آخرین: بوستون کالج دانشجو-ورزشکاران بازگشت

توسط آسوشیتد پرسآخرین اثر از شیوع کروناویروس در ورزش در سراسر جهان: ___ کالج بوستون می گوید آن بازیکنان فوتبال

توسط ATSHNEWS در 2 تیر 1399

توسط آسوشیتد پرس

آخرین اثر از شیوع کروناویروس در ورزش در سراسر جهان:

___

کالج بوستون می گوید آن بازیکنان فوتبال شروع به بازگشت به مدرسه یکشنبه به عنوان بخشی از آن COVID-19 عملیاتی طرح را به همه آن دانشجو-ورزشکاران بازگشت به دانشگاه.

مدرسه می گوید آن پروتکل های جدید شامل محدود کردن پرسنل در امکانات الزامی پوشش صورت توان در زمینه های مشترک و همچنین دمای روزانه چک برای کارکنان و ورزشکاران است. افزایش تمیز کردن اقدامات نیز در اثر در تمام امکانات.

این پروتکل ها در حال انجام است و مطابق با تمام فدرال و ایالتی پزشکی و دانشگاه دستورالعمل برای شروع داوطلبانه تمرینات.

صرف نظر از دولت خانه همه ورزشکاران مورد نیاز خواهد بود به خود قرنطینه پس از ورود در محوطه دانشگاه برای حداکثر 14 روز. قرنطینه زمان ممکن است متفاوت باشد بر اساس هدایت اضافی از دولت و فاز بازگشایی در ماساچوست است.

همه ورزشکاران تست خواهد شد برای COVID-19 روز و یا در مورد روز 8 قرنطینه. پروتکل نیز در محل به صورت قرنطینه و درمان مثبت COVID-19 موارد باید از آنها رخ می دهد.

___

دو راتگرز بازیکنان فوتبال باید آزمایش مثبت برای جدید کروناویروس.

مربی گرگ Schiano در مورد نتایج آزمون دوشنبه در یک کنفرانس تلفنی. این نخستین رسانه های در دسترس پس از این تیم اجازه داده شد برای بازگشت به دانشگاه در هفته گذشته به صورت داوطلبانه در تمرینات.

Schiano گفت: بازیکنان و مربیان مورد آزمایش قرار گرفتند قبل از این تیم بازگشت و در 15 ژوئن یا با پست الکترونیکی-در آزمون و یا پس از آزمایش به صورت محلی. یکی از تست مثبت آمد از این نمونه ها و بازیکن مجاز به بازگشت به دانشگاه و در حال جدا شده در صفحه اصلی.

دوم تست مثبت از نمونه گرفته شده که بازیکنان گزارش شده است. که بازیکن جدا شد و سه بازیکن که در تماس با او قرار داده شد در قرنطینه.

این دانشگاه دارای یک پروتکل برای بازیکنان اجازه می دهد که تست مثبت و در نهایت بازگشت, که شامل یک غیر مثبت آزمون Schiano گفت.

Schiano گفت: بازیکنان و مربیان تحت یک سوم غربالگری در روز دوشنبه.

ورودی اول بازیکنان نیز اجازه داده شد در محوطه دانشگاه در روز دوشنبه و آنها را مورد آزمایش قرار داده و در یک جداگانه خوابگاه. آنها را نمی توان یکپارچه با بقیه تیم تا زمانی که آنها عبور دوم COVID-19 تست.

تمرینات هستند داوطلبانه و Schiano گفت: برخی از بازیکنان را انتخاب کرده اند به آنها را جست و خیز.

___

ATP تنیس مردان تور می گوید آن است که در ادامه به "برنامه ریزی و تنظیم" آن هشدارها و پروتکل های مرتبط با این بیماری همه گیر کوروناویروس با یک چشم به آن برنامه ریزی شده Aug. 14 سرگیری رقابت است.

تور با صدور بیانیه ای روز شنبه زیر کلمه ای که دو بالا-35 بازیکنان آزمایش مثبت برای COVID-19 پس از شرکت در unsanctioned نمایشگاه مسابقات برگزار شده توسط No. 1 نواک جوکوویچ در صربستان و کرواسی.

وجود دارد هیچ اجتماعی فاصله اقدامات مشاهده شده در آدریا تور نمایشگاه.

سه بار گرند اسلم کسیکه گریگور دیمیترو که در حال حاضر شماره 19 و حریف خود را در کرواسی در شنبه شماره 33 برنا Coric هم گفت: آنها COVID-19.

ATP در آن گفت: "همچنان به اصرار پایبندی به مسئولیت اجتماعی فاصله و سلامت و دستورالعمل های ایمنی برای جلوگیری از گسترش ویروس."

نمایشگاه حوادث شده اند صحنه ها در مکان های مختلف در سراسر جهان در حالی که ATP و WTA تورهای شده اند به حالت تعلیق از ماه مارس به دلیل بیماری همه گیر. تورهای هفته گذشته اعلام کرد که آنها برنامه ریزی برای بازگشت در ماه اوت است.

___

لویی فوتبال فصل, درب بازکن, در برابر ایالتی کارولینای شمالی منتقل شده است تا روز به روز شنبه داشت. 2 برای جلوگیری از متضاد با موکول کنتاکی دربی آخر هفته در همسایه Churchill Downs.

کنتاکی اوکس و دربی شد به تعویق افتاد و ممکن است از 1 تا 2 به سپتامبر. 4-5 به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. قبل و به شدت با حضور چهار شنبه مسابقه کارت شناخته شده به عنوان "Thurby" راه اندازی شد برای همان روز را به عنوان روز' سواحل اقیانوس اطلس در کنفرانس matchup در برابر Wolfpack اما مدارس روز دوشنبه اعلام کرد که آنها تا به حال به توافق سوئیچ برای جلوگیری از درگیری های تدارکاتی با پارکینگ و ترافیک.

"ما درک NCAA ACC و N. C. دولت ارج نهادن به درخواست ما برای تغییر تاریخ برای باز کردن بازی" لویی مدیر ورزشی وینس Tyra گفت: در انتشار اخبار. "ما در حال تلاش برای متفکر مورد مشترک شهر منابع مورد نیاز برای میزبانی یک بازی فوتبال و Thurby در همان زمان."

___

صربی باشگاه فوتبال ستاره سرخ بلگراد می گوید: پنج بازیکن را آزمایش مثبت برای coronavirus.

باشگاه می گوید بازیکنان احساس خوب باقی می ماند و در انزوا.

چهار نفر از بازیکنان نشان داده اند علائم COVID-19 در حالی که یکی نشان داده است هیچ علائم در همه.

این باشگاه می گوید: پنج بازیکن حضور نداشت دیدار مقابل Proleter در روز شنبه هنگامی که صرب لیگ قهرمانان اروپا به اتمام فصل خود را.

در مورد 20,000 طرفداران با حضور صربستان در جام حذفی نیمه نهایی مسابقه در برابر Partizan بلگراد در این ماه به عنوان کشور برداشته بسیاری از آن COVID-19 محدودیت.

بازی در برابر Proleter نیز حضور حدود 20,000 طرفداران. هر دو گردهمایی کشیده شده اند انتقاد از صربستان به عنوان سوابق ده ها تن از جدید کروناویروس موارد در هر روز.

___

کرواتی بازیکن تنیس برنا Coric می گوید که او دارای آزمایش مثبت برای coronavirus پس از شرکت در یک نمایشگاه رویداد.

33-رتبه Coric ارسال شده در اخبار در توییتر.

او می گوید: "من می خواهم به اطلاع شما که من مثبت برای Covid-19. لطفا هر کسی که شده است در تماس با من برای چند روز گذشته می شود!"

او می گوید: او به خوبی احساس و بدون علائم است.

Coric بود و در میان حدود 1000 نفر از افرادی که مورد آزمایش قرار گرفتند برای این ویروس پس از گریگور دیمیترو اعلام کرد که او آزمایش مثبت است. که منجر به لغو رویداد نمایشگاه در کرواسی که در آن برتر نواک جوکوویچ برنامه ریزی شده بود به بازی در فینال.

Coric بازی یک مسابقه در برابر دیمیترو در زدر در روز شنبه در دور دوم این نمایشگاه سری.

___

بیشتر AP ورزشی: https://apnews.com/apf-sports و https://twitter.com/AP_Sports



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب