آخرین: آلمان موارد سربازان ارتش پس از مستند کاهش

توسط آسوشیتد پرسآخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است.

توسط ATSHNEWS در 9 اردیبهشت 1399

توسط آسوشیتد پرس

آخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید یا مرگ.

بالای ساعت:

— اندکی از سربازان ارتش آلمان عفونت و مرگ و میر نسبتا پایین باقی می ماند.

— هند را لغو تست کیت سفارش از چین; سفارت دفاع با کیفیت.

فرانسه — اسپانیا فاش مستند خروجی.

___

برلین — آلمان کنترل بیماری مرکز می گوید این کشور رای از کرونا ویروس, عفونت اندکی افزایش یافته است اما تعدادی از عفونت های جدید همچنان در سطح قابل کنترل.

Lothar Wieler رئیس موسسه کخ رابرت می گوید: "R" عامل — تعداد افراد آلوده توسط هر فرد با COVID-19 — در حال حاضر 0.96. مقامات گفته اند که آنها می خواهند به سعی کنید به نگه داشتن آن را در زیر 1 برای نگه داشتن همه گیر قابل کنترل برای سیستم مراقبت های بهداشتی.

آن را به حال شده است در حدود 0.7 قبل از آلمان کاسته مستند محدودیت در مارس 20 اجازه می دهد تا کسب و کارهای کوچک برای باز کردن در حالی که نگه داشتن اجتماعی فاصله در محل. آن را خیلی زود به می گویند که آیا این حرکت منجر به افزایش است.

Wieler است اصرار آلمانی ها برای حفظ مطیع اجتماعی فاصله پوشیدن ماسک در حالی که در حمل و نقل عمومی و یا خرید و در خانه ماندن زمانی که ممکن است.

او می گوید آلمان در حال حاضر حدود 1000 عفونت های جدید گزارش شده در هر روز را از بالا از برخی از 6000 است. این ویروس نیز آلوده کرده است در مجموع نزدیک به 160 ، 000 نفر کشته و حدود 6000.

___

وین — اتریش مقامات می گویند نرخ coronavirus عفونت steadied و آن را می توانید به زودی وارد فاز آرامش بخش مستند اقدامات است.

وزیر بهداشت رودولف Anschober می گوید این کشور آغاز خواهد شد پیچ در پیچ پایین محدودیت شروع ممکن است 1 تا پایان ماه ژوئن.

وزیر گردشگری الیزابت Koestinger می گوید رستوران را بازگشایی در مه 15. او می گوید هنوز وجود داشته باشد, محدودیت, جمله کوتاه ساعت کسب و کار و بیش از چهار بزرگسالان در یک جدول و حداقل یک متر (3.3 فوت) بین جداول.

اتریش گزارش داد بیش از 15000 coronavirus موارد و نزدیک به 600 مرگ و میر. تعدادی از عفونت های جدید کند شده است به طور قابل توجهی با توجه به شمارش توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

___

دهلی نو — چینی سفارت در هند می گوید آن را "ناعادلانه و غیر مسئولانه" به "برچسب" چینی تست کیت تهیه شده توسط هند به عنوان "معیوب."

روز دوشنبه هند لغو سفارشات برای تهیه سریع تست آنتی بادی کیت از شرکت های چینی پس از مسائل مربوط به کیفیت و مجادلات بیش از قیمت آن است.

سفارت چین سخنگوی Ji Rong گفت: "کیفیت محصولات پزشکی صادر شده از چین در اولویت قرار گیرد. آن را ناعادلانه و غیر مسئولانه برخی افراد به برچسب محصولات چینی به عنوان "معیوب" و نگاه به مسائل با پیشگیرانه تعصب است."

سفارش لغو شد پس از یک دادگاه دهلی نو نشان داد که هند خواسته شده بود به پرداخت بیش از دو برابر از آنچه که آن را هزینه برای واردات آنها را. دولت حفظ آن را به حال ساخته شده است هر گونه پرداخت نشده است.

اما جی Rong می گوید این دو شرکت بود "تاکید کرد:" کیت خود را ملاقات استانداردهای کیفیت در چین بوده و "معتبر و تایید شده" توسط مقامات.

صادرکنندگان چینی ملزم به نشان می دهد که آنها تایید شده برای فروش در مقصد خود را در بازار تحت قوانین اعمال شده در مارس 30, پس از شکایت از کشورهای مختلف در مورد معیوب و زیر استاندارد کالا. در آوریل 10, چین گفت که این امر بازرسی هر یک از حمل و نقل به تایید تجهیزات پزشکی ملاقات استانداردهای کیفیت.

___

لندن — آمار و ارقام رسمی نشان می دهد تعداد مرگ و میر ثبت شده در انگلستان و ولز در این هفته به تاریخ 17 آوریل در حدود دو برابر مقدار معمول.

دفتر آمار ملی انگلیس می گوید در مجموع 22,351 از مردم در انگلستان و ولز درگذشت و در هفته بالاترین پس از مقایسه سوابق در سال 1993 آغاز شد. کل بود 11,854 بیش از نورد پنج سال به طور متوسط.

در تجزیه و تحلیل خود را از گواهی مرگ که دیگر به کامپایل از مرگ و میر ثبت شده در بیمارستان های سازمان آمار گفت: coronavirus ذکر شد به عنوان یکی از علل مرگ و مير در 8,758 موارد نزدیک به 40 ٪ از کل.

آن می گوید: 4,316 مرگ و میر مربوط به COVID-19 ثبت شده بود تا مارس 17 خارج از بیمارستان با 3,096 در مراقبت از خانه. معادل رقم مرگ و میر بیمارستان در طول دوره 14,796.

روزانه آمار و ارقام ارائه شده توسط دولت تنها نشان می دهد تعداد زیادی از مردم در حال مرگ در انگلستان به بیمارستان از جمله کسانی که در اسکاتلند و ایرلند شمالی است. همانطور که از دوشنبه 21,092 مرگ و میر گزارش شده در انگلستان به بیمارستان.

___

کوالالامپور مالزی — مالزی کسب و کار باید از دولت خواست برای پایان دادن به یک weekslong ویروس مستند پس از یک کاهش شدید در عفونت.

روزانه موارد باید کاهش یافته و به دو رقم در دو هفته گذشته با 31 عفونت های جدید در گزارش سهشنبه به پایینترین سطح خود از بخشی از مستند آغاز شد مارس 18. مالزی در حال حاضر 5,851 موارد با 100 مرگ و میر.

مالزی بین المللی اتاق تجارت و صنایع گفت: این مستند که تمدید شده است و تا 12 مه باید برداشته شود بلافاصله به احیای اقتصاد و صرفه جویی در شغل. رئیس جمهور خود را قهوهای مایل به زرد چنگ Kiat در بیانیه ای گفت که تصمیم برای پایان دادن به مستند باید مبتنی بر "نه در ترس اما در واقعیت."

قهوهای مایل به زرد گفت: این مستند در نظر گرفته شده بود به پهن کردن منحنی نه ریشه کن کردن این بیماری است. او گفت: هوشیاری را می توانید در ادامه پس از مستند با سخت کنترل مرز آب بندی تا مناطق با ویروسی خوشه های اجتماعی فاصله و سلامت خوب عمل است.

مقامات بهداشت اذعان کرد که کشور وارد یک فاز بهبود اما تمایلی برای پایان دادن به محدودیت های بیش از حد در اوایل تا زمانی که این ویروس می تواند به طور کامل پیشتر.

___

برلین — آلمان گروه صنعت BDI می گوید: یک برنامه برای ردیابی ممکن است coronavirus مخاطبین باید در دسترس "را به عنوان به زودی به عنوان ممکن است."

این لابی قدرتمند گروه به نام جمعه در دولت آلمان برای اطمینان از "وضوح" بیش از برنامه حفاظت از داده ها اقدامات به طوری که می توان آن را نورد به زودی.

جنس زنبق و سوسن Ploeger ارشد BDI رسمی گفت: "این برنامه نیاز به در دسترس ساخته شده به عنوان به زودی به عنوان ممکن است به طوری که در حال حاضر اقتصادی بازگشت کشور صنعتی آلمان به سرعت می تواند موفق شود. هر روز بیشتر از رکود است یک چالش عظیم برای اقتصاد آلمان."

Ploeger به نام بحث بر حفاظت از داده ها "ضد تولیدی" و اضافه کرد که دانشمندان و مقامات و کسب و کار تشویق شود باید به عنوان بسیاری از آلمانی ها که ممکن است به دانلود و استفاده از این برنامه جدید است.

آلمان به تازگی به عقب نشینی در برنامه ریزی برای متمرکز سازی داده ها نگرانی که ممکن است این جنگ با این کشور را گرامی مفهوم حریم خصوصی.

___

بلگراد, صربستان — صربستان پارلمان ملاقات برای اولین بار پس از شیوع کروناویروس در کشور بالکان پس از انتقاد از خانه و خارج از کشور است که در سراسر کشور وضعیت اضطراری شده است به تصویب رسید بدون تایید از قوه مقننه است.

بسیاری از احزاب مخالف باید تحریم جلسه روز سه شنبه است که به عطف به ماسبق تصویب خشن مستند و دیگر اقدامات از فرمان اضطراری معرفی شد در اواسط ماه مارس.

صربستان را خودکامه رئیس جمهور Aleksandar Vucic مواجه شده است و اتهامات از اتحادیه اروپا و صربستان در گروه های مخالف از مهار دموکراسی و آزادی های رسانه ها با دولت اضطراری. با وجود به طور رسمی به دنبال عضویت در اتحادیه اروپا, صربستان است و پیوسته دست خوش پیشامد میشه نسبت به روسیه و چین است.

مقامات شروع به کاهش جزئی از قوانین سختگیرانه با بازگشایی برخی از کسب و کار و اجازه می دهد افراد بالای 65 سال جنبش محدود اما آنها همچنین اعلام کرد که 83-ساعت منع رفت و آمد برای آینده ممکن است روز آخر هفته.

صربستان گزارش شده بیش از 8000 coronavirus عفونت و 85 و میر.

___

مادرید — اسپانیا ثبت کرده است 301 جدید مرگ و میر بیماران مبتلا به کروناویروس جدید به مجموع 23,822 اطلاعات رسمی منتشر شده در روز سه شنبه نشان داد.

این رقم را از روز قبل از زمانی که 331 جدید مرگ و میر ثبت شد. این کشور دارای 210,773 عفونت برای COVID-19 که تایید شده اند توسط معتبر ترین تست های آزمایشگاهی, اما تعداد واقعی است که تصور می شود بسیار بالاتر از آنجا که بسیاری از بیماران نمی نشان می دهد نشانه هایی از بیماری و یا در حال آزمایش است.

اسپانیا کابینه ترسیم شده است در روز سه شنبه چگونه به مردم اجازه می دهد به بیرون آمدن از خانه های خود را برای ورزش از دوشنبه و کاهش بیشتر از 7 هفته مستند یکی از دقیقترین طول coronavirus بیماری همه گیر.

اعلام می آید در پاشنه از یک نظم جدید است که اجازه می دهد کودکان را تحت نظارت زدن در اطراف خانه خود را برای یک ساعت در روز است. مقامات ساخته شده یک تماس به مسئول و جلوگیری از جمعیت پس از مردم دیده می شد در تفرجگاهها و ساحل جبهه نزدیک تر از کارشناسان توصیه می کنند برای جلوگیری از سرایت.

بحث در راه هستند و همچنین در مورد نحوه فعال کردن اقتصاد است.

___

افغانستان جنگ زده افغانستان است انجام جو 9,000 آزمون COVID-19 و ثبت بیش از 1800 موارد مثبت معنی یک در نه افغان تست مثبت بودند.

دولت دستور داد یک مستند در چندین شهر در اوایل این ماه. اما افغانستان از اختلافات رهبران سیاسی آمده اند تحت انتقاد شدید از سوی ایالات متحده برای تلخ اختلافات که درگرفته است برای ماه می باشد. ایالات متحده خواست رئیس جمهور اشرف غنی و رقیب خود عبدالله عبدالله همچنین اعلام کرد که خود را رئیس جمهور را کنار بگذاریم تفاوت های خود را برای مبارزه با این بیماری همه گیر.

آمریکا نیز خواست طالبان برای کاهش خشونت نیز برای مبارزه با گسترش این بیماری است. بیم آن می رود یک انفجار در تعدادی از COVID-19 موارد می تواند پایمال کردن یک سیستم مراقبت های بهداشتی است که محزون می خوانی ناکافی و تا حد زیادی نابود چهار دهه از جنگ.

ناکافی تست خصوص مشکل به دلیل بیش از 200 ، 000 پناهندگان افغان بازگشته اند در ماه های اخیر از ایران است که در وضعیتی وخیم از این بیماری همه گیر. ایران است که سخت ترین ضربه را در این کشور ضبط 91,472 موارد مثبت و بیش از 5800 مرگ و میر ناشی از آن برای اولین بار ظاهر در اوایل این سال است.

___

شهر واتیکان — پاپ فرانسیس خواستار "احتیاط و اطاعت" به دولت پروتکل های دیکته کاستن از coronavirus خاموش شدن ناگهانی برای جلوگیری از عفونت از افزایش دوباره.

فرانسیس ساخته شده درخواست تجدید نظر سه شنبه بعد از اسقف ایتالیایی به تلخی شکایت کرده است که دولت ایتالیا را بازگشایی برنامه شامل هیچ مقررات برای توده ها می شود از سر گرفت.

در شروع صبح خود را با توده شنبه فرانسیس گفت: "همانطور که ما شروع به پروتکل به خارج از قرنطینه بیایید دعا کنیم که خداوند به مردم را به همه ما لطف احتیاط و اطاعت از پروتکل به طوری که این بیماری همه گیر نمی گرداند."

دولت یکشنبه اعلام کرد که مجالس ترحیم می تواند رزومه شروع مارس 4, اما وجود دارد هیچ اطلاعاتی در زمانی که مومن می تواند به شرکت در جرم است. در یک بیانیه اسقف ایتالیایی گفت که آنها "نمی تواند بپذیرد که ورزش از آزادی عبادت است به خطر بیافتد."

دفتر برتر جوزپه کونته را با عجله پاسخ داد که آن کار بر روی پروتکل های اجازه می دهد تا از سرگیری توده ها به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است اما "در شرایط حداکثر امنیت."

برخورد شد و غیر معمول نمایش عمومی از تنش بین کلیسا و دولت بیش ویروس-تحمیل مهار عمومی مذهبی رعایت آن متهم شده است برای کمک به گسترش این عفونت در برخی از نقاط جهان است.

___

پاریس — نخست وزیر فرانسه ادوارد فیلیپ ارائه یک طرح در سراسر کشور به مجلس گفت: چگونه این کشور را به تدریج بازگشایی مدارس, فروشگاه ها و برخی از کسب و کارهای دیگر.

این طرح انتظار می رود عبارتند از دستورالعمل های عمومی برای استفاده از ماسک و چه در حمل و نقل عمومی به عنوان بیشتر مردم شروع به رفتن به کار.

قانونگذاران نیز برنامه ریزی شده به بحث در مورد ردیابی برنامه دولت فرانسه در حال کار بر روی برای کمک به پیگیری این ویروس پس از مستند برطرف و آن را مطرح کرده است نگرانی های حریم خصوصی.

روز سه شنبه طرح یک کلید نقطه خالی با این حال دولت هنوز هم نمی دانند و در عین حال هنگامی که آن را برنامه ای برای بازگشایی, رستوران ها, هتل ها و موزه ها که مرکزی به فرانسه از همه مهم گردشگری در اقتصاد است.

مقامات می گویند بیش از 23000 نفر فوت کرده اند با این ویروس در بیمارستان ها و خانه های سالمندان بیش از هر کشور دیگری به جز آمریکا و ایتالیا و اسپانیا.

___

سئول کره جنوبی — کره جنوبی مکرر خواستار تلاش های مشترک با کره شمالی برای جلوگیری از گسترش این coronavirus که آن را می بیند به عنوان یک فرصت بالقوه برای بهبود تیره و تار روابط دو جانبه.

یک کره جنوبی ریاست جمهوری, رسمی, چه کسی حاضر بود به نام در طول یک پس زمینه جلسه توجیهی در روز سه شنبه گفت: سئول انتظار ندارد ممکن anti-virus تلاش برای برخورد با تحریم های بین المللی علیه کره شمالی بر سر برنامه هسته ای.

دولت کره جنوبی ماه Jae-in برگزار شد که سه دور از مذاکرات صلح با رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد در سال 2018 قبل گفت: joint anti-virus تلاش می تواند به ارائه یک "فرصت جدید" برای اینتر-کره نامزدی.

اما شمال شده است نادیده گرفتن جنوب تماس پس از آن عملا تعطیل همکاری با رقیب خود در ماه گذشته در میان متزلزل مذاکرات هسته ای با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت. شمال در اواخر ماه ژانویه بسته درون کره رابط دفتر در شهر مرزی کائسونگ بیش ویروس نگرانی.

شمال گفته شده است وجود ندارد تنها یک ویروس مورد در قلمرو آن, اما این ادعا است که مورد سوال بسیاری از کارشناسان خارج از.

ادوین سالوادور, سازمان جهانی بهداشت, نماینده کره شمالی گفت: در یک ایمیل به AP هفته گذشته که این کشور گزارش داد که این آزمایش 740 مردم برای COVID-19 آوریل 17, اما این همه منفی است. او گفت: شمال نیز گفت: از آن تا کنون منتشر شده بیش از 25000 نفر از قرنطینه پس Dec. 31.

___

توکیو — ژاپن گفت: آن را تایید remdesivir یک از نزدیک تماشا داروی ضد ویروس ساخته شده توسط Gilead Sciences, Inc., برای درمان COVID-19 بیماران در کشور است.

این دارو انتظار می رود که برای اولین بار تایید COVID-19 مواد مخدر در ژاپن پیش از ژاپنی-طراحی و توسعه ضد آنفولانزا مواد مخدر favipiravir.

رئیس کابینه وزیر Yoshihide Suga به خبرنگاران گفت: روز شنبه که ژاپن شده است بخشی از یک مشترک چند ملیتی تست remdesivir از ماه مارس و از آن جلوتر حرکت در خارج از کشور. ژاپن سریع مجوز برای استفاده از داروهای مورد تایید خارج از کشور.

Remdesivir در اصل برای درمان ابولا. نشت توسط سازمان بهداشت جهانی از یک کارآزمایی بالینی نشان می دهد این دارو موثر بوده است در موارد شدید شک و تردید بیش از اثربخشی آن است. از مواد مخدر استفاده شده است برای سارس و MERS اما آن است که هنوز تحت بررسی برای COVID-19.

ژاپن در حال حاضر در حال تست favipiravir به طور مشترک توسعه یافته توسط فوجی فیلم و تویاما شیمیایی شرکت ، در بیمارستان. کارشناسان می گویند هر دو remdesivir و favipiravir می تواند موثر استفاده می شود که در مراحل اولیه COVID-19.

"ما تمام تلاش خود را برای ارائه داروهای موثر برای بیماران به عنوان به زودی به عنوان ممکن است" Suga گفت.

___

دنبال AP پوشش خبری از کروناویروس همه گیر در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب