آخرین: نیوزیلند به اتهام بیمار که رفت و خرید

توسط آسوشیتد پرسولینگتون, نیوزیلند, نیوزیلند, مقامات می گویند که آنها را به اتهامات مطبوعاتی در برابر یک coron

توسط ATSHNEWS در 18 تیر 1399

توسط آسوشیتد پرس

ولینگتون, نیوزیلند, نیوزیلند, مقامات می گویند که آنها را به اتهامات مطبوعاتی در برابر یک coronavirus بیمار که فرار قرنطینه در اوکلند و رفت و خرید در یک سوپر مارکت.

درجه ناخدا Darryn Webb رئیس اداره جداسازی و قرنطینه گفت: 32 سال موفق به فرار از طریق یک حصار در استمفورد پلازا هتل و رفته بود برای بیش از یک ساعت قبل از بازگشت. مرد بعد آزمایش مثبت برای ویروس.

Webb گفت: این مرد بود نیوزیلند شهروند که می خواهم به تازگی از هند بازگشته و اقدامات او بودند "کاملا غیر قابل قبول است."

نیوزیلند را حذف کرده است جامعه انتقال این ویروس است و در تلاش است شامل موارد در مرز با قرار دادن جدید ورود به 14 روز در قرنطینه در هتل های مختلف.

بسته به اینکه دقیقا چه اتهامات آورد و انسان می تواند خوب یا حداکثر شش ماه در زندان اگر جرم یافت. روزنامه گفت که فیلم دوربین مدار بسته نشان میدهد که این مرد تا به حال شده است در تماس نزدیک با دیگران در شمارش معکوس سوپر مارکت و تا به حال با استفاده از یک سلف سرویس پرداخت. این سوپر مارکت بسته شده است برای تمیز کردن.

___

در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن در مورد شیوع ویروس:

— ایالات متحده آمریکا وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos می خواهد مدارس "به طور کامل عملیاتی" حتی در میان coronavirus بیماری همه گیر.

— با حضور رئیس جمهوری برزیل Jair Bolsonaro می گوید که او دارای آزمایش مثبت برای COVID-19 پس از ماه از کم اهمیت جلوه دادن ویروس' شدت.

— که تماشای افزایش ویروس موارد چشم انداز مثبت در انتظار مرگ.

— تقریبا 11 میلیون دانش آموز شروع به گرفتن چین در آزمون سراسری ورود به دانشگاه پس از یک تاخیر به عنوان کشور مشغول به کار برای پایین آوردن coronavirus عفونت.

___

به دنبال همه از AP را همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak

___

در اینجا چه چیز دیگری اتفاق می افتد:

HARRISBURG, Pa. — تمدید محدودیت های همه گیر به نظر می رسد ممکن است در جنوب غربی پنسیلوانیا به عنوان عفونت ویروس در پیتسبورگ و آن مرز شهرستانهای رسید رانده شده در بخش مردم زیاد کافه ها و رستوران ها به گفته مقامات بهداشتی.

در حال حاضر Allegheny County, که در آن پیتسبورگ واقع شده است و اخیر سنبله در عفونت های جدید متمرکز شده است که در این میان از یک هفته ممنوعیت در فرد خدمات در کافه ها و رستوران ها به عنوان مقامات بهداشتی سعی کنید برای جلوگیری از گسترش. Allegheny County همچنین دستور داد کازینو وجود دارد برای بستن و ممنوع تجمعات بیش از 25 نفر برای این هفته است.

وجود نشانه های جمعه که محدودیت می تواند reimposed در شهرستانهای اطراف آن نیز گزارش افزایش عفونت اعداد. افزایش ویروسی انتقال در جنوب غربی پنسیلوانیا است که تا حد زیادی مسئول برای 37% پرش در میزان عفونت های جدید در سطح ایالت در طول چهار هفته گذشته با توجه به خبر مربوط به تجزیه و تحلیل داده دولت است.

"وجود خواهد داشت هدف کاهش تلاش است که کشورهای مشترک المنافع اعلام خواهد کرد فردا" Washington County کمیسر دیانا Irey Vaughan گفت: AP در شب سه شنبه.

___

SAN FRANCISCO — San Francisco در حال برگزاری است در بازگشایی داخلی رستوران ها و بارها به دلیل ادامه coronavirus عفونت.

در شهرستان سانتا کلارا مقامات برنامه ریزی برای باز کردن مو و ناخن سالن پس از دریافت اجازه از دولت به انجام این کار. با وجود تاکتیک های مختلف در بازگشایی مقامات بهداشتی از هر دو منطقه خلیج سان فرانسیسکو شهرستانهای التماس با به نگه داشتن با پوشیدن ماسک و دور ماندن از دیگران است.

شهرستانهای شده اند در میان تهاجمی ترین در مبارزه با این بیماری همه گیر. اما مانند دیگر جوامع در سراسر کشور, استان ها شاهد افزایش بستری شدن در بیمارستان و عفونت.

کالیفرنیا روز سه شنبه گزارش داد بیش از 6000 تازه شناسایی موارد و 111 مرگ و میر.

___

میسوری — میسوری گزارش دولت بیشترین افزایش روزانه در تایید موارد coronavirus که مقامات بهداشت گفت: تا حدودی به دلیل تاخیر در گزارش به دلیل تعطیلات آخر هفته.

میسوری گزارش دیگری 773 موارد coronavirus سه شنبه حدود 3.2 درصد افزایش از دوشنبه. شده اند وجود دارد 24,629 کل موارد گزارش شده از این ویروس برای اولین بار رخ داد دولت است. حداقل 1,042 مردم فوت کرده اند تا کنون از جمله یکی دیگر از 14 گزارش روز سه شنبه.

وزارت بهداشت مقامات ویژگی تنها در شب پیاده روی تا حدی به تاخیر گزارش از آزمایشگاه به دولت است.

"ما نیز تا به حال حجم بالا مورد تجمع بیش از تعطیلات آخر هفته و انتظار می رود برخی از بالاتر از میانگین اعداد فردا به عنوان" سخنگوی Cox Lisa گفت: در یک ایمیل.

در جولای 4, دولت گزارش تنها 59 موارد اضافی ،

وزارت بهداشت داده ها نشان می دهد حدود 700 روزانه بستری شدن در بیمارستان از COVID-19 در روزهای اخیر. که از حدود 600 در روز گزارش شده در پایان ماه گذشته اما پایین تر از بیش از 980 هنگام بستری شدن در بیمارستان به اوج خود رسید و در ماه مه.

___

بیسمارک N. D. — داکوتای شمالی رگولاتور را رد کرد تحمیل اجباری کاهش تولید در صنعت نفت.

هر دو در تگزاس و اوکلاهما را رد کرد و طرح های مشابه در این سال به عنوان قیمت نفت کاهش یافت و در طول coronavirus بیماری همه گیر. سه عضو داکوتای شمالی صنعتی کمیسیون تصمیم به اتفاق آرا به اخراج این ایده پس از یک جلسه طولانی در مه.

بسیاری از تولید کنندگان نفت و قبیله ای معدنی صاحبان از قلعه Berthold رزرو هند مخالف اجباری تولید کاهش بیسمارک تریبون گزارش داد.

"اجازه دهید اجازه دهید بخش خصوصی چکش برخی از این چیزها و جایی که دولت می تواند کمک و دخالت ما انجام این کار, اما آن را احتمالا بهترین اگر ما به پایین این جاده" کشاورزی دولت کمیسر داگ Goehring روز سه شنبه گفت.

تنظیم کننده دولت تحمیل کرده اند تولید قبل از کاهش در 1950s و 1960s در اوایل روز از داکوتای شمالی صنعت نفت. اما از آن زمان به بعد این صنعت رشد کرده است بسیار پیچیده تر دولت منابع معدنی مدیر لین هلمز گفت. اما تنظیم کننده هنوز هم با اقتدار به اعلام روغن به عنوان "زباله" اگر قیمت پایین دریافت کنید و به طور موثر نیاز است که تولید کنندگان نفت در محدود کردن خروجی های خود را.

___

رالی , N. C. — کارولینای شمالی اعلام کرده است که ساکنان دیگر نمی خواهد نیاز به ارجاع به یک دکتر برای دریافت coronavirus آزمون.

روز سه شنبه سفارش ماندگار تا زمانی که رژیم صهیونیستی. Roy کوپر زمان وضعیت اضطراری است لغو با هدف تشویق بیشتر سیاه اسپانیایی ها و آمریکایی های بومی ساکنان تست کنید.

مندی کوهن در امور بهداشت و خدمات انسانی نیز اعلام کرد که ایجاد تا 300 موقت رایگان تست سایت در طول ماه ژوئیه.

گسترش می آید حتی به عنوان کوهن گفت: دولت نیاز به تست بیشتر منابع از دولت فدرال است. کوهن گفت که او و کوپر مورد نیاز برای بیشتر مواد شیمیایی (سه شنبه) در ایالات متحده بهداشت و خدمات انسانی, منشی, Alex آذر.

در حالی که نتایج آزمون قبلا در زمان 2 تا 3 روز برای دریافت نتایج در ماه ژوئن کوهن گفت: مسائل مربوط به عرضه افزایش یافته و زمان انتظار می کشد تا یک هفته در برخی از موارد است.

کارولینای شمالی گزارش بالا از نزدیک به 1000 coronavirus بستری شدن در بیمارستان سهشنبه همراه با یک تا دو هفته گذشته روزانه به اتمام آزمون با کمتر از 13,000 انجام شده است.

___

واشنگتن — دکتر دبورا Birx یک عضو از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت کاخ سفید نیروی کار در COVID-19 می گوید: کارشناسان شگفت زده شده اند توسط تاثیر این ویروس تا به حال در بالا و درآمد بالا و کشورهای با درآمد متوسط.

او می گوید: کارشناسان بهداشت عمومی هرگز فکر نمی کردم که 80 درصد از موارد و احتمالا 90 درصد از مرگ و میر خواهد بود در گزارش بالا و درآمد بالا و کشورهای با درآمد متوسط.

او می گوید: COVID-19 تاثیر در ایالات متحده شده است تشدید شيوع فشار خون بالا و دیابت و چاقی و برجسته امریکا نیاز به تبدیل شدن به یک ملت سالم.

Birx صحبت سهشنبه در طول یک رویداد آنلاین شنبه به میزبانی شورای آتلانتیک.

___

Dr. Anthony Fauci می گوید آلاباما و کشورهای دیگر با افزایش coronavirus نرخ یک پنجره فرصت آن را تحت کنترل و صحبت در حمایت از دولت و الزامات محلی برای ماسک ،

Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های, می گوید: ایالات متحده آمریکا است که در حیات جدید کروناویروس موارد با روزانه موارد تقریبا دو کشور را قبلا بالا پایه. عفونت نرخ در حال افزایش است, در جنوب و غرب است.

"ما مواجه با یک مشکل جدی در حال حاضر" Fauci گفت: در جریان یک کنفرانس خبری با ایالت آلاباما داگ جونز. او می گوید ایالات متحده است که در یک وضعیت که در آن باید همچنان به تلاش برای بازگشایی در امن و محتاطانه به شیوه ای.

"آنچه نگران کننده است این است که شیب منحنی" Fauci گفت: از موارد در آلاباما. او افزود: "این سیگنال باید یک ماسک دوره."

Fauci می گوید: ميانگين سن افراد آلوده شدن حدود 15 سال جوانتر از آنچه قبلا در آمریکا در حالی که به طور کلی سالم و جوان مردم هنوز هم می تواند در صورت بیماری های جدی اگر آنها underling شرایط بهداشتی.

این کشور بالا بیماری های عفونی متخصص صحبت در حمایت از مدرسه بازگشایی مجدد وجود دارد گفت: اثر موج دار شدن برای خانواده ها اگر کودکان نمی توانند به مدرسه بروند. او می گوید: در مناطق با نرخ بالای بیماری ممکن است در نظر اجباری ماسک و یا چرخش برنامه برای کاهش اندازه کلاس درس.

___

جکسون از دست ندهید. — می سی سی پی را ستوان فرماندار Delbert Hosemann دارای آزمایش مثبت برای جدید coronavirus خود را سخنگوی گفت.

که می آید ساعت پس از کالیفرنیا ، تیت ریوز اعلام کرد که خود را برای آزمون بسیار مسری ویروس به عقب آمده بود منفی است.

اعلام حدود 73 سال Hosemann آمد و دو روز پس از دیگر رهبران در می سی سی پی قوه مقننه جمهوری خواه مجلس فیلیپ کان, 57, اعلام مثبت خود را تست COVID-19.

می سی سی پی قانونگذاران در کنگره برای بسیاری از ماه های ژوئن و جولای 1, بسته بندی خود را در جلسه سالانه که قطع شد برای چندین هفته با این بیماری همه گیر. بسیاری از قانونگذاران و دیگران در ساختمان نمی پوشیدن ماسک و مردم اغلب نشسته و ایستاده بود نزدیک به یکدیگر است.

Hosemann است به اطلاع اعضای سنا او آزمایش مثبت برای ویروس ها و "را دنبال خواهد کرد دولت در بخش بهداشت و درمان دستورالعمل ها توسط خود quarantining و کار در خانه" سخنگوی Leah Rupp اسمیت گفت.

___

اکلاهما, شهرستان Oklahoma مقامات بهداشتی گزارش جدید رکورد روزانه از تایید coronavirus موارد در روز سه شنبه 858 گزارش در 24 ساعت گذشته.

اوکلاهما امور خارجه, وزارت بهداشت نیز گزارش داد پنج اضافی مرگ و میر ناشی از COVID-19 آوردن ایالت تلفات به 404.

اوکلاهما تجربه شده است یک افزایش در بستری شدن در بیمارستان به دلیل coronavirus با 426 نفر در حال حاضر در بیمارستان بستری به دلیل بیماری افزایش بیش از 100 از همان زمان در هفته گذشته با توجه به وزارت بهداشت آمار و ارقام.

آخرین اطلاعات به ارمغان می آورد تعداد کل تایید موارد مثبت برای coronavirus در اوکلاهما به 17,220.

در همین حال نیویورک مقامات اضافه شده اوکلاهما به لیست کشورهای مورد نیاز به قرنطینه برای 14 روز به دلیل افزایش.

قبلی روزانه بالا برای اوکلاهما بود 585 بود که در گزارش هفته گذشته است. رژیم صهیونیستی. کوین Stitt گفت: در زمان دولت بود طولانی "راه دور" از reintroducing محدودیت هایی که ممکن است آسیب اقتصاد است.

___

BATON ROUGE, La. — یکی از لوئیزیانا آموزش و پرورش رهبران خواستار لغو مکان عمومی, مدرسه دو و میدانی این سقوط در میان تجدید حیات دولت شیوع کروناویروس.

نزدیک به 2000 ویروس جدید موارد تایید شده در لوئیزیانا در روز سه شنبه و بستری شدن در بیمارستان از COVID-19 بیماری رسیده اند بالاتر از 1000.

آموزش و پرورش مجلس سنا رئیس Cleo زمینه با ارسال نامه به رهبران هیئت ابتدایی و متوسطه در آموزش و پرورش و لوئیزیانا انجمن انجمن خواستار تعلیق رویدادهای ورزشی در K-12 مدارس دولتی در طول ترم پاییز به عنوان یک احتیاط ایمنی.

"من درخواست آنها را به گام و اقدام برای حفاظت از کودکان" او در بیانیه ای گفت.

لوئیزیانا در حال تجربه یک تیز چشم انداز مثبت در تایید موارد COVID-19 و بیمارانی که در بیمارستان بستری هستند و با عوارض ناشی از این بیماری است. بیش از 3200 لوئیزیانا ساکنان فوت کرده اند با توجه به دولت در بخش بهداشت و درمان تعدادی که رشد 23 روز سه شنبه.

___

رام الله-کرانه باختری — فلسطینی تمدید یک مستند در بانک غرب برای پنج روز دیگر به امید کاهش جدید شیوع کروناویروس.

اقامت در خانه دستور دهد مردم را به بیرون رفتن تنها برای مواد غذایی و یا دارو و منع ترین سفر بین شهری در مناطق فلسطینی از اسرائیل-کرانه.

این مستند تحمیل شد جمعه گذشته و شده بود برداشته در روز چهارشنبه.

پس از قدرت تا حد زیادی شامل یک موج اول از موارد عفونت های سر به فلک کشید در هفته های اخیر با بیش از 4,600 موارد در کرانه باختری است.

همسایه اسرائیل نیز دچار جدید شیوع گزارش سطح رکورد از موارد جدید در روز های اخیر.

___

شرایط اضطراری رئیس سازمان بهداشت جهانی می گوید coronavirus است که در ادامه برای به دست آوردن سرعت در سطح جهان است. با توجه به افزایش مشخص در تعداد موارد تایید شده که در گذشته گزارش شده است پنج یا شش هفته او هشدار داد که افزایش مرگ و میر می تواند به زودی به دنبال.

"در آوریل و مه ما در برخورد با 100000 موارد در روز," دکتر گفت: Michael Ryan در طول یک شنبه در نشست خبری. "امروز ما در حال برخورد با 200000 نفر در یک روز."

رایان گفت که تعداد COVID-19 مرگ و میر به نظر می رسد با ثبات برای لحظه ای اما او هشدار داد که اغلب وجود دارد یک زمان تاخیر بین زمانی که تایید موارد افزایش و در هنگام مرگ و میر گزارش شده با توجه به زمان آن طول می کشد برای coronavirus برای اجرای آن در بیماران است.

رایان همچنین رد این ایده است که جهش قابل توجهی در موارد بود که با توجه به گسترده تر تست و گفت: "این بیماری همه گیر شتاب گرفته است."

او می گوید او امیدوار است که جمعی از دانش به دست آمده در مورد به طور موثر درمان COVID-19 بیماران کمک می کند تا نگه داشتن میزان مرگ و میر نسبتا پایین اما نمی توان تضمین شده است.

"ما تنها تجربه واقعا این افزایش سریع در موارد گذشته بیش از پنج تا شش هفته" رایان گفت. "بنابراین من فکر نمی کنم آن را باید تعجب اگر مرگ شروع به افزایش است."

___

واشنگتن — ایالات متحده آمریکا وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos می گوید: ملت مدارس باید بازگشایی این سقوط بود و "به طور کامل عملیاتی" حتی به عنوان موارد COVID-19 همچنان به افزایش در سراسر کشور است. او می گوید: هر چیزی کوتاه کامل بازگشایی خواهد شکست دانش آموزان و مالیات دهندگان.

DeVos ساخته شده نظرات در حین تماس با فرمانداران به عنوان برگ برنده دولت راه اندازی شد تمام تلاش به مدارس و کالج ها برای بازگشایی شده است. صوتی از این تماس به دست آمده توسط آسوشیتد پرس.

"در نهایت این ماده اگر مدارس نیاز به باز کردن این موضوع چگونه است. مدرسه باید بازگشایی آنها باید به طور کامل عملیاتی است. و چگونه است که اتفاق می افتد این است که بهترین سمت چپ به آموزش و پرورش و رهبران جامعه" DeVos گفت: فرمانداران.

DeVos ناودان مناطق که در حال برنامه ریزی برای ارائه در فرد آموزش تنها چند روز در هفته است. او نام مدارس عمومی کانتی فیرفکس در ویرجینیا است که به درخواست خانواده ها برای تصمیم گیری بین به طور کامل آموزش از راه دور و یا دو روز در هفته در کلاس درس.

این educvation وزیر همچنین با انتقاد مدارس گذشته آموزش از راه دور تلاش در طول همه گیر و گفت: وجود مدارس است که "نمی فهمم چگونه برای خدمت به دانشجویان و یا کسانی که فقط داد و سعی نمی کند."

–آلن Suderman کمک به این گزارش.

___

ریو دو ژانیرو — برزیل جمهور Jair Bolsonaro می گوید که او دارای آزمایش مثبت برای COVID-19 پس از ماه از کم اهمیت جلوه دادن ویروس' شدت.

Bolsonaro تایید نتایج آزمون در حالی که با پوشیدن یک ماسک و صحبت با خبرنگاران در پایتخت از برازیلیا.

"من خوب طبیعی است. من حتی می خواهم به راه رفتن در اطراف در اینجا, اما من می توانم با توجه به توصیه" Bolsonaro گفت.

___

جکسون از دست ندهید. — می سی سی پی رژیم صهیونیستی است. تیت ریوز را آزمایش کرده است منفی ها برای این coronavirus سهشنبه یک روز پس از اعلام او قرار بود به انزوا پس از تماس با یک نماینده مجلس که تست مثبت است.

"دختران من و من تست منفی برای COVID-19," ریوز نوشت: در یک صدای جیر جیر. "محدود تماس با افرادی که تشخیص داده شد اما بهتر امن تر از متاسفم! اگر کسی که می شناسید می شود ویروس, تست!"

ریوز نیست شناسایی مجلس که تست مثبت و با آنها او تا به حال مختصر تماس با هفته گذشته است. در طول یک Facebook Live تصویری دوشنبه ریوز گفت: "تعداد زیادی" از قانونگذاران باید آزمایش مثبت برای ویروس. می سی سی پی وزارت بهداشت را منتشر کرده است اطلاعات بیشتر.

فرماندار در تماس نزدیک هفته گذشته با مجلس فیلیپ کان در طی امضای یک لایحه که حذف مؤتلفه نشان از می سی سی پی را به پرچم. Gunn یکشنبه اعلام کرد که او تا به حال آزمایش مثبت برای coronavirus.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب