آخرین: مرد به اتهام آتش سوزی برای مینیاپولیس آتش

توسط آسوشیتد پرسبالای ساعت: — مرد به اتهام آتش سوزی آتش در مینیاپولیس شورش. — ریچموند, ویرجینیا, رئیس پلیس سرن

توسط ATSHNEWS در 28 خرداد 1399

توسط آسوشیتد پرس

بالای ساعت:

— مرد به اتهام آتش سوزی آتش در مینیاپولیس شورش.

— ریچموند, ویرجینیا, رئیس پلیس سرنگون پس از تکرار درگیری با معترضان.

— شیکاگو aldermen پیشنهاد از بین بردن افسران پلیس از شهر مدارس دولتی.

— سیاتل رئیس پلیس می گوید افسران را محافظت ایمنی در اشغال منطقه.

___

مینیاپولیس — دادستان فدرال را متهم به روچستر مینه سوتا با آتش سوزی برای یک آتش سوزی در مینیاپولیس فروشگاه در طول ناآرامی های پس از مرگ جورج فلوید.

Montez Terrill لی, 25, ساخته, اولین حضور خود را در ایالات متحده دادگاه منطقه شنبه و دستور داده شد به طور موقت بازداشت شده اند. رسمی بازداشت شنیدن پنج شنبه برنامه ریزی شده است.

با توجه به شکایت محققان با اداره الکل و تنباکو و سلاح گرم و مواد منفجره دریافت تصویری از یک منبع ناشناس از یک آتش سوزی که در محل مارس 28 در فروشگاه. این ویدئو نشان می دهد که یک مرد نقاب دار بعد از شناسایی به عنوان لی, ریختن مایع از یک ظرف فلزی در سراسر تماس با فروشگاه. دوم تصویری نشان می دهد و لی ایستاده در مقابل سوختن فروشگاه گفت: "ما قصد داریم برای سوزاندن این است."

شورش و آتش سوزی, آتش سوزی شکست در مینیاپولیس پس از مرگ فلوید یک دستبند سیاه و سفید مردی که دوخته بود توسط یک سفید مینیاپولیس افسر پلیس با یک زانو در برابر فلوید گردن.

لی فدرال مدافع عمومی را بلافاصله بازگشت یک تماس تلفنی برای اظهار نظر از طرف او روز سه شنبه.

___

سنگ چخماق, Mich. — میشیگان دادستان روز سه شنبه گفت که دفتر او دیگر نمی خواهد اجازه اتهامات جنایی در مواردی که با شروع یک افسر پلیس متوقف کردن کسی برای سادگی راه رفتن در خیابان.

این تاکتیک می تواند منجر به یک اسلحه یا مواد مخدر هزینه می شود و یا به عنوان آزار و اذیت. آن را اغلب استفاده می شود در مناطق شهری که در آن اقلیت زندگی می کنند به جای حومه جوامع گفت: Genesee County دادستان دیوید Leyton.

"این ناعادلانه عمل. این احتمال وجود دارد خلاف قانون اساسی" Leyton گفت.

Genesee County, سیاه جمعیت تخمین زده می شود که 20 درصد. سیاه پوستان را تا 53 درصد از سنگ چخماق شهرستان بزرگترین شهرستان.

این سیاست جدید می آید در حالی که مقامات در سراسر ایالات متحده بحث در مورد چگونه اقلیت های درمان شده اند در سیستم عدالت. تظاهرات شدید را به دنبال داشته مارس 25 مرگ جورج فلوید یک مرد سیاه و سفید در مینیاپولیس که گردن دوخته بود به زمین توسط پلیس.

"وجود دارد هیچ زمانی بهتر از حال حاضر" Leyton گفت.

___

RICHMOND, Va. — ریچموند شهردار شنبه گفت که او خواسته است و قبول استعفای این شهر رئیس پلیس گفت: ویرجینیا نیاز به سرمایه "یک رویکرد جدید" به امنیت عمومی.

شهردار Levar Stoney اعلام کرد رئیس ویلیام اسمیت خروج در یک کنفرانس خبری گفت: عمده پلیس در خدمت به عنوان رئیس موقت.

وی پس از تکرار درگیری بین ریچموند پلیس و معترضان در طول بیش از دو هفته از درگیری با پلیس از قتل جورج فلوید, سیاه و سفید مردی که پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو خود را به گردن خود برای بیش از هشت ساعت به او التماس کرد برای هوا.

پلیس انتقاد شده است و برای استفاده از گاز اشک آور و اسپری فلفل معترضان از جمله یک حادثه در ژوئن 1, زمانی که پلیس lobbed گاز اشک آور در مسالمت آمیز گروهی از معترضان در حدود 30 دقیقه قبل از حکومت نظامی به اثر رفت.

Stoney یک دموکرات ستایش اسمیت به عنوان یک "مرد خوب" که در خدمت شهر "با فضل" اما گفت: لازم بود برای حرکت در یک مسیر جدید است. او مشخص شده تعدادی از پلیس نظارت و پاسخگویی اصلاحات او را برای پیاده سازی.

در اوایل این هفته Stoney گفت که او تا به حال خواسته دادستان به بررسی یک حادثه که در آن یک SUV پلیس دیده می شد در فیلم رانندگی را از طریق جمعیت از معترضان بودند که مسدود کردن راه خود را. هیچ آسیب های جدی گزارش شده است, با توجه به, Richmond Times-Dispatch.

___

جانز کریک, Ga. — آتلانتا-منطقه رئیس پلیس بود که برای انتقاد کرد و گفت در رسانه های اجتماعی که او را پشتیبانی نمی کند سیاه و سفید زندگی مهم جنبش قرار داده شده بر ترک در حالی که در شهر خود به بررسی او.

جانز کریک رئیس پلیس کریس بایرز خود نوشت شخصی در Facebook صفحه ای که رهبران مذهبی شکست خورده اند به اندازه کافی حمایت پلیس و سیاه زندگی موضوع به عنوان یک حرکت "به نظر می رسد به جلال کشتار برادران و خواهران من."

از آن پس جانز کریک شهرستان مدیر اد Densmore گفت که او شروع به جمع آوری اطلاعات از شهروندان و افسران پلیس و کارکنان شهرستان.

اما Densmore گفت: این تحقیقات در حال حاضر با تمرکز بر مسائل دیگر مربوط به رئیس. Densmore گفت: او باز داخلی رسیدگی به اتهامات علیه رئیس "نامربوط به پست های رسانه های اجتماعی." او مشخص نکرد که چه کسانی اتهامات هستند.

در Facebook پست بایرز گفت که او در حمایت از تظاهرات و عدالت است که او از زندگی همه مردم است.

"اما من را پشتیبانی نمی کند سیاه و سفید زندگی می کند موضوع به عنوان یک جنبش به عنوان آن به نظر می رسد به جلال کشتار برادران و خواهران من," او نوشت. "این همان چیزی است که شما شبان و رهبران مذهبی فکر می کنم آن است."

___

آلاموسا کولو. — یک وکیل متهم از تیراندازی به یک مرد که سوار نزدیک به معترضان در خیابان ها تظاهرات قتل جورج فلوید در جنوب کلرادو.

بیست و هفت ساله جیمز مارشال بود به اتهام اقدام به قتل درجه دوم و دیگر جنایات دوشنبه. او را متهم به تیراندازی دنی فون Pruitt جونیور در پشت سر.

با استناد به پلیس اسناد KCNC-تلویزیون گزارش Pruitt آمد به توقف تقریبا کامل قبل از صعود به جلو به سمت معترضان و سپس ادامه داد: از طریق تقاطع به عنوان آنها جدا قبل از اینکه شات. مارشال گفته پلیس گفت که او فکر خود بود و بیش از اجرا.

___

شیکاگو — شیکاگو aldermen در حال تبادل طرح حذف افسران پلیس از این شهر مدارس عمومی در میان اعتراض از فعالان که می خواهند اصلاحات در پی جورج فلوید مرگ است.

پیشنهاد برای پایان دادن به این شهرستان را 33 میلیون دلار قرارداد با اداره پلیس شیکاگو معرفی خواهد شد چهارشنبه. مینیاپولیس و سیاتل گرفته اند اقدام مشابه.

دموکراتیک شهردار لری Lightfoot مخالف حرکت می کند. او می گوید: امنیت بیشتر مورد نیاز است و این منطقه به اعتصاب تعادل خوب با, چگونه آن را با استفاده از پلیس در مدارس است. یک رای است که انتظار می رود در ماه آینده.

___

کلمبیا, S. C. — کارولینای جنوبی دو تا از بزرگترین دانشگاه می خواهید به تغییر نام دانشگاه از ساختمان است که افتخار نژادپرستان از بیش از یک قرن پیش.

اما هر گونه تغییر چهره یک نبرد دشوار. دولت قانون تصویب شده در سال 2000 عمدتا برای محافظت از جنگ داخلی بناهای تاریخی نیاز به دو سوم رای از مجلس قانونگذاری ایالتی که تحت سلطه جمهوری خواهان محافظه کار.

دانشگاه کارولینای جنوبی امنا خواهد رای جمعه در یک پیشنهاد از رئیس جمهور برای حذف نام J. ماریون سیمز از زنان در سالن محل اقامت در محوطه دانشگاه.

سیمز که سفید شده است و مفتخر به عنوان پدر مدرن زنان اما او کار تجربی بدون بیهوشی در زنانی که برده بودند.

رئيس دانشگاه باب Caslen گفت سیمز' آزمایش در حالی که پیشرفت دانش پزشکی شد "ناسازگار با احترام به کرامت انسانی است."

هفته گذشته دانشگاه کلمسون امنا رای به درخواست نمایندگان مجلس برای اجازه به تغییر نام Tillman سالن به نام "چنگال" بن Tillman, یک مرد سفید پوست که یک کارولینای جنوبی, فرماندار و سناتور ایالات متحده.

Tillman به شهرت آمد پیشرو اراذل و اوباش حمله کردند که کشته و چهار مرد سیاه و سفید در سال 1876 موفق در یک تلاش برای حذف قدرت سیاسی آمریکایی های آفریقایی تبار را به دست آورد و پس از جنگ داخلی.

همراه با نام خود را در کالج های سیمز و Tillman باید مجسمه بر روی چمن از کارولینای جنوبی پایتخت که همچنین محافظت در زیر 2000 قانون است.

___

سیاتل سیاتل رئیس پلیس می گوید افسران را به چندین بلوک منطقه اشغال شده توسط معترضان اگر وجود دارد تهدید به امنیت عمومی.

پلیس به عقب کشیده از بخشی از شهر کاپیتول هیل محله اخیر پس از درگیری با معترضان رخ داده است.

جشنواره مانند جو پدید آمده در این منطقه در حال حاضر به نام "کاپیتول هیل اشغال اعتراض" با شرکت کنندگان نقاشی سیاه و سفید زندگی می کند موضوع نقاشی دیواری در خیابان و کاشت باغ جامعه.

رئیس پلیس کارمن بهترین صحبت کرد و پس از یک صاحب کسب و کار در نزدیکی منطقه اعتراض و شکایت که پلیس پاسخ نمی زمانی که او به نام 911 به گزارش شکستن در و خرابکاری.

"وجود دارد هیچ پلیس-منطقه آزاد در شهر سیاتل" بهترین روز دوشنبه گفت:.

گفت: بهترین افسران نوشته اند چندین گزارش پلیس برای جرایم گزارش شده در این منطقه در 48 ساعت گذشته است. او گفت: dispatchers و افسران در حال هماهنگی با قربانیان جرم و جنایت و یا تماس گیرنده برای دیدار با پلیس در لبه های ریز ریز کردن مرزهای. او افزود که افسران را در صورت وجود یک وضعیت اضطراری.

___

منچستر Conn. — معترضان در کنتیکت خواستار توجه به سوء رفتار پلیس در برابر Latinos.

در تظاهرات در منچستر, نشانه خواستار "عدالت برای جی" پیوسته اند بیشتر آشنا Black Lives Matter آگهی ها.

خوزه "جی" صوت, 27, یک محکوم دزد بود به ضرب گلوله به مرگ توسط یک تیم SWAT در 2 آوریل به عنوان او را در منچستر پس از یک بن بست است که زمانی شروع شد که مقامات می گویند که او حاضر به تسلیم شدن به یک افسر آزادی مشروط. مقامات گفتند صوت اقدام شد نامنظم و تهدید کرده بود به ساقه هر کسی که در تلاش برای او را از خانه خود را.

اما خانواده اش می گوید: او نه حمل سلاح و قرار دادن دست خود را در هوا. می گویند بستگان آنها همچنین گفته مقامات صوت تا به حال بیماری های روانی از جمله اختلال استرس پس از سانحه.

"آیا شما فکر می کنم این اتفاق افتاده است اگر او سفید بود گفت:" صوت ناپدری آنتونی Vazquez.

چهار افسر که از کار اخراج شده در صوت که قرار است در مرخصی اداری در انتظار بررسی.

___

واشنگتن — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید: او در دیدار با چند خانواده هایی که عزیزانشان را از دست داده در برخورد مرگبار با افسران پلیس.

مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید از خانواده است که "عزیزان شما نمی خواهد که درگذشت بیهوده است." او همچنین می گوید: "من هرگز نمی تواند تصور کنید که درد خود را و یا عمق غم و اندوه خود را, اما من قول می دهم به مبارزه برای عدالت برای همه مردم ما است."

مغلوب ساختن پیشی جستن صحبت کرد قبل از او امضا فرمان اجرایی که کاخ سفید می گوید که با هدف ترویج مسئولیت پذیری در اجرای قانون است. این شامل یک ماده است که ایجاد یک پایگاه داده برای ردیابی ماموران با استفاده بیش از حد از نیروی شکایت. ادارات پلیس قادر خواهد بود برای بررسی پایگاه داده قبل از استخدام کسی از دیگری بخش.

اجرایی سفارش به پیروی از مرگ در مارس 25 جورج فلوید در زانو سفید, مینیاپولیس افسر و تظاهرات بزرگ در شهرستانها در سراسر کشور.

تهمت نیز در این مراسم به انتقاد از آنچه او را توصیف به عنوان "رادیکال و خطرناک تلاش پال خواستار قطع بودجه دولت بین بردن و ما حل ادارات پلیس."

___

اوفالن, Mo. — یک مجسمه کریستف کلمب بود که در سنت لوئیس پارک برای 134 سال حذف شد, جمعه در میان رشد, اعتراض ملی علیه آثار تاریخی به قرن 15 اکسپلورر.

این کمیسیون که نظارت برج گرو پارک به تازگی رای به حذف مجسمه. آن را لود شد بر روی یک کامیون سهشنبه, اما روشن نیست چه خواهد شد تبدیل شدن به آن است. مقامات پارک نمی بلافاصله پاسخ به یک پیام تلفن به دنبال نظر.

چند کلمبوس مجسمه قرار داده شده اند در طول اعتراضات گسترده بیش از مرگ جورج فلوید و نژادی و نابرابری. فلوید که سیاه بود و دست به دستبند, درگذشت مارس 25 بعد از یک مینیاپولیس افسر فشرده زانو خود را به Floyd گردن برای چند دقیقه.

کلمبوس مجسمه در ریچموند, ویرجینیا, سرنگون شد هفته گذشته است. هفت نفر دستگیر شدند برای خرابکاری یک مجسمه اکسپلورر در میامی. و یک مجسمه از کلمبوس در بوستون سر بریده شد.

در بیانیه ای در برج گرو پارک Facebook صفحه پارک مدیره گفت: این مجسمه در اصل قرار داده شده در این پارک به مناسبت سهم مهاجران به سنت لوئیس منطقه است.

"اما در حال حاضر برای بسیاری از این نماد تاریخی بی توجهی به مردم بومی و فرهنگ ها و تخریب جوامع خود ،

___

کلارکسبرگ W. Va. — کمیسیون در غرب ویرجینیا, شهرستان که در آن متفق ژنرال استون وال جکسون متولد شد و در مجموعه ای به بحث در مورد درخواست برای حذف مجسمه خود را.

این Harrison County کمیسیون در دیدار چهارشنبه و بحث خواهد شد یک عضو جامعه درخواست برای حذف مجسمه از دادگاه پلازا در کلارکسبرگ اخبار رسانه ها گزارش شده است.

استون وال جکسون متولد شد و در کلارکسبرگ در سال 1824 و ایالات دختران کنفدراسیون ساخته شده که مجسمه او در سال 1953.

"من می دانم که وجود دارد بسیاری از مردم که نگران هستند چرا بیش از آن در دستور کار" کمیسیون دیوید Hinkle گفت. "به عنوان یک بدن حاکم که مردم را درخواست ما به نگاهی به آن."

Hinkle گفت که او می خواهد برای به دست آوردن ورودی قبل از تصمیم گیری.

___

LOUISVILLE, Ky. — نه نفر دستگیر شدند در تظاهرات دوشنبه شب در لوییویل.

یک نفر دستگیر شد در ارتباط با خرابکاری به یک وسیله نقلیه پلیس و هشت نفر دیگر به اتهام غیر قانونی مجمع. هیچ دستگیری ساخته شد در ارتباط با آسیب به یک, اخبار خودرو, پلیس گفت:.

برخی از تظاهرکنندگان در لوییویل ترافیک مسدود شده و پرتاب آجر به یک ایستگاه خبری خبر خودرو, در حالی که پلیس مستقر فلفل توپ, شهرستان موقت رئیس پلیس گفت: در یک کنفرانس خبری مشترک با شهردار این شهرستان سه شنبه شب ،

این بیانیه از رئیس رابرت شرودر پس از پلیس به شهروندان هشدار داد جلوگیری از این شهر مرکز شهر منطقه و پس از یک ویدیو ارسال شده در رسانه های اجتماعی نشان داد آجر پرتاب به پنجره WLKY-تلویزیون دوربین خدمه است.

___

دنبال تمام AP پوشش تظاهرات در برابر نژادی و بی عدالتی و خشونت پلیس در https://apnews.com/GeorgeFloyd



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن