رسوایی پورتلند

اگر تنها اوباش اجازه داده شد برای از بین بردن اموال فدرال بدون نتیجه.پس از آن وجود دارد نمی باید هر گونه اختلا

توسط ATSHNEWS در 2 مرداد 1399

اگر تنها اوباش اجازه داده شد برای از بین بردن اموال فدرال بدون نتیجه.

پس از آن وجود دارد نمی باید هر گونه اختلاف بیش ماموران فدرال دفاع از یک دادگاه فدرال در پورتلند, اورگان; آن را به سادگی می تواند تاخت و تاز کردن و به زمین سوخته با هیچ ناخواسته مقاومت است.

آن را به عنوان پورتلند شهردار تد ویلر که ریاست بیش از یک شهرستان است که تبدیل به یک شعار در طول سال برای جناح چپ thuggery بدون کنترل توسط مقامات شهرداری است roused خود را به دولت از اوقات تلخی بالا — بیش فدرال و ماموران در تلاش برای مقابله با حملات مداوم در یک ساختمان فدرال.

او خواستار فدرال "یک تهدید مستقیم برای ما دموکراسی" و استدلال می کند که آنها در حال درگیر شدن در قانون اساسی بازداشت و برافروختن تظاهرات که او امیدوار بود "خواهد شد در عرض چند روز."

اورگن ایالت Ron Wyden تا به حال این coolheaded را از رئیس جمهور و وزیر امنیت داخلی: "در حال حاضر تهمت و چاد گرگ weaponizing DHS به عنوان خود را اشغال ارتش به تحریک خشونت در خیابان های شهر من, چرا که آنها فکر می کنم آن را به خوبی با جناح راست media."

اگر پورتلند در آستانه آرامش قبل از ورود فدرال در نیروی آن شده اند که اولین بار پس از قتل جورج فلوید.

اعتراضات صورت گرفته در هر روز از ماه مه 28. چند تیتر از یک جدول زمانی از وب سایت از یک ایستگاه تلویزیون محلی KOIN.com: برای مارس 29: "عظیم افروزی در شمال پورتلند منجر به اعلام شورش در مرکز شهر." برای مه 30: "مقررات منع رفت و آمد اعمال شده و نادیده گرفته شود." برای 30 ژوئن: "پلیس ساختمان اتحادیه اعتراض: یکی دیگر از ضد شورش اعلام شده توسط پلیس."

اگر چه دادگاه فدرال انجام داده است هیچ چیز به تحریک معترضان شده است و ایستاده در همان نقطه از سال 1997 از آن شده است یک هدف ثابت. معترضان شکست آن درب های شیشه ای پوشش بیرونی آن با نقاشی های دیواری و بارها و بارها اقدام به نور آتش. این اتفاق می افتد شده است پس حداقل اوایل ماه جولای.

درست به فرم معترضان بیش از آخر هفته در زمان پایین شمشیربازی و روشن آتش سوزی در ساختمان entryway. به عنوان یک بیانیه از پورتلند پلیس قرار داده و آن را "ده ها تن از مردم با سپر و کلاه, گاز, ماسک, چتر, خفاش ها و چوب هاکی با نزدیک شدن به درب" از دادگاه — اما مطمئنا این فقط یک سوء تفاهم است که منجر فدرال افسران به باور آنها تا به حال به دفع آنها را با گاز اشک آور.

این سخت نیست: آن است که مردم و حمله به اموال فدرال که خرس مسئولیت اخلاقی برای آنچه اتفاق می افتد در پورتلند. در تمام شهرستانها در سراسر کشور که پوچ اوباش نیست تلاش برای رایت کردن نمادها از سیستم قضایی ما وجود دارد هیچ افزایش حضور ماموران فدرال.

فدرال نشده است پوشیدن مدالها را با نام خود شده اند و با استفاده از بینام اتومبیل — ترس از اقدامات تلافی جویانه در برابر ماموران درگیر و اوباش اقدامات در برابر وسایل نقلیه. هر دو بدون شک حقوقی تاکتیک. با توجه به DHS افسران در حال پوشیدن insignias از خود سازمان و شناسه منحصر به فرد; آنها دستگیری تنها مظنون حمله به اموال فدرال; و آنها را شناسایی خود را به دستگیرشدگان اگر چه نه به جمعیت.

شاید این افسران باید بیشتر به وضوح مشخص شده اما هیچ مورد آنچه برای تماس با آنها را به عنوان مجلس نانسی پلوسی است "ضربت" که "آدم ربایی داعش است." دستگیری یک مرد به نام علامت Pettibone واز بسیاری از مطبوعات توجه است. او می گوید که او هیچ کار اشتباهی انجام داد و دستگیر شد توسط ماموران فدرال که او را به دادگاه فدرال و خواندن او به حقوق میراندا قبل از آزاد کردن او است.

او به طور نامحدود در بازداشت یا ناپدید شده و یا آسیب در هر راه, اما ظاهرا بازداشت خطا و سپس مجاز به رفتن در راه خود را.

این می تواند یک چیز اگر مقامات شهرداری در پورتلند می تواند مشروع ادعا می کنند که آنها همه چیز تحت کنترل است. آنها نمی. اوباش شده اند برخورد با پلیس محلی برای ماه می باشد. این دیرینه شورش است استارک تفسیر در misgovernance شهردار ویلر که بهتر است در توهین فدرال اجرای قانون نسبت به انجام کار خود را.

(ریچ لوری در توییتر @RichLowry)
(c) 2020 توسط پادشاه ویژگی های سندیکا



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن