یاران: Regina باشگاه راگبی به میزبانی هفتگی جمع آوری کمک برای کارمایکل توسعه ناهار

محتوای مقالهدر تلاش برای کمک به هر دو محلی و کسب و کار, موسسه خیریه, یک رجینا باشگاه راگبی رهبری هفتگی جمع آور

توسط ATSHNEWS در 27 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله

در تلاش برای کمک به هر دو محلی و کسب و کار, موسسه خیریه, یک رجینا باشگاه راگبی رهبری هفتگی جمع آوری کمک به ارائه صعود ناهار برای کسانی که نیاز دارند.

"کروناویروس است که ضربه همه ما سخت است اما کسانی که بی خانمان هستند و یا در معرض خطر تجربه بی خانمانی, ضربه سخت به خصوص می گوید:" انتشار اخبار از سگ رودخانه Howlers باشگاه راگبی. "کارمایکل توسعه در تلاش برای ارائه ناهار برای این مردم و به شما کمک می کند."

باشگاه جمهور کارل رفع زده بود این ایده پس از شنیدن کارمایکل توسعه اغلب از صعود ناهار در روزهای چهارشنبه. آن روز او به رهبری به فروشگاه و خرید منابع به اندازه کافی به 20 صعود قیم برای اهدای.

"صبح روز بعد من همیشه برای قهوه در دم بیداری ... و آنها در حال کار سخت به عنوان شما می توانید تصور کنید که هر کسی در کسب و کار رستوران فقط تلاش" گفت: رفع در مصاحبه جمعه.

او خطاب به صاحبان کن و لیزا MacMurchy که توافق کردند که برای هر 10 دلار کمک مالی دریافت کردند آنها را آماده و تحویل یک صعود ناهار به کارمایکل توسعه هر هفته در روز چهارشنبه. با هر چه پول در سمت چپ بیش از آنها را به پول نقد کمک مالی به کارمایکل کمک به خرید مواد غذایی خود را. به آن لگد باشگاه اهدا کرده است $1,000 برای اولین بار 100 ناهار.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب