آخرین: جورج فلوید تابوت را گرفته داخل آرامگاه

توسط آسوشیتد پرسبالای ساعت: — او در حال رفتن به تغییر جهان: مراسم تشییع جنازه برگزار شد جورج فلوید. — نیویورک

توسط ATSHNEWS در 21 خرداد 1399

توسط آسوشیتد پرس

بالای ساعت:

— او در حال رفتن به تغییر جهان: مراسم تشییع جنازه برگزار شد جورج فلوید.

— نیویورک تصویب لایحه پرده پلیس نظم و انضباط ،

— مقامات عقب نشینی از بین بردن نرده های موقت در کاخ سفید.

— پورتلند شهردار به تغییر مسیر 7 میلیون دلار از بودجه به مناطق دیگر.

— اعضای گارد ملی در واشنگتن تظاهرات تست مثبت برای کوروناویروس.

___

هوستون — جورج فلوید بود و از روی علاقه به یاد سهشنبه به عنوان "بزرگ فلوید" — پدر و برادر ورزشکار و محله مربی و در حال حاضر یک کاتالیزور برای تغییر در یک مراسم تشییع جنازه به صورت سیاه و سفید مردی که مرگ را برانگیخته جهانی حساب بیش از خشونت پلیس و تبعیض نژادی.

بیش از 500 عزاداران با پوشیدن ماسک برای مبارزه با کروناویروس بسته بندی شده در هوستون کلیسا کمی بیش از دو هفته پس از فلوید دوخته بود به پیاده رو توسط یک سفید مینیاپولیس افسر پلیس که با قرار دادن زانو در گردن او برای آنچه دادستان گفته بود 8 دقیقه, 46 ثانیه است.

تلفن همراه تصویری از برخورد از جمله فلوید را درخواست از "من نمی توانم نفس بکشم" مشتعل تظاهرات و خشونت پراکنده در سراسر ایالات متحده و در سراسر جهان تبدیل 46 ساله Floyd — مردی که در زندگی شناخته شده کمی فراتر از مکان پروژه مسکن که در آن او مطرح شد در هوستون بخش سوم — به یک در سراسر جهان نماد بی عدالتی است.

تشییع جنازه پوش شش روز عزاداری برای فلوید در سه شهرستانها: Raeford کارولینای شمالی در نزدیکی جایی که او به دنیا آمد; هوستون, که در آن او; و مینیاپولیس, جایی که او درگذشت. یادبود کشیده اند خانواده ها از دیگر سیاه قربانیان که نام آشنا تبدیل شده اند در بحث بر سر نژاد و عدالت در میان آنها اریک گارنر و مایکل براون Ahmaud Arbery و Trayvon Martin.

خدمات پس از فلوید طلایی تابوت گرفته شده توسط نعش کش به گورستان در حومه هوستون پرلند به entombed در کنار مادرش برای او گریه کرد و از او به عنوان lay dying. یک مایل از گورستان تابوت منتقل شد به یک شیشه طرفه حمل کشیده شده توسط یک جفت از اسب سفید است. یک گروه برنج به عنوان تابوت خود را گرفته و در داخل آرامگاه.

صدها نفر از مردم شعار "می گویند نام او جورج فلوید" جمع آوری شده در طول صفوف مسیر و خارج از گورستان ورودی در اواسط 90s از گرما.

___

فرانکلین TOWNSHIP, N. J. — یک اصلاحات افسر شرکت کننده در یک counterprotest به زندگی ماده تظاهرات در نیوجرسی است که در آن مردم میدادند مرگ جورج فلوید به حالت تعلیق در آمد و پس از او به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته شده در رسانه های اجتماعی.

در این ویدئو معترضان مارس در امتداد یک خیابان پنج شنبه در فرانکلین, شهرستان Gloucester County, شعار, "جورج فلوید!" و "سیاه و سفید زندگی می کند مهم نیست!" این ویدئو نشان می دهد آنها در حال همراهی با پلیس محلی.

آنها با تصویب یک ملک خصوصی پر از هیزم برای فروش. تصویری فیلم برداری شده توسط کسی که در راهپیمایی نشان می دهد یک مرد دو زانو بر گردن مرد دیگری فریاد unintelligibly در تظاهرات. معترضان فریاد بازگشت.

دو بیشتر از مردان ایستاده در این نزدیکی هست و یکی از آنها فیلمبرداری در تلفن همراه. این گروه ایستاده در کنار جاده در مقابل یک وانت مجهز به یک پرچم آمریکا و یک تهمت بنر. چندین نفر دیگر در این نزدیکی هست. "همه زندگی موضوع" نشانه نیز حلق آویز.

کامیون دیگر نشان می دهد که "خط نازک آبی رنگی" پرچم به منظور نشان دادن حمایت برای اجرای قانون کارگران است.

___

آلبانی, n. y. — ایالت نیویورک قانونگذاران باید لغو یک دهه قانونی که نگه داشته مأموران اجرای قانون' انضباطی سوابق راز موجب ملی و بیداد بیش از مرگ جورج فلوید.

اندازه گیری به افسران پرونده و سوء شکایت عمومی از جمله چندین پلیس پاسخگویی صورتحساب مسابقه از طریق قانونگذاری ایالتی. نمایندگان مجلس با تصویب لوایح دیگر که ارائه تمام سربازان دولت با دوربین های بدن و اطمینان حاصل شود که افسران پلیس ارائه پزشکی و سلامت روان با توجه به افراد در بازداشت هستند.

بسیاری از کسانی که صورتحساب ابتدا پیشنهاد سال پیش اما حرکت جدید پس از تظاهرات در سراسر کشور را محکوم کرد خشونت پلیس.

این پاساژ به عنوان اتهامات جنایی آورده بودند روز شنبه در برابر یک افسر NYPD بیش از خشن خود درمان یک معترض در تظاهرات پس از مرگ فلوید التماس کرد که او نمی تواند نفس به عنوان یک سفید مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو در گردن او مه 25.

از بین بردن قانون شناخته شده به عنوان بخش 50-a را به شکایت علیه افسران و همچنین ریز نمرات و نهایی گرايش انضباطی رسیدگی عمومی برای اولین بار در دهه.

رژیم صهیونیستی. اندرو کومو که به تازگی پشتیبانی از اصلاح این قانون گفت: در پی این تظاهرات که او را نشانه لغو. تنها دلاور دارای یک قانون مشابه.

___

واشنگتن — مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به نظر می رسد با پشتوانه دور از تعهد خود را به سرعت حذف بیشتر از یک حصار جدید از در مقابل کاخ سفید است.

خدمات پارک های ملی سخنگوی کتی آهک می گوید: پارک پلیس "در ادامه بحث" با سرویس مخفی در مورد قد بلند جدید مانع شدن.

مقامات بالا قرار داده تا حصار در هفته گذشته برای جلوگیری از تظاهر کنندگان از میدان لافایت در خارج از کاخ سفید است. این حرکت منع مردم از آنچه در طول تاریخ شده است یکی از برجسته کشور نقاط برای دفاع از علل.

آهک بیانیه روز شنبه یک تغییر از پیش از آن در هفته. او گفت: مقامات خواهد حذف "ترین" حصار در میدان لافایت در روز چهارشنبه.

آهک در حال حاضر می گوید که تنها شمشیربازی در جای دیگر در ضلع جنوبی کاخ سفید حذف خواهد شد "و یا در مورد" چهارشنبه.

او بلافاصله پاسخ به یک سوال در مورد اینکه چرا این پارک سرویس به نظر می رسد با پشتوانه دور از تعهد خود را به حذف بسیاری از لافایت مربع حصار چهارشنبه.

___

پرتلند سنگ. — پورتلند شهردار تد ویلر گفت: او را به پلیس تغییرات که شامل پایان دادن به استفاده از افسران گشت در حمل و نقل عمومی و هدایت 7 میلیون دلار از بودجه به مناطق دیگر.

ویلر گفت: در یک کنفرانس خبری او همچنین قصد دارد برای حل پلیس اسلحه, خشونت, کاهش, واحد بان chokeholds و اصلاحات با استفاده از رضایت جستجوها در ترافیک متوقف می شود. او گفت: اقدام جسورانه لازم است در پی در سراسر کشور در اعتراض به مرگ جورج فلوید در بازداشت پلیس در مینیاپولیس در روز یادبود.

ویلر گفت: ماموران کشیده می شود از حمل و نقل عمومی تا پایان سال و بیشتر مورد اعتماد پلیس پاسخگویی پنل ایجاد خواهد شد. فعلی مستقل پلیس بررسی کمیته تحت شهرستان حسابرس ،

___

HALIFAX, Nova Scotia — شورای شهر برای کانادا شهر هالیفاکس است رای به نفع rescinding خرید یک پلیس نقلیه زره پوش خواهد شد و به جای تخصیص پول به تلاش با هدف کاهش نژاد پرستی.

عضو شورای شاون Cleary می گوید: این تصمیم نشان دهنده یک تغییر در دیدگاه های رانده شده در بخش های عمومی و تظاهرات علیه نژادپرستی پلیس اتفاق می افتد در سراسر شمال امریکا است. حرکت خود را تغییر $223,000 (300.000 دلار کانادا) برای پشتیبانی از انواع ضد نژادپرستی طرح. یکی دیگر از $66,300 ($89,500 کانادا) را به سمت برنامه برای تنوع شمول و امنیت عمومی.

___

فورت ورث تگزاس — مقامات در دو شمال تگزاس شهرستانهای باید رای به حذف مؤتلفه بناهای تاریخی از دادگاه زمینه.

کمیسیون Tarrant و دنتون شهرستانهای رای دادند سهشنبه برای حذف بناهای تاریخی که ساخته شد قرن گذشته توسط ایالات دختران کنفدراسیون.

Tarrant کمیسیون رای دادند 4-0 با یک شرکت برای حذف. کمیسر روی بروکس پیشنهاد حذف گفت: "استدلال می کنند که آن را یک بنای یادبود در همه جای آن ساخته شد و در سال 1953 به عنوان یک یادآوری به شهروندان این شهرستان و این دولت است که قوانین جیم کرو هنوز در اثر."

این شهرستان دنتون بنای ساخته شد در سال 1918.

کمیسیون از هر دو شهرستان گفت: اقدامات آنها گرفته شده برای ترویج توازن نژادی در میان اعتراضات به قتل جورج فلوید یک مرد سیاه با سفید, مینیاپولیس, افسر پلیس است.

هر دو شهرستان گفت: بناها می توان در ذخیره سازی تا زمانی که سایت های دیگر می تواند یافت می شود.

___

ققنوس — رئیس پلیس Jeri ویلیامز اعلام کرد که ققنوس اداره پلیس بلافاصله به حالت تعلیق در آموزش و استفاده از سبد.

ویلیامز که سیاه است می گوید: این گروه نمی تواند تابع "بدون اعتماد جامعه ما وجود دارد و تنظیمات می تواند ما را به تقویت اعتماد دارند."

ویلیامز می گوید سازمان است که مایل به یادگیری و تکامل گوش دادن به جامعه و تبدیل شدن به بهتر و او می گوید: او با اعتماد به نفس تغییر در سیاست حرکت آن نزدیک به این هدف است.

___

TROY علا. تروی —دانشگاه اخراج خود در محوطه دانشگاه رئیس پلیس بیش از نظرات او در رسانه های اجتماعی مورد پلیس قتل جورج فلوید در مینه سوتا است.

Troy رئیس دانشگاه جک هاوکینز می گوید: در بیانیه منتشر شده در مدرسه در حساب های رسانه های اجتماعی است که اظهارات جان مک کال را منعکس نمی کند دانشگاه را ارزش. او می گوید مقامات از دست رفته اعتماد به نفس در مک کال توانایی منجر به اداره پلیس.

رسانه های خبری گزارش می دهند که مک کال نوشت: در Facebook پست که فلوید "کاملا" کمک کرد و باعث مرگ خود را.

یکی سابق مینیاپولیس افسر پلیس متهم به قتل در Floyd مرگ و سه نفر دیگر به اتهام کمک در مرگ او.

___

دنور — جارو پلیس پاسخگویی لایحه معرفی اعتراض بیش از مرگ جورج فلوید می گذشت ایالتی کلرادو در مجلس سنا با قریب به اتفاق از حمایت هر دو حزب.

سناتورها از هر دو طرف صحبت کرد و در ظهر روز سه شنبه در مورد مصالحه که رفت به این لایحه قبل از پشتوانه آن در 32-1 رای دادن.

این لایحه را تغییر داد و در پاسخ به برخی مسائل مطرح شده توسط اجرای قانون است. آن را اجازه می دهد افسران پلیس به شکایت کرد برای سوء رفتار با خلاص شدن از واجد شرایط ایمنی دفاعی است که به طور کلی محافظت از کارکنان دولت از پرونده های حقوقی. آن را نیز نیاز به محلی و ایالتی کلرادو افسران گشت به مجهز به دوربین بدن ژوئیه 2023.

___

هوستون — تشییع جنازه جورج فلوید به پایان رسید و تابوت خود را در راه خود را به تگزاس گورستان برای دفن.

پس از احساسی مراسم تجلیل از فلوید خانواده یک آهنگ از Ne-Yo یک پیام ضبط شده از جو بایدن و مداحان از Rev. Al Sharpton, Floyd, طلایی تابوت انجام شد بر شانه پال گرانبار از چشمه ستایش کلیسا در هوستون.

بسیاری از خانواده بخش از کلیسا برگزار شد دست خود را در جهت تابوت به عنوان آن را ترک به عنوان سرود "من باید پوشیدن تاج و تخت" زنگ زد از طریق کلیسا. دیگران برگزار شد تا گوشی های خود را به این فیلم.

بیش از 500 چهره نقاب عزاداران در جماعت برای چهار ساعته خدمات شامل بازیگران, Jamie Foxx و چنینگ تاتوم و NFL ستاره J. J. وات از Houston Texans.

___

واشنگتن — اعضای سی گارد ملی باید آزمایش مثبت برای COVID-19 در پی تظاهرات گسترده در سراسر این شهرستان در هفته گذشته بیش از مرگ جورج فلوید.

سخنگوی گارد سرهنگ سرهنگ بروک دیویس می گوید: آنها نمی خواهند آزادی تعداد دقیق آلوده نیروهای نظامی است.

اما مقامات ایالات متحده می گویند که آنها بر این باورند آن است که تعداد زیادی حداقل تا کنون. مقامات صحبت کرد و خواست نامش فاش نشود به این دلیل که آنها مجاز به انتشار اطلاعات عمومی.

در حالی که برخی از نیروهای گارد در پاسخ به اعتراضات عینک محافظ تجهیزات بیشتر نبود با پوشیدن ماسک و آن را تا حد زیادی غیر ممکن است برای حفظ هر اجتماعی فاصله.

دیویس در بیانیه ای گفت که واحد فرماندهان بودند مسئول برای حصول اطمینان از نیروهای نظامی خود را پایبند به دستورالعمل های تماس برای اعضای گارد به پوشیدن تجهیزات حفاظتی و حفظ اجتماعی فاصله که در آن عملی است.

مقامات گفت: حدود 5000 نفر از اعضای گارد از جمله نیروهای نظامی از 11 متحده شد و در پایتخت کشور برای تظاهرات.

___

شارلوت, N. C. — یک شاهراه اصلی در شارلوت نقاشی شده با رنگ های روشن صبح روز سه شنبه به عنوان ده ها تن از داوطلبان و هنرمندان ترسیم 16 حروف بزرگ و هجی کردن "سیاه و سفید زندگی می کند مهم است."

شارلوت به شرح زیر واشنگتن و دیگر شهرهای آمریکا خواستار پایان دادن به خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی در پس از مرگ جورج فلوید در حالی که در بازداشت پلیس در مینیاپولیس در روز یادبود.

شارلوت ساکن D'ann Redd گفت که او هرگز فکر نمی کردم او می خواهم چیزی شبیه به نقاشی دیواری در جنوب شهر. او گفت: آن را خوب به جامعه هم پیوستن و می گویند سیاه و سفید زندگی می کند موضوع در یک راه عمومی و به مردم متصل است.

این پروژه تایید شده توسط شهر شارلوت.

___

SAN DIEGO — San Diego شورای شهر رد تماس برای کاهش بودجه پلیس و تصویب بودجه شهرستان است که شامل افزایش برای گروه.

این تصمیم در جلسه روز شنبه که در آن اکثریت برخی از 400 تماس گیرنده و ایمیل از بیش از 4000 مردم خواست رد شهردار برنامه ریزی برای افزایش بودجه پلیس توسط $27 میلیون دلار 566 میلیون.

The San Diego Union-Tribune, گزارش شورای تصویب طرح بودجه در یک 8-1 رای دادن.

فشار برای کاهش بودجه پلیس تکرار تماس در سراسر کشور برای defunding یا برش اجرای قانون بودجه در اعتراض به مرگ جورج فلوید در دست مینیاپولیس پلیس در روز یادبود.

___

پرلند تگزاس — مردم اجازه داده شد به راه رفتن تا آرامگاه در حومه هوستون که در آن جورج فلوید بدن شد entombed.

برخی از مردم در زمان عکس سه شنبه به آنها یک نگاه دقیق تر در سایت در گورستان در پرلند, Texas. فلوید مراسم تشییع جنازه در حال انجام در یک کلیسا در هوستون که در آن او زندگی می کردند بیشتر از زندگی خود را.

خصوصی خدمات در گورستان شد برگزار شد فلوید خانواده پس از خود را در تابوت می رسد. در داخل آرامگاه یک تریبون کوچک راه اندازی شد همراه با 24 صندلی در سه ردیف. خارج از مقبره در پشت و دیگری 42 صندلی راه اندازی شد زیر یک چادر.

___

هوستون — پاستور استیو ولز گفت: عزاداران در جورج فلوید مراسم تشییع جنازه که آنها را "وجدان بیدار یک ملت است."

چاه های تشکر شده مخاطبان در عمدتا سیاه چشمه ستایش کلیسا در هوستون در روز سه شنبه برای دعوت از او یک سخنران آنها را به آدرس.

او جلب می خندد و فریاد زمانی که او گفت که آنها ممکن است مجبور به بخشیده شود برای خروج مردم سفید کردن برنامه و جلب تشویق ایستاده زمانی که او گفت: عمدتا سفید کلیساها مانند او در حال حاضر باید عمل که وجدان خود را هم زده شده است برای پایان دادن به نژاد پرستی او می گوید کشته فلوید.

یکی دیگر از کشیش رالف داگلاس وست Sr. در مقایسه فلوید به مارتین لوتر کینگ جونیور و باراک اوباما گفت: هر سه متولد شد و در گمنامی اما در ادامه به تغییر جهان است.

___

رم — ده ها تن از جوانان کاتولیک ها جمع آوری و در شب هنگام در یک جزیره کوچک در رودخانه Tiber در رم به دعا برای همزیستی مسالمت آمیز در ایالات متحده است.

سپس محکم شمع روشن, شرکت کنندگان زانو بر روی یک زانو در کوچک سنگ فرش میدان خارج St. Bartholomew در کلیسای در طول چند دقیقه سکوت سهشنبه شب به عنوان جورج فلوید مراسم تشییع جنازه در حال وقوع بود در هوستون.

مختصر بزرگداشت نام به استرس نیاز به مبارزه با تمام اشکال نژادپرستی و تبعیض اجتماعی و خشونت سازماندهی شده بود توسط افراد جوان برای صلح است. جنبش جوانان دارای روابط رم-بر اساس کاتولیک سازمان با روابط نزدیک با واتیکان.

___

هوستون — خواننده برنده جایزه گرمی Ne-Yo گفت: جورج فلوید مرگ یک قربانی است که "تغییر جهان" قبل از انجام خود را در طول مراسم یادبود.

Ne-Yo اشک ریختن در روز سه شنبه در حالی که آواز خواندن یک تفسیر از G. C. کامرون "آن را بسیار سخت برای خداحافظی به دیروز." خواننده متوقف شد در چند نوبت به جمع آوری خود را در طول عملکرد خود را.

"پنجاه متحده در حال اعتراض در همان زمان" او گفت:. "این مرد دنیا را تغییر داد. او به تغییر جهان برای بهتر. من می خواهم شخصا از جورج فلوید برای قربانی خود را به طوری که بچه ها می تواند همه حق بعد از آن. من از قربانی است. من واقعا انجام دهد."

___

هوستون — خانواده جورج فلوید به او گریان مراسم تجلیل و مهیجی خواستار عدالت در تشییع جنازه او.

گروهی از اعضای خانواده و دوستان نزدیک خود را جمع آوری در اطراف سکو در چشمه ستایش کلیسا در هوستون و پا در یک زمان به بحث در مورد در مورد خود را از دست عزیزان.

عمه کاتلین مک گی خندید به عنوان او به یاد فرزند خانواده می دانستند به عنوان پری جونیور در تماس تلفنی با یک "مزاحم حقه کوچک اما ما او را دوست داشتم."

خواهر LaTonya فلوید بود و تقریبا بیش از حد غرق به بحث دور پاک کردن اشک ها و کاهش صورت, ماسک برای گفتن "من قصد دارم به دست برادر من زیادی و من شما را دوست دارم. و من خدا را شکر به من شخصی خود من سوپرمن."

بروک ویلیامز زاده از Floyd به نام برای تغییر به آنچه که او به نام "فاسد و سیستم های شکسته."

دو برادر و یک دوست نزدیک نیز صحبت کردند و به سوگواری فلوید که مرگ در ماه گذشته پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس قرار داده و زانو خود را بر روی گردن خود را برای بیش از هشت دقیقه الهام بخش در سراسر جهان شد.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن