آخرین: تعداد تخت پر در می سی سی پی را ویروس افزایش

توسط آسوشیتد پرسجکسون از دست ندهید. — مقامات در می سی سی پی می گویند دولت پنج تا از بزرگترین بیمارستان تا به ح

توسط ATSHNEWS در 20 تیر 1399

توسط آسوشیتد پرس

جکسون از دست ندهید. — مقامات در می سی سی پی می گویند دولت پنج تا از بزرگترین بیمارستان تا به حال هیچ واحد مراقبت های ویژه تخت های موجود برای بیماران در اواسط هفته به دلیل افزایش coronavirus موارد است. چهار بیمارستان تا به حال 5 درصد یا کمتر از تعداد تخت باز است.

می سی سی پی است یکی از سریعترین رشد نرخ جدید کروناویروس موارد در ایالات متحده آمریکا

رژیم صهیونیستی. تیت ریوز روز پنجشنبه گفت که با شروع در اوایل هفته آینده او به مردم نیاز به پوشیدن ماسک در اماکن عمومی در 13 شهرستان و نشان دادن بیشترین افزایش اخیر در موارد. صاحبان کسب و کار در آن استان ها خواسته خواهد شد که به صفحه نمایش کارکنان برای عفونت.

ریوز می گوید او نیز محدود خواهد شد و اجتماعات به 10 نفر در داخل و 20 در خارج از منزل در 13 شهرستان. فعلی ایالت محدود است 50 نفر در داخل و 100 نفر در خارج از منزل.

___

در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن در مورد شیوع ویروس:

— آریزونا مرگ و میر از coronavirus تاپ 2,000.

— بریتانیا بازگشایی ورزشگاه استخر به عنوان خزانه اتحادیه اروپا و رکود است.

— ارتش اسرائیل می گوید رئیس ستاد در قرنطینه.

— که منصوب 2 زنان منجر به همه گیر درخواست پنل.

— سازمان بهداشت جهانی است و با اذعان به این احتمال که COVID-19 ممکن است گسترش در هوا تحت شرایط خاصی. می آید در خواست 200 دانشمندان در یک نامه منتشر شده.

___

به دنبال همه از AP را همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak

___

در اینجا چه چیز دیگری اتفاق می افتد:

AUSTIN, تگزاس, تگزاس, ضربه جدید با کیفیت بالا برای coronavirus مرگ و میر در یک روز و رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت می گوید شماره در هفته آینده ممکن است حتی بدتر.

105 جدید مرگ و میر گزارش روز شنبه باعث می شود این مرگبارترین هفته از این بیماری همه گیر در آنچه که به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از ویروس داغ مناطق. تگزاس گزارش جدید با کیفیت بالا برای بستری شدن در بیمارستان برای 10 روز متوالی.

ابوت نقل مکان کرد به بالا بیشتر تخت بیمارستان با انحلال انتخابی روش های پزشکی در بیمارستان ها که در خدمت بیش از 100 شهرستانها در تگزاس است. در حال حاضر وجود دارد بیش از 9,600 coronavirus بیماران در تگزاس بیمارستان دو بار به عنوان بسیاری از آنجا که فقط دو هفته پیش.

ابوت می گوید هوستون ایستگاه تلویزیونی KRIV که او فکر می کند "این شماره در حال رفتن به نگاه بدتر که ما را به هفته آینده."

___

تالاهاسی فلوریدا. — مقامات بهداشتی در فلوریدا گزارش شده 120 جدید مرگ و میر ناشی از کروناویروس جدید, بالاترین, یک روز در مجموع هنوز در میان افزایش عفونت به عنوان دولت تلاش می کند برای جلوگیری از شیوع بیماری است.

تعداد مرگ و میر گزارش شده پنج شنبه پیشی قبلی بالا از 113 مجموعه در اوایل ممکن است. تجمعی مرگ و میر در حال حاضر افزایش یافته است بالاتر از 4000 در حالی که مورد تأیید صعود نزدیک به 9000 تا بیش از 229,000.

دولت همچنین گزارش داد بزرگترین 24 ساعته پرش در بستری شدن در بیمارستان با 409 بیماران بستری. واحد مراقبت های ویژه به سرعت در حال پر کردن از جمله کسانی که در برخی از بیمارستان ها با بیشترین ظرفیت تخت مانند دانشگاه فلوریدا سلامت Shands بیمارستان در گینسویل و تمپا بیمارستان عمومی. حدود 14 درصد از دولت ICU تخت در دسترس بود پنج شنبه.

___

سائو پائولو — دو روز بعد از اینکه تشخیص داده COVID-19 برزیل, رئیس جمهور Jair Bolsonaro ساخته شده است پخش آنلاین از اقامت ریاست جمهوری به عنوان مبارز که در نوبت قبلی.

او سرفه هنگامی که در ظاهر خود را روز شنبه را نشان می دهد علائم دیگر این بیماری است که بیش از کشته 69,000 مردم در برزیل در طول coronavirus بیماری همه گیر.

Bolsonaro تکرار شده که بلندی بحران اقتصادی از این بیماری همه گیر است خطرناک تر از ویروس. او گفت: شهرداران و فرمانداران نیاز به بازگشایی این کشور برای کسب و کار گفته است که "در غیر این صورت عواقب مضر خواهد شد برای برزیل"

Bolsonaro گفت: او در حال کار از خانه و در روز جمعه خواهد شد, انتصاب جدید وزیر آموزش و پرورش.

___

لاپاز, بولیوی — موقت رئیس جمهور بولیوی و ونزوئلا شماره 2 رهبر سیاسی باید هر دو اعلام کرد آنها با آلوده coronavirus.

رئیس جمهور بولیوی جانین Áñez روز پنجشنبه گفت که او قوی خواهد شد و ادامه کار از انزوا.

او عفونت در میان سنبله در موارد در آند ملت آن را ممنوع کرده است تجمع جمعی سعی کنید به منظور محدود کردن گسترش ویروس.

در ونزوئلا حزب سوسیالیست رئیس Diosdado Cabello همچنین گزارش شده است که او بیمار است با COVID-19. او در نظر گرفته شده است دوم-قدرتمند ترین فرد در ونزوئلا پس از رئیس جمهور نیکولاس مادورو.

ونزوئلا تا به حال کمتر به طور رسمی ثبت موارد ویروس از خیلی از آمریکای لاتین, هر چند این تعداد افزایش یافته است در هفته های اخیر.

___

سازمان ملل متحد — سازمان ملل-دبیر کل هشدار می دهد که امریکا لاتین و کارائیب هستند رو به بدترین انقباض اقتصادی در دهه به عنوان تبدیل شدن آنها به یک "نقطه داغ" برای این بیماری همه گیر کوروناویروس.

آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ گفت: در یک جلسه توجیهی گزارش روز شنبه که امریکا لاتین و کارائیب در حال انتظار برای دیدن فعالیت های اقتصادی کوچک 9.1% که به او گفته می شود "بزرگترین در یک قرن." بیکاری پیش بینی شده است به افزایش به 13.5% از 8.1 درصد در سال 2019 و نرخ فقر است انتظار می رود افزایش به 37.2 درصد از 30.2%.

اشاره به این حادثه تلخ می گوید: این مناطق در حال حاضر چهره "خمیازه نابرابری" سطح بالایی از کار غیر رسمی و تکه تکه خدمات بهداشتی و درمانی. او اضافه می کند که منطقه آسیب پذیر ترین مردم "بار دیگر ضربه سخت" توسط COVID-19.

___

فرانکفورت, Ky. — Kentuckians مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن ماسک یا پوشش در اماکن عمومی آغاز جمعه.

ماسک مورد نیاز اعلام شده توسط کنتاکی رژیم صهیونیستی است. اندی Beshear می آید پس از کنتاکی ثبت دو از بالاترین روز از تایید coronavirus موارد پس از همه گیر ضربه زدن به دولت است. کنتاکی اعلام کرد 333 موارد جدید و چهار میر پنج شنبه.

Beshear می گوید: افزایش مورد شمارش از چند روز گذشته همراه با یک "انفجار" در کشورهای دیگر او را وادار به صدور فرمان اجرایی. حدود دو دوجین کشورهای دیگر صادر ماسک مقرر در مکان های عمومی.

___

مصر و سودان است بخشی از بازگشایی فرودگاه بین المللی برداشته و دیگر بیماری همه گیر مربوط به محدودیت و حتی به عنوان آن coronavirus مورد تعداد همچنان به صعود.

سودان دولتی خبر داد پنج شنبه که در سازمان هواپیمایی کشوری تصمیم به از سرگیری پروازها از ترکیه به مصر و امارات متحده عربی به خارطوم را در فرودگاه بین المللی.

هوانوردی مدیر ابراهیم Adlan می گوید سودان را آغاز کرده است "تدریجی بازگشت به حالت عادی" پس از سه ماه از یک محدودیت به سرعت گسترش ویروس.

هنوز مقامات اجرای مقررات منع رفت و آمد شبانه در پایتخت از خارطوم و در آن استان است.

وزارت بهداشت و درمان عفونت تعداد روز پنج شنبه پیشی گرفتن از 10 ، 000 از جمله 641 مرگ و میر. اما دولت مشتاق به بازگشایی برای کسب و کار به دلیل محدودیت های همه گیر را بدتر کرده اند مشکلات اقتصادی کشور.

___

ژوهانسبورگ — آفریقای جنوبی اعلام کرد روز شنبه به بالاترین سطح خود روزانه تعداد تایید coronavirus موارد با 13,674.

آفریقا توسعه یافته کشور در حال حاضر یک نقطه داغ در جهانی همه گیر با 238,339 تعداد موارد تایید شده. Gauteng استان که شامل ژوهانسبورگ و پایتخت آن پرتوریا است که خانه را به بیش از یک سوم از کل موارد.

وزیر بهداشت Zweli Mkhize گفت: آفریقای جنوبی می تواند اجرا از دسترس تخت بیمارستان در ماه.

قاره آفریقا دارای بیش از 523,000 تایید ویروس موارد پس از گذشت نیم میلیون مارک در روز چهارشنبه. اما کمبود در تست مواد به معنای واقعی شماره ناشناخته است.

___

بیروت — یک روحانی ایرانی است که کمک می کند تا ارائه کمک در تهران برگزار می شود بخشی از این کشور به شمال, گزارش اولین مورد از coronavirus در منطقه که در مرز ترکیه است.

کمک هماهنگی واحد می گوید کسی که آزمایش مثبت در استان ادلب است که جدا شده همراه با افرادی که آمیخته با او.

این ادلب سلامت اداره نیز مورد تایید و خواست ساکنان ادلب در روز پنج شنبه به اقدامات احتیاطی.

کارشناسان به مدت طولانی هشدار داد که شیوع در ایران در منطقه ای بسته بندی شده با 3 میلیون نفر از آنها در چادر زندگی می کنند و encampments فاجعه بار خواهد بود.

در دولت-برگزار مناطق 372 موارد ثبت شده است و همچنین 14 مرگ و میر مرتبط با این ویروس. در کردستان برگزار مناطق در سوریه و شمال شرقی در حدود نیمی از موارد گزارش شده است.

___

اورشلیم — بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل است که در مواجه با رشد خشم عمومی بیش از یک تعمیق بحران اقتصادی اعلام کرده است یک سری از اقدامات به منظور کمک به اسرائیل بیکار.

در یک سخنرانی تلویزیونی آدرس شنبه نتانیاهو متعهد به ارائه حق الزحمه در سال آینده به خود اشتغالی و کارگران بیکار همراه با صاحبان کسب و کار صدمه دیده توسط coronavirus ناشی از بحران است.

اسرائیل به طور گسترده ای مورد ستایش برای حرکت به سرعت به مهر مرزهای خود و تحمیل تنگ محدودیت در مکان حاوی ویروس است.

کسانی که اقدامات فرستاده بیکاری افزایش به 25 درصد و پس از بازگشایی اقتصاد تلاش کرده است به بهبود می یابند.

منتقدان را متهم کرد نتانیاهو از بی مهارت استراتژی خروج. ویروس موارد مشخصی در هفته های اخیر و مشکلات اقتصادی در حال عمیق تر شدن است.

___

ققنوس آریزونا مرگ و میر از coronavirus صدر از 2000 به عنوان دولت و مقامات بهداشتی گزارش اوج جدید برای بستری شدن در بیمارستان و استفاده از هواکش.

وزارت خدمات بهداشتی و درمانی گزارش شده 75 بیشتر مرگ و میر, افزایش, دولت را تایید و در مجموع به 2,038 فتح کند گرفته شد. اضافی 4,057 تایید coronavirus موارد گزارش شده پنج شنبه به ارمغان آورد و در مجموع به 112,671.

آریزونا پدید آمده است به عنوان یک کانون ملی پس از کالیفرنیا ، mlb شل بماند-صفحه اصلی محدودیت در اواسط ماه مه.

دولت تا به حال یک رکورد 3,437 بیماران بستری شنبه با ضبط 575 در هواکش. این 861 بیماران در ICU تخت و 1,980 اتاق اورژانس برای ویروس فقط کوتاه از سوابق مجموعه این هفته است.

___

تالاهاسی فلوریدا. — فلوریدا مقامات بهداشتی گزارش 120 جدید مرگ و میر ناشی از کروناویروس که بالاترین یک روز افزایش میان افزایش عفونت های جدید.

تعداد مرگ و میر اعلام کرد روز شنبه به بالاترین سطح خود از 113 گزارش در اوایل ماه مه. کل تایید مرگ و میر پیشی گرفته است 4,000. جدید تایید عفونت افزایش حدود 9000 تا بیش از 229,000.

هفت روز به طور متوسط مرگ و میر است که حدود 56 در هر روز از حدود 31 سه هفته پیش. این نزدیک شدن به این دوره در اوایل ممکن است زمانی که نرخ رفت و به عنوان بالا به عنوان 60.

دولت همچنین گزارش روز شنبه بزرگترین 24 ساعته افزایش بستری شدن در بیمارستان با بیش از 400 بیماران بستری.

___

لندن — انگلستان نقل مکان کرد برای سهولت بیشتر مستند محدودیت های, اعلام کرد که به زودی می تواند به بازگشت به سالن های ورزشی و استخرهای شنا و دیگر امکانات ورزشی است که تعطیل شده اند با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

وزیر فرهنگ الیور Dowden می گوید که استخر در فضای باز می تواند شروع دوباره باز شروع شنبه با استخرهای سرپوشیده ورزشگاه و امکانات ورزشی به دنبال در جولای 25.

هدایت فعال خواهد شد رقابتی و مردمی از تیم های ورزشی به رزومه ابتدا با کریکت این آخر هفته.

Dowden همچنین گفته مجازی کنفرانس خبری در خیابان داونینگ که فضای هنر اجرای — از جمله تئاتر اپرا و رقص و موسیقی — می توانید در خارج هر چند مخاطبان را به معرض اجتماعی-دورى قوانین.

___

رم — ایتالیا وزیر بهداشت صادر کرده است یک فرمان جلوگیری از ورود افرادی که مانده اند و یا در سفر از طریق 13 کشور در دو هفته گذشته.

فرمان امر به مسافران از کشورهای زیر: ایران, بحرین, بنگلادش, برزیل, بوسنی و هرزگوین, شیلی, کویت, شمال مقدونیه ، مولداوی عمان و پاناما و پرو و جمهوری دومینیکن است.

وزیر روبرتو Speranza می گوید فرمان او امضا با هدف حفاظت از "عظیم فداکاری" ایتالیایی ها ساخته شده اند برای کاهش گسترش عفونت کروناویروس در کشور خود که در آن اروپا ویرانگر شیوع در ماه فوریه آغاز شد.

در پنج شنبه, 12 مرگ و میر تایید شد و 229 عفونت های جدید.

___

صوفیه, بلغارستان, بلغاری, مقامات می گویند که آنها نیاز به برخی از عفونت-اقدامات کنترلی به دلیل coronavirus موارد در حال افزایش است.

وزیر بهداشت مساوى Ananiev اعلام کرد همه شب, باشگاه, کافه پیانو و داخل دیسکو ، وزیر می گوید کاربران ممکن است مکرر هر باز هوا موسسات اما تنها تا 50 درصد از ظرفیت.

تمام رویدادهای ورزشی برگزار خواهد شد در پشت درهای بسته و تعداد شرکت کنندگان در رویدادهای عمومی خواهد بود محدود به 30.

Ananiev می گوید: جمعیت عظیمی در لیگ برتر فوتبال مسابقات و گردهمایی های زیادی در حوادث مانند مدرسه حافظه های فوق که در آن اجتماعی فاصله و ماسک به طور گسترده ای نادیده گرفته و منجر به بالا روزانه برای تایید موارد در بلغارستان.

به عنوان روز پنج کشور از 7 میلیون نفر تا به حال در مجموع 6,342 تایید ویروس موارد و 259 مرگ و میر.

___

استانبول — سازمان بهداشت جهانی و ترکیه توافقنامه را امضا کرده اند برای راه اندازی یک که در استانبول.

صحبت در پایتخت آنکارا, ترکیه را, وزیر بهداشت می گوید از پرسنل کار می کند برای راهنمای نیاز در مبارزه با COVID-19 بیماری همه گیر. Fahrettin Koca می گوید او انتظار دارد که به یک "فعال" ساختار برای پاسخ دادن به آینده شرایط اضطراری.

هانس Kluge این مدیر منطقه ای که برای اروپا می گوید سفر خود به ترکیه اولین ماموریت خارج از کشور از ماه فوریه. وی با تمجید ترکیه برای سلامت خود و زیرساخت های افزایش تست ظرفیت, تماس, ردیابی و تولید تجهیزات حفاظتی و هواکش برای مبارزه با این بیماری همه گیر و کاهش نرخ مرگ و میر.

Kluge همچنین گفت ترکیه موفق شد در حفاظت از افراد مسن و به نام بالاتر مرگ و میر شهروندان ارشد در اروپا یک فاجعه است. ترکیه تحمیل کامل مستند برای افراد بالای 65 برای چند هفته و آرام این اقدامات در ماه ژوئن برای برخی از, هوای آزاد, ساعت.

که در حال حاضر کشور در آنکارا. روز چهارشنبه آمار رسمی تایید تقریبا 209,000 مردم آزمایش مثبت برای COVID-19 و 5,282 های مردمی در ترکیه است.

___

آتن — یونان گزارش سنبله در شماره جدید کروناویروس موارد شناسایی شده با 50 گزارش در آخرین 24 ساعت گزارش دوره و نزدیک به نیمی از تماس های ورودی مسافران است.

یونانی مقامات بهداشتی می گویند 24 به تازگی تایید موارد شناسایی شده در نقاط ورود. یونان به تازگی ممنوع بازدید کنندگان از صربستان پس از عود از coronavirus موارد در آن کشور و چندین موارد مثبت گزارش شده در میان صرب ورود گردشگران در یونان.

این کشور به طور کلی موارد تایید شده در حال حاضر ایستاده در 3,672 و 193 مرگ و میر — هیچ کدام در سه روز آخر.

سخنگوی دولت Stelios Petsas می گوید مقامات می تواند دوباره تحمیل و محدودیت های مسافرتی هشدار داد که ایمنی راهنمایی برای coronavirus شده است اغلب نادیده گرفته شده است.

___

رم — تعداد مرگ و میر در ماه مه در ایتالیا بود و کمی پایین تر هنگامی که در مقایسه با متوسط تعداد مرگ و میر ناشی از 2015-2020.

ملی ایتالیا آمار اداره ISTAT صادر شده در یک گزارش مشترک با سلامت برتر موسسه. آن را می گوید شیب جزئی در تعداد مرگ و میر در مارس قابل توجه بود زیرا در آن برگزار می شود درست است در تقریبا تمام شمال ایتالیا. جایی که اکثریت این کشور را COVID-19 موارد و مرگ و میر رخ داده است این سال است.

بر اساس این گزارش از زمان آغاز شیوع این بیماری در اواخر فوریه طریق ممکن است و متوسط سن COVID-19 بيمار شد 60-64 سال باقی مانده و unvaried. یک سوم از کسانی که با تایید عفونت شد و مسن تر از 75. آن اشاره کرد از ایتالیا COVID-19 مرگ و میر از طریق مه 1% رخ داده در بیماران جوان تر از 50 است.

اگر چه زنان اختصاص 54.2 درصد از تمام کسانی که مورد تأیید مردان اختصاص 52 درصد از COVID-19 مرگ و میر. با توجه به وزارت بهداشت ایتالیا شمارش 242,363 موارد تایید شده. با 12 مرگ و میر بیشتر این تلفات در سراسر کشور می ایستد در 34,926.

___

اورشلیم — ارتش اسرائیل می گوید آن رئیس ستاد سرهنگ ژنرال آویو Kochavi رفته به قرنطینه ممکن است پس از قرار گرفتن در معرض coronavirus.

در بیانیه روز شنبه ارتش می گوید Kochavi شد در حضور یک افسر هفته گذشته که بعد از آزمایش مثبت برای ویروس. اسرائیل شده است دست و پنجه نرم در هفته های اخیر با افزایش coronavirus موارد است.

این خبر به این معنی است که هر دو اسرائیل ارتش و وزیر دفاع Benny Gantz در انزوا. Gantz است که اسرائیل "جایگزین نخست وزیر" چهارشنبه اعلام کرد که او قرار بود به قرنطینه ممکن است پس از قرار گرفتن در معرض ویروس.

ارتش می گوید Kochavi احساس سالم اما تست خواهد شد. او قصد دارد برای حفظ خود را به طور منظم برنامه "هر زمان که ممکن است" در حالی که در انزوا. Kochavi قبلا رفت و به محافظ قرنطینه در ماه مارس پس از حضور در جلسه با کسی که آلوده شد.

___

تسالونیکی یونان — پلیس در شمال یونان می گویند یک زن 24 ساله در قطار مسافر بوده است پس از بازداشت به اتهام آزار یک راه آهن کارکنان عضو که دستور او را به پوشیدن ماسک.

این مرد بازداشت شد پنج شنبه در حالی که سفر به شمال شهر تسالونیکی از شهر Florina همچنین در شمال یونان. پلیس و راه آهن می گویند 56 ساله عضو ستاد در نظر گرفته شد به یک بیمارستان برای دریافت کمک های اولیه پس از پانچ در صورت.

یونان آرام ترین بیماری همه گیر مربوط به محدودیت در هفته های اخیر, اما مسافران هنوز هم موظف به پوشیدن ماسک در حالی که با استفاده از حمل و نقل عمومی و یا در صورت جریمه 150 یورو ($170).

___

ژنو — رئیس سازمان بهداشت جهانی می گوید رئیس جمهوری سابق لیبریا Ellen Johnson Sirleaf و سابق نیوزیلند نخست وزیر هلن کلارک منجر خواهد شد یک پنل جدید به یک "ارزیابی صادقانه" از واکنش جهانی به این بیماری همه گیر کوروناویروس.

که مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus اعلام کرد انتصاب به تازگی ایجاد شده مستقل پنل برای همه گیر آمادگی و پاسخ.

"من نمی توانم تصور کنید که دو قوی تر فکر رهبران مستقل برای کمک به راهنمای ما از طریق این مهم فرایند یادگیری به ما کمک می کند درک آنچه اتفاق افتاده است — یک ارزیابی صادقانه و برای کمک به درک ما نیز آنچه که ما باید انجام دهید برای جلوگیری از چنین فاجعه ای در آینده," او گفت:.

این اعلام پس از آن که مجمع عمومی در ماه مه به نام برای یک ارزیابی جامع از چه کسانی و جهان در پاسخ به شیوع بیماری است. می آید پس از انتقاد های مکرر توسط رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت از U. N. آژانس بهداشت بیش از آن در دست زدن به همه گیر و ادعایی احترام به چین که در آن COVID-19 اول پدید آمده است.

___

بروکسل — بلژیک دولت سلامت مشاوران توصیه پوشیدن اجباری ماسک در مغازه ها به حفظ و گسترش coronavirus در آن زمان سطح پایین.

وزارت بهداشت, علمی مشاوره بدن می گوید: ماسک صورت نقش مهمی در محدود کردن انتشار قطرات تنفسی و ترشحات حامل بالقوه این ویروس مرگبار است.

بلژیک تایید کرده است 9,778 مرگ و میر در کشور با 11 میلیون نفر جمعیت است. تعدادی از عفونت کاهش یافته است بیش از دو ماه گذشته با حدود 85 مورد جدید تایید شده در هر روز است.

در میان اقدامات اتخاذ شده برای مبارزه با ویروس دولت بلژیک ساخته شده است که استفاده از ماسک های اجباری در حمل و نقل عمومی اما مشتریان هنوز هم باید گزینه ای را برای اجرای errands و بدون هر گونه حمایت می کند.

سلامت برتر شورای می گوید آن را توصیه می کند ماسک در مغازه ها به دلیل فاصله فیزیکی دشوار است در فروشگاه ها.

___

آتن, یونان, یونانی, مقامات می گویند که آنها آماده هستند تا دوباره تحمیل و محدودیت های مسافرتی در هفته آینده هشدار داد که ایمنی راهنمایی برای coronavirus است که اغلب نادیده گرفته شده است.

Stelios Petsas دولت گفته مقامات "مصمم به حفظ اکثریت از بیهوده و بیمعنی چند" و اضافه کرد که دولت به احتمال زیاد به اعلام محدودیت های جدید در صورت نیاز در روز دوشنبه.

یونان که اعمال سخت مستند اقدامات نگه داشته است عفونت نرخ کم است. اما موارد رخنه کرد تا پس از محدودیت برداشته شد و مسافرت های بین المللی از سر گرفته در هفته های اخیر.

Pestas گفت: مقامات بر افزایش تعداد موارد در نزدیکی کشورهای بالکان و گردشگران که سفر به یونان در طول مرز مشترک با بلغارستان در عبور تک نقطه ای که باز شده است را غیر ضروری سفر.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن