آخرین: فرانسه می بیند تیز افزایش در coronavirus موارد

توسط آسوشیتد پرسفرانسه گزارش تیز چشم انداز مثبت در coronavirus موارد با بیش از 1000 عفونت های جدید در روز پنج

توسط ATSHNEWS در 3 مرداد 1399

توسط آسوشیتد پرس

فرانسه گزارش تیز چشم انداز مثبت در coronavirus موارد با بیش از 1000 عفونت های جدید در روز پنج شنبه به مردم اجازه گارد خود را از رفتن به این کشور در تابستان ،

مقامات بهداشتی می گویند موارد در فرانسه سرزمین اصلی باید رسید 66 ٪ در سه هفته گذشته با 26 درصد افزایش در هفته گذشته به تنهایی. نگرانی ها در مورد افزایش موارد در حال حاضر درخواست دولت برای ایجاد ماسک-پوشیدن اجباری در تمام فضاهای عمومی این هفته است.

در به روز رسانی روزانه در فرانسه شیوع است که در حال حاضر به کشته شدن 30,182 مقامات بهداشت و درمان گفت: مردم نیست تا آنجا مراقبت به لحاظ اجتماعی فاصله و این که "ما اخیر عادات مورد علاقه گسترش ویروس برای چند هفته در حال حاضر."

"در طول تابستان و تعطیلات آن می تواند به نظر می رسد مصنوعی برای نگه داشتن یک فاصله زمانی که تبریک یکدیگر را نگه دارید از هم جدا هنگامی که چت به طور منظم و به پوشیدن ماسک در فضاهای بسته. اما این فرد و تلاش جمعی بسیار مهم است برای جلوگیری از این ویروس را از پا در آزادی ما و این بیماری همه گیر از بازگشت."

___

در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن در مورد شیوع ویروس:

— ایندیانا فرماندار AG در تقابل بیش ماسک دستور

— ویروس می فرستد مدعیان u p برای اولین بار پس از آوریل

— کاخ سفید قطره پیشنهاد خود را برای مالیات بر حقوق برش در COVID-19 بسته نجات پس از توافق متحدان شی

— در مبارزه با بیماری همه گیر مردمی رهبران کرایه ضعیف

— شهر نیویورک مقامات این شهر رسیده است هدف خود را از انجام 50,000 coronavirus آزمون در روز و تماس خود را ردیابی تلاش کرده است به طور بالقوه مانع از هزاران نفر از عفونت های جدید.

— سه نفر از چهار آمریکایی به نفع نیاز مردم به پوشیدن پوشش صورت در حالی که در خارج از خانه های خود را برای کمک به کاهش سرعت گسترش coronavirus بر اساس یک نظرسنجی جدید از آسوشیتد پرس-NORC مرکز عمومی امور پژوهش است.

— خطوط هوایی جنوب غربی می گوید: آن را نمی خواهد اجازه می دهد تا سلامت چشم پوشی به آن صورت-ماسک قانون است. تنها کودکان زیر 2 خواهد بود معاف از نیاز خود را برای پوشش دهان و بینی در طول پرواز است.

___

دنبال AP را همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak

___

در اینجا چه چیز دیگری اتفاق می افتد:

شیکاگو — آکادمی اطفال آمریکا اعلام کرده است توصیه های جدید برای بچه ها, ورزش در طول همه گیر برای به حداقل رساندن خطرات ناشی از COVID-19.

آنها عبارتند از: ماسک برای ورزشکاران جوان در غیر شدید فعالیت های اجتماعی فاصله امکان پذیر نیست; تمرین در غلاف است که تغییر نمی, بازیکنان و نمی های تجهیزات.

از آنجا که این ویروس گسترش می یابد بیشتر به راحتی طولانی مدت با تماس نزدیک با فرد آلوده خطرات به ورزشکاران جوان به احتمال زیاد بستگی به نوع ورزش تعدادی از بازیکنان خارجی و داخلی در مقابل هوای محیط آکادمی گفت: در ارشاد نوشته شده در چهارشنبه.

"خطر را می توان کاهش داد اما نه حذف, توسط ورزشکاران, پدر و مادر و مربیان و مسئولان ایمنی زیر پروتکل" آکادمی گفت.

___

ژوهانسبورگ — آفریقای جنوبی رئیس جمهور می گوید: تمام مدارس دولتی را "استراحت" برای چهار هفته بعدی به عنوان کشور پرانتز برای بالاترین افزایش در عین حال از coronavirus عفونت.

رئیس جمهور سیریل Ramaphosa در ملی آدرس می گوید: "coronavirus طوفان در واقع وارد" و مدارس نباید سایت از انتقال ویروس به عنوان تایید موارد فراتر از 400 ، 000 نفر و مرگ و میر پیش افتادن از 6000.

مدارس شده اند یکی از حساس ترین مسائل مربوط به آفریقای جنوبی تلاش می کند تا به تعادل مبارزه با این بیماری همه گیر و حفاظت از معیشت و آینده از آن 57 میلیون نفر است.

Ramaphosa اذعان دارد که اختلال در آموزش و پرورش می تواند "تاثیر مخربی بر چشم انداز از یک نسل از افراد جوان است." جاری سال تحصیلی را در حال حاضر به تمدید پایان سال 2020 است. آفریقای جنوبی باعث می شود تا بیش از نیمی از آفریقا را تایید کرد ویروس موارد است.

Ramaphosa نیز مجاز ویژه بررسی واحد بلافاصله نگاه به رشد اتهام فساد در همه گیر کمک.

___

ALBUQUERQUE, N. M. — جدید مکزیک مقامات در حال بررسی مرگبار تیراندازی در یک فروشگاه خودرو پس از یک مرد که حاضر به پوشیدن ماسک تلاش برای اجرای بیش از صاحب مغازه پسر و سقوط را به یک وسیله نقلیه قبل از رانندگی.

یک حادثه گزارش نوشته شده توسط Bernalillo County sheriff نمایندگان می گویند که آنها به جستجو برای آنها دریافت تماس از صاحب مغازه گفت این مرد بازگشته بود و پسرش را به ضرب گلوله کشته بود کسی.

نمایندگان دو مرد روی زمین است. یکی نیست که یک پالس.

آلبوکرک پلیس گرفته اند بررسی است. سخنگوی گیلبرت Gallegos کاهش یافته است به انتشار جزئیات بیشتر گفت: کارآگاهان مصاحبه با افراد دیگری.

___

ققنوس آریزونا را در صدر 3,000 مرگ و میر ناشی از کوروناویروس.

دولت خدمات بهداشتی و درمانی بخش گزارش 89 جدید میر پنج شنبه, آوردن ایالت مجموع پس از وقوع شروع به 3,063.

بیش از 1 ، 000 مرگ و میر گزارش شده در گذشته 15 روز است. دولت نزدیک به 153,000 تایید ویروس موارد است.

___

ایندیاناپولیس ایندیانا از دادستان می گوید فرماندار اتحاد تجاوز اقتدار خود را در صدور ایالت ماسک صورت دستور و تنها مجلس می تواند نقض یک جرم جنایی.

جمهوری خواه دادستان کل Curtis تپه با صدور نظر مشورتی چهارشنبه شب فقط چند ساعت پس از توافق رژیم صهیونیستی است. اریک هولکوم اعلام ماسک منظور در نظر گرفتن اثر دوشنبه برای کمک به کاهش سرعت coronavirus گسترش یافته است.

هیل نظر در پاسخ به یک درخواست از دولت رهبر اکثریت سنا علامت Messmer از جاسپر و چهار سناتور جمهوریخواه در مورد هولکوم اختیارات قانونی برای اعمال یک ماسک قیمومیت. این نظر که نمی بلوک فرماندار اقدام گفت: دولت قانون اضطراری نمی دهد هولکوم قدرت به صدور دستور ماسک بدون اجازه قوه مقننه است. هیل گفت: فرماندار باید تماس مقننه به جلسه.

"در این نقطه در همه گیر — بیش از چهار ماه از زمان اضطراری اعلام — این زمان برای نشان دادن برخی از احترام به شاخه ای از دولت در واقع شارژ توسط دولت ما قانون اساسی با مسئولیت تصویب قوانین" هیل در بیانیه ای گفت. دفتر والی نمی بلافاصله در پاسخ به یک درخواست برای نظر پنج شنبه.

___

کامپالا اوگاندا — اوگاندا تایید کرده است اول آن coronavirus مرگ است.

وزارت بهداشت می گوید 34 سال که از درگذشت سهشنبه بود "حمایت از کارگر" در مرکز بهداشت. آن را می گوید او تا به حال شده است برای درمان ذات الریه شدید در ماه جولای.

مرگ به احتمال زیاد منظور بالا بردن آگاهی از COVID-19 در شرق کشور آفریقایی که در آن مقامات بهداشتی شده اند گفت: بسیاری از مردم را ندارد, این بیماری جدی است. اوگاندا تایید اولین مورد در مارس 22 و تعداد موارد تایید شده است پس از افزایش به بیش از 1000. این کشور آزمایش تنها چند هزار روزانه نمونه.

یک نظرسنجی جدید منتشر شده در این هفته در بر داشت اکثر اوگاندا ترس coronavirus کمتر در این ماه از آنها در ماه مارس است.

___

مادرید — اسپانیایی بهداشت مقامات تایید کرده اند 971 جدید کروناویروس عفونت در 24 ساعت گذشته بزرگترین افزایش روزانه از شیوع بیماری بود بدست تحت کنترل است.

دولت ویروس متخصص ماریا خوزه سیرا خواست سختگیرانه تر با رعایت فاصله اجتماعی و بهداشت دستورالعمل. سیرا می گوید سرایت رسیده است و به طور کلی جامعه در شهرهای بزرگ بارسلونا و ساراگوسا.

"در دو هفته ما سه برابر ما رای سرایت" سیرا گفت. "ما می تواند شاهد موج دوم اما ما برای دیدن آنچه که اتفاق می افتد در هفته های آینده."

اسپانیا وزیر بهداشت می گوید: بزرگترین افزایش از 450 مورد در آمد در منطقه آراگون به ساراگوسا. اسپانیا گزارش روزانه را افزایش می دهد بیش از 500 نفر به مدت شش روز مستقیم پس از آن باقی مانده تحت 300 ممکن است در زمانی که اسپانیا بود کاستن از سه ماه مستند.

بسیاری از شیوع بیماری های جدید شده اند متصل به شب زنده داری و تجمعات جوانان در هوای آزاد, احزاب است. شده است وجود دارد 11 تایید مرگ در اسپانیا در آخرین هفت روز است.

___

پراگ — جمهوری چک است دوباره تحمیل برخی اقدامات محدود کننده پس از افزایش روزانه نرخ جدید تایید COVID-19 موارد پیشی 200 برای دومین مستقیم بعد.

افزایش موارد جدید رسیده 247 چهارشنبه و 212 روز قبل از آن بزرگترین شمارش از ماه ژوئن 28.

وزیر بهداشت آدم Vojtech می گوید: مردم نیاز به پوشیدن ماسک صورت در هر گونه مجامع عمومی در فضاهای داخلی با بیش از 100 نفر است. که طول می کشد تا اثر شنبه.

از روز شنبه هر گونه تجمع در فضاهای داخلی خواهد بود حداکثر 500 نفر از 1000 نفر. Vojtech به نام کسانی که در سراسر کشور اقدامات "پیشگیرانه."

جمهوری چک تایید کرده است 4,724 موارد و 365 مرگ و میر با توجه به وزارت بهداشت گزارش شود.

___

ژنو — مدیر کل سازمان بهداشت جهانی است upbraided وزیر خارجه آمریکا, Mike Pompeo برای ساخت "نادرست و غیر قابل قبول" اتهامات با توجه به این که رهبر و چین است.

مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus اصرار داشت که با تمرکز بر "صرفه جویی در زندگی" decrying نظرات رسانه های بریتانیا گزارش Pompeo گفت: این هفته در مورد او در حال 'خرید' توسط چین است.

Tedros' پاسخ به Pompeo نمایندگی برخی از کامل ترین بویژه اظهارات در پی مغلوب ساختن پیشی جستن دولت انتقاد های مکرر از U. N. آژانس های بهداشتی در ماه های اخیر در مورد اتهام احترام به چین در اوایل بیماری همه گیر.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دستور داده است تا ایالات متحده برای برداشت در سال آینده از این سازمان آن است bankrolled و پشتیبانی برای چند دهه.

___

واشنگتن — دو کاخ سفید پردیس سالن های غذاخوری بسته شده اند پس از یک فرد درگیر در خدمات مواد غذایی آزمایش مثبت برای coronavirus.

پاملا پنینگتون یک سخنگوی ایالات متحده خدمات عمومی دولت می گوید: پروتکل های متعدد را در جای خود در مکان های از جمله استفاده از ماسک و دستکش پلاستیکی محافظ در اتمام و بدون شام خوردن در خدمات.

او می گوید: کاخ سفید واحد پزشکی انجام شده است تماس, ردیابی و تعیین خطر انتقال به دیگران کم است.

کاخ سفید و رئیس جمهور دوباره انتخابات را دیده متعدد موارد مثبت از جمله یکی از رئیس جمهور های شخصی valets که معاون مطبوعاتی وزیر Secret Service عوامل و رویدادهای کمپین کارکنان.

رئیس جمهور, معاون رئیس جمهور, ارشد کارکنان و کسانی که در تماس با رئیس جمهور در حال آزمایش به طور منظم.

___

رالی, N. C. — کارولینای شمالی NAACP خواسته است یک قاضی به نوار استفاده از یک صفحه نمایش لمسی ماشین رای گیری در چند شهرستان با توجه به آنچه در آن می گوید در حال افزایش خطرات مرتبط با آنها در طول coronavirus بیماری همه گیر. شارلوت آبزرور گزارش درخواست شده به یک شهرستان ویک قاضی می گوید: ExpressVote ماشین آلات ایجاد "منحصر به فرد و قابل توجهی خطرات را به جان و سلامت انتخابات را" از آنجا که آنها را لمس توسط بسیاری از مردم است.

درخواست می آید بیش از سه ماه پس از گروه واصل طرح دعوی در دادگاه در برابر دولت هیئت مدیره از انتخابات و انتخابات شهرستان تخته به دنبال متوقف کردن استفاده از ماشین آلات.

گزارش روزنامه دولت دادستانی کل خواسته است یک قاضی برای رد که طرح دعوی در دادگاه. حدود 20 کارولینای شمالی 100 شهرستانهای دارای ماشین آلات است.

___

اورشلیم — اسرائیل در وزارت دفاع می گوید که می خواهد ارسال یک هیئت تحقیق به هند برای تست های مختلف فن آوری های تشخیصی برای تعیین اینکه آیا کسی آلوده شده توسط coronavirus.

این وزارت می گوید که یک هیئت به رهبری آن اداره دفاع تحقیق و توسعه را در سفر به هند در هفته های آینده به آزمایش با آزمون های مختلف است که با استفاده از صدای ضبط شده breathalyzers, جغرافيا فن آوری و تجزیه و تحلیل polyamino اسیدهای.

کارشناسان می گویند گسترده تست کلید حاوی همه گیر اما تاخیر در گرفتن نتایج آن را دشوار برای بسیاری از کشورها برای تشخیص شیوع بیماری های جدید در زمان به آنها را متوقف کند. یک آزمون است که به نتایج فوری می تواند کمک به کشورها به سرعت بازگشایی اقتصاد خود را.

وزارت گفت: این هیات به هند را نیز به ارمغان بیاورد "برش لبه تجهیزات" اهدا شده توسط دولت و بخش خصوصی از جمله هواکش.

این وزارت می گوید که در حال حاضر آزمایش "ده" از فن آوری های تشخیصی که برخی از آنها گذشت اولیه دادگاه در اسرائیل است. آن را می گوید که آنها در حال حاضر باید تست شده بر روی یک "طیف گسترده ای از بیماران است."

___

دبی, امارات متحده عربی — مسافت های طولانی حامل امارات در حال حاضر می گوید آن را پوشش هزینه های مسافران coronavirus مربوط به هزینه های درمانی در تلاش برای تشویق بیشتر مسافران برای پرواز در خطوط هوایی است.

در بیانیه روز شنبه, امارات گفت: مسافران می توانند ادعا می کنند هزینه های پزشکی تا 150.000 یورو و قرنطینه هزینه 100 یورو در هر روز برای 14 روز اگر آنها تشخیص داده شده با COVID-19 بیماری ناشی از کوروناویروس.

شیخ احمد بن سعید آل مکتوم رئیس و مدیر عامل شرکت دولتی هواپیمایی گفت: "ما می دانیم که مردم حسرت به پرواز به عنوان مرز در سراسر جهان به تدریج بازگشایی, اما آنها به دنبال انعطاف پذیری و اطمینان باید چیزی پیش بینی نشده اتفاق می افتد در طول سفر خود را."

شرکت هواپیمایی گفت: پوشش خوبی برای مسافران پرواز تا اکتبر. 30.

___



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن