آخرین: پنس می گوید CDC به موضوع راهنمایی برای مدارس

توسط آسوشیتد پرسواشنگتن — معاون رئیس جمهور مایک پنس می گوید: مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری خواهد بود صدور را

توسط ATSHNEWS در 18 تیر 1399

توسط آسوشیتد پرس

واشنگتن — معاون رئیس جمهور مایک پنس می گوید: مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری خواهد بود صدور راهنمایی های جدید برای بازگشایی مدارس در پاییز.

مدارس در سراسر کشور در حال مبارزه با, چگونه با خیال راحت به بازگشایی به عنوان coronavirus همچنان به افزایش در برخی از کشورها. معاون رئیس جمهور سخنرانی خود پس از دیدار روز شنبه کاخ سفید coronavirus نیروی کار در وزارت آموزش و پرورش آن را به نام "مطلقا ضروری" برای دانش آموزان به بازگشت به کلاس درس برای فرد در یادگیری است.

پنس اعلام برنامه های جدید CDC دستورالعمل در مدت کوتاهی پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان به توییتر به انتقاد از آژانس بهداشت عمومی برای درخواست مدارس "به انجام این کار بسیار غیر عملی چیز است."

پنس با اشاره به کاهش coronavirus مرگ و میر در سراسر کشور و نشانه های اولیه از تست مثبت مسطح در آریزونا و فلوریدا و تگزاس. آن سه متحده در هفته های اخیر دیده می شود برخی از بزرگترین خوشه در coronavirus عفونت.

___

در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن در مورد شیوع ویروس:

— اتحادیه اروپا خواست به توافق برسند به "بلند پروازانه' بازیابی صندوق

— پنجره را به ویروس موج: مرگ بازیابی در بیمارستان هوستون

— استرالیا جدا ویروس مستعد دولت صرب مخالفت مستند

— شش ماه پس از COVID-19 شروع به گسترش در سراسر جهان و نومیدی به جای اطلاعات است که هنوز هم رانندگی بسیاری از تصمیم گیری در مورد نحوه درمان این بیماری است. دو دارو نشان داده شده است برای کمک به اما کلید سوالات باقی مانده در مورد استفاده از آنها.

— آفریقا در حال حاضر بیش از یک و نیم میلیون نفر تایید coronavirus موارد است. قاره گسترده در مجموع در حال حاضر بیش از 508,000 پس از آفریقای جنوبی ثبت شده دیگر بعد از بیش از 10 ، 000 موارد تایید شده به عنوان یک جهانی جدید hot spot.

___

به دنبال همه از AP را همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak

___

در اینجا چه چیز دیگری اتفاق می افتد:

مادرید — اسپانیا می گوید که روزانه coronavirus عفونت تعداد دو برابر شده است تا در 24 ساعت گذشته در میان ده ها تن از شیوع بیماری.

سرایت شد و تا شنبه با 257 تایید عفونت از 124 روز قبل و به بیش از 252,500 پس از همه گیر آمار کشور, رسمی, وزارت بهداشت آمار نشان داد. شده اند وجود دارد حداقل 28,300 تایید مرگ نه نفر از آنها ثبت شده پس از سه شنبه.

پذیرش به بیمارستان ها و بخش های مراقبت ويژه در حال افزایش داده ها نشان داد به خصوص در بخش هایی از شمال شرقی منطقه کاتالونیا. که در آن مقامات ساخته شده اند اجباری استفاده از ماسک صورت حتی زمانی که اجتماعی فاصله می تواند نگهداری می شود.

عفونت در اطراف خوشه کاتالان شهر لریدا جمعیت 200000 نفر منجر به اولین موضعی مستند پس از اسپانیا آمده از سراسر کشور از اقامت در خانه سفارش دهید.

___

بغداد — عراق وزارت بهداشت می گوید این کشور ثبت کرده است 2,741 موارد جدید از coronavirus, بالاترین مجموع روزانه است.

تعداد موارد افزایش یافته است به طور چشمگیری با وجود طولانی مدت مستند به دنبال هفتگی آخر هفته حکومت.

کشور با سابقه ای طولانی در جنگ و شکننده نظام سلامت است که گریبانگیر توسط یک بحران اقتصادی شدید در آورده با کاهش قیمت نفت و بیمارستان های آن در حال حاضر پر از coronavirus بیماران.

پزشکان در حال اجرا هستند کم در تجهیزات پزشکی از جمله کلید محافظ دنده و تعداد زیادی از کارکنان پزشکی گزارش شده است آلوده.

میدان بیمارستان ها راه اندازی شده اند در سراسر بغداد که در آن عفونت بالاترین, برای مقابله با نمایی رو به افزایش تعداد بیماران مبتلا به ویروس.

تعداد موارد تایید شده در جنگ زده کشور می ایستد در 67442 با 2,779 مرگ و میر.

___

رم — رم فرودگاه مقامات حاضر به اجازه 112 بنگلادش مسافران یک هواپیما که فرود آمد از قطر به ایتالیا تدابیر محدودیت های مردم ورود از coronavirus نقاط.

112 بنگلادشی در میان 205 مسافر که وارد چهار شنبه سرنشین هواپیمایی قطر پرواز که سرچشمه در پاکستان متوقف شد و در دوحه, قطر. یک سخنگوی رم لئوناردو داوینچی فرودگاه گفت: 112 ورود آنها بودند فرستاده بودن. مسافر دیگر شد و در حال آزمایش و قرنطینه.

ایتالیا روز سه شنبه تا به حال تعلیق پروازها از بنگلادش پس از حداقل 37 بنگلادش مسافران روی عرشه پرواز منشور که فرود دوشنبه آزمایش مثبت برای این ویروس پس از ورود در رم. ایتالیا رفت و در هشدار در مورد عفونت ممکن است در بنگلادش مهاجر جامعه در رم پس از یک خوشه از حدود ده مورد ترسیم شد به تازگی به بازگشت کارگر.

وزیر بهداشت روبرتو Speranza به خواست اتحادیه اروپا به گوشت گاو تا اقدامات لازم برای جلوگیری از آلوده مردم را از ورود در اتحادیه اروپا.

ایتالیا روز چهارشنبه افزود: یکی دیگر از 193 تایید مثبت coronavirus موارد است. یکی دیگر از 15 فوت در روز گذشته, آوردن, ایتالیا رسمی مرگ و میر به 34,914.

___

PINE RIDGE, S. D. — این Oglala سو قبیله قفل کردن آن داکوتای جنوبی رزرو به مدت سه روز برای جلوگیری از پتانسیل گسترش coronavirus.

قبیله ای رئیس جمهور جولیان خرس دونده دستور داد 72 ساعته مستند منع سفر غیرضروری و یا از رزرو از طریق پنج شنبه. جمعیت رزرو 32,152 به گفته وزارت امور داخلی.

سریع شهر مجله می گوید: همه قبیله ای کارکنان که قرار است در مرخصی اداری به جز پرسنل اورژانس.

این Oglala و شایانی رودخانه سو شده اند در تقابل با کالیفرنیا ، Kristi Noem بیش از بزرگراه های بازرسی در رزرو خود را. Noem خواستار آن شدند که قبایل حذف بازرسی از ایالتی و فدرال بزرگراه های تماس آنها غیر قانونی است.

قبایل آغاز مانیتورینگ مرزهای خود را چند ماه پیش برای جلوگیری از غیر ضروری و بازدید کنندگان که می تواند حمل coronavirus.

___

نیویورک — اکثر دانش آموزان شهر نیویورک را به خود فیزیکی مدارس دو یا سه روز در هفته و یادگیری آنلاین بقیه هم تحت یک برنامه اعلام شده توسط شهردار, بیل د Blasio.

او می گوید: مدارس نمی تواند جای همه دانش آموزان در یک زمان و حفظ امن اجتماعی فاصله. این شهر سیستم مدرسه با 1.1 میلیون نفر است که این کشور بزرگترین.

د Blasio می گوید: پدر و مادر باید گزینه آنلاین-تنها برای آموزش کودکان خود را در حالی که با اضافه کردن 75 درصد از پدر و مادر که در جواب یک نظر سنجی می خواهم فرزندان خود را در مدرسه در ماه سپتامبر.

رژیم صهیونیستی. اندرو کومو گفت: آن تصمیم خود را برای باز کردن مدارس است. د Blasio می گوید این شهر را از نزدیک کار "در هر مرحله از راه را با ایالت نیویورک است."

شهر نیویورک ساختمان مدرسه بسته شد در ماه مارس زمانی که کسب و کارهای غیر ضروری بودند توقیف به توقف گسترش coronavirus.

___

دوور دل. — یک دانشگاه در ایالت دلاور اعلام کرده است آن را نگه دارید ترکیبی از حضوری و کلاس های آنلاین برای ترم پاییز به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

دلاور دانشگاه ایالتی خود را رونمایی کرد بازگشایی برنامه ریزی برای ترم پاییز سه شنبه. دلاور اخبار مجله گزارش های ترکیبی به فرمول محدود خواهد شد و کسانی که در مدرسه پردیس به 3000 نفر است. دانشگاه می گوید: در صورت پوشش مورد نیاز خواهد بود و دانش آموزان و کارکنان را برای تکمیل روزانه پرسشنامه قبل از آمدن به مدرسه و یا محل اقامت خود را ترک سالن هنگام کلاس های رزومه کاری در اوت. 25.

بازگشایی طرح نشان می دهد coronavirus تست کیت خواهد شد از طریق پست به دانش آموزان و کارکنان قبل از قبل از ترم و در دانشگاه تست انجام خواهد شد به صورت هفتگی و دو هفتگی. دوره انتقال آنلاین پس از مدرسه شکرگزاری شکستن شبیه به این مورد در دانشگاه Delaware. ویلمینگتون دانشگاه مدرسه دیگری در دولت تصمیم گرفته است برای نگه داشتن تنها کلاس های آنلاین در طول ترم پاییز.

___

BURLINGTON, آیووا —شرق آیوا در مدرسه تابستانی برنامه منتقل شده است از شخص به آنلاین پس از چند تن از دانشجویان به نمایش در آمد برای coronavirus علائم ثبت شده تب در این هفته.

شاهین چشم گزارش شده است که در شمال تپه مدرسه ابتدایی در برلینگتون آن را به حالت تعلیق در فرد تابستان برنامه مدرسه در روز سه شنبه پس از هشت دانش آموزان نشان داد تا با حرارت 100.4 درجه یا بالاتر است. حدود 60 نفر از دانشجويان با حضور در این برنامه که از روز دوشنبه شروع.

علامت اصلی تیلور گفت: دانش آموزان غربالگری شدند علائم و درجه حرارت به محض ورود به ساختمان قبل از خارج شدن از ماشین.

این منطقه در همکاری نزدیک با Des Moines, شهرستان, بهداشت عمومی برای تعیین اینکه آیا یا هنگامی که تابستان برنامه می توانید رزومه فرد در آموزش, مدرسه, مقامات گفت.

___

برلین — آلمان وزیر بهداشت اظهار تاسف رسمی ایالات متحده اطلاع رسانی که ایالات متحده خروج از سازمان بهداشت جهانی به عنوان یک "شکست برای همکاری بین المللی" گفت: اروپا را گام به جلو برای اصلاحات در سازمان ملل و آژانس بهداشت.

نظرات از برلین کاملی از نگرانی در اروپا است که ایالات متحده که بزرگترین کمک کننده برای دهه بود و در این راه بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت اتهامات آژانس شده است بیش از حد پذیرش از چین توضیحات از دست زدن به آن از مراحل اولیه این بیماری همه گیر.

آلمانی, وزیر بهداشت ینس Spahn توییتی که "خروج آمریکا از @است که یک شکست برای همکاری بین المللی" گفت: بیشتر همکاری جهانی نه کمتر مورد نیاز است برای مبارزه با بیماری های همه گیر.

"کشورهای اروپایی آغاز خواهد شد #که اصلاحات," او اضافه شده است.

یورگن Hardt یک سیاست خارجی سخنگوی آنگلا مرکل صدراعظم آلمان مرکز-راست بلوک می گوید عقب نشینی ایالات متحده "برگ یک خلاء" است که چین می تواند سعی کنید برای پر کردن.

___

مادرید — رهبران ایتالیا و اسپانیا دو کشور برای اولین بار مبتلا به کروناویروس در اروپا و در میان بدترین آمار در سطح جهان در حال اصرار اعضای اتحادیه اروپا به توافق در هفته آینده در "بلند پروازانه شرایط" برای بازیابی صندوق به ساحل تا همه گیر اقتصادی خرید اینترنتی.

کشورهای جنوب اروپا در حال فشار دادن برای هیچ رشته متصل رویکرد در اتحادیه اروپا را بازیابی صندوق است که خواهد شد مورد بحث در جلسه بلوک 27 عضو در تاریخ 17-18.

750 میلیارد یورو ($849 میلیارد دلار) از صندوق کشیده شده توسط اتحادیه اروپا اجرایی کمیسیون ساخته شده است تا بیشتر از کمک های مالی چیزی مخالف با کشورهای سابقا به عنوان "صرفه چهار" — اتریش ، دانمارک ، هلند و سوئد — که تمایلی به دادن پول دور بدون رشته های متصل.

نخست وزیر ایتالیا جوزپه کونته می گوید: اتحادیه اروپا نمی تواند یک محتاط مسیر در پاسخ به همه گیر زیرا که خطر می اندازد اتحادیه بازار مشترک و اقتصاد است.

___

بخارست, رومانی — ثبت نام جدید با کیفیت بالا در مجموع روزانه از coronavirus موارد با 555 موارد گزارش شده در 24 ساعت گذشته. قبلی یک روز بالا بود و 523 در آوریل 11.

رکورد جدید می آید در پشت یک حکم هفته گذشته توسط دادگاه قانون اساسی که ممنوع دولت از وادار کردن افراد آلوده به ویروس coronavirus به قرنطینه یا ماندن در بیمارستان برای درمان است.

دولت در حال کار بر روی قانون که آدرس دادگاه نگرانی ها و مجموعه مقررات جدید برای افراد مبتلا COVID-19.

تا کنون رومانی 30,175 مورد تأیید و 1.817 مرگ و میر.

___

لندن — انگلستان خزانه رئیس Rishi Sunak می خواهد مردم در بریتانیا می تواند به بیرون رفتن برای شام و او را مایل به انتخاب کنید تا بخشی از تب.

در ارائه یک اقتصادی به روز رسانی در میان coronavirus همه گیر Sunak ارائه آنچه او به عنوان "خوردن برای کمک به,' تخفیف برای ماه آگوست است. وعده های غذایی در رستوران های شرکت کننده خواهد بود 50 درصد تا حداکثر تخفیف از 10 پوند ($12.50) در هر فرد است.

ایده این است برای محافظت از شغل برخی از 1.8 میلیون نفر از مردم که کار در, رستوران ها, کافه ها و بارها.

او گفت: مجلس عوام "این لحظه ای است که منحصر به فرد است. ما نیاز به خلاق باشد.'

___

رم — ایتالیا اصرار کمیسیون اروپا برای توسعه بهتر و هماهنگ اقدامات لازم برای جلوگیری از مسافران با کروناویروس از ورود در اتحادیه اروپا پس از حداقل 36 274 مسافران یک پرواز از بنگلادش آزمایش مثبت به محض ورود در رم.

وزیر بهداشت روبرتو Speranza پیشنهاد "جدید دقیق اقدامات پیشگیرانه" در نامه ارسالی شنبه به کمیسر اروپا در امور بهداشت و درمان استلا Kyriakides و به وزیر بهداشت آلمان که دارای چرخش ریاست اتحادیه اروپا.

Speranza نوشت که بهتر است اتحادیه اروپا و هماهنگ اقدامات پیشگیری خواهد "بیشتر کارآمد تضمین هدف حاوی انتشار سرایت ناشی از خوشه های خارجی."

ایتالیا زمانی اروپایی کانون شیوع به حالت تعلیق پروازها از بنگلادش روز سه شنبه پس از حداقل سه نفر-ده ها تن از مسافران در روز دوشنبه پرواز آزمایش مثبت است. آزمون در یکی دیگر از 160 مسافر هنوز در انتظار است. یکی دیگر از خوشه مربوط به بازگشت کارگر بنگلادشی در حال حاضر تعداد حدود یک دوجین موارد خارج از رم.

___

برلین — آلمان صلیب سرخ می گوید این ترس بیشتر مردم را غرق خواهد شد در این تابستان با توجه به تعدادی از عوامل ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

این گروه گفت که بیشتر مردم به احتمال زیاد به شنا در دریاچه ها و رودخانه ها در این سال به دلیل عمومی استخرهای شنا را محدود به تعداد بازدید کننده برای اطمینان اجتماعی فاصله.

صلیب سرخ فراهم می کند که نجات دهنده خدمات در استخر, دریاچه ها, دریا, سواحل, در, آلمان, همچنین اشاره کرد که بسیاری از کودکان ندارد, آموزش شنا در بهار امسال با توجه به همه گیر.

___

برلین — اتریش مقامات هشدار سفر به بلغارستان و رومانی و مولداوی در بحبوحه افزایش نگرانی در مورد مسافران مبتلا به کروناویروس آمدن به اتریش.

چهار شنبه خشنودی از تصمیم هفته گذشته هشدار سفر به شش کشور بالکان غربی — بوسنی و کوزوو شمال مقدونیه آلبانی و مونته نگرو و صربستان — در نمای بالا coronavirus آمار و ارقام.

اتریش مطبوعاتی آژانس گزارش داد که صدراعظم Sebastian Kurz کشور گفت: "در حال تجربه بیشتر و بیشتر کند واردات (ویروس) از خارج از کشور — از این رو درخواست فوری به سفر به این کشور است." افرادی که وارد اتریش از کشورهای موضوع به یک هشدار سفر مورد نیاز خود-قرنطینه برای 14 روز.

Kurz گفت که اتریش به گام تا کنترل بر مرزهای شرقی آن برای مردم ورود از بالکان در خاص است.

___

جاکارتا — اندونزی گزارش کرده است یک رکورد دیگر از 1,863 coronavirus موارد بیش از مجموع ملی 68,000 در حالی که دولت انتظار دارد به آرامی بازگشایی توریستی جزیره بالی.

پنجاه نفر در 24 ساعت گذشته, آوردن تلفات به 3,359 بالاترین در جنوب شرقی آسیا.

بالی فرماندار من Wayan کستر می گوید: این جزیره به تدریج بازگشایی آن نقاط برای گردشگران داخلی و خارجی که رشته شده اند وجود دارد از آنجا که شیوع شروع پنج شنبه. آن را به اندونزیایی از دیگر نقاط کشور در جولای 31 و خارجی در سپتامبر. 11.

بالی به گزارش 1,971 مورد تأیید و 25 مرگ و میر.

___



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن