آخرین: اشاره به این حادثه تلخ: بیماری همه گیر در حال نزدیک شدن به "بحران حقوق بشر"

توسط آسوشیتد پرسآخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است.

توسط ATSHNEWS در 4 اردیبهشت 1399

توسط آسوشیتد پرس

آخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید یا مرگ.

بالای ساعت:

— دبیر کل سازمان ملل متحد می گوید همه گیر در حال تبدیل شدن به بحران حقوق بشر

— ژاپن: 14 بیشتر خدمه در کشتی کروز تست مثبت برای coronavirus

— نیوزیلند اعلام کرد فقط سه ویروس جدید مورد مرگ و میر

— چین دوباره گزارش هیچ ویروس جدید و میر

— 2 گربه حیوان خانگی در نیویورک تست مثبت برای ویروس.

___

سازمان ملل متحد — سازمان ملل متحد-دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ می گوید coronavirus همه گیر است "بحران انسان است که به سرعت تبدیل شدن به یک بحران حقوق بشر."

U. N. ارشد گفت: در یک پیام ویدئویی پنج شنبه که وجود دارد این است که تبعیض در ارائه خدمات عمومی برای مقابله با COVID-19 و وجود دارد "ساختاری نابرابری که مانع از دسترسی به آنها است."

اشاره به این حادثه تلخ گفت: این بیماری همه گیر نیز دیده می شود "نامتناسب اثرات در برخی از جوامع افزایش نفرت سخنرانی, هدف از گروه های آسیب پذیر و در خطر از دست سنگین امنیتی پاسخ تضعیف سلامت پاسخ."

و او هشدار داد که با "افزایش قومی و ناسیونالیسم پوپولیسم ، استبداد و مقاومت مواجه علیه حقوق بشر در برخی از کشورهای بحران ارائه می کنند بهانه ای برای اتخاذ اقدامات سرکوبگرانه برای اهداف نامربوط به این بیماری همه گیر."

دبیر کل نه نام هر کشور و یا احزاب اما تاکید کرد که دولت باید "شفاف و پاسخگو و پاسخگو" و این که آزادی مطبوعات سازمان های جامعه مدنی بخش خصوصی و مدنی "فضا" ضروری است.

او تاکید کرد که هر گونه اقدامات اضطراری — از جمله متحده اضطراری — باید "قانونی متناسب لازم و غیر تبعیض آمیز یک تمرکز خاص و مدت زمان را به حداقل سرزده رویکرد ممکن است برای حفاظت از سلامت عمومی است."

اشاره به این حادثه تلخ شد که چگونه حقوق بشر باید راهنمای پاسخ به COVID-19 و بهبودی از این بیماری همه گیر.

او گفت: "پیام روشن است: مردم — حقوق — باید جلو و مرکز."

___

اسلام آباد — پاکستان را مورد جدید از COVID-19 به آرامی خزنده ضبط بیش از 700 مورد جدید در یک روز برای دومین بار در یک هفته.

با 10,513 موارد و 16 و میر در 24 ساعت گذشته آوردن تایید مرگ و میر از این ویروس جدید به 224 پاکستان مشاور در بهداشت هشدار داده است که بعد از سه یا چهار هفته حیاتی خواهد بود. هنوز هم نخست وزیر Imran Khan دهکدهای متمایل به این کشور قدرتمند مذهبی روحانیون امتناع از بستن مساجد در طول روزه داری ماه رمضان که شروع این هفته است.

پاکستان در انجمن پزشکی نوشته است خان و روحانیون و باز نامه شفاعت با آنها به مساجد و هشدار آنها مانند یک پتری دیش برای گسترش این ویروس در کشور است که دارای شکننده سیستم مراقبت های بهداشتی به سختی از 3000 تخت های مراقبت ويژه برای یک جمعیت از 220 میلیون نفر است. اما پاکستان روحانیون که می تواند اوباش به خیابان آمدند و قبلی درگیر در خشونت برای تحمیل تصمیمات خود را خواستار مساجد باز باقی می ماند.

خان را رد کرده است منتقدان گفت: پیروان حال گفت: به لحاظ اجتماعی فاصله در مساجد. اما خان نیز در سمت چپ آن به روحانیت به اطمینان حاصل شود که نمازگزاران به رعایت 20 نکته پروتکل حتی به عنوان برخی از همان کسانی که روحانیون باید به خواست هواداران به بسته مساجد.

___

توکیو — مقامات ژاپن روز پنجشنبه گفت که 14 بیشتر خدمه در یک عمل کروز کشتی لنگر انداخت در جنوب ژاپن را آزمایش مثبت برای coronavirus آوردن مجموع در هیئت مدیره شیوع 48.

کاستاریکا Atlantica شده است لنگر انداخت در ناگازاکی از اواخر ماه ژانویه برای تعمیرات و نگهداری توسط صنایع سنگین میتسوبیشی. این کشتی دارای 623 خدمه از جمله یک مترجم ژاپنی و مسافران است. یکی از آلوده خدمه است و پس از تبدیل شدن به طور جدی بیمار شد و فرستاده شده به یک بیمارستان که در آن او در حال حاضر بر روی یک دستگاه تهویه, ناگازاکی, مقامات گفت.

باقی مانده خدمه بدون عوارض جدی و در حال خود قرنطینه در یک اتاق در کشتی, به جز برای کسانی که در وظایف ضروری برای حفظ کشتی توابع از جمله پخت و پز و ارائه مواد غذایی به همکاران خود گفته است. این موارد جدید در میان کسانی که در وظایف ضروری, مقامات گفت. مقامات برنامه ریزی برای آزمون تمام باقی مانده خدمه روز جمعه.

مورد ظاهر سهشنبه هنگامی که یک عضو خدمه مورد آزمایش قرار گرفت و پس از توسعه سرفه و تب و تبدیل شدن به اولین مورد شناخته شده در کشتی.

ناگازاکی مقامات در حال تحقیق چگونه و از کجا خدمه قرارداد ویروس. اعضای خدمه که گذشت درجه حرارت بدن و دیگر نیاز بوده و مجاز به رفتن در داخل و خارج از کشتی.

به عنوان عفونت در ژاپن همچنان به گسترش در سراسر کشور شیوع در کشتی کروز نگرانی در مورد آزمایش و بیمارستان ظرفیت در ناگازاکی. همه از ژاپن است که در حال حاضر تحت یک coronavirus وضعیت اضطراری.

ناگازاکی مقامات گفته اند که آنها برنامه را به بقیه خدمه قرنطینه خود را در هیئت مدیره مگر اینکه آنها دچار عوارض جدی و به دنبال راه هایی به دیگران اجازه دهید که تست منفی بازگشت به کشور خود.

در اوایل این سال در ایالات متحده عمل کروز کشتی حامل بیش از 3,700 مردم قرنطینه در یوکوهاما در نزدیکی توکیو تا به حال 712 موارد در یک گسترده در هیئت مدیره شیوع. به طور جداگانه ژاپن تایید کرده است حدود 12000 موارد با 300 مرگ و میر.

___

اندونزی — مقامات اندونزی پایتخت را تمدید اجرا محدودیت به عنوان مسلمان خود را شروع monthlong روزه فصل است.

جاکارتا رژیم صهیونیستی است. Anies Baswedan اعلام کرد که در مقیاس بزرگ اجتماعی محدودیت که در ابتدا میله میله به پایان پنجشنبه تمدید خواهد شد به مارس 22 پس از مشاوره با کارشناسان سلامت.

در جریان زندگی می کنند رسانه های کنفرانس اواخر چهارشنبه Baswedan خواست مسلمانان را به حالت تعلیق فعالیت های مذهبی در مساجد در طول ماه مبارک رمضان در تلاش برای شکستن coronavirus زنجیره انتقال.

رمضان مقدس ترین ماه برای مسلمانان است که در آن آنها سریع از طلوع تا غروب آفتاب است که انتظار می رود به سقوط روز جمعه پس از پيروزي روحانیون موافقت کردند که در رویت ماه است. وفادار مسلمانان معمولا جمع برای شب نماز به عنوان Tarawih و به اشتراک گذاری افطار و وعده های غذایی در مساجد و در میان جوامع است.

جاکارتا تبدیل به کانون COVID-19 شیوع در اندونزی ثبت کرده بود 3,383 تایید موارد با 301 مرگ و میر به عنوان چهارشنبه. در سراسر کشور 7,418 موارد ثبت شده با 635 مرگ و میر.

رئیس جمهور Joko Widodo بدل شده در کل مستند برای کشور است که نزدیک به 270 میلیون با استناد به اندونزی فرهنگی ویژگی های منحصر به فرد آن جمعیت شناسی و پتانسیل های فلج کننده اقتصادی آسیب.

این اقدامات جدید در جاکارتا آغاز شده است که آوریل 10 و مجددا هر دو هفته به مقامات قدرت بیشتری به مطبوعات مردم را به ماندن در خانه و نیروی کسب و کار ، پلیس باید قدرت به اخراج هر صورت با بیش از پنج شرکت کنندگان است. متخلفان را به یک سال زندان و 100 میلیون واحد پول اندونزی ($6,350) خوب است.

___

ولینگتون, نیوزیلند — مقامات اعلام کردند فقط سه مورد جدید از coronavirus در روز پنج شنبه به عنوان تعدادی از عفونت های جدید در نیوزیلند همچنان به روند رو به پایین.

مقامات بهداشت همچنین اعلام کرد دو اضافی مرگ و میر آوردن تعداد کل تایید عفونت به 1,451 و کل مرگ و میر به 16. این کشور شده است در سخت lockdown برای ماه گذشته که مقامات برنامه ریزی برای آغاز تسهیل کمی در هفته آینده.

دولت همچنین اعلام کرد اقدامات لازم برای کمک به رسانه های خبری شرکت های که دیده می شود تبلیغات سطح نازل شدن از شیوع کروناویروس. این اقدامات در مجموع 50 میلیون دلار نیوزیلند دلار (30 میلیون دلار) را شامل میشود و به طور موقت برش هزینه های انتقال برای پخش کنندگان و افزایش هزینه در اخبار اشتراک.

رادیو و تلویزیون وزیر کریس Faafoi گفت وجود دارد که به احتمال زیاد دور دوم رسانه ها در حمایت از اقدامات اعلام کرد در ماه مه. در اوایل این ماه شرکت آلمانی بائر رسانه ها اعلام کرد که بسته شدن آن نیوزیلند عملیات و دیگر نمی خواهد نشر بسیاری از کشور, مجلات.

این کشور همچنین مشخص شده غیر معمول نقطه عطف در روز چهارشنبه زمانی که هیچ پرواز تجاری وارد شده از خارج از کشور اولین بار است که اتفاق افتاده در دهه, به گزارش اخبار خروجی RNZ. یک تعداد انگشت شماری از پروازهای بین المللی ادامه می رسند و ترک هر هفته اما تعداد آنها رو به کاهش بوده است پس این کشور از مرز بسته به هر کس اما شهروندان و ساکنان.

___

پکن — چین دوباره گزارش هیچ اضافی مرگ و میر ناشی از کروناویروس و فقط 10 مورد جدید شش از آنها آورده شده از خارج از کشور است.

اعداد در بیمارستان کاهش یافته است به 959 تنها 63 که در نظر گرفته موارد جدی در حالی که فقط بیش از 1000 تحت انزوا و نظارت به عنوان موارد مشکوک و یا برای داشتن آزمایش مثبت برای این ویروس بدون نشان دادن هیچ نشانه ای.

کانون جهانی همه گیر مرکزی شهر ووهان که اختصاص بخش عمده ای از چین مرگ و میر در حال حاضر فقط 69 نفر در درمان COVID-19 فقط دو نفر از آنها ذکر شده در بیماری جدی است.

چین گزارش کرده است در مجموع 4,632 مرگ و میر در میان 82,798 موارد اگر چه همانطور که در بسیاری از کشورها این اعداد و ارقام در نظر گرفته شده اند underreported. چین همچنین می ایستد متهم توسط ایالات متحده و دیگران از ابتدا به حداقل رساندن میزان شیوع و پس از آن برای اولین بار شناسایی شده در اواخر سال گذشته.

به عنوان جدید تایید موارد افت نزدیک به صفر چین دوباره باز بسیاری از کسب و کار و مجاز متوسط و بالا مدرسه سالمندان آماده شدن برای امتحانات به بازگشت به کلاس. اما ممنوعیت خارجی ورود و سختگیرانه قرنطینه اقدامات در محل باقی می ماند به عنوان چین به دنبال جلوگیری از هجوم موارد جدید از خارج از کشور و یا موج دوم از عفونت در میان کسانی که به فکر بهبود یافته اند یا که نه پایین آمدن بیمار اما هنوز هم می تواند گسترش ویروس.

___

سئول کره جنوبی — کره جنوبی می گوید آن رشد اقتصادی 1.4% در طول سه ماه اول سال, بدترین رکود از اواخر سال 2008 بود.

آن است که بازتابی از شوک عظیم coronavirus انداخته بر تقاضای داخلی و تجارت است. بانک مرکزی کره جنوبی روز پنج شنبه گفت: مصرف داخلی کاهش 6.4 درصد از سه ماهه قبلی به مردم در حالی که ماندن در خانه برای جلوگیری از انتقال ویروس صرف کمتر در رستوران ها و فعالیت های اوقات فراغت پوشاک و اتومبیل.

در میان مستندات در سراسر جهان صادرات کاهش 2% با وجود فصلی دوباره بجای اول برگشتن در حمل و نقل از هادی یک کشور عمده صادرات اقلام است.

کره جنوبی یکی از اولین کشورهای خارج از سرزمین اصلی چین به سخت-آمار توسط ویروس اما آن caseload شده است کاهش در هفته های اخیر اجازه می دهد مقامات دولتی برای استراحت اجتماعی فاصله دستورالعمل.

این کشور در روز پنج شنبه گزارش داد هشت عفونت های جدید و دو مرگ و میر بیشتر آوردن آن تایید بالغ به 10,702 موارد و 240 مرگ و میر.

___

سازمان ملل متحد — دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ است تکرار درخواست تجدید نظر خود را به صورت فوری آتش بس به همه درگیری ها در جهان برای مقابله با این بیماری همه گیر کوروناویروس که میلیون ها نفر از مسلمانان رعایت شروع ماه رمضان.

U. N. رئیس فرستاده "خواسته های گرم" به مسلمانان در بیانیه شنبه شب که اشاره کرد که این امر می تواند بسیار متفاوت رمضان از آنجا که بسیاری از جامعه سنتی فعالیت نخواهد بود و ممکن است به عنوان یک نتیجه از COVID-19.

ماه رمضان آغاز ماه جدید در این هفته و مسلمانان در حال حاضر پیدا کردن خود را قطع از بسیاری از آنچه باعث می شود این ماه خاص به عنوان مقامات مبارزه با این بیماری همه گیر. مسلمانان را سریع از طلوع به غروب سریع اما سنتی جمعی از وعده های غذایی برای فقرا بزرگ شام را با خانواده و دوستان و رویدادهای فرهنگی در برخی از کشورها پس از غروب خورشید لغو شده است.

اشاره به این حادثه تلخ تاکید کرد که "بسیاری از مردم در مناطق جنگی و یک بار دیگر خواهد بود غم انگیز مارک این ماه با جنگ و ناامنی در سراسر."

او تکرار مارس 23 درخواست تجدید نظر برای جهانی آتش بس "را به تمرکز بر ما دشمن مشترک — ویروس — یادآوری کلمات قرآن" و اگر آنها تمایل به صلح و سپس تمایل به آن است."

دبیر کل گفت: در ماه رمضان نیز در مورد حمایت از آسیب پذیر ترین و از او تشکر کرد مردم در جهان اسلام که حمایت از "کسانی که در حال فرار از درگیری ها در بهترین سنت از مهمان نوازی و سخاوت — قابل توجه درس در این جهان که در آن بسیاری از درهای بسته شده اند و به کسانی که نیاز به حمایت و حتی قبل از COVID-19."

___

SANTA FE, N. M. — جدید مکزیک را گسترش اضطراری بهداشت عمومی سفارش از طریق مارس 15 عنوان آن برگزار شهرداران و رهبران کسب و کار را در نظر بگیرید اولین تغییرات جزئی به محدودیت در فعالیت های اقتصادی است.

رژیم صهیونیستی. میشل Lujan گریشام یک دموکرات در دوره اول گفت: دولت به ایجاد مسیر خود را به سمت ماشین پرس یا خروج عفونت از طریق افزایش آزمایش برای کشف موارد بدون علامت سریع تماس با ردیابی به اطلاع و منزوی کردن ساکنان که در معرض و جدید روش های تست است که می تواند تشخیص آنتی بادی است.

او هشدار داد که دولت هنوز رتبهدهی نشده است آماده به بلند ترین محدودیت های غیر ضروری کسب و کار و که در مقیاس بزرگ بازگشایی اقتصاد هنوز دور است. مکزیک جدید است به احتمال زیاد به اصرار دارند که مردم ماسک در مکان عمومی, تا زمانی گسترده ایمنی ایجاد شده است از طریق یک واکسن یک راه حل بعید است برای رسیدن به این سال است.

Lujan گریشام گفت: دولت ادامه خواهد داد برای به اجرا درآوردن یونیفرم ایالت دستورالعمل های بهداشتی بدون استثنا برای چند شهرستان با تایید موارد است. که در پاسخ به افزایش شواهدی وجود دارد که این ویروس در حال گسترش در میان مردم بدون علائم است و هنوز هم بسیار عفونی, او گفت:.

"این ویروس در هر جامعه," او گفت:. "ما در حال رفتن به تحت فشار های ظریف در کشورهای دیگر. ما می رویم به تمرکز بر روی آنچه حق New Mexico."

___

ساکرامنتو, کالیفرنیا. — یک قاضی فدرال روز چهارشنبه گفت که او را انکار خواهد کرد یک پیشنهاد توسط سه کالیفرنیای جنوبی کلیساها برای نگه داشتن فرد در خدمات کلیسا در طول همه گیر و گفت که دولت اضطراری قدرت مغلوب ساختن پیشی جستن چه در زمان عادی خواهد بود حقوق اساسی قانون اساسی.

ایالات متحده منطقه قاضی عیسی برنل در لس آنجلس گفت: او را رد موقت سفارش محدود کلیساها به دنبال در برابر رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom و مقامات دیگر است. آنها استدلال می کنند که دولت stay-at-home سفارشات نقض متمم اول قانون اساسی حق آزادی دین و مونتاژ.

برنل گفت که او به زودی به موضوع رسمی حاکم است.

بسیاری از کلیساها شده است برگزاری خدمات آنلاین. کالیفرنیا مقامات روز جمعه گفت سازمان های مذهبی می تواند درایو در خدمات پس به عبادت ندارد و تماس شخصی.

___

سازمان ملل متحد — سازمان ملل متحد فرستاده ویژه آفریقا دریاچه های بزرگ منطقه می گوید: تعدادی از COVID-19 مورد در حال رشد است هر چند در "متوسط نرخ در مقایسه با دیگر مناطق در جهان است."

هوانگ شیا گفت: شورای امنیت سازمان ملل که با توجه به سازمان بهداشت جهانی "بیش از 4,766 موارد و نزدیک به 131 مرگ و میر گزارش شده در منطقه است." این شامل بروندی در آفریقای مرکزی کنگو رواندا و سودان جنوبی.

هوانگ گفت: کشورهای منطقه در حال گرفتن اقدامات مشابه برای محدود کردن گسترش: محدود کردن حرکات و اعمال قرنطینه اقدامات پیاده سازی اجتماعی فاصله و منع رفت و آمد و بسته شدن مرزها به جز حرکت محموله.

او گفت: "در این مرحله این اقدامات به نظر می رسد که فعال منطقه برای جلوگیری از پیشرفت این بیماری همه گیر."

اما هوانگ ذکر پیامدهای اقتصادی قابل توجهی از جمله تقریبا کامل قطع در حمل و نقل هوایی, گردشگری, کشاورزی و تولید نفت و معدن مواد معدنی دیگر است.

___

واشنگتن — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است یک فرمان اجرایی را امضا خواهد کرد که به طور موقت به حالت تعلیق در صدور برخی از کارت سبز به مدت 60 روز به عنوان کشور همچنان به مبارزه با کروناویروس.

مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد امضای در کاخ سفید جلسه.

او می گوید: منظور خواهد شد "اطمینان حاصل شود که بیکار آمریکایی ها در تمام زمینه خواهد بود اولین بار در خط شغل به عنوان اقتصاد ما دوباره باز می شود."

سفارش امضا شده توسط مغلوب ساختن پیشی جستن شامل یک لیست طولانی از استثنا از جمله برای کسانی که در حال حاضر در کشور کسانی که معتبر ویزای مهاجرت مردم به دنبال ورود به کار به عنوان پزشکان و پرستاران و همسران و فرزندان مجرد از شهروندان ایالات متحده.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: برای ارزیابی مجدد آیا به گسترش نظم در 60 روز

___

HARRISBURG, Pa. — ساکنان شمال مرکزی و شمال غربی پنسیلوانیا پیش بینی شده برای اولین بار در کشور منتشر می شود از رژیم صهیونیستی است. تام گرگ اقامت در خانه و بسیاری از فروشگاه های خرده فروشی در این مناطق باید قادر به بازگشایی زیر یک ایالت طرح منتشر خواهد شد پنج شنبه شب.

گرگ می خواهد شروع به کاهش برخی از محدودیت های همه گیر در 8 مه در مناطق پنسیلوانیا شده است که به آرامی نهفته جدید کروناویروس.

خود را بازگشایی طرح مجموعه هدف از کمتر از 50 موارد مثبت این ویروس در هر 100 ، 000 ساکنان برای 14 روز. بسیاری از استان ها در مناطق روستایی پنسیلوانیا گزارش کرده اند فقط چند مورد در مجموع هر چند سخت ترین ضربه استان ها گزارش داده اند که صدها ویروس مورد در هر 100,000 نفر.

این ویروس نیز آلوده کرده است بیش از 35 ، 000 نفر در پنسیلوانیا و کشته شدن بیش از 1600 اما گرگ دموکرات می گوید دولت ساخته شده است پیشرفت کافی در مبارزه با COVID-19 شروع به شل شدن تدریجی محدودیت. جمهوری خواهان در حال فشار دادن به صورت تهاجمی تر جدول زمانی.

___

واشنگتن — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در نظر گرفتن موضوع را با گرجستان و رژیم صهیونیستی است. برایان کمپ تصمیم به آغاز بازگشایی کسب و کار مانند سالن مو و تاتو سرو زمانی که coronavirus همچنان به گسترش است.

مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید در کاخ سفید در جلسه مطبوعاتی که او مخالف "به شدت" با فرماندار جمهوری خواه تصمیم به اجازه بازگشایی کسب و کار مانند باربر مغازه ها که در آن اجتماعی فاصله غیر ممکن است گفت: آنها ایستاده "در نقض فاز یک دستورالعمل" دولت او هفته گذشته منتشر شد.

در حالی که تهمت می گوید او می خواهد کمپ به انجام آنچه او فکر می کند درست است تهمت می گوید او فکر می کند افتتاح سالن های زیبایی و آرایشگاه مغازه در فاز یک است که فقط بیش از حد به زودی."

"آنها می توانند کمی دیگر صبر کنید," او می گوید: "فقط کمی نه خیلی زیاد چون ایمنی تا به حال غالب است."

___

مینیاپولیس مینه سوتا زده است مقابله با دانشگاه مینه سوتا و کلینیک مایو به آزمون به عنوان بسیاری از 20 ، 000 نفر در هر روز برای coronavirus.

رژیم صهیونیستی. تیم Walz خواستار مشارکت برای دستیابی به موفقیت سریع و گسترده تست برای COVID-19 است که دیده می شود به عنوان یک کلید در سراسر کشور برای بازگشایی کسب و کار در میان همه گیر. او می گوید هر کس با علائم کروناویروس می توانید آزمایش پس از طرح رمپ ،

Walz می افزاید: این طرح باید اجازه مینه سوتا برای تست در یک نرخ بالاتر از هر دولت دیگر و برنامه به طور بالقوه هر کشور دیگر. دولت را ضربه بزنید $36 میلیون برای پوشش هزینه ها از یک صندوق مقننه است و در حال حاضر تایید شده است.

نه فرماندار و نه دیگر مقامات که در جریان خبرنگاران را به یک شرکت جدول زمانی برای رسیدن به 20,000 آزمون در هر روز به جز به می گویند که آنها با هدف به انجام آن در چند هفته آینده.

___

BATON ROUGE, La. — رژیم صهیونیستی. جان ادم ادواردز می گوید ماسک خواهد بود توصیه می شود لباس برای ساکنان لوئیزیانا حتی زمانی که اقامت در خانه سفارشات و محدودیت در فعالیت های کسب و کار کاسته.

وی با اشاره به کارشناسان پزشکی' ارشاد گفت: مناسب ماسک نگه داشتن بیماران مبتلا به کروناویروس از گسترش آن به دیگران است.

آن باقی مانده است معلوم نیست دقیقا چه زمانی و چگونه محدودیت ها برداشته خواهد شد اما ادواردز گفت که او انتظار دارد به ارائه اطلاعات بیشتر در اوایل روز شنبه.

___

بوستون — Google تیم امنیتی می گوید آن را شناسایی کرده است بیش از یک دوجین از دولت حمایت مخرب گروه با استفاده از COVID-19 مربوط به تم برای فیشینگ و نرم.

این شرکت را تهدید تجزیه و تحلیل گروه می گوید در یک پست وبلاگ که برخی سعی کرده اند به فریب مردم را به دانلود نرم افزارهای مخرب با جعل هویت سازمان بهداشت بین المللی. آن گفت: یکی آمریکای جنوبی, گروه شناخته شده به عنوان Packrat, جعلی سازمان بهداشت جهانی را در صفحه ورود.

گوگل می گوید افرادی که کار در بهداشت عمومی سازمان در حال تبدیل شدن به اهداف با توجه به جدید کروناویروس و آن را فعالانه اضافه کردن اضافی امنیتی برای چنین افرادی — بیش از 50 ، 000 در معرض خطر به حساب در همه.

یک کمپین گوگل برجسته هدفمند حساب های شخصی از آمریکا کارکنان دولت — خاص کارفرمایان به نام نمی شد — با فیشینگ lures. فرستنده نما به عنوان آمریکایی برای مواد غذایی سریع فرانشیز ارائه وعده های غذایی رایگان و کوپن سعی به دریافت کنندگان خود را برای ورود اطلاعات کاربری حساب Google.

در حالی که گوگل گفت: در آن دیده نمی شود به طور کلی افزایش در حملات فیشینگ توسط دولت مورد حمایت گروه های, استفاده از COVID-19 تم نشان دهنده تغییر در تاکتیک است.

___

بوستون — ماساچوست مرگ و میر در این بیماری همه گیر کوروناویروس اتحاد رسید گذشته از 2000 حدود دو برابر در مدت هفت روز به عنوان دولت می شود یک نقطه داغ.

وجود دارد 221 جدید, مرگ و میر, هل دادن کلی تلفات به 2,182, مقامات گفت. این بود که اکثر ویروس مرگ و میر گزارش شده در یک روز در ماساچوست و اولین بار دولت به ثبت بیش از 200 در یک روز.

وجود دارد بیش از 1700 مورد جدید گزارش شده آوردن تعداد موارد تایید شده نزدیک به 43,000. بیش از نیمی از مرگ و میر — 1,205 — گزارش شد در دراز مدت مراقبت از مراکز مانند خانه های سالمندان. متوسط سن افرادی که فوت کرده اند از تایید COVID-19 82, مقامات گفت.

معاون رئیس جمهور مایک پنس به تازگی گفت که کاخ سفید از نزدیک تماشا منطقه بوستون و هماهنگ کننده فدرال coronavirus نیروی کار گفت: مقامات "بسیار متمرکز" در ماساچوست است.

___

ساکرامنتو, کالیفرنیا. — بیمارستان کالیفرنیا مجاز به از سرگیری برنامه ریزی عمل جراحی.

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom, تماس, این اولین تغییر قابل توجهی به دولت اقامت در خانه سفارش شده است که در جای خود برای بیش از یک ماه با توجه به شیوع کروناویروس.

تغییر عمل جراحی را پوشش می دهد که در شرایط اضطراری نیست. Newsom می گوید نمونه ها عبارتند از روش برای تومورهای دریچه های قلب و بیماری مزمن. این تغییر شامل نمی شود صرفا لوازم آرایشی و بهداشتی عمل جراحی.

___

ساکرامنتو, کالیفرنیا. — گشت بزرگراه کالیفرنیا می گوید آن است که به طور موقت به منع تظاهرات در دولت و کنگره و دیگر امکانات دولتی به دلیل بیماری همه گیر.

تغییر در سیاست پس از صدها نفر از معترضان را جمع آوری در چامسکی در ساکرامنتو در دوشنبه بسیاری از بدون پوشیدن ماسک یا عمل به توصیه های زیر باقی می ماند بیش از شش فوت از هم جدا کند به گسترش coronavirus.

___

ژنو — سازمان بهداشت جهانی رئیس می گوید او امیدوار است که ایالات متحده خود تجدید نظر خواهد کرد یخ در بودجه خود را برای آژانس و متعهد به نگه داشتن کار بر روی "صرفه جویی در زندگی" با وجود خواستار استعفای خود را از برخی از قانونگذاران ایالات متحده.

که مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus می گوید او امیدوار است که ایالات متحده معتقد است که "سرمایه گذاری مهم نه فقط به دیگران کمک کند اما برای ایالات متحده به ماندن بگیرید امن" در میان شیوع کروناویروس.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در هفته گذشته اعلام کرد به طور موقت توقف کمک های مالی برای سازمان ملل و آژانس بهداشت از ایالات متحده — بزرگترین اهدا کننده — یک ادعا که پوشش و اشتباه دست زدن به شیوع.

روز چهارشنبه وزیر امور خارجه مایک Pompeo تصریح کرد: برخی از ایالات متحده اتهامات در حالی که دیگر مقامات ایالات متحده گفت: توقف درگیر جدید بودجه و انتظار می رود برای ادامه برای مدت 60 تا 90 روز.

گروهی از قانونگذاران جمهوری خواه در مجلس نمایندگان در هفته گذشته پیشنهاد کرد که تهمت وضعیت هر داوطلبانه آمریکا کمک به کسانی که در این سال در Tedros' استعفای.

خواسته در مورد اینکه آیا او با توجه به این که Tedros گفت: "من ادامه خواهد داد به کار روز و شب چون این یک برکت کار در واقع و مسئولیت صرفه جویی در زندگی می کند و من روی آن تمرکز کنید."

___

نیویورک — دو گربه حیوان خانگی در ایالت نیویورک آزمایش مثبت برای coronavirus مارک اولین موارد در حیوانات خانگی در ایالات متحده آمریکا مقامات فدرال می گویند.

گربه ها که تا به حال خفیف بیماری های تنفسی و انتظار می رود به بهبود فکر به قرارداد این ویروس از مردم در خانواده خود و یا محله های وزارت کشاورزی ایالات متحده و فدرال مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری می گویند.

پیدا کردن که می آید پس از مثبت آزمون در هفت ببر و شیر در باغ وحش برانکس اضافه کردن به تعداد کمی از موارد تایید شده از این ویروس در حیوانات در سراسر جهان است. مقامات ایالات متحده می گویند که در حالی که به نظر می رسد برخی از حیوانات می توانید این ویروس را از افراد وجود دارد هیچ نشانه ای از حیوانات در حال انتقال آن به انسان است.

دو گربه ها زندگی می کنند در بخش های مختلف از دولت; وزارت کشاورزی و CDC نمی گویند که در آن به طور خاص.

مقامات در حال توصیه آن است که هر صاحبان حیوان خانگی با COVID-19 اجتناب از تماس با حیوانات خود را به عنوان آنجا که ممکن است از جمله پوشیدن چهره و پوشش در حالی که مراقبت از آنها.

___

دنبال AP پوشش خبری از کروناویروس همه گیر در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن