مورد عجیب چارلی بیکر

به عنوان معترضان در حمایت از دوباره باز کردن اقتصاد را از خیابان ها در سراسر کشور و حق در اینجا در ماساچوست عج

توسط ATSHNEWS در 17 اردیبهشت 1399

به عنوان معترضان در حمایت از دوباره باز کردن اقتصاد را از خیابان ها در سراسر کشور و حق در اینجا در ماساچوست عجیب و غریب رهبری رژیم صهیونیستی. چارلی بیکر می آید به نور است. بررسی موارد COVID-19 سراسر کشور که در آن داغ مناطق رخ داده است و چگونه بیکر خطاب آنها به نظر می رسد عجیب و غریب و یک ذره بی ربط.

یک نمونه بارز است که خانه های سالمندان و افراد مسن. بسیاری از مشخصات بالا مورد هولیوک سرباز خانه. آخرین گزارش ها نشان می دهد که 84 جانبازان درگذشت و 81 کارکنان باید آزمایش مثبت برای coronavirus. داستان نگران کهنه جامعه, خانواده از بیمار و مرحوم ساخته شده و سرفصل های ملی. با وجود که بیکر به نظر می رسد در اجرای متمرکز اسطوره مبتنی بر COVID-19 توصیه های مانند پوشیدن ماسک در خارج. کاملا وجود دارد هیچ مدرکی برای اثبات که با پوشیدن ماسک خارج خواهد شد و جلوگیری از گسترش coronavirus. دیگر از گریه و اشک تمساح برای سن جانباز قربانیان در هولیوک آنچه را که او واقعا انجام شود تا مطمئن شوید که این اتفاق نمی افتد دوباره ؟

جانبازان را به یاد داشته باشید هولیوک سربازان خانه تراژدی و البته ماساچوست RMV تراژدی که در آن دریایی جانبازان کشته شدند. جانبازان می خواهید به درک چگونگی آن است که بیکر درک شده است به مانند یک رهبر بزرگ است.

مثال دیگری از یک شکست در بیکر رهبری است تصمیم به موضوع شهرداری جریمه به شهروندان برای پوشیدن ماسک در خارج و در. شهرداران و مقامات شهر در سراسر کشور شروع به اجرای جریمه های نقدی به مردم با پوشیدن ماسک خود را خارج. واقعا ؟ قرار دادن یک بار در فقیرترین در کشور ما کسانی که بیکار هستند و کسانی که گرفته اند فشار از این coronavirus مستند نمایشی است که به سادگی بی رحمانه است. بسیاری از آنها جریمه صدها هزار دلار و یا یک هزار دلار در برخی از جوامع است. نه تنها بیکر یک مشکل با جریمه و او را تشویق می کند آنها را.

آیا آن را نمی خوب است برای شنیدن فرماندار چوب برای کار فقیر و بیکار به جای حمایت مترقی افراطی شهرداران که اجرا شده این مسخره جریمه ؟ اگر شما در حال انتظار برای برگشت نیست بر روی آن حساب.

چارلی در حال برنامه ریزی یک دوره سوم و نمی خواهید به از دست دادن پشتیبانی از پایگاه خود را. نه او خواه پایه چرا که او هیچ است, اما او پایه مترقی دموکرات شهرداران و مقامات دولتی. این نوع از رهبری شما انتظار می رود از فرماندار? نیاز به مثال دیگری از چارلی بوسیدن پای ترقی خواهان فقط به یاد داشته باشید چارلی آب و هوا مالیاتی ابتکار. آره که هنوز نمرده.

مردم در خواندن ممکن است همچنین به یاد داشته باشید در ابتدای این بحران که فرماندار تاکید کرد چقدر مهم است برای هماهنگ کردن دست زدن به coronavirus با مرز متحده است. بله در حال حاضر چه اتفاقی افتاده است ؟

یک رهبر واقعی در نیوهمشایر رژیم صهیونیستی است. Sununu در حال حاضر در حال اجرای یک استراتژی برای بازگشایی اقتصاد در گرانیت دولت که البته خواهد بود که رونق اقتصادی برای کسانی که زندگی در 603 کد منطقه. یک بار دیگر بیکر در نازدار سبک را از دست ندهید قایق و اکثر ساکنان ماساچوست را به کسب و کار خود را در سراسر نیوهمپشایر مرز طولانی قبل از او meanders را به میکروفون و کمک می کند تا ماساچوست کسب و کار بازگشایی شده است. آیا او آن را قبل از آن خیلی دیر خواهد شد و یا او صبر کنید تا ماساچوست کسب و کار به طور کامل از کسب و کار خوب است ؟

همانطور که بیشتر تصمیم گیری های بد توسط فرماندار بازی کردن و بیشتر از ما آسیب پذیر ترین ساکنان همچنان با فقدان رهبری چگونه است که بیکر همچنان یکی از محبوب ترین فرماندار در ملت ؟ این تعریف از رهبری بوده است تا همراهی با رسانه ملی که بسیاری از افراد دیگر را در درک آنچه در آن معنی است ؟

که در واقع چیزی است که باعث می شود مورد بیکر به طوری رفو کنجکاو.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن