آخرین: هند افزایش قطار به مهاجران خانه

توسط آسوشیتد پرسآخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است.

توسط ATSHNEWS در 31 اردیبهشت 1399

توسط آسوشیتد پرس

آخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید یا مرگ.

بالای ساعت:

— راه آهن هند دو برابر شدن تعداد قطار به مهاجران صفحه اصلی

— مغلوب ساختن پیشی جستن دوباره می گوید: او است و با توجه به محرومیت پرواز از هواپیمای برزیل

— که اعضای OK بررسی ویروس پاسخ.

— نخست وزیر روسیه بازگشت به کار پس از جلسه با کوروناویروس.

— به عنوان ایالات متحده و اروپا و بازگشایی بیشتر بزرگ ملت دیدن افزایش تلفات ویروس.

___

دهلی نو — عمده امداد رسانی به دهها هزار نفر کارگران مهاجر مشتاق به بازگشت به روستای خود را خانه از شهرستانها و شهرهای آهن هند خواهد بود دو برابر شدن تعداد قطار ویژه برای آنها و همچنین اجرای 200 قطار جدید در سراسر کشور از تاریخ 1 ژوئن.

راه آهن هند در بیانیه ای می گوید که این اداره بیش از 1600 قطار برای کارگران مهاجر و حمل و نقل بیش از 2.1 میلیون نفر از آنها را به خانه شان متحده در گذشته 19 روز.

مسافر ملزم به پوشیدن ماسک و تحت نمایش درمانی قبل از اینکه مجاز به هیئت مدیره. بازگشت این کارگران در اعداد بزرگ مطرح شده است و ترس از بسیاری از آنها حمل عفونت به خانه متحده از شهرستانها و شهرهای کوچک.

هزاران نفر از کارگران شده است ازدحام ایستگاه های راه آهن ایستگاه اتوبوس و بزرگراه ها با همسران و فرزندان خود را در گرما فروزان مضطرب به خانه های خود بازگردند. آنها می گویند که آنها می توانند رزومه کشاورزی و همچنین نگاهی به مشاغل مانند ساخت جاده برداشت آب در خشکسالی-آمار مناطق و ساخت و ساز از پناهگاه های حیوانات تحت برنامه دولت است که تضمین 100 روز اشتغال در یک سال و در مناطق روستایی هند برای 200 روپیه ($2.65) هر فرد در هر روز.

راه آهن بعدازظهر روز شنبه در اعتراض به مهاجران به وحشت نیست.

تعداد coronavirus موارد در هند رسید گذشته 100,000 با نزدیک به 4 ، 000 مرگ و میر. تقریبا 39,000 مردم بهبود از بیماری است. هند در دو ماهه مستند تمدید شده است تا زمانی که ممکن است تا پایان.

این سیستم راه آهن است که اغلب به عنوان هند تاسیسات حمل و نقل 23 میلیون نفر در سراسر قاره پهناور هر روز برخی از 8.4 میلیارد مسافران eac

___

ANCHORAGE, آلاسکا (AP) — آلاسکا رژیم صهیونیستی است. مایک Dunleavy بلند است محدودیت قرار داده و به محل به دلیل coronavirus.

"از آن زمان به آلاسکا در پای خود را," او گفت: در یک جمعه شب در کنفرانس خبری. "جمعه ما باز برای کسب و کار در سراسر ایالت آلاسکا است."

کم مورد تعداد مرگ و بالغ در این کشور بزرگترین اما کم جمعیت دولت به رهبری Dunleavy اول-اصطلاح جمهوری خواه رو به خاطر تلاش برای تصمیم گیری خود را. آلاسکا تا به حال 399 COVID-19 موارد و 10 مرگ و میر.

همه کسب و کار از جمله کافه ها و ورزشگاه را مجاز به بازگشایی بدون محدودیت یا محدودیت ظرفیت به عنوان کلیساهای کتابخانه ها و موزه ها. تفریحی و فعالیت های ورزشی نیز اجازه داده می شود برای از سرگیری.

"آن را تمام خواهد شد باز درست مثل آن بود قبل از به ویروس" او گفت:.

وجود خواهد داشت برخی از دستورالعمل در محل ، آلاسکا خواهد بود توصیه می شود هنوز هم به تمرین های اجتماعی فاصله, تمیز, صفحه نمایش لمسی قبل از استفاده در خانه بمانند و اگر بیمار و پوشیدن چهره و پوشش در اگر در نزدیکی افراد دیگر است.

بازدید کننده محدودیت در محل باقی می ماند برای ارشد مراکز و موسسات. و سازمان با گردهمایی و جشنواره ها باید با مشورت مقامات بهداشت عمومی قبل از برنامه ریزی این رویداد است. 14-بعد اجباری قرنطینه برای کسانی که پس از رسیدن در آلاسکا در محل باقی می ماند تا تاریخ 2 ژوئن.

___

سئول کره جنوبی — کره جنوبی دانش آموزان را آغاز کرده اند که بازگشت به مدارس به عنوان کشور خود را آماده شدن برای یک حالت عادی در میان شیوع کروناویروس در این کشور آسیایی است.

چهارشنبه بازگشایی مدارس به عنوان کره جنوبی گزارش داد 32 جدید موارد بیش از یک دوره 24 ساعته برای نخستین بار از زمان روزانه خود پرش مشخص است بالاتر از 30 در نه روز.

صدها نفر از هزاران نفر از سالمندان دبیرستان در کره جنوبی اجازه داده شد برای رفتن به مدارس خود در اوایل روز چهارشنبه. وزارت آموزش و پرورش می گوید: سطح پایین دانش آموزان برای رفتن به مدارس در مرحله ای از مراحل در هفته های آینده.

دانش آموزان و معلمان نیاز به حرارت چک قبل از ورود به مدارس و پوشیدن ماسک در کلاس های درس. وزارت آموزش و پرورش می گوید: برخی از مدارس نصب پلاستیک پارتیشن بندی در هر دانش آموز میز.

کره جنوبی سال تحصیلی جدید قرار بود برای شروع در اوایل ماه مارس, اما آن را به حال شده است با تاخیر چندین بار به دلیل نگرانی در مورد گسترش coronavirus. حدود 5.4 میلیون دانش آموز در کره جنوبی شده اند و پس از آن در نظر گرفتن کلاس های آنلاین.

کره جنوبی آرام بسیار از آن اجتماعی فاصله قوانین در اوایل ممکن است. اما آن را به سرعت دیدم کوچک اما ناگهانی سنبله در عفونت های جدید مربوط به, کاباره ها در سئول. کسانی که آخرین شیوع بیماری تا به حال شده است در یک روند نزولی تا شنبه.

___

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است گفت: با توجه به محرومیت ورود به پرواز در آمدن از برزیل با توجه به گسترش COVID-19 در امریکا لاتین ترین-آمار کشور است. این دومین بار مغلوب ساختن پیشی جستن است گفت که او در حال مطالعه چنین اندازه گیری.

"من نمی خواهم مردم در آینده در اینجا و آلوده کردن مردم ما است. من نمی خواهم مردم بیش از وجود دارد بیمار یا نه. ما در حال کمک به برزیل با هواکش. ما آنها را ارسال پنکه" مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت: در جلسه کابینه در کاخ سفید است.

ساعت بعد از برزیل گزارش بیش از یک هزار مرگ و میر ناشی از این بیماری برای اولین بار در یک دوره 24 ساعته. وزارت بهداشت اعلام 1,179 مرگ و میر در روز سه شنبه افزایش داد ملت تلفات به 17,971. برزیل 271,628 مورد تأیید سوم بسیاری در جهان پس از روسیه و آمریکا

رییس جمهوری برزیل Jair Bolsonaro که مانند تهمت قبلا عنوان بیماری و تشویق هواداران به بازگشت به کار و نه در پاسخ به مغلوب ساختن پیشی جستن سخنان و نه اظهار نظر در رکورد روزانه ،

همچنین در روز سه شنبه دولت آمریکا اعلام کرد که ارائه برزیل 3 میلیون دلار برای کاهش تاثیر COVID-19. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در حال حاضر متعهد $950,000 به برزیل در تلاش در برابر این بیماری همه گیر. منابع استفاده خواهد شد در 79 اورژانس مراکز COVID-19 آزمایشگاه و در سیستم مراقبت های بهداشتی از 13 شهرهای مرزی.

___

پکن — چین است که در ادامه به مبارزه با یک خوشه جدید کروناویروس عفونت در شمال شرقی استان جیلین با چهار نفر از پنج مورد جدید گزارش روز شنبه واقع در منطقه شمال پکن.

مقامات بر این باورند که شیوع مارس را آغاز کرده اند که در میان یک گروه از اعضای خانواده و دوستان که جمع شده بودند برای ناهار خوری و نوشیدن بدون حفظ اجتماعی فاصله مقررات شده اند که به طور فزاینده ای آرام, نزدیک به چهار ماه پس از آنکه به آنها تحمیل بیش از حد از کشور.

هیچ مرگ و میر گزارش شده در روز چهارشنبه و تنها 87 نفر باقی مانده در درمان, در حالی که 375 نفر دیگر تحت انزوا و نظارت برای موارد مشکوک و یا برای داشتن آزمایش مثبت بدون نشان دادن علائم.

چین ثبت کرده است و در مجموع 4,634 مرگ و میر ناشی از این ویروس در میان 82,965 موارد است.

___

تالاهاسی فلوریدا. — معمار ارشد از فلوریدا coronavirus سایت اخراج شد و پس از آشکار اختلاف بیش از آنچه که اطلاعات باید ساخته شده در مکان های عمومی, بالا بردن سوال در مورد یکپارچگی فلوریدا بهداشت عمومی داده است.

فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis گفت: تصمیم به آغاز بازگشایی دولت خود رانده شده توسط علم و فدرال اپیدیولوژی را ستوده اند دولت خود را روزانه انتشار COVID-19 مربوط به داده ها.

اما Rebekah جونز سیستم های اطلاعات مدیریت با فلوریدا وزارت بهداشت اعلام کرد در یک ایمیل به محققان جمعه که او دیگر در اتهام از داشبورد فراهم می کند که روزانه فوری از فلوریدا COVID-19 عفونت های تست و مرگ و میر. او گفت که او نمی خواهد انتظار "همان سطح دسترسی و شفافیت" در اطلاعات ارائه شده وجود دارد و اضافه کرد که "تعهد به هر دو تا حد زیادی (مسلما به طور کامل) به همین دلیل من دیگر مدیریت آن است."

جونز تر بود اشاره کرد و در یک ایمیل به اورلاندو تلویزیون CBS12 اخبار, زمانی که او گفت که او برداشته شد از نقش او را چرا که او نمی خواهد "به صورت دستی تغییر داده تا بر طبل حمایت از این طرح به بازگشایی شده است." معلوم بود چه داده از او خواسته شده بود را تغییر دهید.

جونز نمی تواند نظر رسیده است.

___

واشنگتن — ایالات متحده وزارت امنیت داخلی می گوید بهداشت عمومی جهت است که تحمیل مقررات سخت از مرزهای این کشور تمدید شده است.

سفارش جدید اعلام کرد با اقدام وزیر امنیت داخلی چاد گرگ قرار نیست 30 روز محدودیت در محدودیت به عنوان قبل از. آن را می گوید به جای آن که مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری را بررسی آخرین داده های سلامت هر 30 روز برای اطمینان از این محدودیت هنوز هم مورد نیاز است.

میهن مقامات امنیتی تا به حال نشانه در روزهای اخیر که منظور باید تمدید شود اما این تصمیم خواهد بود تا به مقامات بهداشتی. آن برنامه ریزی شده بود به پایان می رسد ممکن است 20.

سفارش را قادر می سازد U. s. آداب و رسوم و گشت مرزی را بلافاصله اخراج هر کسی که تلاش و کوشش برای ورود به کشور بدون مجوز از جمله افرادی که به دنبال پناهندگی است. DHS مقامات می گویند COVID-19 همه گیر باعث می شود آن را بیش از حد خطرناک برای نگه داشتن مردم در بازداشتگاه.

مهاجر طرفداران آن می گویند محروم کردن مردم از حق قانونی برای درخواست پناهندگی تحت قوانین بین المللی.

___

NEW ORLEANS — Coronavirus ترس بسته لوئیزیانا از وسایل نقلیه موتوری در نزدیکی محل نیواورلئان صبح همان است که آن را دوباره باز پس از دو ماه بیماری همه گیر بسته شدن.

دفتر در هاروی مطلع شد که کسی در ساختمان ممکن است در تماس با کسی که تا به حال COVID-19 بیماری ناشی از رمان coronavirus معاون کمیسر کیت Neal روز سه شنبه گفت.

نیل گفت: "نمی دانم که آیا اطلاع رسانی شد و از دولت و وزارت بهداشت تماس تحقیقی. وزارت بهداشت گزارش روز شنبه که بیش از 35 ، 000 نفر تشخیص داده شده است با این بیماری 1,004 از آنها در بیمارستان بستری هستند و 2,458 فوت کرده اند. در مورد 26,200 فرض بازیافت.

او گفت: این دفتر یکی از 11 که بازگشایی ایالت دوشنبه پس از بسته بودن پس مارس 20 — خواهد بود مقادیر قبل از بازگشایی.

___

SALEM, سنگ. — اورگان نرخ بیکاری افزایش یافت و به 14.2 درصد در ماه آوریل به مناسبت عمیق ترین رکود اقتصادی دولت را تجربه کرده است و پس از آن شروع به نگه داشتن سوابق در سال 1939.

مقامات دولتی می گویند اعداد سه شنبه منتشر شد را منعکس نمی کند اثر کامل از رکود اقتصادی در آورده با یک ایالت اقامت در خانه نظم و بسته شدن مدارس و اکثر کسب و کار.

دولت از دست 266,600 شغل در دو ماه اول از این بیماری همه گیر از نزدیک به پایین ترین رکورد نرخ بیکاری از 3.5 درصد در ماه مارس به زمان 14.2%. بیش از نیمی از تمام مشاغل در اوقات فراغت و صنعت مهمان نوازی خشک شده اند.

___

میامی — بیمارستان کودکان در میامی گزارش کرده است چه می تواند موارد برای اولین بار در فلوریدا از نادر سندرم التهابی موثر بر برخی از کودکان مبتلا به کوروناویروس.

هر دو بيمار در ICU کودکان اما نشان دادن نشانه هایی از بهبود Jackson نظام سلامت گفت: در یک ایمیل به بیانیه.

COVID-19 بسیار کمتر در کودکان شایع تر از بزرگسالان است و پزشکان می گویند بیشتر آلوده به کودکان توسعه فقط علائم خفیف. اما ایالت نیویورک شده است دیدن موارد بیشتر از این مرموز سندرم که بر عروق خونی و اندام و علائم شبیه به کاوازاکی بیماری و سندرم شوک سمی.

___

قاهره — مصر اعلام کرده است بیشتر anti-virus اقدامات به دنبال عید فطر سه روز جشنواره که نشانه پایان اسلامی ماه رمضان.

نخست وزیر مصطفی Madbouly می گوید که با شروع May 30, دولت به مردم نیاز به پوشیدن ماسک در اماکن عمومی با متخلفان جریمه 4000 پوند (حدود 250 دلار) توسط پلیس.

به مصر منحنی شتاب خواستار سخت تر جنبش محدودیت در جهان عرب پرجمعیت ترین کشور در حال رشد است. شماره شناسایی موارد در دولت شروع به پریدن کرد 720 روز سه شنبه به 13,484 عفونت و 659 مرگ و میر بالاترین تک روز افزایش دهد.

___

لاهه — هلند نخست وزیر این کشور را در کافه ها و رستوران ها می تواند بازگشایی در تاریخ 1 ژوئن با تعداد محدودی از مهمانان و اجتماعی فاصله.

نخست وزیر Mark Rutte می گوید این کشور می تواند شروع مرحله بعدی در حال ظهور از آنچه که او را به نام یک مستند هوشمند در حالی که تاکید مردم باید ادامه تمرین های اجتماعی فاصله و کار از خانه در هر زمان ممکن است.

تعداد مرگ و میر و coronavirus عفونت شده است در حال سقوط برای هفته ها در هلند که در آن رسمی مرگ و میر می ایستد در 5,715 هر چند از آن است که تصور می شود بسیار بالاتر از آن تنها شامل افرادی که آزمایش مثبت است.

کافه ها و رستوران ها را اجازه داده می شود حداکثر 30 مشتریان در داخل و مردم در تراس خارج را مجبور به نشستن در جدول.

سینما و تئاتر و کنسرت و همچنین اجازه خواهد داشت برای بازگشایی با حداکثر 30 بازدید کنندگان و اجتماعی فاصله. موزه ها نیز می تواند بازگشایی با تعداد بازدید کنندگان بر اساس اندازه از ساختمان ها است.

___

گلن بورنی, Pa. — شش داروسازان که تولید generic هیدروکسی کلروکین گزارش مواد مخدر است در تامین کوتاه مدت در حالی که سه نفر دیگر در گزارش هفته گذشته که محصول خود را در دسترس است با توجه به مواد غذایی و دارو کمبود دارو از وب سایت.

این شرکت با استناد به افزایش تقاضا به علت با بیان برخی از آنها انتظار می رود به آینده کشتی این دارو در پایان ممکن است.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن روز دوشنبه گفت او شده است مصرف هیدروکسی کلروکین و روي مکمل روزانه "برای حدود یک هفته و نیم در حال حاضر" پس از دو کاخ سفید کارکنان آزمایش مثبت برای coronavirus. مغلوب ساختن پیشی جستن صرف ماه هل دادن هیدروکسی کلروکین به عنوان یک پتانسیل درمان و یا پیشگیری از مواد مخدر برای COVID-19 برابر احتیاطی مشاوره از بسیاری از دولت او را برتر پزشکی حرفه ای.

یکی از شرکت های کنکوردیا دارو همچنین باعث می شود این نام تجاری نسخه به نام Paquenil. آن را می گوید که مواد مخدر به طور کامل در دسترس نیست اما انتظار می رود که دوباره در دسترس در پایان این ماه است.

___

رم — فشار بر ایتالیا بیمارستان است به کاهش خود ادامه داد, شرایط ضروری برای کشور با خیال راحت به ادامه برای از بین بردن یا کاهش مستند اقدامات برای کوروناویروس.

برای اولین بار از اواسط ماه مارس تعداد افراد بستری در غیر تخت های مراقبت ويژه غوطه ور تحت 10,000. تعداد COVID-19 بيمار اشغال تخت های مراقبت ويژه همچنین کاهش یافته است در هفته های اخیر کاهش به 716 روز سه شنبه, با توجه به وزارت بهداشت آمار و ارقام.

در طول شیوع بیشتر coronavirus بیماران در ایتالیا نیست و نیاز به بستری شدن در بیمارستان اما به جای ماند جدا شده در صفحه اصلی. وجود دارد 813 مورد جدید از عفونت در سراسر کشور در این دوره 24 ساعته پایان شنبه شب افزایش به 226,699 ایتالیا به طور کلی شناخته شده مورد شمارش. روزانه افزایش در مرگ و میر ثبت شده در 162 افزایش این کشور در مجموع تعداد افرادی که فوت کرد با تایید COVID-19 عفونت به 32,169.

___

آناپولیس, Md. — مریلند گزارش اول آن اطفال مرگ از coronavirus.

Baltimore County مقامات می گویند یک 15 ساله ساکن درگذشت پس از آلوده بودن COVID-19. مقامات می گویند این فرد تا به حال علائم التهابی سندرم در ارتباط با COVID-19 عفونت شده است که در مستند کودکان در نیویورک و مکان های دیگر.

___

هوستون — یک کلیسای کاتولیک در هوستون بسته شده است درهای خود را پس از پنج نفر از رهبران آن آزمایش مثبت برای COVID-19 از جمله دو کشیش کمک کرد که جشن عمومی توده های مردم پس از آنها سر در اوایل این ماه.

بسته شدن و مثبت آزمایشات پس از یک کشیش از روحالقدس محله 79 ساله Donnell Kirchner, درگذشت, هفته گذشته است. او مبتلا به پنومونی اما مقامات در حال تعیین اینکه آیا او ممکن است قرارداد این ویروس قبل از او درگذشت May 13.

کیرشنر رفت به اورژانس درمانگاه و بعد از آن به اتاق اورژانس بیمارستان. اما پس از آزاد شدن او رفت و برگشت به خانه او مشترک با اعضای مذهبی خود را سفارش قلمرو مذهبی اسقف اعظم از گالوستون-هوستون گفت.

اعضای کیرشنر مذهبی سفارش بدون علامت هستند اما در حال قرنطینه.

اسقف نشین تشویق هر کسی که با حضور توده ها در روحالقدس برای آزمایش به عنوان یک احتیاط.

___

مسکو — ایالات متحده ارسال خواهد شد دو هواپیما با هواکش به روسیه به عنوان یک کمک مالی برای کمک به این کشور در مقابله با شیوع کروناویروس وزیر امور خارجه روسیه سرگئی لاوروف می گوید.

این حرکت به دنبال یک "کل دل و واقعی" پیشنهاد رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته شده در ماه گذشته به رئیس جمهور روسیه, ولادیمیر پوتین, لاوروف اضافه می کند. به گزارش رسانه های روسی حمل و نقل شامل 200 دستگاه تنفس و 50 که ممکن است اعزام به مسکو در روز چهارشنبه.

روسیه گزارش کرده است نزدیک به 300,000 عفونت و 2,837 مرگ و میر. مقامات درهم به امن هواکش و سایر لوازم ضروری میان یک رشد نمایی در عفونت.

روسیه با ارسال planeload از تجهیزات پزشکی از جمله دستگاه تهویه مصنوعی به آمریکا در ماه گذشته. مسکو می گوید ایالات متحده برای پرداخت نیمی از لوازم پزشکی, در حالی که نیمی دیگر از هزینه اسپانسر شده از طرف روسیه دولت سرمایه گذاری صندوق.

___

تورنتو — کانادا و ایالات متحده به تمدید قرارداد خود را به نگه داشتن مرز بسته های غیر ضروری سفر به ماه ژوئن 21 در این بیماری همه گیر کوروناویروس.

نخست وزیر جاستین ترودو می گوید مرز یک منبع آسیب پذیری پس از توافق تمدید خواهد شد توسط یکی دیگر از 30 روز. محدودیت اعلام شد در 18 مارس و تمدید شد در ماه آوریل است.

ترودو می گوید کانادا استانی رهبران به وضوح می خواستم برای ادامه این اقدامات است. بسیاری از کانادایی ها ترس از بازگشایی. ایالات متحده بیشتر مورد تأیید و مرگ و میر ناشی از COVID-19 بیش از هر کشور در جهان هر چند خود سرانه اعداد و زیر بسیاری از کشورهای دیگر.

___

مادرید — اسپانیا ثبت کرده است کمتر از 100 مرگ و میر ناشی از کروناویروس جدید برای روز سوم در یک ردیف.

وزارت بهداشت و درمان گفت: 83 نفر تا به حال جان بیش از گذشته 24 ساعت مصرف کلی مرگ و میر به 27,778.

این گزارش 295 موارد جدید آوردن مجموع در این شیوع به بیش از 232,000.

دولت درخواست پارلمان برای تمدید زمان وضعیت اضطراری در ژوئن 7, گفته, آن است که تنها ابزار قانونی است که اجازه می دهد تا مقامات به منظور مستندات.

___

دنبال AP پوشش خبری از کروناویروس همه گیر در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب