آخرین: رسمی انتظار بالاتر مرگ و میر در آلمان

توسط آسوشیتد پرسآخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است.

توسط ATSHNEWS در 11 اردیبهشت 1399

توسط آسوشیتد پرس

آخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید یا مرگ.

بالای ساعت:

— به عنوان اقتصاد تلو تلو خوردن فشارها رشد به سهولت ویروس مستندات.

آلمانی بیماری مرکز کنترل رئیس می گوید او انتظار بالاتر ویروس مرگ و میر.

— نخست وزیر صحبت می کند از پشت سد حفاظتی در مجلس.

___

برلین — سر از آلمان در کنترل بیماری مرکز می گوید او انتظار دارد که تعداد واقعی مرگ و میر در کشور از کروناویروس جدید به بالاتر از کسانی که در حال حاضر گزارش شده است.

Lothar Wieler از موسسه کخ رابرت پنجشنبه به خبرنگاران گفت که در اوایل ارقام از دو آلمان 16 متحده — برلین و هسه — نشان می دهد که تعداد زیادی از مردم در حال مرگ است بالاتر از حد متوسط برای این زمان از سال است.

در کشورهای دیگر این اصطلاح بیش از حد مرگ و میر شده است بالاتر از این گزارش COVID-19 تلفات نشان می دهد برخی از مرگ و میر ناشی از این بیماری همه گیر در حال رفتن غیر قابل تشخیص است هر چند مشخص نیست که آیا این نتیجه به طور مستقیم از عفونت یا عوامل دیگر مانند سیستم بهداشت و درمان بیش از حد.

Wieler گفت: آژانس "در حال کار بر روی این فرض که بیشتر مردم به احتمال زیاد از درگذشت (COVID-19) از شده اند به طور رسمی گزارش شده است." او گفت: طیف گسترده ای از عوارض در حال حاضر مربوط به این بیماری می تواند یک توضیح.

___

آتن — یونان نخست وزیر صحبت کرده است در مجلس ظاهر می شود پشت یک محافظ پلاستیکی سپر به طرح مراحل خود را مرکز-راست دولت است که به کمک اقتصاد در طول این ویروس همه گیر.

مانع نصب شده در پشت تریبون در مجلس عمومی اتاق بازرگانی پیش از مناظره روز شنبه بود که با مخالفت رهبران حزب.

پارلمان کارکنان کمک به بحث در مجلسی نشسته به طور مستقیم در زیر سکو.

نخست وزیر Kyriakos Mitsotakis اعلام کرد قصد دارد این هفته به سهولت مستند محدودیت های بیش از دو ماه از شروع ممکن است 4. بسیاری از فروشگاه های نصب پلاستیک موانع در مشتری مناطق پیش از بازگشایی.

به تازگی پدید آمده از یک سال از بحران مالی یونان است که به طور گسترده ای انتظار می رود به دنبال دیگر کشورهای اروپایی به رکود اقتصادی در سال 2020 است. دولت تخمین می گویند انقباض خواهد بود بین 4 ٪ و 8 ٪ از تولید ناخالص داخلی. اما بخش مالی برآورد می گویند که در مرکز شهر می تواند شدید تر با توجه به یونان سنگین تکیه بر گردشگری است.

___

لندن — یک کهنه سرباز که شروع به راه رفتن دور در باغ خود را به عنوان بخشی از یک فروتن جمع آوری کمک برای خدمات بهداشت ملی, جشن تولد 100 خود پس از گرم شدن قلب یک ملت است که اهدا میلیون ها پوند به درخواست تجدید نظر خود را.

سروان. تام مور برنامه ریزی برای پیاده روی 100 دور از باغ خود را پیش از پنج نقطه عطف.

اصلی خود را هدف 1000 پوند ($1,250). او در حال حاضر مطرح 30 میلیون پوند است.

او در توییتر نوشت: "با تشکر از شما به همه شما همه با شکوه است."

زودتر از او گفت: هواداران در یک یادداشت دست نویس که از چند هفته گذشته تا به حال قرار دادن یک بهار در مرحله خود را.

به افتخار عزم خود نیروی هوایی سلطنتی صحنه تولد flypast عمومی ارسال کارت تولد و نخست وزیر بوریس جانسون ارائه یک پیام تولد.

___

ژوهانسبورگ — آفریقا مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری می گوید coronavirus موارد در سراسر این قاره افزایش یافته و 37 درصد در هفته گذشته.

آفریقا در حال حاضر بیش از 36,000 موارد از جمله بیش از 1500 مرگ و میر.

در حالی که قاره ظرفیت آزمون برای این ویروس در حال رشد کمبود کیت های آزمایش باقی می ماند در سراسر آفریقا. این بدان معناست که بیشتر موارد می تواند در خارج وجود دارد. اما سر از سیاست با آفریقا CDC بنیامین Djoudalbaye می گوید خبرنگاران گفت که ویروس "چیزی است که شما می توانید."

در آفریقای جنوبی است که در اکثر موارد در آفریقا با بیش از 5,300 وزیر بهداشت Zweli Mkhize می گوید که مقامات "بسیار امیدوار ما را برطرف اولین طوفان است."

این کشور ستایش شده است برای تست و پافشاریای را کمی شل پنج هفته مستند در روز جمعه.

___

کیف اوکراین — مقامات در اوکراین را باز کرد همه 872 بازار مواد غذایی در این کشور در روز پنج شنبه به عنوان دولت آماده به تدریج لغو سخت lockdown تصویب شده در مارس 12 برای جلوگیری از گسترش این کوروناویروس.

تصمیم به بازگشایی بازار می آید پس از یک سری تظاهرات در سراسر اوکراین طی آن کارآفرینان و کشاورزان bemoaned در تنگه وخیم اقتصادی این مستند قرار داده و آنها را در.

اوکراین خواهد شد مجاز به رفتن به بازار در حالی که با پوشیدن ماسک و اجتماعی رعایت فاصله. دو بازرسان اختصاص داده خواهد شد به هر یک از بازار را به مطمئن شوید که قوانین به دنبال آن هستند و برای بررسی بازدید کننده دما است.

در اوایل این ماه, اوکراین, نخست وزیر Denys Shmyhal اعلام کرد به تدریج کاهش مستند محدودیت های پس از مارس 11, اگر وجود ندارد سنبله از عفونت های جدید.

اوکراین تا کنون گزارش شده بیش از 10 ، 000 مورد جدید کروناویروس و بیش از 250 مرگ و میر.

___

ژنو — رئیس سازمان بهداشت جهانی برای هشدار داد که ممکن است این قاره باقی مانده است "در چنگ" از coronavirus همه گیر و حتی به حدود سه چهارم از منطقه کشورهای در حال کاهش اقدامات محدود کننده.

دکتر هانس Kluge اشاره به کاهش موارد در منطقه به لطف اجتماعی فاصله اقدامات و اضافه کرد: "ما باید نظارت بر این توسعه مثبت بسیار نزدیک است."

او گفت: ایتالیا, بریتانیا, فرانسه, آلمان و اسپانیا هنوز هم تعداد زیاد موارد و با اشاره به افزایش موارد در بلاروس ، روسیه ، قزاقستان و اوکراین است.

از 44 کشور که اروپا در منطقه است که باید تصویب داخلی محدودیت 21 در حال حاضر شروع به کاهش آن اقدامات و یکی دیگر از 11 طرح به انجام این کار در روزهای آینده Kluge گفت.

"این ویروس بی رحم است. ما باید هوشیار باقی می ماند استقامت و شكيبا باش آماده به سطح شیب دار تا اقدامات به عنوان و زمانی که مورد نیاز است," او گفت:. "COVID-19 است و نه دور در هر زمان به زودی.

"منطقه اروپا حساب برای 46 درصد از موارد و 63 درصد از مرگ و میر در سطح جهان است," او اضافه شده است. "منطقه باقی می ماند بسیار در چنگال این بیماری همه گیر."

___

ویلنیوس, لیتوانی — برای زمان حال ویلنیوس فرودگاه بین المللی مشغول است. نه با مردم به عنوان یک مقصد عجیب و غریب. اما cinemagoers بسته آسفالته در اتومبیل های خود را برای تماشای یک فیلم در حالی که مبتنی هواپیماهای پارک شده در پس زمینه.

یک درایو در سینما تعیین شده است در لیتوانی اصلی فرودگاه به عنوان بخشی از Aerocinema پروژه که اجرا خواهد شد تا پایان ماه مه. نقره ای صفحه نمایش کشیده شده است در خارج از دروازه های 1-4 و برخی از 150 خودرو با حداکثر دو نفر در هر خودرو به جز خانواده — می توانید به تماشای یک فیلم است. چهارشنبه غربالگری بود که برنده اسکار فیلم کره جنوبی "انگل."

هر خودرو پرداخت 15 یورو ($16) با درآمد حاصل از رفتن به ویلنیوس جشنواره بین المللی فیلم است که در پشت این پروژه است.

"بیرون رفتن بر روی یک فرودگاه صحن است که معمولا تنها ممکن است برای دسترسی به, پس از ورود یک تجربه هیجان انگیز است. من امیدوارم که این امر ایجاد یک عمر تصور در مخاطبان ما" گفت: Algirdas Ramaška سر از جشنواره فیلم.

بالتیک کشور حریم هوایی بسته شده حمل و نقل هوایی تجاری و لیتوانی سه فرودگاه از جمله ویلنیوس فرودگاه که در خدمت پنج میلیون مسافر در سال گذشته — بسته شده اند به دلیل بیماری همه گیر.

___

براتیسلاوا — اسلواکی دولت جدید شده است که در مواجهه با این بیماری همه گیر کوروناویروس به عنوان فوری سیاست چالش برنده اجباری رای اعتماد در مجلس است.

از 141 قانونگذاران در حال حاضر در 150 کرسی پارلمان 93 رای به اعتماد به نفس را به چهار حزب دولت ائتلافی بود که قسم خورده در 21 مارس ، چهل و هشت بودند در برابر آن.

ائتلاف به رهبری نخست وزیر ایگور Matovic که مرکز-حق مردم عادی دستگیر 25 درصد از Feb. 29 رای پس از Matovic ساخته شده است مبارزه با فساد مرکزی تخته از مبارزات انتخاباتی خود.

دولت به تصویب رسید سخت اقدامات محدود کننده از جمله محدودیت در حرکت و ساخته شده است با پوشیدن یک ماسک صورت اجباری ، توسعه شیوع ساخته شده است آن را ممکن است برای شروع آرامش بخش آن محدودیت.

این کشور تا به حال فقط بیش از 4500 مورد از COVID-19 و 23 نفر با توجه به آمار دولت روز پنجشنبه منتشر شد. روز به روز افزایش موارد مثبت بود زیر 10 برای پنجمین مستقیم بعد.

___

لندن — دولت بریتانیا اذعان دارد که آن را ممکن است از دست خودخواسته هدف از انجام 100,000 آزمون coronavirus یک روز پنج شنبه اما اصرار دارد آن است که در دوره بسیار گسترش این کشور آزمایش ظرفیت.

دولت شده است برای عدم انتقاد به گرفتن بسیاری از موارد از COVID-19 و در حال حاضر می گوید در مقیاس گسترده ای را آزمایش خواهد شد کلید برای کنترل این ویروس و تسهیل در سراسر کشور مستند.

در اوایل این ماه آن عهد به انجام 100,000 آزمون در روز 30 آوریل. تعداد بوده است نوردی پیوسته اما بالاترین مجموع روزانه رسیده است که تا کنون 52,000.

معاون وزیر دادگستری رابرت Buckland گفت که "حتی اگر هدف آشنا نیست امروز ... ما و در راه ما را به ramping این است."

در چهارشنبه انگلستان رسمی مرگ و میر از این ویروس جهش به بیش از 26,000 پس از مرگ در خانه سالمندان اضافه شد به بیمارستان در مجموع. چوب خط حساب کردن در جهان سوم-بالاترین, پیشی تنها توسط ایالات متحده و ایتالیا.

نخست وزیر بوریس جانسون که صرف یک هفته در بیمارستان با ویروس تحت فشار است به فاش کردن چه زمانی و چگونه دولت را به سهولت در سراسر کشور مستند که تحمیل شد در مارس 23. این محدودیت ها با توجه به آخرین حداقل تا زمانی که ممکن است 7.

___

مادرید — اسپانیا coronavirus تلفات ایستاده بود روز پنج شنبه در مورد 24,500 پس از افزایش 268 در 24 ساعت گذشته یا 57 کمتر از افزایش روز قبل از.

این caseload به طور رسمی بیش از 213,000 اگر چه اسپانیا نیست شمارش تست نشده عفونت و یا کسانی که در حال تبدیل شدن شناخته شده از طریق آنتی بادی آزمایش که بیشتر شناسایی بیماران پس از گذشت COVID-19 بیماری است.

کسب و کار گروه ها و احزاب مخالف در حال پیچ در پیچ تا انتقاد از دولت اسپانیا برای دست زدن به coronavirus بحران و به تازگی اعلام کرد 4-گام عقبگرد از سخت سلول. آنها می گویند اقدامات شده اند قبلا مشورت هستند و در خط با واقعیت از مغازه ها و رستوران ها و هتل ها بر روی زمین است.

اضافه کردن به فشار اطلاعات رسمی منتشر شده روز شنبه نشان داد که رشد اقتصادی 5.2 درصد در سه ماهه اول سال به بدترین شکل پس از رکورد نگه داشتن آغاز شد و در سال 1970.

دولت تنظیم شده است به اعلام روز شنبه اقدامات خاص است که می تواند شامل اسلات هم برای بزرگسالان به بیرون آمدن برای ورزش و strolls. وزیر حمل و نقل خوزه لوئیس bergasillas bajera گفت: هدف این بود که برای جلوگیری از "مواد منفجره" مقدار از مردم از ازدحام خیابان ها و پارک ها که ممنوعیت آسانسور در روز شنبه.

___

جاکارتا — اندونزی تایید COVID-19 موارد پیشی گرفته اند 10,000.

دولت گزارش داد نزدیک به 350 مورد جدید در آوردن این کشور در مجموع بیش از 10 ، 000 با تقریبا 800 کشته و پنج شنبه. این کشور همچنین گزارش داد وجود بیش از 1500 بیمارانی که بهبود یافته اند.

رئیس جمهور اندونزی Joko Widodo گفت که حتی اگر اندونزی است که در حال حاضر هنوز هم در کاهش فاز 2021 خواهد بود که بازیابی سال برای اندونزی است.

Widodo خواسته رهبران منطقه ای در اندونزی برای آماده سازی یک استراتژی برای بهبود فاز; نقشه راه به مراحل که انجام خواهد شد پس از COVID-19 به پایان می رسد.

"با این سناریوهای مختلف ما آماده کاهش اقدامات برای هر دو سلامت کاهش تاثیرات اقتصادی و کاهش. و در همان زمان نیز آماده بهبود مراحل اگر گسترش COVID-19 است که در حال حاضر تحت کنترل ما" Widodo گفت.

___

دنبال AP پوشش خبری از کروناویروس همه گیر در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب