چهار نادیده گرفته هزینه های بازنشستگی

شما بوده ام به صرفه جویی برای دوران بازنشستگی خود را در طول سال کار در حال حاضر از آن زمان برای شروع زندگی از

توسط ATSHNEWS در 25 خرداد 1399

شما بوده ام به صرفه جویی برای دوران بازنشستگی خود را در طول سال کار در حال حاضر از آن زمان برای شروع زندگی از کسانی که پس انداز بازنشستگی. یکی از بزرگترین بازنشستگی-برنامه ریزی اشتباه می تواند شما را نمی دانستند چقدر پول شما نیاز به زندگی می کنند به راحتی در بازنشستگی.

یک قاعده کلی اغلب در صنعت سرمایه گذاری است که بازنشستگان باید در حدود 70 درصد از آنها قبل از بازنشستگی حقوق و دستمزد به راحتی زندگی می کنند در دوران بازنشستگی. این مبتنی بر این فرض است که بازنشستگان باید هزینه های کمتر و در نتیجه نیاز کمتر پول است. هنگامی که شما بازنشسته شما دیگر نمی خواهد پرداخت FICA مالیات و کمک به 401(k)و جامعه جراحان ایران و پرداخت وام مسکن اگر خانه شما پرداخت خواهد شد. اما آنچه شما در صرفه جویی در این هزینه ها را می توان با صرف هزینه های دیگر.

در زیر برخی از مهمترین و اغلب نادیده گرفته شده و دست کم گرفته و هزینه را در نظر بگیرید در طول دوران بازنشستگی.

1. زمان رایگان

بسیاری از افراد موفق به عامل در مقدار زیادی از وقت آزاد آنها را باید در دوران بازنشستگی. هنگامی که شما در حال کار هشت ساعت در روز و پنج روز در هفته شما در حال ساخت پول نیست هزینه های آن است. اما, هنگامی که شما بازنشسته شما در حال حاضر اضافی 40 ساعت در هفته از وقت آزاد را پر کنید — هر روز برای بقیه عمر خود را. که مقدار زیادی از زمان نشستن در اطراف خانه در تمام طول روز به تماشای تلویزیون و یا خواندن یک کتاب. بدون کار برای رفتن به هر روز مانند یک شنبه. شما می توانید به فیلم, ناهار, خرید لباس — شما می توانید انجام دهید هر آنچه شما می خواهید.

یکی به راحتی می تواند صرف اضافی $50 روز است که در طول دوره از یک سال است $18,000. اگر شما در اصل برنامه ریزی شده در زندگی در 50000 دلار در یک سال در بازنشستگی هزینه های اضافی $18,000 خود را کاهش می رود استاندارد زندگی در حدود 35 درصد است.

2. هزینه های غیر منتظره

هزینه های غیر منتظره متوقف نمی اتفاق می افتد فقط به خاطر اینکه شما در حال بازنشسته شد. این است که چرا مهم است که باید جداگانه پس انداز (اورژانس) حساب اختصاص داده شده برای هزینه های غیر منتظره (به عنوان مثال یک سقف جدید برای خانه شما یک ماشین جدید و یا یک جدید آبگرمکن) در دوران بازنشستگی به عنوان آن این است که زمانی که شما در حال صرفه جویی برای دوران بازنشستگی. گرفتن پول به پرداخت هر گونه هزینه های غیر منتظره از پس انداز بازنشستگی خود را می تواند به طور قابل توجهی کاهش می دهد چه مقدار پول شما می توانید صرف روز خود را در هزینه های زندگی روزمره.

3. تورم

تورم می تواند یک قاتل خاموش در دوران بازنشستگی به دلیل آن است که بالقوه به ساییده شدن پس انداز خود را و درآمد خود را در طول زمان. تورم نمی کند و به معنای واقعی کلمه کاهش تعداد دلار شما را در آینده, اما آن را نشانی از کاهش قدرت خرید خود را. در تاریخی میانگین نرخ تورم از 3.5% یک فرد بازنشسته امروز در درآمد سالانه 50.000 دلار خواهد نیاز به 60 ، 000 دلار درآمد برای حفظ همان سبک زندگی در پنج سال و بیش از 70.000 دلار در 10 سال. بدون مقاطعه در اثر تورم یک طرح بازنشستگی بر اساس 50000 دلار درآمد دلار امروز تنها خرید مورد $35,000 کالا و خدمات در 10 سال.

4. مالیات

اگر تمام یا بیشتر از پول خود را در برنامه های بازنشستگی (به عنوان مثال, 401k و هزینه های جامعه جراحان ایران) مهم است که به عاملی در نقش مالیات در هنگام تعیین کننده خود را-صفحه اصلی برداشت از این حساب. هر گونه درآمد برداشت از این حساب خواهد شد مشمول مالیات در نرخ مالیات فدرال خود را. برای مثال شما مشخص است که شما نیاز به $40,000 سالانه درآمد در دوران بازنشستگی. شما برنامه را به $1,000,000 در دوران بازنشستگی پس انداز و 4 درصد خروج رای شما را با ارائه $40,000. با این حال آن مقدار را شامل نمی شود مالیات است. اگر شما اتفاق می افتد به در 25% مالیات براکت شما خواهد پرداخت 10.000 $در مالیات کاهش درآمد سالانه خود را به $30,000. به $40,000 پس از مالیات بر درآمد به معنی شما نیاز به برداشت مورد 54,000 از پس انداز خود را. این شما را افزایش می دهد نرخ خروج از 4 درصد به 5.4 درصد که می تواند به طور قابل توجهی افزایش می دهد شانس خود را از موعد مقرر در حال اجرا از پول است.

یکی از بزرگترین دلیل بازنشستگان صرف پول کمتر در دوران بازنشستگی نیست چرا که آنها می خواهند به زندگی می کنند در کمتر پول این دلیل است که آنها باید. پس از بررسی پتانسیل مشتری جدید نمونه کارها, این هزینه ها به ندرت اگر تا کنون میان به خود را به طور کلی استراتژی بازنشستگی. وقتی که می آید به توسعه یک طرح برای بازنشستگی, مهم است که به در نظر گرفتن تمام هزینه های بالقوه شما ممکن است روبرو می شوند در طول دوران بازنشستگی خود را. و بهترین زمان برای توسعه یک برنامه است که قبل و نه بعد از این هزینه ها رخ می دهد.

مارتین Krikorian است رئیس جمهور از سرمایه و ثروت, مدیریت ثبت نام مشاور سرمایه گذاری ارائه "تنها هزینه" مدیریت سرمایه گذاری خدمات واقع در 9 بیلریکا جاده, Chelmsford, MA. او نویسنده از سرمایه گذاری کتاب "10 فصل به داشتن پرتفوی سرمایه گذاری موفق" و "7 مرحله برای تبدیل شدن به یک سرمایه گذار موفق است."

مارتین را می توان در رسید (978) 244-9254, سرمایه, ثروت, مدیریت وب سایت; www.capitalwealthmngt.com و یا از طریق ایمیل در info@capitalwealthmngt.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن