آخرین: نپال به پایان می رسد 120 روز از coronavirus مستند

توسط آسوشیتد پرسکاتماندو, نپال, نپال دولت به پایان رسیده است یک مستند 120 روز پس از آن اعمال شده برای کنترل گس

توسط ATSHNEWS در 1 مرداد 1399

توسط آسوشیتد پرس

کاتماندو, نپال, نپال دولت به پایان رسیده است یک مستند 120 روز پس از آن اعمال شده برای کنترل گسترش coronavirus.

وزیر اطلاعات یوبا سیتی راج Khatiwada گفت: تعداد موارد کاهش در نپال.

دولتی و دفاتر خصوصی خواهد بود به طور کامل کاربردی از روز شنبه و تمام خصوصی و عمومی وسایل نقلیه اجازه داده می شود در خیابان. همه بازارها و مراکز خرید و مغازه ها خواهد بود همچنین اجازه داده می شود برای باز کردن. این فرودگاه و پروازهای تجاری خواهد رزومه تنها در Aug. 1.

Khatiwada گفت: مدارس و کالج ها باقی خواهد ماند تا اطلاع ثانوی بسته. ممنوعیت ادامه خواهد داد در مجامع عمومی مذهبی, عملکرد, احزاب, ورزشگاه, باغ وحش ها و پارک ها.

این مستند برای اولین بار اعمال شده در مارس و آن تمدید شد چندین بار. این کشور دارای 17,994 مورد تأیید و 40 و میر ناشی از کوروناویروس.

___

در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن در مورد شیوع ویروس:

— CDC: تست آنتی بادی نشان می دهد ویروس نرخ 10x بالاتر

— اردن به بازگشایی فرودگاه به گردشگران در ماه اوت

خسته از رهبران اتحادیه اروپا در نهایت پرچ $2.1 تریلیون بودجه و coronavirus بازیابی صندوق

— تحقیقات جدید نشان می دهد که آنتی بادی های سیستم ایمنی بدن باعث می شود برای مبارزه با کروناویروس ممکن است تنها در چند ماه گذشته در افراد مبتلا به بیماری خفیف, با توجه به گزارش جدید مجله پزشکی انگلستان.

— وزارت دادگستری می گوید هکرها همکاری با دولت چین هدف شرکت توسعه coronavirus واکسن و سرقت صدها میلیون دلار از مالکیت معنوی و اسرار تجاری از شرکت ها در سراسر جهان.

— با همه گیر بدتر شدن و کمک انقضای واشنگتن را در بخش خنثی کردن جدید امداد بسته است.

دنبال AP را همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak

___

در اینجا چه چیز دیگری اتفاق می افتد:

سئول کره جنوبی — تنها چند روز پس از مقامات کره جنوبی اعلام امیدوارم این کشور COVID-19 اپیدمی بود در آینده تحت کنترل مقامات بهداشتی گزارش شده 63 به تازگی مورد تأیید.

کره جنوبی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در روز چهارشنبه گفت: حداقل 36 از موارد جدید آمد از پر جمعیت سئول شهری که در آن حدود نیمی از این کشور به 51 میلیون نفر زندگی می کنند.

این KCDC نمی بلافاصله تایید اینکه آیا این اعداد شامل جدید خوشه از عفونت های کشف شده در خط مقدم ارتش واحد در Pocheon شمالی از سئول که در آن حداقل 13 سربازان گزارش آزمایش مثبت است.

این KCDC گفت: 29 از قانون جدید موارد محلی انتقال و دیگر 34 به ورود بین المللی به عنوان ویروس همچنان به گسترش در آسیا و ایالات متحده و فراتر از آن. دولت همچنین در نظر دارد به ارسال به ارسال دو هواپیما به عراق در روز چهارشنبه به تخلیه حدود 300 کره جنوبی کارگران ساختمانی در میان گسترش ویروس وجود دارد.

ملی caseload است که در حال حاضر در 13,879 از جمله 297 مرگ و میر.

این کشور گزارش شده بود چهار محلی انتقال در روز دوشنبه بود که کمترین میزان در دو ماه باعث یک جشن جیر از رئیس جمهور مون جائه در که گفت: ملت به عنوان برنده خود در مقابل مبارزه با COVID-19.

___

مکزیکو سیتی — مکزیک گذشت 40,000-مرگ علامت سه شنبه و گزارش شده نزدیک به سطح رکورد تازه تایید coronavirus موارد است.

وزارت بهداشت گزارش داد که COVID-19 مرگ و میر افزایش 915 برای رسیدن به 40,400 چهارم بالاترین مجموع پشت بریتانیا در 45,507.

مکزیک تعداد موارد تایید شده توسط 6,859 به 356,386 و این کشور در حال حاضر رقبای پرو ششم-بیشترین تعداد موارد اما مکزیک می کند تا کمی تست که تعداد آن در نظر گرفته شده است بسیار undercounted.

سه شنبه, مکزیک تا به حال انجام شده بیش از 820,000 آزمون و یا در مورد یک آزمون برای هر 160 نفر. در هفته های اخیر 47 درصد از تمام آزمون com back, مثبت, نشان می دهد مکزیک است که عمدتا تست تنها کسانی که با قابل توجهی علائم.

مقامات بهداشتی نشان میدهد که این کشور تنها در حدود 170,000 آزمون های چپ و اما در سمت چپ باز امکان دستیابی به بیشتر.

___

دیترویت — یک قاضی دستور داده است تا دیترویت مدرسه منطقه به آزمون بیش از 600 دانش آموز است که شرکت داوطلبانه در کلاس های تابستان.

منظور از ایالات متحده در منطقه قاضی آرتور تارنوف روز سه شنبه در پاسخ به طرح دعوی در دادگاه توسط منتقدان ادعا می کنند که این فرد در کلاس های مخاطره آمیز برای کودکان و نوجوانان و کارکنان. دانش آموزان و معلمان ملزم به پوشیدن ماسک و میز در حال گسترش از هم جدا. طرح دعوی در دادگاه به دنبال روز در اعتراض به اتوبوس متری.

سرپرست نیکولای ویتی گفت: این منطقه خواهد شد مطابق با تست سفارش با کمک از این شهرستان در بخش بهداشت و درمان. اما او پیشنهاد قاضی تا به حال خود را بیش از حد قدرت.

"این است که توهین به پدر و مادر ما است که آنها باید فرزندان خود را COVID-تست شده برای دریافت خدمات مدرسه و در عین حال پدر و مادر در خارج از شهر می توانید دریافت خدمات مشابه بدون تست" ویتی گفت.

کلاس های آغاز شده در جولای 13. دیترویت منطقه نیز ارائه تابستان آموزش آنلاین.

--

AUSTIN تگزاس — در حالی که برخی از شهرهای بزرگ در تگزاس گزارش نشانه هایی که هشدار دهنده افزایش موارد coronavirus ممکن است درست کردن مقامات در استان ها در امتداد مرز با مکزیک گفت: این چشم انداز وجود دارد باقی مانده است تلخ.

دالاس مسئولان شهرستان گفت: این تعداد در بیمارستان بستری coronavirus بیماران کاهش یافته است زیر 1000 در روز سه شنبه برای اولین بار در بیش از دو هفته و مقامات در هوستون در حال دیدن نشانه هایی از خوش بینی.

اما در امتداد مرز در شهرستان استار قاضی الوی ورا گفت: "ما بسیار نزدیک به از دست دادن وضعیت" و قصد دارد به موضوع داوطلبانه ماندن در خانه توصیه های این هفته است.

او گفت: این امر می تواند شبیه به یکی از صادر دوشنبه در Hidalgo County, که مجموعه ای از مقررات و توصیه می کند که تمام غیر ضروری کسب و کار بس هر گونه فعالیت است که می تواند ارائه شده در منظقه و یا بایگانی اطلاعات.

سفارشات نیست قابل اجرا تحت کالیفرنیا ، گرگ ابوت گذشته داشتیم که اجازه نمی دهد تا مقامات محلی را به مجموعه خود را اقامت در خانه محدودیت. تگزاس روز سه شنبه گزارش داد بیش از 9,300 تایید موارد جدید و 131 مرگ و میر در دولت دوم مرگبارترین روز از این بیماری همه گیر.

___

فورت ورث تگزاس — بیش از 500 زنان در فدرال پزشکی زندان در تگزاس آزمایش مثبت برای coronavirus در یکی از بزرگترین تایید شیوع بیماری در زندان فدرال.

اداره زندانها گفت: تعداد موارد تایید شده در مرکز پزشکی فدرال-Carswell در فورت ورث شروع به پریدن کرد به 510 روز سه شنبه تنها دو روز پس از اداره زندانها گزارش شده است که 200 نفر از زنان وجود دارد تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19 بیماری ناشی از کوروناویروس.

تنها زندان فدرال در سیگویل نیز واقع در دالاس-فورت وورث منطقه تا به حال بیشتر آلوده زندانیان با 1,156 موارد از شنبه.

___

سائو پائولو — برزیل, مقامات می گویند که این کشور در سائو پائولو دولت در صدر 20,000 مرگ و میر ناشی از COVID-19 در حالی که ملت به عنوان یک کل است recored بیش از 80 ، 000 مرگ و میر ناشی از کوروناویروس.

سائو پائولو برزیل است پرجمعیت ترین ایالت با 46 میلیون نفر است و کانون این بیماری همه گیر کوروناویروس در این کشور آمریکای جنوبی.

شده است اجرای اجتماعی فاصله اقدامات از اواسط ماه مارس است اما هرگز اعمال کامل مستند.

سائو پائولو رژیم صهیونیستی است. João Doria خود را جایگزین وزیر بهداشت در این هفته هر چند او می گوید: این مقام در سمت چپ پست به دلایل پزشکی نامربوط به کوروناویروس.

___ دنور — کلرادو معلمان ممکن است به رد گزارش کار مگر اینکه معیارهای خود را برای بازگشایی مدارس در طول بیماری همه گیر کوروناویروس این سقوط کرده است.

این کلمه از Amie باکا-Oehlert رئیس دولت بزرگترین اتحادیه معلمان این کلرادو انجمن آموزش و پرورش.

باکا-Oehlert گفت: معلمان می خواهند بیشتر از یک می گویند چگونه در مدارس پیاده سازی پروتکل های ایمنی مانند ماسک-پوشیدن محدود کردن جنبش در میان دانش آموزان مدارس دولتی و محدود کردن اندازه کلاس.

او می گوید: فردی مناطق آموزش و پرورش باید ایجاد خود پروتکل ها و ارائه تمام دانش آموزان با دسترسی به کنترل از راه دور ابزارهای آموزشی مانند کامپیوتر.

___

SANTA FE, N. M. — مکزیک جدید رژیم صهیونیستی. میشل Lujan گریشام است ضمن تشکر از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برای گفتن آمریکایی ها که آنها باید پوشیدن ماسک زمانی که آنها قادر به نگه داشتن فاصله بین خود و افراد دیگر.

این دموکرات توییتی او قدردانی شنبه گفت: "با تشکر برای پیوستن به ما, آقای رئیس جمهور."

ماسک ها موظف هستند که در نیومکزیکو به عنوان دولت شده است در برخورد با یک چشم انداز مثبت در COVID-19 موارد است.

مقامات بهداشت در حال حاضر گزارش های اضافی 307 موارد است. که به ارمغان می آورد ایالت مجموع به 17,517 پس از همه گیر آغاز شد. مقامات همچنین گزارش اضافی 10 مرگ و میر آوردن که شمارش نزدیک به 590.

___

واشنگتن — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید او را "مورد استفاده قرار گرفتن به" پوشیدن ماسک به او نشان داد او از اتاق جلسه کاخ سفید تریبون.

او را گفتن به خبرنگاران گفت که او "هیچ مشکلی" با پوشیدن یکی گفت: "من آن را حمل. من آن را می پوشند... و من ادامه خواهیم داد."

مغلوب ساختن پیشی جستن نظرات اخیر یک تغییر عمده در تن برای رئیس جمهور که صرف ماه مقاومت در برابر پوشیدن یک ماسک و یک بار پیشنهاد آنها یک بیانیه سیاسی علیه او.

اما او به خبرنگاران گفت: روز شنبه که او را "مورد استفاده قرار گرفتن به ماسک" و با استفاده از یکی که مناسب است.

مغلوب ساختن پیشی جستن و سپس خود را کشیده از یک دست کت و شلوار جیب و تشویق عمومی گفت: "اگر تو هم نزدیک من قرار داده است."

مغلوب ساختن پیشی جستن نظر آمد و در پایان از بازگشت از شب جلسه به طول انجامید که در کمتر از نیم ساعت. مغلوب ساختن پیشی جستن به نظر می رسد به تنهایی با کارشناسان بهداشت عمومی ظاهر می شود.

___

دنور — کلرادو رژیم صهیونیستی است. Jared پلیس دستور داده است تا کافه ها و رستوران ها در سراسر کشور برای جلوگیری از خدمت به الکل گذشته 10 p. m. به عنوان تعدادی از coronavirus موارد در میان بزرگسالان جوان همچنان به افزایش است.

او می گوید: کسی که مست شده می داند که بازدارندگی کاهش می یابد و اجتماعی فاصله طول می کشد یک صندلی عقب زمانی که گروه های زیادی درگیر هستند.

منظور این است که انتظار می رود به اثر قبل از تعطیلات آخر هفته و آخرین برای 30 روز. آخرین تماس در کلرادو میله است که به طور معمول 2 صبح

فرماندار قبلا دستور داده میله بسته به عنوان دولت شاهد یک چشم انداز مثبت در مورد, اما کسانی که در خدمت مواد غذایی اجازه داده شد برای باز باقی می ماند.

___

BATON ROUGE, La. — رژیم صهیونیستی. جان ادم ادواردز نگه داشتن لوئیزیانا ماسک اختیارات و محدودیت های کسب و کار در محل برای حداقل دو هفته بیشتر به عنوان تعدادی از coronavirus بيماران در بيمارستان ها صعودی در تمام مناطق از دولت است.

دموکراتیک فرماندار مقررات جاری تعیین شد منقضی جمعه اما به جای آن را گسترش خواهد داد تا حداقل Aug. 7.

قوانین محدود کردن رستوران ها به 50 درصد ظرفیت در شخص ناهارخوری محدود کردن میله به بایگانی اطلاعات و تحویل فقط و محل اشغال محدودیت در ورزشگاه, سالن ها و دیگر کسب و کار تلقی غیر ضروری. پوشش صورت نیاز برای هر کسی که در سنین 8 و بالاتر با پزشکی استثنا. داخل سالن اجتماعات بالاتر از 50 نفر هستند ممنوع است.

ادواردز' اعلام شد شنبه.

"ما هنوز هم بسیاری از COVID-19 در لوئیزیانا بیشتر از ما می خواهید و آن را گسترده در سراسر کشور ما" فرماندار گفت. وی افزود: "شکی نیست که ما باید یک راه طولانی برای رفتن و این وضعیت بسیار جدی است و به خصوص آن را به عنوان مربوط به بستری شدن در بیمارستان."

___

لاس وگاس — اتحادیه ها به نمایندگی 65,000 لاس وگاس-منطقه کازینو کارگران کاهش یافته است دو MGM اقامتگاههای تفریحی بین المللی خواص از طرح دعوی در دادگاه, متهم شرکت skimping coronavirus اقدامات حفاظتی.

آشپزی اتحادیه اجرایی آن را پیروزی برای رها کردن اقدامات قانونی علیه صاحب Bellagio رفت و آمد مکرر و امضای آپارتمان برج و شروع "تسریع داوری" بیش از ایمنی مورد نیاز است.

این اتحادیه می گوید: 22 کارگران و یا اعضای خانواده وابسته اند و از COVID-19. MGM اقامتگاههای تفریحی را در روز سه شنبه به نام دادگاه پرونده "بیهوده و بیمعنی."

آشپزی و bartenders اتحادیه رساندیم ادعا می کند در برابر Caesars Entertainment, اپراتور harrah's لاس وگاس بیش از اقدامات در یک رستوران وجود دارد.

___

برازیلیا, برزیل — برزیل جمهور Jair Bolsonaro می گوید که او تا به حال یک سوم آزمون برای دیدن اگر او هنوز هم با آلوده coronavirus و نتیجه منتشر خواهد شد چهارشنبه.

صحبت کردن با هواداران در مقابل اقامتگاه ریاست جمهوری سه شنبه Bolsonaro گفت: "خدا من را تست منفی است."

رئیس جمهور اعلام کرد در جولای 7 که او COVID-19 بیماری است که می تواند ناشی از ویروس است. در جولای 15, او گفت که او تا به حال آزمایش مثبت یک بار دیگر.

Bolsonaro می گوید که اگر او آخرین آزمایش ثابت می کند منفی او می خواهد به سفر جمعه به دولت Piauí در شمال شرقی برزیل است. سر از برزیل در وزارت توسعه منطقه ای در حال برنامه ریزی برای سفر به این شهر در فلرینو که دولت به اختصاص جدید مسکن و بهداشت سیستم.

___

جکسون Wyo. — وایومینگ را تایید کرده است countywide ماسک دستور با چند استثنا در Teton County طول coronavirus بیماری همه گیر.

به جکسون هول, اخبار و راهنمای گزارش داد که دولت سلامت افسر Alexia Harrist امضا دوشنبه ساعت پس از Teton County هیئت شهرستان در کمیسیون رای دادند به اتفاق آرا به تصویب یک قطعنامه از دستور. امضای او لازم بود به منظور قانون است.

در این قطعنامه است که در اثر از طریق ژوئیه 31. افرادی که سلامت جسمی یا ذهنی به دلیل پوشیدن ماسک معاف هستند تحت نظم و نیازی به ارائه اسناد و مدارک. این حکم در نظر گرفته شده است به منظور کاهش گسترش COVID-19.

___

آتلانتا — جورجیا گزارش دوم آن-کمترین روزانه تعداد مرگ و میر در روز سه شنبه پس از COVID-19 همه گیر شروع و در چه مقامات بهداشت گفت: یک نتیجه از افزایش تعداد coronavirus عفونت های دولت دیده می شود از ماه ژوئن.

روز مرگ گزارش شده است در کشور گرجستان است که اغلب نه بعد از آن رخ می دهد و آن را غیر معمول نیست برای دیدن یک پشت سر هم از مرگ و میر گزارش شده فقط پس از یک تعطیلات آخر هفته. اما روز سه شنبه در مجموع 78 بود زیر تنها 100 گرجستان مرگ و میر گزارش شده در مارس 7.

"این است که با توجه به کاهش گزارش بیش از آخر هفته اما فقط به عنوان ما شاهد افزایش موارد بستری شدن در بیمارستان ما شاهد تعداد مرگ و میر افزایش می دهد همچنین" نوشت: وزارت بهداشت سخنگوی نانسی Nydam یک ایمیل به در.

Nydam نمی تواند بلافاصله می گویند که مرگ و میر گزارش شده شنبه اتفاق افتاده بود. اعداد تحت فشار قرار دادند گرجستان را 7 روز و 14 روز روند در مرگ و میر خود را به بالاترین نقطه از اواخر ماه ژوئن است.

___

واشنگتن — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از سر گرفته است و نقش بازیگران در کاخ سفید را coronavirus جلسات روز سه شنبه, بازگشت به تریبون در نشست خبری اتاق در امیدوار است که او می تواند تقویت پشتیبانی از دولت او را در میان ضعیف نظرسنجی شماره.

مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید دولت در حال انجام است به خوبی با واکسن و درمانی توسعه است.

او می گوید این کشور آموخته زیادی در مورد این بیماری و "دولت من در هیچ چیز متوقف خواهد برای نجات جان انسان ها و سپر آسیب پذیر است که بسیار مهم است."

مغلوب ساختن پیشی جستن همچنین هشدار شیوع ویروس "احتمالا متاسفانه بدتر قبل از آن بهتر می شود – چیزی است که من دوست ندارم گفت: در مورد همه چیز, اما این راه آن است."

___

ST. پل Minn. — مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz می گوید دولت در حال پیشرفت است در ناشی coronavirus عفونت در دولت تسهیلات مراقبت دراز مدت.

Walz و مقامات بهداشتی دولت به استناد یک کاهش چشمگیر در مرگ و میر و موارد جدید COVID-19 در خانه های سالمندان و دیگر امکانات بیش از دو ماه گذشته. ساکنان تسهیلات مراقبت دراز مدت هنوز هم اکثریت را از coronvirus مربوط به مرگ و میر در مینه سوتا اما مقامات می گویند مداخلات خود را از اواسط ماه مارس منجر به افت قابل ملاحظه در روزانه مرگ و میر و شیوع بیماری در جمع مراقبت از تنظیمات.

"ما قطعا در نظر گرفتن یک پیروزی دامان" Walz به خبرنگاران گفت: روز سه شنبه. "کلید در اینجا کنترل عفونت."

مقامات درهم برای پاسخ به عنوان مرگ و میر در دراز مدت مراقبت از امکانات رز در اواخر ماه آوریل و اوایل ماه مه. Walz برشمرد "طرح نبرد" در اوایل ماه مارس که شامل گسترش, تست بیشتر شخصی دنده محافظ برای کارکنان بهداشت و حصول اطمینان از "کافی" سطح نیروی انسانی هنگامی که کارگران بیمار قرار می گیرند.

مقامات روز سه شنبه گفت: کسانی که تلاش جمعی کار کرده اند. در اوایل ماه مه وجود دارد 23 امکانات گزارش موارد جدید در هر روز. این تعداد در حال حاضر حدود شش هر روز رادیو دولتی مینسوتا اخبار گزارش.

___

BATON ROUGE, La. — لوئیزیانا بیمارستان رهبران هشدار داد که تلاش برای مبارزه با شیوع کروناویروس می تواند مانع محافظه کار مجلس ایران از' فشار برای لغو رژیم صهیونیستی است. جان ادم ادواردز' بهداشت عمومی اورژانس اعلام شده است.

لوئیزیانا انجمن بیمارستان در حال پیوستن به مذاکرات مجلس رس Schexnayder در تلاش برای منصرف کردن قانونگذاران جمهوری خواه از امضای یک دادخواست ابطال دموکراتیک فرماندار ویروس پاسخ سفارشات.

درخواست نیاز به پشتیبانی از اکثریت مجلس یا سنا.

هواداران می گویند ادواردز فلج کننده اقتصاد با محدودیت. بیمارستان انجمن استدلال می کند حذف اضطراری اعلام خواهد, کاهش امکانات بهداشتی' توانایی را در پرستاران و پزشکان از کشورهای دیگر گسترش خدمات پزشکی از راه دور و افزایش ظرفیت تخت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب