست چرا ریورا بود که در این جلسه. ریورا قدیمی تیم در واشنگتن برای باز کردن لیگ اصلی بیس بال را به صورت مختصر فصل چهار شنبه شب برابر سال گذشته جهان سری قهرمان اتباع واشنگتن.

___

TOPEKA کن. — کانزاس' دادستان کل می گوید که او معتقد است که هر دو شهرستان و محلی مدارس می تواند معاف خود را از فرماندار منظور نیاز مدارس به کارکنان و دانش آموزان پوشیدن ماسک به دلیل شیوع کروناویروس.

دادستان کل درک اشمیت اشمیت گفت: دولت قانون در همه گیر مصوب ژوئن اجازه می دهد تا شهرستان به انصراف از سفارش و دولت در قانون اساسی به مدرسه محلی منطقه قدرت را به انجام همان.

رژیم صهیونیستی. لورا کلی در پاسخ به داغدار بیانیه ای خواستار اشمیت اشتباه است و او را متهم به ایجاد "بیشتر موانع و عدم قطعیت" در طول بیماری همه گیر.

کلی صادر ماسک-در-مدارس نظم دوشنبه تحمیل قوانین که در حال سختگیرانه تر از دستورالعمل های تعیین شده توسط هیئت دولت به آموزش و پرورش است.

___

SAN FRANCISCO — San Francisco است posposing به جامعه باز آموزش هاب برای کودکان کم درآمد که نیاز به تجهیزات کامپیوتری و کمک های اضافی به مذاکره آموزش از راه دور در سال تحصیلی آینده.

مقامات شهرستان گفت: حدود 40 جمله مراکز ارائه وعده های غذایی خارج از بازی و بزرگسالان کمک خواهد شد پراکنده در کتابخانه ها و مراکز تفریحی و مراکز فرهنگی.

مانند بسیاری دیگر از مدارس در کالیفرنیا, سان فرانسیسکو مدارس شروع سال تحصیلی با آموزش آنلاین به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. اما همه کودکان باید دسترسی به اینترنت کامپیوتر و یا پدر و مادر در خانه به کمک این برنامه تلاش برای کاهش نابرابری.

این طرح باید دولت های محلی و تصویب.

___

پاریس — فرانسه گزارش تیز چشم انداز مثبت در coronavirus موارد با بیش از 1000 عفونت های جدید در روز پنج شنبه به مردم اجازه گارد خود را از رفتن به این کشور در تابستان ،

مقامات بهداشتی می گویند موارد در فرانسه سرزمین اصلی باید رسید 66 ٪ در سه هفته گذشته با 26 درصد افزایش در هفته گذشته به تنهایی. نگرانی ها در مورد افزایش موارد در حال حاضر درخواست دولت برای ایجاد ماسک-پوشیدن اجباری در تمام فضاهای عمومی این هفته است.

در به روز رسانی روزانه در فرانسه شیوع است که در حال حاضر به کشته شدن 30,182 مقامات بهداشت و درمان گفت: مردم نیست تا آنجا مراقبت به لحاظ اجتماعی فاصله و این که "ما اخیر عادات مورد علاقه گسترش ویروس برای چند هفته در حال حاضر."

"در طول تابستان و تعطیلات آن می تواند به نظر می رسد مصنوعی برای نگه داشتن یک فاصله زمانی که تبریک یکدیگر را نگه دارید از هم جدا هنگامی که چت به طور منظم و به پوشیدن ماسک در فضاهای بسته. اما این فرد و تلاش جمعی بسیار مهم است برای جلوگیری از این ویروس را از پا در آزادی ما و این بیماری همه گیر از بازگشت."

___

کلرادو اسپرینگز ، — همه دانشجویان در آکادمی نیروی هوایی را به کلرادو اسپرینگز پردیس در پاییز ساخت دانشگاه یکی از اولین در کشور به بازگشت در طول coronavirus بیماری همه گیر.

KCNC-TV گزارش داد که وزیر دفاع علامت Esper شنبه اعلام کرد که آموزش نظامی خطوط لوله هستند "ماموریت ضروری" به این معنی که همه دانشجویان انتظار می رود به بازگشت در هفته آینده.

نظم آمد و پس از آکادمی رهبران ارسال غیر سالمندان خانه در ماه مارس به پایان سال آنلاین نگه داشته و باقی مانده دانش آموزان در محوطه دانشگاه. مقامات می گویند تمام دانشکده افسری بال ساخت تا حدود 4000 دانش آموزان می خواهد در پردیس تا پایان ماه.

___

شیکاگو — آکادمی اطفال آمریکا اعلام کرده است توصیه های جدید برای بچه ها, ورزش در طول همه گیر برای به حداقل رساندن خطرات ناشی از COVID-19.

آنها عبارتند از: ماسک برای ورزشکاران جوان در غیر شدید فعالیت های اجتماعی فاصله امکان پذیر نیست; تمرین در غلاف است که تغییر نمی, بازیکنان و نمی های تجهیزات.

از آنجا که این ویروس گسترش می یابد بیشتر به راحتی طولانی مدت با تماس نزدیک با فرد آلوده خطرات به ورزشکاران جوان به احتمال زیاد بستگی به نوع ورزش تعدادی از بازیکنان خارجی و داخلی در مقابل هوای محیط آکادمی گفت: در ارشاد نوشته شده در چهارشنبه.

"خطر را می توان کاهش داد اما نه حذف, توسط ورزشکاران, پدر و مادر و مربیان و مسئولان ایمنی زیر پروتکل" آکادمی گفت.

___

ژوهانسبورگ — آفریقای جنوبی رئیس جمهور می گوید: تمام مدارس دولتی را "استراحت" برای چهار هفته بعدی به عنوان کشور پرانتز برای بالاترین افزایش در عین حال از coronavirus عفونت.

رئیس جمهور سیریل Ramaphosa در ملی آدرس می گوید: "coronavirus طوفان در واقع وارد" و مدارس نباید سایت از انتقال ویروس به عنوان تایید موارد فراتر از 400 ، 000 نفر و مرگ و میر پیش افتادن از 6000.

مدارس شده اند یکی از حساس ترین مسائل مربوط به آفریقای جنوبی تلاش می کند تا به تعادل مبارزه با این بیماری همه گیر و حفاظت از معیشت و آینده از آن 57 میلیون نفر است.

Ramaphosa اذعان دارد که اختلال در آموزش و پرورش می تواند "تاثیر مخربی بر چشم انداز از یک نسل از افراد جوان است." جاری سال تحصیلی را در حال حاضر به تمدید پایان سال 2020 است. آفریقای جنوبی باعث می شود تا بیش از نیمی از آفریقا را تایید کرد ویروس موارد است.

Ramaphosa نیز مجاز ویژه بررسی واحد بلافاصله نگاه به رشد اتهام فساد در همه گیر کمک.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب